Snečer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 4 urami, HyperJack pravi: , taprav študentski moped. za večne študente HyperJack in krucymucy 2
DAMI34 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 21 minutami, skalaprava pravi: Čestitke Eno vprašanje za lastnike....kakšne so kaj možnosti nižanja na tem motociklu? Ok, zadaj verjetno z novo vagico, ampak koliko bi se dalo pa spredaj vilice ven potegniti? ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped
skalaprava Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped 175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad DAMI34 1
krucymucy Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 54 minutes ago, skalaprava said: Čestitke Eno vprašanje za lastnike....kakšne so kaj možnosti nižanja na tem motociklu? Ok, zadaj verjetno z novo vagico, ampak koliko bi se dalo pa spredaj vilice ven potegniti? Se da, da ampak ne priporocam. 49 minutes ago, Snečer said: za večne študente Si me spomnil da me se vedno nekaj caka DAMI34 1
Gonca Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 Imaš dva položaja sedeža (nižji, višji), dodatno znižan sedež je za doplačilo - https://www.kmc.si/si/nizek-sedez-i36685.shtml. Tudi Yamaha ni tukaj nič drugačna. Kit za znižanje - https://www.kmc.si/si/kit-za-znizanje-mt-09-tracer-i36691.shtml , tudi v križu se da spustiti, torej
krucymucy Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 25 minutes ago, DAMI34 said: ne bi nižal. Imam 175 cm pa ni nek visok moped Glih tolk da do tal ne dosezes. Kolega ima 180, pa je na prstih. Ima kratke noge kot laz. 12 minutes ago, skalaprava said: 175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad Eh pa sami ponujajo original dog bone za znizanje.
DAMI34 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 1 minuto, skalaprava pravi: 175 ali 170 je kar razlika....sem probal sedeti na tracerki in je za mene kar visok, belive me Bemf ma to tako enostavno rešeno...doplačaš slabih 200 evričev in ga imaš tovarniško znižanega, vprašaš pri Yamahi (kar v resnici sem), pa te debelo gladajo, kaj bi rad res je, 5 cm pri višini voznika pomeni veliko, ampak ker sem ga vozil ,pa druge motorje tudi, mi v osnovi ni bil visok. Čeprav 845mm je za mojo višino (neglede na širino sedeža)je že visoko. 835mm ima SDGT in sem relativno nekomot, oziroma na zgornji meji. 82cm ali manj je tisto kar mi ustreza. Ker trgovca nižanje ne zanima, vsaj kar pišeš, lahko zadevo odpraviš s preoblikovanjem sedeža. Ožanje in nižanje.
HyperJack Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 Imam 173 cm in je glih na meji. Nism komot, ni pa hudo nerodno. Ko pa stopim iz Husqvarne, pa itak misli, da na tleh sedim Joker, DAMI34 in MiNa 2 1
Kmet2 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 (popravljeno) pred 12 minutami, HyperJack pravi: Imam 173 cm in je glih na meji. Nism komot, ni pa hudo nerodno. Ko pa stopim iz Husqvarne, pa itak misli, da na tleh sedim Kako se ti zdi prestop iz GS na Tracer, pa po pravici, ker sem oba vozil kar nekaj km men se je tracer zvijal pri 160kmh v ovinkih pa sem imel vse našponano do konca.... Zlo nemiren motor se mi je zdel napram GS...... Popravljeno September 9, 2019. Popravil Kmet2
krucymucy Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 (popravljeno) 30 minutes ago, Kmet2 said: Kako se ti zdi prestop iz GS na Tracer, pa po pravici, ker sem oba vozil kar nekaj km men se je tracer zvijal pri 160kmh v ovinkih pa sem imel vse našponano do konca.... Zlo nemiren motor se mi je zdel napram GS...... Ni se ti zvijal, ker se nima kaj. Pumpalo ti je gor in dol ker je zanic vzmetenje in potem zacne "wooblat" Vem, ze meni je pa imam 50 kil manj. GS je v originalu seveda boljsi, ampak je bil pa se precej boljsi ko sem se vzmetenje menjal. Isto na trejserju, le da je razlika se vecja, ker je original se bolj zanic kot na bavarcu. Popravljeno September 9, 2019. Popravil krucymucy MiNa, Snečer in Joker 3
Popularna objava HyperJack Objavljeno September 9, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno September 9, 2019 (popravljeno) pred eno uro, Kmet2 pravi: Kako se ti zdi prestop iz GS na Tracer, pa po pravici, ker sem oba vozil kar nekaj km men se je tracer zvijal pri 160kmh v ovinkih pa sem imel vse našponano do konca.... Zlo nemiren motor se mi je zdel napram GS...... Bom napisal primerjavo, ko naredim nekaj več kilometrov. Treba tudi upoštevat, da je nabavna vrednost Tracer 9.995 € in GS 18.000 € (takrat ko sem ga kupil). - Lahko pa po prevoženih 50 kilometrih povem, da bi se prej ustavil po kremenčkovi varianti kot če uporabljaš sprednje bremze :D. Ni primerjave z GS.om. + Prožnost agregata me že zdaj pozitivno preseneča (ulaufavam) + Položaj za krmilom mi je super, mogoče celo boljši kot na GS.u saj nimam zelo dolgih rok (GS ima izjemno široko balanco) + Pozitivna mi je tudi teža, ki je nižja kot pri GS.u in mi to pri premikanju motorja (sede) izjemno veliko pomeni - Vetrna zaščita pri obeh motorjih pol kurca vredna Položaj stopalk je na tracer nekoliko bolj športno naravnan. To je trenutno eden iz med minusov, ki jih bom moral skompenzirati skozi čas in razliko v ceni. Imam občutek, da je Tracer za mojih 4 kkm letno izjemno zabaven izbor. Vzmetenje bom menjal v naslednji sezoni skupaj z izpuhom. GS.je bil zame svetovni motor. Ampak v življenju vseega ne moraš imeti in daš prioritete tisti stvari, ki ti več pomeni. Se še javim. Popravljeno September 9, 2019. Popravil HyperJack J.a.m.e.s, NX650, mladench in 8 others 9 2
