Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 10 minutami, Snecer pravi:

na er6 sva se vozila dva, morje, hribi... do 500km na dan največ. 

nobenih težav, tudi na versaču bi jo peljal, še bolj udoben.. 

oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Kmet2 said:

oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta .

Ce bo vozil normalno...... :lol1:

 

 

 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čist vseen, če je kdo zadovoljen s svojim mopedom, saj je prav tako. ampak, dejmo ostat pri Tracerki.

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta .

par, ki si ga srečal na poti proti Pamirju je bil tudi peresno lahek, a sta vozila vsak svoj motor... pa bi verjetno z lahkoto drsala na vlki gski skupaj

primerjava s ponyexpresom je neresna

tracer 850ccm je že resen motor in ne vidim prav nobenega razloga, da se z njim ne bi dalo iti (tudi v dvoje) na kakšno daljše potovanje

npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd.

GT ima celo tempomat za razliko od tvojih super duper potovalnikov, skratka idealen za cepanje veliko kilometrov na dan tudi po AC

večini tracerka zagotovo ustreza tudi v dvoje in za večino se delajo motorji, ker večina jih tudi kupi, od te večine se živi

tu gor pa komentirajo svetovni popotniki, ki vsako leto gredo 3x v Azijo in nazaj, v vmesnem času pa se motor servisira

Skratka, peljal sem Tracera, rdečega in modrega, motor je za normalno turistično vožnjo bp, še celo prezmogljiv, ampak takšen je pač trend.

Komoto bi nadomestil mojega sedanjega, a dejansko razen zmogljivejšega agregata ne bi pridobil ničesar, pri udobju celo kakšen manjko (nebistveno)

p.s.

jaz sem pač s svojim motorjem zadovoljen, ne vem zakaj bi menjaval, če nekomu na MSju ni všeč, nenazadnje gre za odlično prodajan model po celem svetu, priljubljen za izlete in potovanja

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam dami34, pomoderiraj malo.

 

Ermax sipca je bila dostavljena malo prej.

Temna seveda.

Testiral bom pa ko pridem domov. Cez ene 14 dni.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snecer said:

npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd.

Pa ni fora v kilovatih, no. Kako se motor pele pod (pre)obremenitvijo: ti je jasno takoj, ko speljes. Ker ne maram lakote, vecino zadev togledno ZELO stestiram, in ja, Kmet ima prav. Razlike so izredno velike. Tracerja nism mel prilke preopteretit, zato o njem ne morm govort z gotovostjo. Mu verjaem da klecne. In ce klecne na fertik, pol je voznja neprijetna. Prvi tracer je mel nek problemov s (pre)malo teze na prednjem kolesu, obtezitev po pravilu to situacijo se poslabsa. 

7 minutes ago, krucymucy said:

Testiral bom pa ko pridem domov.

Bezveze. Damija pras, ti bo povdal z grafkov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snecer pravi:

par, ki si ga srečal na poti proti Pamirju je bil tudi peresno lahek, a sta vozila vsak svoj motor... pa bi verjetno z lahkoto drsala na vlki gski skupaj

primerjava s ponyexpresom je neresna

tracer 850ccm je že resen motor in ne vidim prav nobenega razloga, da se z njim ne bi dalo iti (tudi v dvoje) na kakšno daljše potovanje

npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd.

GT ima celo tempomat za razliko od tvojih super duper potovalnikov, skratka idealen za cepanje veliko kilometrov na dan tudi po AC

večini tracerka zagotovo ustreza tudi v dvoje in za večino se delajo motorji, ker večina jih tudi kupi, od te večine se živi

tu gor pa komentirajo svetovni popotniki, ki vsako leto gredo 3x v Azijo in nazaj, v vmesnem času pa se motor servisira

Skratka, peljal sem Tracera, rdečega in modrega, motor je za normalno turistično vožnjo bp, še celo prezmogljiv, ampak takšen je pač trend.

