Skoči na vsebino

Potovalne endure aka. "Kaj bi izbral ti?"


  

161 članov je glasovalo

  1. 1. Kateri motor izmed naštetih bi kupili?

    • Aprilia CAPONORD
      13
    • BMW R1200GS/ADV
      35
    • BMW S1000XR
      6
    • Ducati MULTISTRADA
      12
    • Honda VFR X
      7
    • Kawasaki VERSYS
      12
    • KTM ADVENTURE/SUPERADVENTURE
      26
    • Suzuki V-STROM
      10
    • Triumph TIGER
      14
    • Yamaha SUPER TENERE
      26


Priporočene objave

Objavljeno

ko je lih o vele endurah govor....kako se obnašajo špriklasta kolesa? Kako prenašajo leta in kilometre? Se to kaj napenja, centrira so problemi isti kot včasih, al so jih doterali, in so maintenence free, kot lita kolesa? 

 

Verjamem da 20 000 niso problematična, pa pri 100 000?

Tok kot si napisal,do 20kkm ni z njimi nobenih problemov ,centriranj itd razen

 udarne luknje v Romuniji nisem imel primera da bi moral kaj popravljat!

Starejši modeli ki imajo napere in so "šlauflost" znajo popuščat tlak,se pravi kontrola vsak teden enkrat,pri novejših pa je ta problem odpravljen in letno preverjam tlak oziroma ga kontrolira računalnik ki ob najmanjšem odstopanju tudi javi padec tlaka!

 

100 000km jah no ,jih nisem dosegel še z nobenim motorjem....pa tudi mislim ,da jih je takšnih ki naredijo z enim motorjem 100kkm in naperami v peščici tu na MS.....sam vem le za enega Cene-r s KTM990ADV ,mogoče bi on podal mnenje!

Objavljeno

Tok kot si napisal,do 20kkm ni z njimi nobenih problemov ,centriranj itd razen

 udarne luknje v Romuniji nisem imel primera da bi moral kaj popravljat!

Starejši modeli ki imajo napere in so "šlauflost" znajo popuščat tlak,se pravi kontrola vsak teden enkrat,pri novejših pa je ta problem odpravljen in letno preverjam tlak oziroma ga kontrolira računalnik ki ob najmanjšem odstopanju tudi javi padec tlaka!

 

100 000km jah no ,jih nisem dosegel še z nobenim motorjem....pa tudi mislim ,da jih je takšnih ki naredijo z enim motorjem 100kkm in naperami v peščici tu na MS.....sam vem le za enega Cene-r s KTM990ADV ,mogoče bi on podal mnenje!

 

 

sej jez jih tud ne bom naredu 100 000 z enim. ampak...Pogledam rabljene pa majo že po 50-60 000. Supertenerejce taljani že za 6ooo prodajajo. Crosstourerje po 8. To so polovične cene od novih..pa bi nekako šlo. 

Objavljeno

sej jez jih tud ne bom naredu 100 000 z enim. ampak...Pogledam rabljene pa majo že po 50-60 000. Supertenerejce taljani že za 6ooo prodajajo. Crosstourerje po 8. To so polovične cene od novih..pa bi nekako šlo. 

Mislim da se zaradi platišč z naperami lahko še najmanj obremenjuješ,ko boš kupoval od sosedov .

Objavljeno

Jaz imam nekaj cez 50kkm in ni bilo treba se nic centrirat, pa tudi losala se ni se nobena. Je pa koristo preverjat ob servisih, ce so vse zasraufane, vsaj jaz jih vedno preverim. Pri zgodnjih letnikih se je obcasno zgodilo, da je kaksna popustila.

Objavljeno

moja na gs zadnja je bila menjana, in je bila tudi nova po sezoni zrela za centriranje

Objavljeno

Pri meni so bile zadnje napere zamenjane na 10.000km, na 20.000km pa napere in pesto. Zdaj pri 38.000 je zaenkrat mir, bo pa treba malo pocentrirat. Ve kdo za koga, ki to res obvlada? Najraje v okolici Celja

Objavljeno

Pri meni so bile zadnje napere zamenjane na 10.000km, na 20.000km pa napere in pesto.

