Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

To mi je popolnoma jasno! Moja kobilica ima samo 50Hp. Uživam v premetavanju levo-desno, pritiskat na menjalnik, sklopko... Tako jaz razumem motor. Da na njem delaš in uživaš. Z več ccm in Hp si bol ležeren, manj prestavljanja, manj je za delat z sklopko...  Hotel sem že v menjavo za AT 1000 ccm in potem razmislil, da moram dat dve kobilici za eno AT in se potem enako vozit? Ajde, bolj udobno, z več rezerve, boljšim navorom... bla, bla bla... Raje vložim razliko v izlete potovanja...  Nimam potrebe po več moči, hitrosti, navora, udobja... 

Tale Tracer 900je všečna zadeva a zame prekrhka, ker se rad zapeljem bolj po dakarsko po kakšnem makadamu, zelenici, parku.... :jezik:. Mogoče se malo umirim in razmislim o kakšni bolj divji izvedbi na dveh kolesih:cool:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Danilo D said:

Všečna barvna kombinacija. Dodal bi mu še 300ccm in ga spomladikuj kupim :D

Ko je prišel ven MT 09, so vsi govorili, ooooo kako nora mašina, kobi to mašino dali v TDM-ko, bi bila zmaga.

Japonci naredijo še boljše (TDM-ka ni ravno super motor) in se že najdejo spet junako, ooooo ko bi bilo nekaj drugače, bi bila bomba....

Bom sedaj zaključil, da ne bo kdo užaljen.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, The OO said:

To mi je popolnoma jasno! Moja kobilica ima samo 50Hp. Uživam v premetavanju levo-desno, pritiskat na menjalnik, sklopko... Tako jaz razumem motor. Da na njem delaš in uživaš. Z več ccm in Hp si bol ležeren, manj prestavljanja, manj je za delat z sklopko...  Hotel sem že v menjavo za AT 1000 ccm in potem razmislil, da moram dat dve kobilici za eno AT in se potem enako vozit? Ajde, bolj udobno, z več rezerve, boljšim navorom... bla, bla bla... Raje vložim razliko v izlete potovanja...  Nimam potrebe po več moči, hitrosti, navora, udobja... 

Tale Tracer 900je všečna zadeva a zame prekrhka, ker se rad zapeljem bolj po dakarsko po kakšnem makadamu, zelenici, parku.... :jezik:. Mogoče se malo umirim in razmislim o kakšni bolj divji izvedbi na dveh kolesih:cool:

Kup 2 cilinderskega italjana.. trese, saltas k nor, premetavas se.. pa namest da porabs za potovanja bos za dele :D 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, The OO pravi:

Zakaj?  300+ ccm ?

 A, bi se potem hitreje vozil?

Od nič do omejitve kakšno sekundo hitreje?

Že tukaj je ogromno rezervne moči. V dvoje pa še imaš dodatno zavoro, ko ti tišči prste med rebra :wub: :twak: ali tolče po čeladi. :jezik:

...tudi sam sem včasih mislil tako...a ko enkrat greš na čuka...ni povratka...jurja je v vseh pogledih bolš...še posebej za potovanja v dvoje...pa če izkoristiš ali pa ne...od viška ne boli glava...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, siks pravi:

...tudi sam sem včasih mislil tako...a ko enkrat greš na čuka...ni povratka...jurja je v vseh pogledih bolš...še posebej za potovanja v dvoje...pa če izkoristiš ali pa ne...od viška ne boli glava...

