moto rider Objavljeno Januar 24, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 (popravljeno) KLR 650 in Suzuki DR 650 sta hudo dobra motorja za outsajderska potovanja, čeprav pri nas to ne šteje kaj dosti. Kot je za KLR-a rekel MiNa; ajnfoh in poceni vzdrževanje (ena svečka itd...) Skratka, moja izkušnja z njim na enem precej zahtevnem terenu je bila; Jaz sem dolga leta nazaj govoril z enim Hrvatom, ki je imel na DR-u 650, 250.000 km in je rekel, da mašina dela kakor ur'ca, nič porabe olja itd. Skratka, nobenega problema. Popravljeno Januar 24, 2015. Popravil moto rider
moto rider Objavljeno Januar 24, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 KLR 650 in Suzuki DR 650 sta hudo dobra motorja za outsajderska potovanja, čeprav pri nas to ne šteje kaj dosti. Kot je za KLR-a rekel MiNa; ajnfoh in poceni vzdrževanje (ena svečka itd.. .) Skratka, moja izkušnja z njim na enem precej zahtevnem terenu je bila; Pa še nekaj odlikuje ta dva motorja; Lahek, okreten, in če ti pade, se nima, razen kakšne ročke, kaj zlomiti!. To pa je za odročna potovanja vse pohvale vredno. Nekaj takega sta sedanja F800 GS in Tiger 800 XC in Yamaha XTZ 660. Jaz sem dolga leta nazaj govoril z enim Hrvatom, ki je imel na DR-u 650, 250.000 km in je rekel, da mašina dela kakor ur'ca, nič porabe olja itd. Skratka, nobenega problema.
vandrovec Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 Kaj pa Honda XR 650, Jamaha Tenere 660, KTM 640...v čem je prednost teh dveh omenjenih motorjev? Če bi sam izbiral med Kawasakijem KLR in Tenere bi izbral Tenere...veliko bolj "kultivirana", ostalih pa nisem vozil. Konkurentov je pa seveda v tem segmentu še več...
MiNa Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 Najbrž je že med KLR-om in DR-om v resnici precej razlike, vodno, proti oljno zračnemu hlajenju, seveda KaWa še vedno dovolj enostavna. Kar si pa ti naštel pa nekako ne paše v to skupino nobeden od teh motorjev se ni in se ne izdeluje tako dolgo (praktično nespremenjen) skoraj dvajset let (oba). XR,NX mogoče? Pustimo "kultiviranost", ta dva motorja se prodajata v CND, JAR, DownUder in NZ še vedno kot klasika. Trgi kjer niso šli z glavo skozi zid in lupljenje kupcev ter vedno prisotnega reka Bigger is Better. Tam se motorji še vedno "uporabljajo" kot vsakdanje prevozno sredstvo brez "šnik šnak dodatne drage oprene zaradi kultiviranosti". Zahteva takšnih kupcev je pač enostavnost, nizka cena, enostavno vzdrževanje (brez $€visnih štampiljk, ki stanejo). S takšnim motorjem je celo RTW potovanje znosno glede cene ne rabiš ravno (vodnohlajenega GSA) ker je za tak podvig povsem dovolj "konjenica, ki jo premoreta Klempo in DoktoR. Četrt tone visoke tehnologije je čisto druga dimenzija (tudi pri udobju s€ $trinjam) Ok ne bom več, da me ne bojdo "naskočil" tisti ko nislijo drugače. ps, sem imel dve 660, še vedno imam tanovo 660Tenere "rahlo na očesu".... trojan69, vandrovec, Kmet2 in 1 other 4
SF Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 A je kdo videl kakšnega pokvarjenega klr250 da se kje valja?