bajkr88 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 lep stroj , pa za mal km na leto...je še predobr HyperJack 1
HyperJack Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 Pravkar, Rogerg pravi: lep stroj , pa za mal km na leto...je še predobr Ja ko imaš v garaži tri motorje in ko na koncu sešteješ kilometre vseh treh potem skupen rezultat sploh ni tako slab MiNa, Joker, Rey in 1 other 3 1
skalaprava Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 2 urami, HyperJack pravi: Bom napisal primerjavo, ko naredim nekaj več kilometrov. Treba tudi upoštevat, da je nabavna vrednost Tracer 9.995 € in GS 18.000 € (takrat ko sem ga kupil). - Lahko pa po prevoženih 50 kilometrih povem, da bi se prej ustavil po kremenčkovi varianti kot če uporabljaš sprednje bremze :D. Ni primerjave z GS.om. + Prožnost agregata me že zdaj pozitivno preseneča (ulaufavam) + Položaj za krmilom mi je super, mogoče celo boljši kot na GS.u saj nimam zelo dolgih rok (GS ima izjemno široko balanco) + Pozitivna mi je tudi teža, ki je nižja kot pri GS.u in mi to pri premikanju motorja (sede) izjemno veliko pomeni - Vetrna zaščita pri obeh motorjih pol kurca vredna Položaj stopalk je na tracer nekoliko bolj športno naravnan. To je trenutno eden iz med minusov, ki jih bom moral skompenzirati skozi čas in razliko v ceni. Imam občutek, da je Tracer za mojih 4 kkm letno izjemno zabaven izbor. Vzmetenje bom menjal v naslednji sezoni skupaj z izpuhom. GS.je bil zame svetovni motor. Ampak v življenju vseega ne moraš imeti in daš prioritete tisti stvari, ki ti več pomeni. Se še javim. A to maš GT verzijo? Ker tako verzijo sem danes gledal v BS centru za malo manj kot 12k€.
skalaprava Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 4 urami, krucymucy pravi: Se da, da ampak ne priporocam. Ne oporekam, pa vendarle, zakaj meniš tako? Imam recimo znižanega RT-ja, pa rezen da železje malo prej do tal pride, po mojem recimo na voznosti ni prav nič izgubil.
krucymucy Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 Ker imam se celo malo dvignjenega. Zadnje kolo je skoraj na tleh ko ga dvignem na sredinsko stojalo, pa se vseeno drgne.
HyperJack Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 18 minutami, skalaprava pravi: A to maš GT verzijo? Ker tako verzijo sem danes gledal v BS centru za malo manj kot 12k€. Ne ni GT. Bi pa na prvo žogo reku, da je lažji... Bo treba shujšat malo ? krucymucy 1
krucymucy Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 9 minutes ago, HyperJack said: Ne ni GT. Bi pa na prvo žogo reku, da je lažji... Bo treba shujšat malo ? Sej pise 215kg. 5kg imas pa te rore.
Snečer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred eno uro, HyperJack pravi: Ne ni GT. Bi pa na prvo žogo reku, da je lažji... Bo treba shujšat malo ? kolko. je pa gs mel, če si ga tehtal. mogoče?
Kmet2 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 3 minutami, Snečer pravi: kolko. je pa gs mel, če si ga tehtal. mogoče? Nekaj čez 230kg
Snečer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 4 urami, krucymucy pravi: Ni se ti zvijal, ker se nima kaj. Pumpalo ti je gor in dol ker je zanic vzmetenje in potem zacne "wooblat" Vem, ze meni je pa imam 50 kil manj. GS je v originalu seveda boljsi, ampak je bil pa se precej boljsi ko sem se vzmetenje menjal. Isto na trejserju, le da je razlika se vecja, ker je original se bolj zanic kot na bavarcu. daj no, čisto normalno se pelje tracer, ga gnal na golico, brezhibna vodljivost, fino trd za tišanje, bremze brezhibne edina slabost s prve, manj udobno sedenje, manj lepo padeš v sedež kot da na kladi sediš
Snečer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 3 minutami, Kmet2 pravi: Nekaj čez 230kg novi ima 249kg, navadni gs Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 pred 6 minutami, Snečer pravi: novi ima 249kg, navadni gs Da ne smetiva potem pobriši prosim. Ločuj med navadnim oljno zračno hlajenim se mi zdi cca 230kg, lc 1200 cca nekaj nad 230kg in vrjetno tvoj podatek za 1250GS , lp P.S. Jack je imel LC 1200 mimogrede in ne 1250.
Snečer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 mogoče bo povedal, kolko je tehtnica pokazala
Andrejcer Objavljeno September 9, 2019 Opozori Objavljeno September 9, 2019 @HyperJack, ne moreš zavor po 50 prevoženih km primerjati z že utečenimi. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se