Smešna trditev. Vse je odvisno kje se voziš. Nismo vsi mnenja, da se vse začne in konča na asfaltu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BIF pravi:

Smešna trditev. Vse je odvisno kje se voziš. Nismo vsi mnenja, da se vse začne in konča na asfaltu.

no ja, s tracer mt09 se vse začne in konča na asfaltu :P

sicer pa imajo prave mašine s preveč kubiki in preveč navora tudi OFF-ROAD program, pa so konji omejeni. Ostali mopedi ki so pa nekoliko manj sofisticirani, pa bi kdaj po kakem lepem makedamu zapeljal imajo pa RAIN program, ali pa LO power.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, siks pravi:

...tudi sam sem včasih mislil tako...a ko enkrat greš na čuka...ni povratka...jurja je v vseh pogledih bolš...še posebej za potovanja v dvoje...pa če izkoristiš ali pa ne...od viška ne boli glava...

takrat ko si tak mislil, ni blo yamahinega vrstnega trivaljnika :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

no ja, s tracer mt09 se vse začne in konča na asfaltu :P

sicer pa imajo prave mašine s preveč kubiki in preveč navora tudi OFF-ROAD program, pa so konji omejeni. Ostali mopedi ki so pa nekoliko manj sofisticirani, pa bi kdaj po kakem lepem makedamu zapeljal imajo pa RAIN program, ali pa LO power.

Ni bilo mišljeno tako. Na qurac mi grejo trditve, da če ni vsaj jurja, pa 100 konjev+1 je brez veze. Potem ne vem kaj delajo proizvajalci z 125, 250, 450, 600, 650, 700, ....do jurja motorji? To delajo zato, da pokažejo, da to tudi znajo?.  Visoko kubični motorji so za potrebe trga...pa ne zato, ker bi jih dejansko potrebovali (razen tekmovalnih kategorij)....kot po svetu tako pri nas (še posebaj pri nas), gre bolj za to, da pač imaš več...teh kubikov in konjev pa itak 90% ne izkoristi. Zato pa potem nafukajo notri kup omejevalnih programov, da je zadeva sploh vozna. Đabe ti je dviganje kubature in kup dodatkov da to hendlaš, če si dvignil težo motorja za par 10kg. Danes so agregati že tako sofisticirani, da imaš v manjših kubaturah in konjih veliko navora...več kot dovolj za povprečnega in nadpovprečnega uporabnika. Ostalo je že balast. Ampak se ne sliši zanimivo,če rečeš, da imaš motor pod jurja kubikov...nisi glih neki tip ne...to pa je "zelo" pomembno...da si tip...zdaj rabiš ali ne rabiš...ni važno...jurja pa 100+1 konj...drugače ni to motor...

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, BIF said:

Ni bilo mišljeno tako. Na qurac mi grejo trditve, da če ni vsaj jurja, pa 100 konjev+1 je brez veze. Potem ne vem kaj delajo proizvajalci z 125, 250, 450, 600, 650, 700, ....do jurja motorji? To delajo zato, da pokažejo, da to tudi znajo?.  Visoko kubični motorji so za potrebe trga...pa ne zato, ker bi jih dejansko potrebovali (razen tekmovalnih kategorij)....kot po svetu tako pri nas (še posebaj pri nas), gre bolj za to, da pač imaš več...teh kubikov in konjev pa itak 90% ne izkoristi. Zato pa potem nafukajo notri kup omejevalnih programov, da je zadeva sploh vozna. Đabe ti je dviganje kubature in kup dodatkov da to hendlaš, če si dvignil težo motorja za par 10kg. Danes so agregati že tako sofisticirani, da imaš v manjših kubaturah in konjih veliko navora...več kot dovolj za povprečnega in nadpovprečnega uporabnika. Ostalo je že balast. Ampak se ne sliši zanimivo,če rečeš, da imaš motor pod jurja kubikov...nisi glih neki tip ne...to pa je "zelo" pomembno...da si tip...zdaj rabiš ali ne rabiš...ni važno...jurja pa 100+1 konj...drugače ni to motor...