Kmet2 Objavljeno Januar 25, 2015 Opozori Objavljeno Januar 25, 2015 Najbrž je že med KLR-om in DR-om v resnici precej razlike, vodno, proti oljno zračnemu hlajenju, seveda KaWa še vedno dovolj enostavna. Kar si pa ti naštel pa nekako ne paše v to skupino nobeden od teh motorjev se ni in se ne izdeluje tako dolgo (praktično nespremenjen) skoraj dvajset let (oba). XR,NX mogoče? Pustimo "kultiviranost", ta dva motorja se prodajata v CND, JAR, DownUder in NZ še vedno kot klasika. Trgi kjer niso šli z glavo skozi zid in lupljenje kupcev ter vedno prisotnega reka Bigger is Better. Tam se motorji še vedno "uporabljajo" kot vsakdanje prevozno sredstvo brez "šnik šnak dodatne drage oprene zaradi kultiviranosti". Zahteva takšnih kupcev je pač enostavnost, nizka cena, enostavno vzdrževanje (brez $€visnih štampiljk, ki stanejo). S takšnim motorjem je celo RTW potovanje znosno glede cene ne rabiš ravno (vodnohlajenega GSA) ker je za tak podvig povsem dovolj "konjenica, ki jo premoreta Klempo in DoktoR. Četrt tone visoke tehnologije je čisto druga dimenzija (tudi pri udobju s€ $trinjam) Ok ne bom več, da me ne bojdo "naskočil" tisti ko nislijo drugače. ps, sem imel dve 660, še vedno imam tanovo 660Tenere "rahlo na očesu".... Zakaj bi te kdo naskočil nekaj je če poveš to na kultiviran in resničen način nekaj je pa če se sam nabija kok nekaj ni dobro zraven pa pojma nimaš kaj blejaš ker to nisi nikoli imel..... S tvojim postom se popolnoma strinjam saj tam tako je in je potrebno gledat skozi ekonomične oči,pri nas ko je servis na vsakem vogalu pa se lohk poganjamo z hajtek motorji......tam dol lahko takšno hajtek samo parkiraš in gledaš,vozil se ne boš dolgo,prvič ker popije 2x toliko kot omenjeni motorji,drugič pa ti nima kdo resetirat hudiča ko ti začne javljat razne napake računalnik ,edino stari dobri prijem ....MACOLA... builder 1
zupi Objavljeno Februar 19, 2015 Opozori Objavljeno Februar 19, 2015 Evo še moj bivši prodal pred dvema letoma za 1200€ Kmet2 in Fadil 2
moto rider Objavljeno Februar 19, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2015 Je pa zanimivo, da je imel KLR 650 že letnik 1987 spredaj in zadaj disk zavore.
Danilo D Objavljeno Marec 5, 2016 Opozori Objavljeno Marec 5, 2016 Če kdo rabi orginal zadnjo ploščo/prtljažnik z vijaki za Kawasaki KLR 650 letnik ca. 1995, se naj oglasi, se da fajn zment
Janezs Objavljeno April 18, 2016 Opozori Objavljeno April 18, 2016 Ene par se jih prodaja. Pa niti ne s toliko kilometri: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10784766&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10789478&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10755054&show=1
NX650 Objavljeno April 18, 2016 Opozori Objavljeno April 18, 2016 11 minutes ago, Janezs said: Ene par se jih prodaja. Pa niti ne s toliko kilometri: ČE greš delit te kilometre s sezonami ki jih imajo za sabo... dobiš 2x 2800 km na sezono in 1x 1600 km na sezono... Izredno malo voženi imam občutek da so resnični tako kot obstoj božička Janezs, hajoktejn in CeneR 3
ciciban Objavljeno Junij 22, 2016 Opozori Objavljeno Junij 22, 2016 Ne vem če firma še obstaja ampak pred leti so že izdeloval serijsko KLRje z dizel motorjem. NATO ima neko filozofijo, da naj bi vsa vojaška vozila uporabljala enak tip goriva in zato je nastala tržna niša. Za civilne namene se mi osebno zdi ideja dizel motorja precej vprašljiva. Največji problem vidim v teži.
motolover Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 Leto 87. Moj in od prijatelja v ozadju. Skenirana slika, nekaj ni šlo v redu čez in je presvetljena. Janezs, ciciban, Fadil in 4 others 7
Fadil Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 (popravljeno) Istega je imel moj prijatelj in takrat je bil to meni osebno najlepši enduro. Gledali smo Italijane, s sončnimi očali, jakno brezrokavnik, brez čelade, žele v laseh, zadaj pa kakšno hudo črnolasko. Takrat so bili ti motorji zelo na sceni. Vendar pa sem kar nekajkrat slišal, da je imel omenjeni KLR probleme z elektriko. Popravljeno Junij 23, 2016. Popravil Fadil
Fadil Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 Zamen ne. Ta mi je kar nekaj. sayo 1
vandrovec Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 Konkurenca. Vozil oba ampak Yamaha veliko bolj uglajena (netresoča in mehka) RobiRoberto, hajoktejn in ciciban 3
MiNa Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 pred 44 minutami, vandrovec pravi: Konkurenca. Vozil oba ampak Yamaha veliko bolj uglajena (netresoča in mehka) Takšna Yamaha se z malenkost spremenjenim motorjem (štirje ventili) in "faceliftingom" še vedno prodaja. Imel dve, KLR-a sem pa vozil, vendar ga nisem imel nikoli v lasti. vandrovec 1
