Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

A ta tanova tudi kej wobla? 

Pa čist resno vprašam. Men tasatra je. Pa sem imel Wilbers gor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaksnih situacijah wobla. Meni se ni. Ampak jaz pocasi vozim.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, skalar36 pravi:

A ta tanova tudi kej wobla? 

Pa čist resno vprašam. Men tasatra je. Pa sem imel Wilbers gor. 

Tastara je bila 6 cm krajša in bi naj bil to eden od razlogov, da nova ne. 

Meni sicer malo zajadra, če imam večji original vizir v dvignjenem položaju na AC za večjim vozilom, ko se ravno ujamem v kakšno turbulenco. Pač vzamem v zakup in ga na uvozu na AC spustim na najnižji položaj. Še dobro, da se to lahko naredi z eno roko.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, skalar36 said:

od 160-170 km\h naprej

Nisem se sel tolk. Prevec obratov. Bi moral vecji zobnik dat spredaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

A ta tanova tudi kej wobla? 

Pa čist resno vprašam. Men tasatra je. Pa sem imel Wilbers gor. 

ni nova, je 2017,  ampak prejšnji vikend v dvoje (na skrivaj, pliz ne me zatožit) na ravnem, preglednem delu do 175 - 180 v 3. - lagano in gladko....

Popravljeno . Popravil tomaz69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 2. 3. 2019 ob 15:33, GucciSLO pravi:

Zaradi originalnega windscreena sem dejansko za nekaj % oglušel (brez pretiravanja).

Namestil sem t.i. Touring screen. Je nekaj bolje, še zmeraj pa ni bilo to to. Najhuje je bilo na AC, ko sem ga moral na uvozu spustiti na nižjo nastavitev, da mi ni za kombiji in kamioni jadral in hkrati sedeti, kot da sem na cestaku. Nad 100 km/h se ga namreč več ne da premikati.

To kar je ta novinarka v tem dolgem testu (jo že od začetka spremljam) napisala o windscreenu je vse res in zelo verjetno bom svojega ali zamenjal za tega ali dodal dodatni "deflektor".

Evo. Poštar je prinesel paket. Lojze je imel prejšnji teden en dan 20% popust na izdelek po izbiri, žena je bila dobre volje, planeti in zvezde poravnani in.... 

... MRA Vario-Touringscreen je nameščen. 

Na koncu me je stal 104€.

 

Vizualni test je v priponkah ?

Slušni ? in "tresljajni" pa v prihodnjih dneh. Danes me je že med montažo zeblo k prasca.

IMG-4104.JPG

IMG-4105.JPG

IMG-4107.JPG

IMG-4108.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/26/2019 at 7:34 PM, GucciSLO said:

Evo. Poštar je prinesel paket. Lojze je imel prejšnji teden en dan 20% popust na izdelek po izbiri, žena je bila dobre volje, planeti in zvezde poravnani in.... 

... MRA Vario-Touringscreen je nameščen. 

Na koncu me je stal 104€.

 

Vizualni test je v priponkah ?

Slušni ? in "tresljajni" pa v prihodnjih dneh. Danes me je že med montažo zeblo k prasca.

IMG-4104.JPG

IMG-4105.JPG

IMG-4107.JPG

IMG-4108.JPG

Čakam na poročilo po testni vožnji ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/26/2019 at 7:34 PM, GucciSLO said:

Evo. Poštar je prinesel paket. 

 

Evo. Sedaj bos pa ti lahko postar. :D

 

Ko bos preizkusil, napisi opazanja. Me zanima. 

Jaz sem kupil ermax sport screen  piha bolj mot prej seveda, ampak vsaj ni tistega vrtincenja okoli celade. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bil prejšnji, Touring screen (original od Yamahe) res poštarski. Je bil ogromen in precej navpično postavljen. Ta je bolj zaobljen in znatno manjši. Je pa morda zaradi temnejše barve bolj opazen.

 

Danes ga bom verjetno zapeljal na sprehod, če le malo otopli. Drugače pa bo pa vikend gotovo aktiven. Sploh na Vranskem v nedeljo, kamor grem na varno vožnjo. Bo še kdo tam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi vtis!

Klasika, kot pri vsaki stvari. To ni ON/OFF stikalo. Torej še zmeraj piha ?

Glede na to, da je ogromno možnih nastavitev višine in naklona bo trajalo, da pridem do "sweet spot". Je pa definitivno v večini položajev glava bolj mirna, torej manj jo trese. Res da sem vozil samo po lokalnih cestah in to do 100 akhem... 90 km/h 

Večina piša gre sedaj pod čelado, nekako pri vratu, torej bo buff ali boljša rutka kar nujna v hladnejših dneh, v čeladi mi pa na nekaterih naklonih ustvarja en tak hecen podtlak (Shoei Neotec 2). Takrat imam tudi občutek, da je malo glasneje vse skupaj, ni pa to trušč, kot je bil pri original screenu, ki je bil nevzdržen. Takrat tudi na redke trenutke začutim malo turbulence takoj za čelado. 

 

Več vtisov bom dobil v naslednjih dneh. Čez vikend upam na vsaj 300 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ampak je razlika ali piha enakomerno, ali v pa ce ti vrtinci okoli celade. 

Jaz imam cisto nizek screen na saksofonu. Piha ja, ampak mi ne zabija vetra v celado. Skor kot naked. Calsci bom se narocil, nizkega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi vtisi z novim screenom.