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

Ni vse v konjih...je pa precej v kubih :smoke:

Ce si ze tezko kravo omislis in ce jo mislis se nalozit kot tovorno mulo s pritljago in sopotnico, potem so kubi nujni, da se svatbena kola sploh premaknejo.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, BIF pravi:

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

maš prav, ampak .. sj veš koliko ljudi tukaj sprašuje, kaj naj si kupi :P

 

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Ni vse v konjih...je pa precej v kubih :smoke:

ni vse .. nekaj pa je :P 

 

men je tale trejserka na prvi pogled všeč .... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, BIF pravi:

Ni bilo mišljeno tako. Na qurac mi grejo trditve, da če ni vsaj jurja, pa 100 konjev+1 je brez veze. Potem ne vem kaj delajo proizvajalci z 125, 250, 450, 600, 650, 700, ....do jurja motorji? To delajo zato, da pokažejo, da to tudi znajo?.  Visoko kubični motorji so za potrebe trga...pa ne zato, ker bi jih dejansko potrebovali (razen tekmovalnih kategorij)....kot po svetu tako pri nas (še posebaj pri nas), gre bolj za to, da pač imaš več...teh kubikov in konjev pa itak 90% ne izkoristi. Zato pa potem nafukajo notri kup omejevalnih programov, da je zadeva sploh vozna. Đabe ti je dviganje kubature in kup dodatkov da to hendlaš, če si dvignil težo motorja za par 10kg. Danes so agregati že tako sofisticirani, da imaš v manjših kubaturah in konjih veliko navora...več kot dovolj za povprečnega in nadpovprečnega uporabnika. Ostalo je že balast. Ampak se ne sliši zanimivo,če rečeš, da imaš motor pod jurja kubikov...nisi glih neki tip ne...to pa je "zelo" pomembno...da si tip...zdaj rabiš ali ne rabiš...ni važno...jurja pa 100+1 konj...drugače ni to motor...

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

mogoče pa je @siksovo mnenje samo njegovo, misliš da ga lahko ima? :P

 

pred 20 minutami, Nearrain pravi:

Ni vse v konjih...je pa precej v kubih :smoke:

Ce si ze tezko kravo omislis in ce jo mislis se nalozit kot tovorno mulo s pritljago in sopotnico, potem so kubi nujni, da se svatbena kola sploh premaknejo.

 

sj govora je bilo o kubih

sicer pa pustimo to debato, mogoče bo kdaj tracer 1200 in ga bodo prav tako prodajali kot 999ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, BIF pravi:

Ni bilo mišljeno tako. Na qurac mi grejo trditve, da če ni vsaj jurja, pa 100 konjev+1 je brez veze. Potem ne vem kaj delajo proizvajalci z 125, 250, 450, 600, 650, 700, ....do jurja motorji? To delajo zato, da pokažejo, da to tudi znajo?.  Visoko kubični motorji so za potrebe trga...pa ne zato, ker bi jih dejansko potrebovali (razen tekmovalnih kategorij)....kot po svetu tako pri nas (še posebaj pri nas), gre bolj za to, da pač imaš več...teh kubikov in konjev pa itak 90% ne izkoristi. Zato pa potem nafukajo notri kup omejevalnih programov, da je zadeva sploh vozna. Đabe ti je dviganje kubature in kup dodatkov da to hendlaš, če si dvignil težo motorja za par 10kg. Danes so agregati že tako sofisticirani, da imaš v manjših kubaturah in konjih veliko navora...več kot dovolj za povprečnega in nadpovprečnega uporabnika. Ostalo je že balast. Ampak se ne sliši zanimivo,če rečeš, da imaš motor pod jurja kubikov...nisi glih neki tip ne...to pa je "zelo" pomembno...da si tip...zdaj rabiš ali ne rabiš...ni važno...jurja pa 100+1 konj...drugače ni to motor...