 

:eek:

Objavljeno

Konec leta verjetno bom tudi jaz iskal zamenjavo za versysa, zaenkrat so v izboru le glede na specifikacije na papirju, zaenkrat iščem čimveč testov preden se bom odločil za izbor in test.

 

bmw s1000xr

 

yamaha fj09

 

ktm 1050 adventure

 

bolj za po cesti, če pa pride kak makadam gremo tudi tam. gledam pa vsaj nad 90 konji... več ali manj v osnovni opremi + kovčki seveda. 

Objavljeno

Konec leta verjetno bom tudi jaz iskal zamenjavo za versysa, zaenkrat so v izboru le glede na specifikacije na papirju, zaenkrat iščem čimveč testov preden se bom odločil za izbor in test.

 

bmw s1000xr

 

yamaha fj09

 

ktm 1050 adventure

 

bolj za po cesti, če pa pride kak makadam gremo tudi tam. gledam pa vsaj nad 90 konji... več ali manj v osnovni opremi + kovčki seveda. 

Kaj pa novi 1000 Versys  :kva1:

Objavljeno

Kaj pa novi 1000 Versys  :kva1:

 

Tudy versys 1000 je na listi ma nisem še testiranj pregledal, mogoče me moti ker ni hudega napredka razen vizuelno.

Objavljeno

Ta nov Versache . . . enduro verzija   :smoke:

post-478-0-63596900-1422374833_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Tudy versys 1000 je na listi ma nisem še testiranj pregledal, mogoče me moti ker ni hudega napredka razen vizuelno.

potem je pa že čas, da si prebereš: http://www.motosvet.com/ekskluzivni-test-kawasaki-versys-1000.html

kar se pa tiče napredka: agregat je itak fantastičen, nastavitve amortizerjev so, ktrc je, dual mode je, kaj bi še rabil, gretje ritke in ročic? :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Konec leta verjetno bom tudi jaz iskal zamenjavo za versysa, zaenkrat so v izboru le glede na specifikacije na papirju, zaenkrat iščem čimveč testov preden se bom odločil za izbor in test.

 

bmw s1000xr

 

yamaha fj09

 

ktm 1050 adventure

 

bolj za po cesti, če pa pride kak makadam gremo tudi tam. gledam pa vsaj nad 90 konji... več ali manj v osnovni opremi + kovčki seveda. 

 

 

bmw je 150 konjski. verjetno je daleč najbol jebozovan od treh omenjenih. Meni je tako grd, da mu nism posvetil nit 5 minut. 

 

Yamha je dokaj majhna napram 1050 adventurju. Luštna sodobna čebela. če gre podobno dobro kot tiger 1050, je triple super mašina.  KTM je strašno šik. Meni res všečen izdelek. detajli in komponente....fajn. 

 

ne vem kaj si misliš o VStromu 1000. Mene je presenetla odlična ergonomija, pregledna armatura prostorn sedež....USD vilce, elektronski pakiet proti blokiranju in zdrsavanju, radialne tokiko klešče....berem da do 140km/h zelo potegne.  Resnici na ljubo, na pogled in otip je drugačen kot KTM. Plastika je...videt pocenska. Stikala so mal arhaična.....je pa nov za 10 kek. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

bmw je 150 konjski. verjetno je daleč najbol jebozovan od treh omenjenih. Meni je tako grd, da mu nism posvetil nit 5 minut. 

 

Yamha je dokaj majhna napram 1050 adventurju. Luštna sodobna čebela. če gre podobno dobro kot tiger 1050, je triple super mašina.  KTM je strašno šik. Meni res všečen izdelek. detajli in komponente....fajn. 

