Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Za ta denar se ne dobi bolj kompletnega motorja. Vozim top spec Multistrado, pa ni tako zelo boljsa - če ne stejem dodatne opreme

Objavljeno

Prenovljeni model Tracer 900 (navadna ne GT) naj bi prišel v trgovine marca 2018. Zaenkrat še ni objavljene cene, bomo videli če bodo tudi tu napihnili. Mi je pa čudno, da na uradni strani ni v zeleni barvi: https://www.yamaha-motor.eu/si/produkti/motocikli/sport-touring/tracer-900.aspx?view=featurestechspecs#gallery=color|image=https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2018/MT09TR/950-75/2018-Yamaha-Tracer-900-EU-Nimbus-Grey-Studio-002.jpg

Bo pa zanimivo videti dejansko razliko med prejšnjim in prenovljenim modelom. Tu so naštete podrobnosti:

Citiraj
  • Izboljšana visokokakovostna zasnova ohišja
  • Izboljšana ergonomija in zaščita pred vetrom
  • Kompakten in lahek 847 cm3 agregat s 3 valji
  • Nova nihajna roka za izboljšane potovalne karakteristike
  • Prenovljen sedež za večje voznikovo/sopotnikovo udobje
  • Povečan vizir, ki ga lahko prilagodite z eno roko
  • Nove sopotnikove stopalke za večje udobje
  • Ozek in lahek odlit aluminijast okvir
  • Drsna sklopka, D-MODE, TCS, ABS
  • 18-litrski rezervoar za gorivo za velike razdalje
  • Glavno stojalo je nameščeno serijsko
  • Integrirane stranske torbe

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Cena navadne tracer naj bi bila okoli 11000, GT pa 12500 (info od KMC). Dobava pa marca oz. konec maja (GT).

Popravljeno . Popravil Dejan99x
Objavljeno

Če so jo prenovili so verjetno večino slabosti odpravili, tako, da gotovo boljši nakup kot nov model. Če nekomu ta segment motociklov odgovarja potem je v tej klasi to skoraj top model...sam sem zaradi večjega udobja bolj za enduro, lažje manevriranje pa je na pri teh.

Objavljeno
16 hours ago, JamesTheMan said:

GT bo po mojem v cenovnem rangu Versysa 1000, Africe, Tiger-ja, V-Strom 1000,  torej od 12-13k navzgor. Tu pa bo dilema še večja, ker je posledično izbira toliko bolj zanimiva. V rangu 10k in nov moped, pa je težko kaj bolj primernega najt kot je Tracerka. Vsaj za nas, malo višje postave. Zato se ne čudim, da je postala Tracerka prodajna uspešnica. Verjamem pa, da to ni motor za vsakega.

 

Kaj pričakujem od mopeda:

- višja, pokončna drža

- ne prevelika in pretežka krava (v toplejših mesecih uporabljam moped tudi v službi, kjer se vozim od stranke do stranke, zato mi je pomembno da je okreten, se znajde tudi v mestu)

- poceni vzdrževanje (že tako so serviserji zlatarji, da pa me še dodatno opalijo ker gor piše določena znamka pa tudi ni potrebe)

- varčen motor z dovolj velikim rezervoarjem (zdaj delam tudi po 400km z enim rezervoarjem in na občutno manj skoraj ne bi šel)

- trenutni moped ima 64 konjev, tak da vse kar bo več, bo zame več kot dovolj. Nisem divjak, ne rabim 150 konjev, vedno ko se usedem na moped imam v glavi, da mam doma dva otroka in ženo. Za smrkce mi pa tudi ni za delat, sem parkrat plačal kazen in upam da lep čas ne bom. Važno mi je, da ko grem prehitevat, da potegne in da sem čimprej varno mimo. Pa da ni treba šaltat za vsak breg. 

- letno delam caa. 10.000km, nisem nek hud in zahteven motorist , se pa rad zapeljem tudi na daljšo, večdnevno furo.

- večina časa se na mopedu vozim sam, caa. 2x letno gre na kako daljšo furo poleg žena 

- budget recimo tam okoli 10k za novega, za rabljenega kakšna 2k manj

 

To je približno to kar sem si zamislil. Zavedam se da nimam neomejenega budgeta in da popoln motor ne obstaja. Vedno se najde nekaj kar bi lahko bilo boljše, važno je da sam pri sebi razčistiš kaj ti ustreza in kaj ne. In da za omenjen denar dobiš čimveč. :D

Popolen opis mojega KTM 690 Duke R. Sam rezervoar je nekoliko manjši in posledično ima krajši domet. :OK:

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Danes je BS Center objavil oglase z novimi Tracerji 2018. Tracer 900 GT 12.495eur, Tracer 900 10.695eur.