Komoto bi nadomestil mojega sedanjega, a dejansko razen zmogljivejšega agregata ne bi pridobil ničesar, pri udobju celo kakšen manjko (nebistveno)

p.s.

jaz sem pač s svojim motorjem zadovoljen, ne vem zakaj bi menjaval, če nekomu na MSju ni všeč, nenazadnje gre za odlično prodajan model po celem svetu, priljubljen za izlete in potovanja

 

strinjam , ne bit pa tepec in mi pisat ,da je za moje kg in sopotnico ter prtljago top motor , ker bluziš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

 

Bezveze. Damija pras, ti bo povdal z grafkov. 

Ne morem, ker Ermax nima grafkov na svoji strani za Tracerko, medtem, ko Puig občasno objavi gibanje zraka ( ja prav grafek) z original šipco in potem njihovo.

Načeloma pa, manjša šipca je bolša za poleti, ker te bolj hladi, pa še manj bobni v čeladi. Preverjeno večkrat na različnih mopedih :fyou:

Evo ti grafek, bo pa Kruci povedal kako je v resnici :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kole. Še kakšen problem?

Nabija se v temah za nabijanje. Izziva v temah za izzivanje, že tako je bilo v tej temi preveč črnila prelitega. Pišite svoj vtis, čisto vseeno mi je kak vam je bil moped ali kako vam izgleda, definitvno pa ne morete vedeti, kako tak moped izgleda, paše, sede ali karkoli drugega povezanega z grafki drugemu.

Isto velja za vse teme. Pri mopedih ni zajebancije. Drugje...ok, toleriram, tule pa ne bom.

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bistvo teme, da se izmenjujejo izkušnje obojesmerno, torej ne samo kaj je dobrega ampak tudi kaj je slabega? Mnogo ljudi si pred nakupom vozila prebere ravno takšne debate, ki jim pomagajo pri odločitvi in lepo je, če se ne zatira mnenja ne o slabih in ne o dobrih lastnostih. Zakaj bi torej zatirali negativno ali pozitivno mnenje?

Fajn je, če ljudje izvejo za napake Tracerja pred nakupom, ker prodajalci oz. proizvajalci jim jih sigurno ne bodo zaupali, niti ne tisti Youtuberi, ki si ob vsakem "neodvisnem" opisovanju motorjev pospravijo nekaj € v žep, še manj bodo napake priznali.

Vsi motorji imajo neke pomanjkljivosti, čisto vsi! Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda. :twak: 

Jaz osebno bom drugič dosti bolj previden pred nakupom motorja in definitivno ne bom gledal samo na ceno, če še kdaj ta dan pride, da bom večji motor kupil. Če si ne bom mogel kupiti dobrega novega, si bom kupil raje dobrega rabljenega, kot slabšega novega. :hmm:

 

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Andrejcer pravi:

A ni bistvo teme, da se izmenjujejo izkušnje obojesmerno, torej ne samo kaj je dobrega ampak tudi kaj je slabega? Mnogo ljudi si pred nakupom vozila prebere ravno takšne debate, ki jim pomagajo pri odločitvi in lepo je, če se ne zatira mnenja ne o slabih in ne o dobrih lastnostih. Zakaj bi torej zatirali negativno ali pozitivno mnenje?

Fajn je, če ljudje izvejo za napake Tracerja pred nakupom, ker prodajalci oz. proizvajalci jim jih sigurno ne bodo zaupali, niti ne tisti Youtuberi, ki si ob vsakem "neodvisnem" opisovanju motorjev pospravijo nekaj € v žep, še manj bodo napake priznali.

Vsi motorji imajo neke pomanjkljivosti, čisto vsi! Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda. :twak: 

 

seveda, ni pa bistvo obračunavanje članov med seboj, mi je preveč poznana zgodba, in potem je debata brezpredmetna. Vsak pa ima možnost napisati svoje mnenje (pozitivno ali negativno), prav tako ima drugi možnost izpodbijati njegovo mnenje. A vendar, ko neke zadeve zaidejo s poti pride Fata in mal popuca. Simpl. Tako je in tako bo.

