Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

50 minutes ago, sasosa said:

Drgne občasno...:).

Jp, pa so se nekaj hvalili o nagibu kot pri R6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Jp, pa so se nekaj hvalili o nagibu kot pri R6.

Treba originalne štifte s tačk odstranit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, sasosa said:

Treba originalne štifte s tačk odstranit.

To je bilo prvo kar sem naredil. Samo me skrbi kaj drgne naslednje.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

To je bilo prvo kar sem naredil. Samo me skrbi kaj drgne naslednje.

Dokler gum ne zamenjam bodo kar še gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sva v dveh, prime centralc na levi strani, na desni še nič, do sedaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, C eagle pravi:

Ko sva v dveh, prime centralc na levi strani, na desni še nič, do sedaj...

Joj, ste živi norci:naughty:, se voziva samo v dvoje in ne bi rad, da sopotnica raztrga novo opremo:).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, sasosa pravi:

Če me je že bolela rit, me je samo kadar sem bil v kavbojkah, v kombinezonu me še ni.

 

S sopotnico zadaj, nič ne zvija.

Ne morem vrjet, pa to so izgleda povsem druge Tracerke, ki sem jih vozil, pa sem vozil dve, eno celo več, kot tisoč km.

 

pred 5 urami, skalar36 pravi:

Če bi vse verjel kar na MS-ju preberem, pol sploh ni motorja, ki je zasilno vozen.

Jest se večinoma odločam med Africo 1000 pa GT. Glava hoče Hondo srce pa Yamaho. Bom šel pa sam sprobat če wobla-tanova.

Sej lohk men odgovoriš, če te kaj žuli.... 

Motor je v ovinkih bil zelo nemiren, pri vožnji po pravilih pa BP.

Pač ne vozim vsak dan motorje iz praška ali kinder jajčkov .

Tako Tracerko bi z ženo in prtljago zlomil na pol po Kazahstanu, Maroku(atlasi) itd 

Zato mi ne sanjat o nekem super duper nakupu, ker je to daleč od resnice.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekateri pa gredo v rusijo s cenenimi motorji pa nič ne polomijo...

tracerka je lepo vozna, bp vzmetenje in zavore

ima pa trd sedež in malo več bi morali delati na ergonomiji

agregat bp

ne wobla, če voziš z občutkom (tudi 200), torej da aktivno sediš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1::lol1: nepobolsliv sm. Dejansko kliknem na temo, in pricakujem kak smiseln post.  Wobla, ne wobla, dobr je, jajca so, moj ata dvigne hiso, moj ata pa dvigne blok.....

Helpless and hopeless..

 

tracer mi je naceloma vsec. Verjamem de so ga s podalsan zadnjo svingo fino umirili. Ne vem ce bi si ga kupil, vsec mi pa je. Dober engine, dobri zlajfi, fina cena novega. Predvsem mi je vsec de ima 17 colska kolesa. 

 

Btw, je kdo ze pelal nikena?

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cudn je pa res da je zdele glavna sezona pa je ene 10 tracerk gor na netu.... a se jim ne da vozt al grejo na boljse :D

p.s meu bi ga, pa ni €  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Kmet2 said:

Ne morem vrjet, pa to so izgleda povsem druge Tracerke, ki sem jih vozil, pa sem vozil dve, eno celo več, kot tisoč km.

Mal je updejta je blo vmes ja.

Kaj je razlicno?

Precej ozje krmilo in scitniki rok

60mm daljsa zadnja nihajka

Boljse vzmetenje (pri GT)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snecer pravi:

nekateri pa gredo v rusijo s cenenimi motorji pa nič ne polomijo...

tracerka je lepo vozna, bp vzmetenje in zavore

ima pa trd sedež in malo več bi morali delati na ergonomiji

agregat bp

ne wobla, če voziš z občutkom (tudi 200), torej da aktivno sediš

Ne vem zakaj tako omejeno razmišljaš in ne dopustiš drugačno mnenje ,s tem da veš ,da sem Tracerko peljal vsaj 10x dlje , kot ti in da veš ,da imam 110 kg in žena 70 in prtljaga...

Obremeni motor , kot sem ti napisal pol pa lapaj ! 

Motor je s  temi kg in če upoštevamo še zelo slabo cestno podlago , beri luknje povsem neuporaben !!In  preden širiš neresnice , napiši kaj se je zlomilo na KTM  razen prednje vetrobranske šipce  , ki je razpokala na pritrditvah in ključa za katerega sem kriv sam .

lp se umikam iz tega  brezplodnega sranja  lapačev , ki so imeli v življenju dva motorja , vejo pa vse po grafih ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi se normalno vozil, ne bi bilo nobenih težav

ja, eni že v štartu dobro in pravilno kupimo :)

a ti si pa bolj pameten od japoncev, ki so razvili in naredili motor? 

še enkrat, normalno vozit pa lahko greš okoli sveta, sicer lahko uničiš vsako še tako renomirano adventure znamko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 je bil 40kg preko maksimalne obremenitve. Dobro da je vsaj tista uboga masina zmogla preko 100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Kmet2 je bil 40kg preko maksimalne obremenitve. Dobro da je vsaj tista uboga masina zmogla preko 100.

ah nč hudega, beri strokovnjaka , normalno pelješ na omejitev 60 pač 30kmh in greš okrog sveta . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, Snecer said:

a ti si pa bolj pameten od japoncev, ki so razvili in naredili motor? 