sayo Objavljeno Junij 23, 2016 Opozori Objavljeno Junij 23, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, motolover pravi: Leto 87. Moj in od prijatelja v ozadju. Skenirana slika, nekaj ni šlo v redu čez in je presvetljena. Imel istega A1 leta 90, kupil v Celju pred 1 uro, Snecer pravi: Še lepši model je bil. Ta je bil 5 KM švohnejši, meni osebno ni bil všeč zaradi ta niske strehe Popravljeno Junij 23, 2016. Popravil sayo
kitekatus Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Ola,da malo obudimo temo in sicer me zanima Kawa KLR 600 iz davnega leta 84,če je ta model endurce kdo imel v lasti in če bi lahko delil svojo izkušnjo s tem motorjem.Zanimivo mi je,da ima kurbl za ga vžgat,skoraj že zgodovina vžiganja motorja na ta način:P
kitekatus Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 pred 20 urami, kitekatus pravi: Ola,da malo obudimo temo in sicer me zanima Kawa KLR 600 iz davnega leta 84,če je ta model endurce kdo imel v lasti in če bi lahko delil svojo izkušnjo s tem motorjem.Zanimivo mi je,da ima kurbl za ga vžgat,skoraj že zgodovina vžiganja motorja na ta način:P Lastnik ali bivši lastnik KLR-ja 600,najdi se in povej kaj več o tem motorčku,ali pa če kdo nasplošno pozna ta motor,tnx;)
Borutt Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 Imel. Letnik 87. Števec v miljah. Vozil sem se z njim po cesti in po kozji stezi. Ker sem imel samo ta motor takrat, je bil cestni in terenski v enem. Teža ga malo zeza. Je kar težak za porivati po terenu. Pelje od minimuma dalje, kar je utopija za XT 660. Kot se spomnim, je šlo po makadamu do konca. Okvare nobene, če ne štejem eksplozije zaganjača na prvi vožnji od prodajalca domov. Potem je šlo na nogo. Vedno v prvo, ker ne prenesem neizpravnih stvari. vandrovec 1
kitekatus Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 pred 4 urami, Borutt pravi: Imel. Letnik 87. Števec v miljah. Vozil sem se z njim po cesti in po kozji stezi. Ker sem imel samo ta motor takrat, je bil cestni in terenski v enem. Teža ga malo zeza. Je kar težak za porivati po terenu. Pelje od minimuma dalje, kar je utopija za XT 660. Kot se spomnim, je šlo po makadamu do konca. Okvare nobene, če ne štejem eksplozije zaganjača na prvi vožnji od prodajalca domov. Potem je šlo na nogo. Vedno v prvo, ker ne prenesem neizpravnih stvari. Hvala Borutt za te podatke. Kot sem razbral,motor je med boljšimi v zgodovini motorjev in vreden pozornosti;)Sicer nisem težki enduraš,nasploh se skoraj nič po terenu ne vozim,tako da teža motorja mi ni problem,zagon na nogo pa tudi ne(frčo,beri tomos automatic,je tudi bil na kurbel),tko da ni frke.Zaganjač pa itak laho dodatno vgradim,če se mi ne bi več kurblat luštl:P V bistvu mi je ta motor res lep,klasična endura OLD SCHOOL,nič elektronike,lahko sam kaj pošraufam,skratka nizki stroški vzdrževanja,pa precej visok sem(190 cm),vozim se več ali manj po naši državi,ker za kam dlje nimam viška € in naše ceste so glih fajn za kaj takega vozit,krajši ali pa tudi daljši enodnevni izleti;) in ja,za boljši,večji in udobnejši motor,spet,ni €,tako da ena takšna endurca za jurčka bi bila glih taman;) Nič,bo treba na ogled.
Borutt Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 pred 3 urami, kitekatus pravi: Hvala Borutt za te podatke. Kot sem razbral,motor je med boljšimi v zgodovini motorjev in vreden pozornosti;)Sicer nisem težki enduraš,nasploh se skoraj nič po terenu ne vozim,tako da teža motorja mi ni problem,zagon na nogo pa tudi ne(frčo,beri tomos automatic,je tudi bil na kurbel),tko da ni frke.Zaganjač pa itak laho dodatno vgradim,če se mi ne bi več kurblat luštl:P V bistvu mi je ta motor res lep,klasična endura OLD SCHOOL,nič elektronike,lahko sam kaj pošraufam,skratka nizki stroški vzdrževanja,pa precej visok sem(190 cm),vozim se več ali manj po naši državi,ker za kam dlje nimam viška € in naše ceste so glih fajn za kaj takega vozit,krajši ali pa tudi daljši enodnevni izleti;) in ja,za boljši,večji in udobnejši motor,spet,ni €,tako da ena takšna endurca za jurčka bi bila glih taman;) Nič,bo treba na ogled. Moj ni bil med boljšimi, saj je začelo vse cviliti in škripati iz mašine. Pa je bilo potem vse zamenjano, nastavljeno in urejeno. Potem pa ni bilo nobenega problema več. Sumim prejšnje lastnike in njihovo izživljanje za tisto cviljenje in škripanje. Motor je zelo enostaven, prijazen (mašina) in nasploh zelo primeren za makadame. Jaz sem imel kar veliko terena in razen znoja, ni bilo nobene pripombe. Razen teže, seveda. Ampak to sem si sam kriv. Kaj sem pa rinil po tistem terenu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se