maus Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 js vsak nov moped malo modificiram za svoje potrebe DAMI34, cikadina in jany 3
Tex Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) 9 minutes ago, bikez said: Nikol ne dobiš 1:1, 50% cene mogoče! Preverjeno na lastni koži! Tudi jaz sem nekoč razmišljal podobno kot ti. Kupiš to kar si pripravljen plačat in vožnjo prilagodiš komponentam motorja. Koliko denarja toliko muzike. očitno niti približno ne razumeš, kako jaz razmišljam .. enim (k sreči, zaenkrat - blagor nam v tej dežilici) ni taki problem v dnarju, ampak dejansko kupimo to, kar se nam dopade in kar nam je všeč .. pač so mi kljuni evropskih mopedov za kozlat grdi in ne bom kupil nič od tega .. nameraval sem kupiti super tenereja, pa se moji ne dopade, ji je bil tracer lepši .. no, ker se mi tracer tudi zelo dopade in sem z vožnjo znjim bil zadovoljen, sem ga vzel .. (in mi je pač ostalo € viška - ) 2 minutes ago, maus said: js vsak nov moped malo modificiram za svoje potrebe a popustiš prednapetost, da gre malo nižje? Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Texo maus, skalar36, DAMI34 in 1 other 4
bikez Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 1 minuto, Texo pravi: očitno niti približno ne razumeš, kako jaz razmišljam .. enim (k sreči, blagor nam v tej dežilici) ni problem v dnarju, ampak dejansko kupimo to, kar se nam dopade in kar nam je všeč .. pač so mi kljuni evropskih mopedov za kozlat grdi in ne bom kupil nič od tega .. nameraval sem kupiti super tenereja, pa se moji ne dopade, ji je bil tracer lepši .. no, ker se mi tracer tudi zelo dopade in sem z vožnjo znjim bil zadovoljen, sem ga vzel .. (in mi je pač ostalo € viška - ) Jaz sem prve motorje tudi z očmi kupoval. Še danes jih, vendar sem malo bolj izbirčen. cikadina in maus 2
Tex Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 4 minutes ago, bikez said: Tudi Maruti gre po avtocesti in čez kočevko čisto OK . .. in zamisli, da lahko ta v Maruti-ju živi dosti lepše, polnejše življenje, kot kdo v bentliju .. maus, MiNa in bikez 3
maus Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 1 minuto, Texo pravi: a popustiš prednapetost, da gre malo nižje? tega ne počnem ... preuredim sedež ... stanjšam sedež in vgradim gel (no ja .. to naredijo drugi), predvsem preuredim ergonomijo .... (krmilo, stopalke ipd ) ... za japonske motorje imam idealno težo in imam običajno tovarniške nastavitve ... mogoče kakšn obrat mal bol na trdo, da se mi ne zvija skozi ovinke. Moja ninđa ima tovarniške nastavitve amortizerjev in mi je cool ... tudi po vukojebinah. bikez, Tex, cikadina in 1 other 4
bikez Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Pravkar, Texo pravi: .. in zamisli, da lahko ta v Maruti-ju živi dosti lepše, polnejše življenje, kot kdo v bentliju .. Ja in ne .
Snečer Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 12 minutami, maus pravi: js vsak nov moped malo modificiram za svoje potrebe si tudi novo mapo naložiš za svojo traso? maus 1
maus Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Pravkar, Snecer pravi: si tudi novo mapo naložiš za svojo traso? jp .. pa nagibe tut določim, da zvozim celo gumo cikadina, bikez, Snečer in 1 other 4
Tex Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) 9 minutes ago, bikez said: Ja in ne . drži, rit recimo da začenja boleti po 1h-2h .. sva našla super rešitev, zavijeva v šumo in "počivava" ( ) .. in to vsake dve uri, ko rit spet začne bolet .. prideva dosti kasneje na cilj, kot kdo z supadupamopedombrezritobola, vsi prispemo z velikimi in lepimi dolgotrajnimi nasmeški, vsi smo srečni in zadovoljni .. ampak iz različnih razlogov, ker smo pač različni ljudje .. enim paše tako, enim dručage .. Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Texo MiNa, maus, bikez in 1 other 4
bikez Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) pred 3 minutami, Texo pravi: drži, rit recimo da začenja boleti po 1h-2h .. sva našla super rešitev, zavijeva v šumo in "počivava" ( ) .. in to vsake dve uri, ko rit spet začne bolet .. prideva dosti kasneje na cilj, kot kdo z supadupamopedombrezritobola, vsi prispemo z velikimi in lepimi dolgotrajnimi nasmeški, vsi smo srečni in zadovoljni .. ampak iz različnih razlogov, ker smo pač različni ljudje .. . predvidevam, da tudi klime nimaš doma, ker se hladiš z mrzlim pirom . Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil bikez cikadina 1