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

...mogoče vse skupaj jemlješ preveč osebno...js rade volje verjamem, da si ti s svojo mašino čisto zdovoljen...verjamem tudi, da je tudi večina ostalih lastnikov "manj zmogljivih" mopedov, pa manj zmogljivih ne mislim samo na motorno moč, saj je v večini primerov z večjo močjo-kubaturo-motornimi zmogljivostmi, poskrbljeno tudi za ostale komponente, zadovoljnih s svojimi stroji, konec koncev sem tudi sam bil zadovoljen s svojimi mašinami pred čukom...a z jurčkom v motorju (in v ostalih komponentah) pride tisto "nekaj več"...tisto "od viška ne boli glava"...seveda to ne pomeni, da vse izkoristim, sam fajn pa je, pa makar po ravnini :-)...govorim seveda o cestnem segmentu, s katerim imam izkušnje...kar se tiče tvoje trditve glede navora...ni res...pravi-uporabni navor se doseže samo s kubaturo...ali turbino na manjši kubaturi...ostalo so finese, par NM gor ali dol...mogoče boš vs to nekoč spoznal in se posul s pepelom...alpa tut ne...:-)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 11. 2017 ob 21:57, siks pravi:

...tudi sam sem včasih mislil tako...a ko enkrat greš na čuka...ni povratka...jurja je v vseh pogledih bolš...še posebej za potovanja v dvoje...pa če izkoristiš ali pa ne...od viška ne boli glava...

Da ne bova preveč zasvinjala temo. Nič ne jemljem osebno...v bistvu me briga. Itak sem bolj volk samotar...z nikomer se ne vozim in z nikomer se pretirano ne družim rad, še manj pa me briga kakdo vozi...ali pa kdo drug bolje od mene ve kaj je zame bolje.  Sem pa bil nekoč del skupnosti, ki je trdila natančno to kar zdaj trdite nekateri (in zato se posipam s pepelom)....vendar to morda drži za nek del....velik del pa je tudi tisti drugi. Trditev, kot je podčrtana zgoraj velja za del uporabnikov....ne za vse. In ne moti me nič drugega kot posploševanje...."jurja je v vseh pogledih boljš"....torej ne glede kdo si, kakšen si, kako razmišljaš, kje in kako uporabljaš motor....v glavnem "jurja je v vseh pogledih bolš"....čisto pavšalno...ker pač ti (in še nekateri) tako meniš      Mogoče boš ti nekoč spoznal da temu ni tako....in se posul s pepelom....ali pa tudi ne.

Pa saj nenazadnje ni pomembno. Jaz sem pač pristaš tega da vsak vozi tisto kar mu odgovarja...trg pa je zato tukaj, da nam daje možnost da izberemo.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, BIF pravi:

Ni bilo mišljeno tako. Na qurac mi grejo trditve, da če ni vsaj jurja, pa 100 konjev+1 je brez veze. Potem ne vem kaj delajo proizvajalci z 125, 250, 450, 600, 650, 700, ....do jurja motorji? To delajo zato, da pokažejo, da to tudi znajo?.  Visoko kubični motorji so za potrebe trga...pa ne zato, ker bi jih dejansko potrebovali (razen tekmovalnih kategorij)....kot po svetu tako pri nas (še posebaj pri nas), gre bolj za to, da pač imaš več...teh kubikov in konjev pa itak 90% ne izkoristi. Zato pa potem nafukajo notri kup omejevalnih programov, da je zadeva sploh vozna. Đabe ti je dviganje kubature in kup dodatkov da to hendlaš, če si dvignil težo motorja za par 10kg. Danes so agregati že tako sofisticirani, da imaš v manjših kubaturah in konjih veliko navora...več kot dovolj za povprečnega in nadpovprečnega uporabnika. Ostalo je že balast. Ampak se ne sliši zanimivo,če rečeš, da imaš motor pod jurja kubikov...nisi glih neki tip ne...to pa je "zelo" pomembno...da si tip...zdaj rabiš ali ne rabiš...ni važno...jurja pa 100+1 konj...drugače ni to motor...