Recimo bom dal primer, tvoje normalne ocene:

citiram:

Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda

konec citata

Vse kar si o tracerju napisal je pošteno in je tvoje mnenje. Najbrž ne bi bilo pošteno, da ti nekdo napiše, da nimaš pojma o vožnji, da si pretežak ali da si kupi GSa pa ne boš imel teh problemov. :D verjetno to ni dovolj. Verjetno bo nekdo ki je to zapisal moral vsaj malce tehnično ali iz lastnih iskušenj kaj napisati.

Drugi del tvojega citata, je pa absolutno izven konteksta o Tracerju in je popolnoma irelavantno če dolga luč slabo ali dobro sveti na Xmaxu, prav tako ni merilo, da japonci delajo slabe luči.  Sicer malo pretiravam, ampak tako je in tako potem gre zadeva naprej, da se začnemo nabijat s konji, težo, EU vs Đapan itd..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Pipster123 said:

Po vseh prebranih straneh te teme sem tukaj še en skoraj lastnik tracerja in sedaj zadovoljen lastnik XMaxa :) 

Vecinoma je sicer smetje, ampak na koncu se najde veliko zadovoljnih lastnikov.

Nekatere motece zadeve si pa lahko vsak resi sam. Idealen moped ne obstaja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, krucymucy pravi:

Nekatere motece zadeve si pa lahko vsak resi sam. Idealen moped ne obstaja.

js vsak motor predelam, da meni odgovarja tako funkcionalno kot vizualno ... :ninja:

će b meu trejserja, bi si ga tudi predelal .. vsaj mau :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, maus said:

js vsak motor predelam, da meni odgovarja tako funkcionalno kot vizualno ... :ninja:

će b meu trejserja, bi si ga tudi predelal .. vsaj mau :P

 

Najprej bi ga znizal. :P

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki o gorivu so pa kar točni, po prevoženih 300 km je zagorela lučka, not je šlo pa dobrih 15 l, se pravi da je rezerve res 2,6 l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tracer se kot večina japončkov opiše takole: "Super motor na cenovno ugodno nabijanje kilometrov". 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 11. 7. 2018 ob 14:25, NejcZ pravi:

Tracer se kot večina japončkov opiše takole: "Super motor na cenovno ugodno nabijanje kilometrov". 

Je pa fajn ker se lohk brez kakršnihkoli predelav pelješ tud pod 3500 obrati :ras:. Pa še precej cenejš je :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, skalar36 said:

Je pa fajn ker se lohk brez kakršnihkoli predelav pelješ tud pod 3500 obrati 

S katerim se pa ne da? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, krucymucy pravi:

S katerim se pa ne da? 

Presrfi temo KTM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Presrfi temo KTM.

Da ne bomo spet mešali tem. 

Če je pomembno da se vozi motor pod 3000 obrati potem ste v pravi temi. Če bi hoteli pa pod 2000 ali še manj, pa pojdite v teme o 4 valjnikih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Da ne bomo spet mešali tem. 

Če je pomembno da se vozi motor pod 3000 obrati potem ste v pravi temi. Če bi hoteli pa pod 2000 ali še manj, pa pojdite v teme o 4 valjnikih

Tud pod 2k se lahko kr tukaj pogovarjamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, z vidika voznosti, problemov, lahkotnosti lastništva, je tole top :P Pa saj sem ga vozil, nič mu ne manjka, da nebo kdo užaljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NejcZ pravi:

Saj pravim, z vidika voznosti, problemov, lahkotnosti lastništva, je tole top :P Pa saj sem ga vozil, nič mu ne manjka, da nebo kdo užaljen.

No edin ene 200 ccm mu manjka. KW ma pa dost. Pa recimo en WP vzmetenje. Mmmmmm...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!