OPREMA GT:
- tempomat in ogrevane ročke
- hitri menjalnik za gladko prestavljanje v višjo prestavo (QSS)
- TFT barvni zaslon
- Barvno ujemajoči se stranski kovčki so nameščeni serijsko

 

Pa bo dilema še večja. :rolleyes:

Objavljeno

Mogoče je res, ampak 2 jurja gor al dol pomeni zelo malo ob tem:

1. koliko opreme namečeš na moped

2. koliko gum letno menjaš

3. koliko goriva skuriš

4. koliko kavic, ribic al prascev pade skozi sezono

 

kaj hočem povedati: če želiš moped, ki je malce predrag, narediš rebalans proračuna :P kak izletek manj, kako spanje manj, kak dodatek na motorček manj, namesto nakup avta za 40k€, kupiš za 30k€, pa imaš hitro tisto razliko vkalkulirano

Objavljeno

2 jurja tudi pomeni, da teh dodatkov ne bo potrebno kupovat.

Tu not so tudi kufri itd.

Set kufrov vemo kake so cifre po zlatarnah :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Snecer pravi:

2 jurja tudi pomeni, da teh dodatkov ne bo potrebno kupovat.

Tu not so tudi kufri itd.

Set kufrov vemo kake so cifre po zlatarnah :) 

Zato pa so premium znamke , plačaš v štartu mal več , pa ni treba teh kitajskih ornamentov gor metat ..:P..cena na koncu tam tam ......

Objavljeno

Sej to je. Če bi vzel navadno Tracerko 2018 bi v vsakem primeru moral kupiti še nosilce in kufre ker brez ne gre. In če k temu prištejem še mogoče ogrevane ročke, je razlika v ceni med navadno in GT majhna. Res pa je, da je GT že v rangu drugih mopedov, ki mi tudi dišijo :D (Versys 1000, Africa).

Objavljeno
pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Zato pa so premium znamke , plačaš v štartu mal več , pa ni treba teh kitajskih ornamentov gor metat ..:P..cena na koncu tam tam ......

lahko pa kupiš osnovno in daš gor boljše zadeve kot so tovarniške opcijske, pa plačaš podobno

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

lahko pa kupiš osnovno in daš gor boljše zadeve kot so tovarniške opcijske, pa plačaš podobno

Tudi to je res .  

MT09 Tracer je fajn motorček za nezahtevne motoriste , normalnih dimenzij in cene. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz sem zahteven in tracer bi mi prav tako ustrezal, sploh GT verzija.

Oz. o kakšni zahtevnosti je govora? nezahteven je za vozit.

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

Jaz sem zahteven in tracer bi mi prav tako ustrezal, sploh GT verzija.

Oz. o kakšni zahtevnosti je govora? nezahteven je za vozit.

Zahteven pri meni vključuje predvsem dobro vzmetenje , ki ga za mojo kilažo Tracer nima , zavore , ki tudi niso perla proti temu kar sem navajen . 

Za vozit je funny bajk kot Versys , vsaj meni .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 49 minutami, Kmet2 pravi:

Zato pa so premium znamke , plačaš v štartu mal več , pa ni treba teh kitajskih ornamentov gor metat ..:P..cena na koncu tam tam ......

no nekaj nismo vzeli v zakup, več kot plačaš, več zgubiš :D

Kalkulacija se izide, če imaš motor dolgo, če ga menjuješ na 2 leti, potem je pa druga muzika.

Teoretično pa, ornamente sem tako nametal na GTja kot na Zja. Pa pri GTju veeelik več zapravil, kot na Zju.

tudi pri premium znamkah so večinoma kufri, kreši, ročice, razni bug spojlerji, zaščite, podaljški blatnikov, gps nosilci dodatna oprema in za doplačilo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No pa pogledam na to ceno še drugače: pri isti hiši imajo tudi  MT 10 Touring in za MY 2017 hočejo 1500€  več.

Imam pa to srečo da se mi ne eden ne drugi ne dopade. In če bom spomladi menjal bom moral po novega k drugi firmi ....

Objavljeno
pred 45 minutami, Kmet2 pravi:

Zahteven pri meni vključuje predvsem dobro vzmetenje , ki ga za mojo kilažo Tracer nima , zavore , ki tudi niso perla proti temu kar sem navajen . 

Za vozit je funny bajk kot Versys , vsaj meni .

zato se vzame osnovni model, kjer menjaš vzmetenje, npr. za wilbers in imaš vrhunski set, boljši od serijska na "zahtevnih" motorjih, kjer uporabniki tudi menjavajo za wilbers itd.