 

ne vem kaj si misliš o VStromu 1000. Mene je presenetla odlična ergonomija, pregledna armatura prostorn sedež....USD vilce, elektronski pakiet proti blokiranju in zdrsavanju, radialne tokiko klešče....berem da do 140km/h zelo potegne.  Resnici na ljubo, na pogled in otip je drugačen kot KTM. Plastika je...videt pocenska. Stikala so mal arhaična.....je pa nov za 10 kek. 

 

O versysu 1000 si morem še malo prebrat, Vstrom mi pa ni všeč.

 

Glede na to da živim 200m od Italije je tudi Multistrada izbira sploh ker je najlepši od vseh in si Ducatija želim že dosti časa. 

 

Bmw mi je osebno všeč vendar je predrag pa porodniške napake mora dat skozi, bomo vidli kakšno ceno bomo dobili.

 

Yamaha je majhna ma sem tudi jaz majhen  :closedeyes:  179cm  :mellow:

 

Ktm je ktm preizkušna roba, dejansko so malo tavelikega oskubli in dobili 1050  :OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No še moje primerjave motorjev ki sem jih nakoncu imel na seznamu...sicer bolj cestne verzije.....

 

 

BMW S1000Xr

 

118 kW / 160 hp @ 11000 rpm

112 Nm / 11.4 kgf-m / 83 lb/ft @ 9250 rpm

228 KG / 502.6 lbs

20 Litres / 5.2 gal

 

 

 

 

Yamaha Mt 09 Tracer

 

84.6 kW (115 KS) @ 10.000 obr/min

87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8.500 obr/min

210 kg

18 litres

 

 

 

Kawasaki versys 1000

 

86.8 kW / 118 hp @ 9000 rpm

102 Nm / 10.4 kg-fm @ 7700 rpm

249 kg / 548 lbs

21 Litres / 5.5 gal

 

 

Moja mnenja so :

 

BMW verjetno tehnološko najbolši in seveda najhitrejši,vendar temu primerna cena, če bi ga vzel i verjetno tudi na grobnik ali katero drugo progo šel z njim probat.

Yamaha tehnološko dobro razvita vendar ugodna in najlažja med izbiro... zato sem jo tudi izbral...

Kawasaki verjetno super motor vendar za moje pojme pretežek, verjetno če bi 650 dali na 800 in da bi imel okoli 220kg bi bila to moja sigurna izbira.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če bi izbiral Enduro za potovanje, bi izbral KTM 690 enduro. Če bi izbiral za potovanja po cesti in v dvoje, pa KTM 1190. Če bi bil pa Chris https://m.youtube.com/watch?v=JWIZfYQhgMcbi pa tud slednjemu reku Enduro in bi z njim offroadal.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

BMW R1200GS Adventure vs. KTM 1290 Super Adventure 

 

https://youtu.be/Rfz2SYOUEeA

 

PS: jebala Vas Velika Potovalna eNDURA  :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Zanimivo da ni v tej temi velike potovalne endure z največjim dosegom in sigurno je najcenejši med vsemi naštetimi v anketi  :mellow:

 

 

 

post-40971-0-45681400-1434738203_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimivo da ni v tej temi velike potovalne endure z največjim dosegom in sigurno je najcenejši med vsemi naštetimi v anketi  :mellow:

 

Star GSA ima 32 litrski tank in nima večjega dometa od novega z manjšim. Za vožnje po Evropi je velikost tanka drugotnega pomena, saj imamo črpalke dokaj pogoste. Večji tank obenem pomeni višje težišče in slabše vozne lastnosti zaradi le tega. Ni vse v ceni, Guzzi je imel slabega zastopnika, slab servis in slabo poprodajno storitev. Ker je motor tehnična zadeva, sta servis in uveljavljanje morebitnih garancij zelo pomembna faktorja. Da ne omenim izgube vrednosti rabljenega in kako hitro se ga znebiš v primeru, da želiš prodati. Nižja nakupna cena ne pomeni tudi nižje izgube vrednosti. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!