Kmet2 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 pred 10 minutami, Snecer pravi: na er6 sva se vozila dva, morje, hribi... do 500km na dan največ. nobenih težav, tudi na versaču bi jo peljal, še bolj udoben.. oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta . bajkr88, krucymucy, C eagle in 1 other 3 1
Kugelschreiber Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 8 minutes ago, Kmet2 said: oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta . Ce bo vozil normalno...... bajkr88 in krucymucy 2
DAMI34 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 Meni je čist vseen, če je kdo zadovoljen s svojim mopedom, saj je prav tako. ampak, dejmo ostat pri Tracerki. skalar36, bajkr88 in MiNa 1 2
Snečer Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 pred 6 minutami, Kmet2 pravi: oba imata s pojstlo vred 70kg , za tebe je dober tudi PonyEksspres za okrog sveta . par, ki si ga srečal na poti proti Pamirju je bil tudi peresno lahek, a sta vozila vsak svoj motor... pa bi verjetno z lahkoto drsala na vlki gski skupaj primerjava s ponyexpresom je neresna tracer 850ccm je že resen motor in ne vidim prav nobenega razloga, da se z njim ne bi dalo iti (tudi v dvoje) na kakšno daljše potovanje npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd. GT ima celo tempomat za razliko od tvojih super duper potovalnikov, skratka idealen za cepanje veliko kilometrov na dan tudi po AC večini tracerka zagotovo ustreza tudi v dvoje in za večino se delajo motorji, ker večina jih tudi kupi, od te večine se živi tu gor pa komentirajo svetovni popotniki, ki vsako leto gredo 3x v Azijo in nazaj, v vmesnem času pa se motor servisira Skratka, peljal sem Tracera, rdečega in modrega, motor je za normalno turistično vožnjo bp, še celo prezmogljiv, ampak takšen je pač trend. Komoto bi nadomestil mojega sedanjega, a dejansko razen zmogljivejšega agregata ne bi pridobil ničesar, pri udobju celo kakšen manjko (nebistveno) p.s. jaz sem pač s svojim motorjem zadovoljen, ne vem zakaj bi menjaval, če nekomu na MSju ni všeč, nenazadnje gre za odlično prodajan model po celem svetu, priljubljen za izlete in potovanja C eagle in IF7 2
krucymucy Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 (popravljeno) Se strinjam dami34, pomoderiraj malo. Ermax sipca je bila dostavljena malo prej. Temna seveda. Testiral bom pa ko pridem domov. Cez ene 14 dni. Popravljeno Julij 10, 2018. Popravil krucymucy C eagle, IF7 in DAMI34 3
Kugelschreiber Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 7 minutes ago, Snecer said: npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd. Pa ni fora v kilovatih, no. Kako se motor pele pod (pre)obremenitvijo: ti je jasno takoj, ko speljes. Ker ne maram lakote, vecino zadev togledno ZELO stestiram, in ja, Kmet ima prav. Razlike so izredno velike. Tracerja nism mel prilke preopteretit, zato o njem ne morm govort z gotovostjo. Mu verjaem da klecne. In ce klecne na fertik, pol je voznja neprijetna. Prvi tracer je mel nek problemov s (pre)malo teze na prednjem kolesu, obtezitev po pravilu to situacijo se poslabsa. 7 minutes ago, krucymucy said: Testiral bom pa ko pridem domov. Bezveze. Damija pras, ti bo povdal z grafkov. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 pred 19 minutami, Snecer pravi: par, ki si ga srečal na poti proti Pamirju je bil tudi peresno lahek, a sta vozila vsak svoj motor... pa bi verjetno z lahkoto drsala na vlki gski skupaj primerjava s ponyexpresom je neresna tracer 850ccm je že resen motor in ne vidim prav nobenega razloga, da se z njim ne bi dalo iti (tudi v dvoje) na kakšno daljše potovanje npr. ženska okoli do 60kg, moški 80kg, skratka brez prtljage 140kg... z lahkoto, ga ni brega, kjer ne bi gor prišel itd. GT ima celo tempomat za razliko od tvojih super duper potovalnikov, skratka idealen za cepanje veliko kilometrov na dan tudi po AC večini tracerka zagotovo ustreza tudi v dvoje in za večino se delajo motorji, ker večina jih tudi kupi, od te večine se živi tu gor pa komentirajo svetovni popotniki, ki vsako leto gredo 3x v Azijo in nazaj, v vmesnem času pa se motor servisira Skratka, peljal sem Tracera, rdečega in modrega, motor je za normalno turistično vožnjo bp, še celo prezmogljiv, ampak takšen je pač trend. Komoto bi nadomestil mojega sedanjega, a dejansko razen zmogljivejšega agregata ne bi pridobil ničesar, pri udobju celo kakšen manjko (nebistveno) p.s. jaz sem pač s svojim motorjem zadovoljen, ne vem zakaj bi menjaval, če nekomu na MSju ni všeč, nenazadnje gre za odlično prodajan model po celem svetu, priljubljen za izlete in potovanja strinjam , ne bit pa tepec in mi pisat ,da je za moje kg in sopotnico ter prtljago top motor , ker bluziš! bajkr88 1