maus Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 2 minutami, Texo pravi: drži, rit recimo da začenja boleti po 1h-2h .. sva našla super rešitev, zavijeva v šumo in "počivava" ( ) .. in to vsake dve uri, ko rit spet začne bolet .. prideva dosti kasneje na cilj, kot kdo z supadupamopedombrezritobola, vsi prispemo z velikimi in lepimi dolgotrajnimi nasmeški, vsi smo srečni in zadovoljni .. ampak iz različnih razlogov, ker smo pač različni ljudje .. enim paše tako, enim dručage .. običajno se na dalših furcah brez ustavljanja vozi cca 200 km oziroma 2 uri .. potem pa že paše kufe, ćik in dolivanje goriva (vsaj pri meni) siks, thumper, Kmet2 in 1 other 4
bikez Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) pred 3 minutami, maus pravi: običajno se na dalših furcah brez ustavljanja vozi cca 200 km oziroma 2 uri .. potem pa že paše kufe, ćik in dolivanje goriva (vsaj pri meni) Ne @maus, tisti z Marutijem se grejo zajčke , tisti z denarjem pa gremo neki spit in nekaj pojest. Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil bikez
maus Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Pravkar, bikez pravi: Ne @maus, tisti z Marutijem se grejo zajčke , tisti z denarjem pa gremo mal spit pa pojest. men drugi plačujejo @Texo mi je tut oblubu kavo edin če zadnič ni pozabu kaj je reku ... lahko tut kj zravn pojem ... kakšne pečene base pa okurcu sm ga, ker je meu usrano Tracerko ... ćist sm biu zgrožen Tex, bikez in NumLock 3
Tex Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) 42 minutes ago, Snecer said: 8 minutes ago, maus said: men drugi plačujejo @Texo mi je tut oblubu kavo edin če zadnič ni pozabu kaj je reku ... lahko tut kj zravn pojem ... kakšne pečene base pa okurcu sm ga, ker je meu usrano Tracerko ... ćist sm biu zgrožen nič pozabil brez skrbi .. tudi jaz sem bil zgrožen .. cel dan sva jo glancala pol pa ono gradbišče pri Postojni .. hjooooj Sva se prejšnji vikend prav razveselila pri Dinkotu, da si ti tudi tam in lahko častim - sem nerad dolžen .. Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Texo maus, bikez in schwantz 3
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) Tracera sem vozil cca 1000km in vzmetenje če sem bil sam in še nekaj prtljage je delovalo zadovoljivo a je bilo vse zategnjeno do konca ,sam imam cca 110kg . Ko na takšen motor obesiš še ženo se da še vedno peljat po omejitvah povprečno , če pa želiš dinamiko na tem motorju z 180+kg je pa vožnja podpovprečna ,v ovinkih z neravninami zibajoča in če ga položiš zna tudi drajsat kaj po tleh ! Skratka če bi imel MT09 in bi se večino časa peljal z ženo bi si definitivno omislil novo vzmetenje . Vrjamem pa da je večini z normalno težo in vožnjo vzmetenje povsem zadovoljivo . Nekaj časa že spremljam debato in me je pač zmotilo nekaj izjav o superiornosti MT09 .....vseno za ta denar , veliko motorja ! P.S. pa še to ,vsi ki pravite da slip on ne da nič k performansu agregata nimate pojma in če znate gledat grafke za vsako pezdarijo jo poglejte tudi za to , boste presenečeni . Če se pa opazi ta 2-3 hp je pa druga stvar in se strinjam , rajši vzmetenje kot slip on ! Lp Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Kmet2 skalar36, Bmflar, NumLock in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred eno uro, bikez pravi: Tole menjavanje komponent te pride dražje, kot če v štartu kupiš orng moped. Menjaš vzmetenje, pol ugotoviš da gištel zvija (nimaš kaj narediti) pol vidiš da nima stabilizatorja krmila, pol vidiš da so bremze prešvoh, ... Skratka nima smisla, kupi se orng motor al pa voziš to kar imaš. Staro babo lahko pudraš in mažeš kolk češ, pa ne bo nikol mlada . lahk jo pa u fitnes pošlješ...sicer pa tut mi smo vsak let starejši.... Če je govora o tracerju, nisem opazil, da bi zavore bi bile slabe, pravzaprav so čist normalne, kot pri 100 drugih modelih. Odkar se je uvedel ABS so postale zavore tudi na zlo poceni mopedih dobre. Sicer pa moped se kupi na oči in po tem kar ti paše, pol ga pa upgrejdaš ali lišpaš, vse stane pred 48 minutami, Texo pravi: pa saj to je problem te teme .. človek, ki razmišlja o