Glede zavor pa sem prepričan, da je to "gostilniška" kot večina zgodb na MSju :)

Dvomim, da so zavore na traceru manj učinkovite (poleg pomagal) kot na "zahtevnih" (precej težjih) motorjih, je tu kakšen objektiven test s podatki itd.? al je to samo gostilniška zaradi morebiti drugačnega občutka na ročici, kar seveda nima nobene veze z učinkovitostjo zavor.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dva jurja pa dva jurja, rebalans proracuna ne pomaga. Je pa pri vsaki stvari tako da dodas se cisto malo pa imas nekaj vec.. pa se malo pa imas se nekaj. In nakoncu si na 20k, vozis se pa isto(ce nisi super duper dirkac) kot na motorju za 5k. Ni pa iz zadnje mode, ja.

GT je za moje pojme predrag. 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

"GT je za moje pojme predrag."

Vsi motorji nad 800 ccm so predragi. Stanejo tok kt en soliden avto.  Luksuz.

Jest sm še vedno v dilemi. Full mi je všeč, k ma GT ogrevane ročke, to res rabm, ter nastavljivo vzmetenje. Sam to ni vredn 2k več zame. Kufrov pa ne rabim. Tok kt sam rabim za 2-3 dni gre v ruzak. Edin mal prešvoh agregat je zame. Pa ne, da bi norel, sam je res dobr občutek, k pri tisočaku daš gas v 6 prestavi pri 50km\h pa je bp 90 kuj. Pa odlično vzmetenje na tisočaku+zavore. To je zame vredn 2k. Po drugi strani pa pokončna\sm moto drža na 09- men full paše...Ne vem, kaj nej kupm...

Testno bom šel probat, pol pa od tam naprej...

Objavljeno (popravljeno)

Mogoce sem se narobe izrazu.. predrag je v osnovi. 

Nevem zakaj nebi obdrzali navadno tracerko, ki bi jo lahko sam dodelal in dodal kar si zelis. Tako pa kot npr ti tudi jaz stranskih kufrov ne rabim in nevem zakaj bi jih sploh placal.. bi ze v startu tak motor padel vn iz izbora.

 

Zgleda jih se ni dosegla avtomobilska industrija..

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

no nekaj nismo vzeli v zakup, več kot plačaš, več zgubiš :D

Kalkulacija se izide, če imaš motor dolgo, če ga menjuješ na 2 leti, potem je pa druga muzika.

Teoretično pa, ornamente sem tako nametal na GTja kot na Zja. Pa pri GTju veeelik več zapravil, kot na Zju.

tudi pri premium znamkah so večinoma kufri, kreši, ročice, razni bug spojlerji, zaščite, podaljški blatnikov, gps nosilci dodatna oprema in za doplačilo.     Nisi pa rabil kupovat in menjat vzmetenja  itd   

 

pred 2 urami, Snecer pravi:

zato se vzame osnovni model, kjer menjaš vzmetenje, npr. za wilbers in imaš vrhunski set, boljši od serijska na "zahtevnih" motorjih, kjer uporabniki tudi menjavajo za wilbers itd.

Na nobenemu jih nisem rabil menjat . Čeprav GSA je naložen in v globokem nagibu znal prijet centralno stojalo . KTM 1190 odličen 1050 za enega super , za dva že mal prešvoh !

Glede zavor pa sem prepričan, da je to "gostilniška" kot večina zgodb na MSju :)  

Dvomim, da so zavore na traceru manj učinkovite (poleg pomagal) kot na "zahtevnih" (precej težjih) motorjih, je tu kakšen objektiven test s podatki itd.? al je to samo gostilniška zaradi morebiti drugačnega občutka na ročici, kar seveda nima nobene veze z učinkovitostjo zavor.

Preberi kaj sem napisal . Zavore so in delajo , navajen sem pa zavor ki hitreje primejo z manj ptitiska na ročici zavore . Bo zdaj šlo ?

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, ukica pravi:

Dva jurja pa dva jurja, rebalans proracuna ne pomaga. Je pa pri vsaki stvari tako da dodas se cisto malo pa imas nekaj vec.. pa se malo pa imas se nekaj. In nakoncu si na 20k, vozis se pa isto(ce nisi super duper dirkac) kot na motorju za 5k. Ni pa iz zadnje mode, ja.

GT je za moje pojme predrag. 

 

Pojdi se peljat z motorjem za 20k in motorjem v rangu 5k € ,če boš še vedno mnenja ,da se oba isto peljeta ..........ne vem no , si pač poseben :P

Prideš pa z obemi od točken A do Točke B ,to pa ja!

Objavljeno

sem peljal takega za 17k in je zelo podobno s takim za 7, ki je celo lepše vodljiv, ker je lahek itd. pustimo moč motorja, glede ostalega ni velikih razlik

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!