Sploh pa ne vem od kod ideja, da bi nekdo drug bolje od mene vedel, kaj jaz potrebujem in kako, kje in s kom naj vozim? Vsak naj si kupi kar je njemu v redu....nismo vsi štancani...

neka druga stroka tudi pravi , da je za žensko dovolj 8-10 cm .. mogoče bo kakšno še celo prepričal..samo pol ji ne kupuj avta..

stroke so hebena stvar.. 

novi gt kar lepo zgleda .. če ima res boljše vzmetenje potem bo cena okoli 11800e.. trenutna akcija tracerja se so eura natančno ujema s ceno nosilca stranskih tor in torb - 705e... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, siks pravi:

...mogoče vse skupaj jemlješ preveč osebno...js rade volje verjamem, da si ti s svojo mašino čisto zdovoljen...verjamem tudi, da je tudi večina ostalih lastnikov "manj zmogljivih" mopedov, pa manj zmogljivih ne mislim samo na motorno moč, saj je v večini primerov z večjo močjo-kubaturo-motornimi zmogljivostmi, poskrbljeno tudi za ostale komponente, zadovoljnih s svojimi stroji, konec koncev sem tudi sam bil zadovoljen s svojimi mašinami pred čukom...a z jurčkom v motorju (in v ostalih komponentah) pride tisto "nekaj več"...tisto "od viška ne boli glava"...seveda to ne pomeni, da vse izkoristim, sam fajn pa je, pa makar po ravnini :-)...govorim seveda o cestnem segmentu, s katerim imam izkušnje...kar se tiče tvoje trditve glede navora...ni res...pravi-uporabni navor se doseže samo s kubaturo...ali turbino na manjši kubaturi...ostalo so finese, par NM gor ali dol...mogoče boš vs to nekoč spoznal in se posul s pepelom...alpa tut ne...:-)

Si peljal trejsera?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

Si peljal trejsera?

na kratko Mt09 je od mt07 veeelik boljši, ne pa v vsem, ampak jurja je jurja. Se pa da zabavat tudi 450ccm. (ali manj)

Tema 600:1000ccm obstaja je nekje v arhivu, da mi ne bo potrebno premikat, poiščite jo, pa lahko tam nadaljujemo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, no .. zadnjič sem mojo naložil na xt-ja (enocilindraš), ker je tracer nekako že pripravljen na zimovanje, in jo peljal malo naokoli .. nazadnje se je z XTjem vozla pred dvema letoma, vmes je naredila na tracerju (trivaljnik) 20k km .. že po prvem kilometru na XTju me je ruknila: "joj, sem pozabila kak fajn trese" .. kaki nasmešek je imela po furi (cca 150km sva nardila), ojej ojoj! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Andrejcer pravi:

Pa kombinacija barv je tudi boljša, lani so bile za moj okus katastrofalne različice.

Meni niti ne, preveč barv skupaj.... Sm kot nekateri, mogoče dolgočasen, ampak črna je črna :panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja "bivša" se bo prodajala. Je zeloo lepo ohranjena. Ima cca 21k km. Zdajšni lastnik je zamenjal ketno zobnik in naredil servis. Opreme ima fulll. Če koga zanima, naj piše na ZS in dam kontakt. Za "normalnega" voznika super motor!

Aja lastnik( cca 187 ccm) ni zadovoljen z njo, ker mu pri 160 km\h wobla. Čeprav ima wilberse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona se je po mojem postu razvnela debata :D.

Drugače pa zanimivo, da se kar precej teh rabljenih trajserk prodaja, kot tudi precej xr-ov. Bi se že človek kar malo vprašal zakaj temu tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Danilo D pravi:

Madona se je po mojem postu razvnela debata :D.

Drugače pa zanimivo, da se kar precej teh rabljenih trajserk prodaja, kot tudi precej xr-ov. Bi se že človek kar malo vprašal zakaj temu tako.

??? xr ? kaj to ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!