tem, če bi kupil tracer-ja prebere to temo in zbeži od tracerja .. wobla, fedri za nič, večino vsega treba zamenjat takoj po nakupu ... zgoraj en omenja da motor tovarniško sploh ni namenjen vožnji za evropki trg .. no shit, pol pa res ne vem, kako sva z mojo - upam trditi da skoraj vedno na max obremenitvi - naredila 8k kilometrov v 2,5 mesecih .. nasmešek z mojega in njenega obraza sploh ne izgine več .. ok, super, 1% populacije in 70% MS populacije je pač vzmetenje zanič in po vešem mnenju je potrebno zamenjati polovico serijsko vgrajenih delov na tracerju .. saj sploh ne vem, zakaj kupujete kaj drugega kot SS segment .. moped je oglaševan kot turing moped in k sreči imam dovolj svojih celic da me bmk in sem kljub vsemu pljuvanju po raznih forumih zadevo kupil, bil že na nekaj turing vožnjah in sem zadovoljen .. ne vem zakaj je tako težko razumet, da ne kupujemo vsi motorje samo zato, da pridemo čim hitreje od A do B, da čimbolj brusimo stopalke ... pa še to naj dodam .. rajši kupim tracerja in namečem dodatke/zamenjave na njega, tudi če pridem čez ceno "boljšega" (recimo tako velecenjenega GSa) .. zakaj? ker mi je pač tracer všeč .. če bi mi bil GS všeč, bi si kupil GSa .. ne zaradi fedrov, zato ker bi mi bil všeč .. brez panike, preber si temo od KTMja...celo najdražjim, odpadajo špegli, ribajo mašine, tresejo, blokirajo ležaji....wobla, luft u prednjih vilicah...še pa še, ampak še se najdejo butli, ki jih kupujemo Debata je potekala samo v smislu, kako najceneje ali najenostavneje upgrejdaš določene komponente, če ti slučajno ne ustrezajo. p.s. moj moped tut mal wobla ko grem preko 260km/h ampak to je zlo irelavanten podatek a se ti ne zdi? Bmflar, cikadina, Kmet2 in 2 others 5
Tex Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) 17 minutes ago, DAMI34 said: lahk jo pa u fitnes pošlješ...sicer pa tut mi smo vsak let starejši.... Če je govora o tracerju, nisem opazil, da bi zavore bi bile slabe, pravzaprav so čist normalne, kot pri 100 drugih modelih. Odkar se je uvedel ABS so postale zavore tudi na zlo poceni mopedih dobre. Sicer pa moped se kupi na oči in po tem kar ti paše, pol ga pa upgrejdaš ali lišpaš, vse stane brez panike, preber si temo od KTMja...celo najdražjim, odpadajo špegli, ribajo mašine, tresejo, blokirajo ležaji....wobla, luft u prednjih vilicah...še pa še, ampak še se najdejo butli, ki jih kupujemo Debata je potekala samo v smislu, kako najceneje ali najenostavneje upgrejdaš določene komponente, če ti slučajno ne ustrezajo. p.s. moj moped tut mal wobla ko grem preko 260km/h ampak to je zlo irelavanten podatek a se ti ne zdi? debata je krenila v zelo dobro smer, z koristnimi podatki za one, ki si želijo in si bodo/bomo kaj nadgrajevali .. je pa seveda spet zašla z poti, češ da je tracer zanič moped in da ni narejen za evropski trg in blabla .. pri 260 to ni woblanje, to je menda shimmy .. si probal akumulator menjat? v glavnem, i don't care .. meni špila, sem zadovoljen .. over and out .. Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Texo Kmet2, maus, skalar36 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 1 minuto, Texo pravi: debata je krenila v zelo dobro smer, z koristnimi podatki za one, ki si želijo in si bodo/bomo kaj nadgrajevali .. je pa seveda spet zašla z poti, češ da je tracer zanič moped in da ni narejen za evropski trg in blabla .. pri 260 to ni woblanje, to je menda shimmy .. si probal akumulator menjat? v glavnem, i don't care .. meni špila, sem zadovoljen .. over and out .. Absolutno se preveč sekiraš, vedno se gleda razmerje cena/kvaliteta in kup ljudi, ki je vozilo Tracerja ga je zlo pohvalilo. Nič pa ni narobe če se razmišlja o izboljšavah. Sicer pa BTK kaj kdo misli, teb je to najboljši moped na svetu Zakaj bi moral ACCU menjat? skalar36, TakeALookAround, cikadina in 2 others 5