Cel vikend sem ga premikal in nastavljal. V skoraj vseh višinah in naklonih je bil pretok zraka normalen. Torej ni bobnelo in mi premetavalo glave ampak je bil zvok vetra enakomeren piš. Razen pri max naklonu mini screena kjer je malo bobnelo, pa še to samo pri max višini. Če sem celoten vizir spustil je šlo ob telesu in je bobnenje popustilo.

Sedaj ni bistvene razlike pri vožnji po lokalnih cestah ali AC.  Je pa malo več vetra v ramena. 

Dodatno opažanje je pa "bug cemetery" na vizirju čelade. Insektov še nikoli nisem imela toliko na čeladi. ?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavlja se mi ena stvar povezana z zavorami. Motor je star malo več kot pol leta. Se je pa začela pojavljati tik pred koncem sezone in sedaj se nadaljuje.

Pri nizki hitrosti, tik pred zaustavitvijo na sprednjih zavorah občutim guncanje. Kot bi zavore neenakomerno prijemale. 

Sem sam kaj narobe delal med vožnjo oz. zaviranjem? Moram na servis? Tole sploh spada v garancijo?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, GucciSLO said:

Pojavlja se mi ena stvar povezana z zavorami. Motor je star malo več kot pol leta. Se je pa začela pojavljati tik pred koncem sezone in sedaj se nadaljuje.

Pri nizki hitrosti, tik pred zaustavitvijo na sprednjih zavorah občutim guncanje. Kot bi zavore neenakomerno prijemale. 

Sem sam kaj narobe delal med vožnjo oz. zaviranjem? Moram na servis? Tole sploh spada v garancijo?

Hvala

Na naslednjem rednem servisu omeni, ce ni toliko motece. Koliko km imas sedaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, GucciSLO pravi:

Pojavlja se mi ena stvar povezana z zavorami. Motor je star malo več kot pol leta. Se je pa začela pojavljati tik pred koncem sezone in sedaj se nadaljuje.

Pri nizki hitrosti, tik pred zaustavitvijo na sprednjih zavorah občutim guncanje. Kot bi zavore neenakomerno prijemale. 

Sem sam kaj narobe delal med vožnjo oz. zaviranjem? Moram na servis? Tole sploh spada v garancijo?

Hvala

guncanje ali pri mehkem stisku potrese, kot bi bilj pa manj prijemalo?

Meni se je to dogajalo kar na nekaj motorjih. V določeni točki obrabe ploščic (in sploh ni nujno da so izrabljene) pri nežnem stisku in ne velikih brzinah je rahlo potreslo. Ko sem ploščice menjal, tega ni bilo več. Prav tako ni treslo pri večjih brzinah in močnejšem zaviranju. Ščasoma sem se na ta efekt navadil. To mi je počel kawasaki pa tudi ktm 

Seveda pa stori tako, kot svetuje Kruci, nič ni narobe omenit na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj je cca 6000 km.  Še 4000 do servisa

Gunca kot bi malo prijelo in malo spustilo in to do ustavitve.  In pol mi motor ziblje gor in dol. 

Pri močnem zaviranju se ne opazi. 

Popravljeno . Popravil GucciSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, GucciSLO pravi:

Zdaj je cca 6000 km.  Še 4000 do servisa

Gunca kot bi malo prijelo in malo spustilo in to do ustavitve.  In pol mi motor ziblje gor in dol. 

Pri močnem zaviranju se ne opazi. 

po mojem je to to, kar sem zapisal, ampak ker beseda ni kojn, povprašaj na servisu.

Tak filing je kot bi del diska bolje prijemal del pa malo slabše. Vsaj pri meni, seveda pa lahko s kom zamenjaš moped, pa da dobiš še drugo mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, krucymucy pravi:

@GucciSLO bi dal jaz za peljat, sam bo potem prec letel vzmetenje narocit. 

Za vizir sem jo še prepričal, za vzmetenje pa se zvezde nikakor ne bojo poravnale ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

2015 letnik Tracer 900 ... 235.000km ... 

Yamahin CP3 agregat je res tehnoloski biser. 

odometer.jpg.673992b2a8f9ffd0277b9c32173a92b9.thumb.jpg.00d6bda5fc4bd4dfe9fb0ecdbe785d15.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Andrejcer said:

To je skoraj 60000km na leto. Težko verjeti. ?

Penzionist, pa se vozaka po ameriki gor pa dol. Redno posodablja kilometrino in popravila. 

Ce se maus ne bi mraza bal, bi jih 60.000 letno prevozil samo na relaciji LJ-Crni kal.

Razen rednega vzdrzevanja in 3x nastavljanja  ventilov vse bp.

 

https://www.tracer900.net/topic/2664-how-many-miles-on-your-fj/?do=findComment&comment=80622

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, krucymucy said:

2015 letnik Tracer 900 ... 235.000km ... 

Yamahin CP3 agregat je res tehnoloski biser. 

odometer.jpg.673992b2a8f9ffd0277b9c32173a92b9.thumb.jpg.00d6bda5fc4bd4dfe9fb0ecdbe785d15.jpg

To ni za vrjet če ne vidim minuta dela in km so drugi :)FDGFGHHGFJMHGk.jpg.bb09f2940ca269ccb2d740c6a30a6a17.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!