še enkrat, normalno vozit pa lahko greš okoli sveta, sicer lahko uničiš vsako še tako renomirano adventure znamko

Pametnejsni, karkoli ze naj bi to pomenilo, od japoncev res ni tezko biti.

Japonci slovijo po tem da se posvetijo enemu problemu in zapravljajo cas, drugih, pomembnejsih pa ne vidijo. Ali pa jim zmanjka casa in jih evropska konkurenca povozi.

Potem dostikrat dajo na trg polizdelek.

Z dobrim pogonskim agregatom sicer.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, krucymucy said:

Kmet2 je bil 40kg preko maksimalne obremenitve. Dobro da je vsaj tista uboga masina zmogla preko 100.

 

 

Kolk pa je dovoljena nosilnost? Sam tezo sm vidu objavleno. 207kg. 

 

Se zmer sm preprican, de se krizem krazem ne sme primerjat. Pa de noben nov motor ni cist neuporabna podrtija. Za tracerja se mi zdi isto ko za velikega g/s. Prevec jih je, de bi blo to cist nakljucje, oziroma marketing. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tracer je cist soliden motor. Sicer plastike so ble na prvem modelu bolj tko, tko. Ter par poporodnih težav, sem pa  imel čist prvi model. Cenovno je dosegljiv tud nam z manj financ. Meni osebno zelo posrečen koncept. Sliči na potovalni SM. Edini prmerljivi motorji ki so še na trgu so (po konceptu, ne po kvaliteti) XR, Hyperstrada, Multistrada, Turismoveloce. Ki pa so občutno drazji za kupit ter servisirat. Men mora motorizem predstavljat minimalni strošek, ker si rad privoščim še kaj drugega. Zato gledam v smeri Trejcer. Zato pač sprašujem če wobla tanov model, ker ga včas poženem tud preko 200. 

Glede woblanja sta mi pa tud 2 trgovca priznala, potem ko nism popustil, da je bil smerno nestabilen prvi model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kugelschreiber said:

Kolk pa je dovoljena nosilnost? Sam tezo sm vidu objavleno. 207kg. 

Dobrih 170kg. Se pravi kmet2 in 20 konzerv rib. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skalar36 pravi:

Tracer je cist soliden motor. Sicer plastike so ble na prvem modelu bolj tko, tko. Ter par poporodnih težav, sem pa  imel čist prvi model. Cenovno je dosegljiv tud nam z manj financ. Meni osebno zelo posrečen koncept. Sliči na potovalni SM. Edini prmerljivi motorji ki so še na trgu so (po konceptu, ne po kvaliteti) XR, Hyperstrada, Multistrada, Turismoveloce. Ki pa so občutno drazji za kupit ter servisirat. Men mora motorizem predstavljat minimalni strošek, ker si rad privoščim še kaj drugega. Zato gledam v smeri Trejcer. Zato pač sprašujem če wobla tanov model, ker ga včas poženem tud preko 200. 

Glede woblanja sta mi pa tud 2 trgovca priznala, potem ko nism popustil, da je bil smerno nestabilen prvi model.

po mojem ne vobla, zakaj, ker je kljub vsemu podaljšan, ojačan in izboljšan. In da, se strinjam, Tracer je best buy za denar, ki ga pljuneš. O navadni govorim. Recimo kawa je tu zaspala, Versys 1000 se poskuša meriti z dražjimi modeli, 650 je prešvoh, v rangu poskočnih 900ccm in pod 10 jurjev ni nič.

Pa je po mojem to zelo zanimiv razred, vsaj kot kažejo trendi.

Bo pa Kruci povedu, ko ga vpelje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, krucymucy pravi:

Pametnejsni, karkoli ze naj bi to pomenilo, od japoncev res ni tezko biti.

Japonci slovijo po tem da se posvetijo enemu problemu in zapravljajo cas, drugih, pomembnejsih pa ne vidijo. Ali pa jim zmanjka casa in jih evropska konkurenca povozi.

Potem dostikrat dajo na trg polizdelek.

Z dobrim pogonskim agregatom sicer.

no o Europski superiornosti sem se prepričal marsikdaj iz prve roke, tako Angleški, pa Avstrijski in na koncu tudi Nemški. (italijanov nisem omenil, k še po dežju ne smejo :D ) Več al manj, dragi moj je vse isti šmorn. Kolko kinte tolko muzike, ampak kar je najbolj žalostno včasih se kupček denarja odšteje za "ulalala" blagovno znamko s kvaliteto na ravni kitasko/korejske/japonske koprodukcije. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Snecer pravi:

Kakšno srečo imam, da sem motor kupil še pred prihodom na MS :) 

Ja. Ti se voziš sam. Je versys "best buy" cena/performance. Po kilaži do 90 kg. 

Men k pa žena teži, da se hoče tud ona mal pelat... KTM SMC-R, ( al pa tanova T7 za solo) Pa TR 900 za u dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!