Jure Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) pred 25 minutami, Texo pravi: debata je krenila v zelo dobro smer, z koristnimi podatki za one, ki si želijo in si bodo/bomo kaj nadgrajevali .. je pa seveda spet zašla z poti, češ da je tracer zanič moped in da ni narejen za evropski trg in blabla .. pri 260 to ni woblanje, to je menda shimmy .. si probal akumulator menjat? v glavnem, i don't care .. meni špila, sem zadovoljen .. over and out .. Ker že drugič omenjaš evropski trg, ne morem mimo vprašanja, ali to leti na moje objave? Jaz sem namreč zapisal nekaj takšnega (drugih objav v to smer namreč nisem zasledil), ampak ne za Tracer temveč za navadnega MT09, kar sem tudi zelo jasno povedal (za Tracerja podatkov nisem našel). Glede MT09 (navadnim, ne Tracerjem) pa stojim za zapisanim, je vse preverljivo in se da natančno izračunat. Upoštevajoč podatke o serijsko vgrajenih vzmetih so le te optimalne za voznika med 50 in 60 kg, to je preverljivo dejstvo, ki sicer ni v nobenem primeru mišljeno slabšalno do dotičnega motocikla, je pa dobro imet to v mislih, če takšen motor kupuješ. In ker je povprečen evropski motorist načeloma težji, je popolnoma prmerna ugotovitev, da ta motor v takšni obliki za prodajo na tem trgu ni optimalen. To ne pomeni, da je zanič. Pomeni pa, da marsikateremu motoristu ne bo ustrezal tako kot bi mu lahko ker bo motor preveč poseden in geometrija podrta. V tem primeru je zagotovi smiseln upgrade vzmetenja, če ne drugega, v serijske vilice in na serijski zadnji feder dat vzmeti, ki imajo ustrezen spring rate za težo voznika. Še bolje, če se zamenja komplet amortizer z vzmetjo, da je potem tudi blaženje boljše. Ne vem kaj je tle nerazumljivega in zakaj bi se bilo potrebno od to spotikat. Še enkrat, od točke od A do B prideš v enem in drugem primeru. Ampak če imaš amortizacijo na motociklu prilagojeno obremenitvi motorja je pač vožnja lepša. Tudi če greš strogo po omejitvah. Vse povedano seveda nikakor ni mogoče razumeti na način. da je Tracer slab motor. Daleč od tega. Lahko pa, tako kot marsikateri drugi, najbrž postane še boljši, če je prilagojen vozniku, ki ga uporablja mar ne? pred 24 minutami, DAMI34 pravi: Absolutno se preveč sekiraš, vedno se gleda razmerje cena/kvaliteta in kup ljudi, ki je vozilo Tracerja ga je zlo pohvalilo. Nič pa ni narobe če se razmišlja o izboljšavah. Sicer pa BTK kaj kdo misli, teb je to najboljši moped na svetu Točno to! Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Jure DAMI34 in cikadina 2
skalar36 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 No drugo sezono, ko bo moj zrihtan, ga vam dam za pelat, da boste vidli razliko... DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 1 minuto, skalar36 pravi: No drugo sezono, ko bo moj zrihtan, ga vam dam za pelat, da boste vidli razliko... A men tud maus, DAMI34, skalar36 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Pravkar, Kmet2 pravi: A men tud jebeš japonske plužne, ti bom dal js mojga, boš končno vsaj en spodoben KTM peljal ps. najlon vrečko mej s sabo skalar36, Kmet2 in maus 3
Andrejcer Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Vi samo debatirajte, jaz se bom pa raje vozil in užival na fenomenalnem motorju. Areh, ravnokar: bikez, deki28, Kmet2 in 5 others 8
skalar36 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 3 minutes ago, Kmet2 said: A men tud Teb pa sploh, da boš končno šou na "taprave" motorje Kmet2 in DAMI34 2
Jure Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) Bom pa vrgel še eno kost za glodanje Zadnjič smo šli obrnit do obale in sva za tja dol zamenjala motorje s kolegom, ki ima Tracerja. Zelo pozitivno presenečen nad okretnostjo motocikla. Prav tako na prožnostjo agregata, sploh pri nizkih vrtljajih. Ampak žal so v mojih očeh vse te prednosti bile zasenčene z (meni osebno) zelo neprijetnimi in motečimi tresljaji (oz nekim "ruženjem" v mašini") pri potovalni vožnji tam med 100 in 130 km/h v peti in šesti prestavi. Ko je bil motor obremenjen je bilo ok (npr pri pospeševanju), ko si se pa peljal po ravnem, konstantno, torej z neobremenjeno mašino, pa precej moteče. Zavedam se, da ima motor tri cilindre in da ne more delovat tako mirno kakor štirivaljnik. Ampak ni to prvi trivaljnik ki sem ga peljal, so bili pa tresljaji na njem precej bolj moteči kot na ostalih. Meni osebno je bilo to celo tako moteče, da bi me to znalo celo odvrnit od nakupa. Ker sicer mi je motor v vseh drugih aspektih zelo všečen. To kritiko sem pred tem zasledil tudi na nekaterih tujih forumih, pa si nisem čisto znal predstavljat kaj fantje mislijo, dokler nisem probal. Mnenja tistih, ki imate oziroma ste vozili? Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se