DAMI34 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 Pravkar, Kugelschreiber pravi: Bezveze. Damija pras, ti bo povdal z grafkov. Ne morem, ker Ermax nima grafkov na svoji strani za Tracerko, medtem, ko Puig občasno objavi gibanje zraka ( ja prav grafek) z original šipco in potem njihovo. Načeloma pa, manjša šipca je bolša za poleti, ker te bolj hladi, pa še manj bobni v čeladi. Preverjeno večkrat na različnih mopedih Evo ti grafek, bo pa Kruci povedal kako je v resnici
DAMI34 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 kole. Še kakšen problem? Nabija se v temah za nabijanje. Izziva v temah za izzivanje, že tako je bilo v tej temi preveč črnila prelitega. Pišite svoj vtis, čisto vseeno mi je kak vam je bil moped ali kako vam izgleda, definitvno pa ne morete vedeti, kako tak moped izgleda, paše, sede ali karkoli drugega povezanega z grafki drugemu. Isto velja za vse teme. Pri mopedih ni zajebancije. Drugje...ok, toleriram, tule pa ne bom. bajkr88, C eagle in skalar36 2 1
Andrejcer Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 (popravljeno) A ni bistvo teme, da se izmenjujejo izkušnje obojesmerno, torej ne samo kaj je dobrega ampak tudi kaj je slabega? Mnogo ljudi si pred nakupom vozila prebere ravno takšne debate, ki jim pomagajo pri odločitvi in lepo je, če se ne zatira mnenja ne o slabih in ne o dobrih lastnostih. Zakaj bi torej zatirali negativno ali pozitivno mnenje? Fajn je, če ljudje izvejo za napake Tracerja pred nakupom, ker prodajalci oz. proizvajalci jim jih sigurno ne bodo zaupali, niti ne tisti Youtuberi, ki si ob vsakem "neodvisnem" opisovanju motorjev pospravijo nekaj € v žep, še manj bodo napake priznali. Vsi motorji imajo neke pomanjkljivosti, čisto vsi! Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda. Jaz osebno bom drugič dosti bolj previden pred nakupom motorja in definitivno ne bom gledal samo na ceno, če še kdaj ta dan pride, da bom večji motor kupil. Če si ne bom mogel kupiti dobrega novega, si bom kupil raje dobrega rabljenega, kot slabšega novega. Popravljeno Julij 10, 2018. Popravil Andrejcer Kmet2, siks, bajkr88 in 2 others 4 1
DAMI34 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 pred 9 minutami, Andrejcer pravi: A ni bistvo teme, da se izmenjujejo izkušnje obojesmerno, torej ne samo kaj je dobrega ampak tudi kaj je slabega? Mnogo ljudi si pred nakupom vozila prebere ravno takšne debate, ki jim pomagajo pri odločitvi in lepo je, če se ne zatira mnenja ne o slabih in ne o dobrih lastnostih. Zakaj bi torej zatirali negativno ali pozitivno mnenje? Fajn je, če ljudje izvejo za napake Tracerja pred nakupom, ker prodajalci oz. proizvajalci jim jih sigurno ne bodo zaupali, niti ne tisti Youtuberi, ki si ob vsakem "neodvisnem" opisovanju motorjev pospravijo nekaj € v žep, še manj bodo napake priznali. Vsi motorji imajo neke pomanjkljivosti, čisto vsi! Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda. seveda, ni pa bistvo obračunavanje članov med seboj, mi je preveč poznana zgodba, in potem je debata brezpredmetna. Vsak pa ima možnost napisati svoje mnenje (pozitivno ali negativno), prav tako ima drugi možnost izpodbijati njegovo mnenje. A vendar, ko neke zadeve zaidejo s poti pride Fata in mal popuca. Simpl. Tako je in tako bo. Recimo bom dal primer, tvoje normalne ocene: citiram: Tracer mi je neutrudno voblal (razen v dotičnih položajih), včasih me je še v kakšnem hitrem zavoju presenetil in to me je pri njem najbolj motilo, večkrat sem si mislil, da ni vreden mojega življenja. Na XMaxu pa mi majhna modra kontrolna luč na armaturi za dolgi snop bolj in dlje sveti, kot sama dolga luč. Kaj za luči, če ji sploh luč lahko povem so to Japonci spesnili, mi nikoli ne bo jasno?!? Glavno, da lepo izgleda konec citata Vse kar si o tracerju napisal je pošteno in je tvoje mnenje. Najbrž ne bi bilo pošteno, da ti nekdo napiše, da nimaš pojma o vožnji, da si pretežak ali da si kupi GSa pa ne boš imel teh problemov. verjetno to ni dovolj. Verjetno bo nekdo ki je to zapisal moral vsaj malce tehnično ali iz lastnih iskušenj kaj napisati. Drugi del tvojega citata, je pa absolutno izven konteksta o Tracerju in je popolnoma irelavantno če dolga luč slabo ali dobro sveti na Xmaxu, prav tako ni merilo, da japonci delajo slabe luči. Sicer malo pretiravam, ampak tako je in tako potem gre zadeva naprej, da se začnemo nabijat s konji, težo, EU vs Đapan itd..
Pipster123 Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 Po vseh prebranih straneh te teme sem tukaj še en skoraj lastnik tracerja in sedaj zadovoljen lastnik XMaxa
krucymucy Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 7 hours ago, Pipster123 said: Po vseh prebranih straneh te teme sem tukaj še en skoraj lastnik tracerja in sedaj zadovoljen lastnik XMaxa Vecinoma je sicer smetje, ampak na koncu se najde veliko zadovoljnih lastnikov. Nekatere motece zadeve si pa lahko vsak resi sam. Idealen moped ne obstaja. DAMI34 in maus 2
maus Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 pred 2 urami, krucymucy pravi: Nekatere motece zadeve si pa lahko vsak resi sam. Idealen moped ne obstaja. js vsak motor predelam, da meni odgovarja tako funkcionalno kot vizualno ... će b meu trejserja, bi si ga tudi predelal .. vsaj mau krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 3 hours ago, maus said: js vsak motor predelam, da meni odgovarja tako funkcionalno kot vizualno ... će b meu trejserja, bi si ga tudi predelal .. vsaj mau Najprej bi ga znizal. maus, bajkr88 in J.a.m.e.s 3
sasosa Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 Podatki o gorivu so pa kar točni, po prevoženih 300 km je zagorela lučka, not je šlo pa dobrih 15 l, se pravi da je rezerve res 2,6 l. C eagle 1
NejcZ Objavljeno Julij 11, 2018 Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 Tracer se kot večina japončkov opiše takole: "Super motor na cenovno ugodno nabijanje kilometrov". skalar36 in C eagle 2
Popularna objava aarnus Objavljeno Julij 19, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 Evo, motor doma notranc, Erik99, Mavti in 17 others 20
skalar36 Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 Ob 11. 7. 2018 ob 14:25, NejcZ pravi: Tracer se kot večina japončkov opiše takole: "Super motor na cenovno ugodno nabijanje kilometrov". Je pa fajn ker se lohk brez kakršnihkoli predelav pelješ tud pod 3500 obrati . Pa še precej cenejš je IF7, Mavti, tomaz69 in 4 others 6 1
krucymucy Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 9 hours ago, skalar36 said: Je pa fajn ker se lohk brez kakršnihkoli predelav pelješ tud pod 3500 obrati S katerim se pa ne da?
skalar36 Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 pred 35 minutami, krucymucy pravi: S katerim se pa ne da? Presrfi temo KTM.
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 pred 1 minuto, skalar36 pravi: Presrfi temo KTM. Da ne bomo spet mešali tem. Če je pomembno da se vozi motor pod 3000 obrati potem ste v pravi temi. Če bi hoteli pa pod 2000 ali še manj, pa pojdite v teme o 4 valjnikih IF7 1
skalar36 Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 Pravkar, DAMI34 pravi: Da ne bomo spet mešali tem. Če je pomembno da se vozi motor pod 3000 obrati potem ste v pravi temi. Če bi hoteli pa pod 2000 ali še manj, pa pojdite v teme o 4 valjnikih Tud pod 2k se lahko kr tukaj pogovarjamo.
NejcZ Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 Saj pravim, z vidika voznosti, problemov, lahkotnosti lastništva, je tole top Pa saj sem ga vozil, nič mu ne manjka, da nebo kdo užaljen. C eagle, tomaz69, Gonca in 1 other 3 1
skalar36 Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 pred eno uro, NejcZ pravi: Saj pravim, z vidika voznosti, problemov, lahkotnosti lastništva, je tole top Pa saj sem ga vozil, nič mu ne manjka, da nebo kdo užaljen. No edin ene 200 ccm mu manjka. KW ma pa dost. Pa recimo en WP vzmetenje. Mmmmmm... siks in IF7 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se