Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, Peon pravi:

@krucymucy kakšne je pa cena kompleta vzmetenja, če ni skrivnost? Sam imam tudi namen v novem letu narediti nadgradnjo. Na strani Wilbersa imajo cene ampak nimajo še nič za Tracer L2018, pri Ohlinsu pa nimajo objavljenih cen.

počakaj da nastavi in potestira pa morda po resnici pove :)

Objavljeno

Ker mam navadno Tracer 900, bom vsakem primeru moral nadgradit na nastavljive vzmeti za mojo težo + sopotnico. Sedaj vsaj vem cca koliko je cena. Ko sem gledal pri Wilbers vzmetenje za stare modele Tracerke, se mi je zdel, da bo okoli 1500eu. Bom pa verjetno nabavil februarja ali marca, da bo do maja že zmontiran. 

Objavljeno
pred 10 minutami, Peon pravi:

Ker mam navadno Tracer 900, bom vsakem primeru moral nadgradit na nastavljive vzmeti za mojo težo + sopotnico. Sedaj vsaj vem cca koliko je cena. Ko sem gledal pri Wilbers vzmetenje za stare modele Tracerke, se mi je zdel, da bo okoli 1500eu. Bom pa verjetno nabavil februarja ali marca, da bo do maja že zmontiran. 

Cene so različne, odvisno kaj menjaš, od 650€ in naprej. (pri Čarmanu)

@tomaz69je tudi menjal 788€

 

 

Objavljeno
On 12/26/2018 at 5:26 PM, Peon said:

Ker mam navadno Tracer 900, bom vsakem primeru moral nadgradit na nastavljive vzmeti za mojo težo + sopotnico. Sedaj vsaj vem cca koliko je cena. Ko sem gledal pri Wilbers vzmetenje za stare modele Tracerke, se mi je zdel, da bo okoli 1500eu. Bom pa verjetno nabavil februarja ali marca, da bo do maja že zmontiran. 

Vse sorte kombinacij ima. 

Meni je dal predracune za tri. 

Spredaj vzmeti wilbers, olje in zadaj tip 640 wilbers s hidravlicnim preloadom je bilo 788€, ampak to je bilo v oktobru, v akciji.

Potem kombinacija zadaj wilbers 641 in spredaj k tech piston kit in vzmeti je blo okol 1.300 al 1.400.

In pa se ta komplet ohlins spredaj in zadaj za 2.300.

Objavljeno

Hvala vsem za info. Se bom ob priliki zapeljal do Čarmana, da vidim kakšne bodo cene za 2019.

Mi je pa fascinantno kako počasi se odzivajo izdelovalci dodatne opreme za motor. Po polovici leta ni bilo še skoraj ničesar, sedaj po 3/4 leta je ponudba še kar slaba. 

A ima mogoče kdo v mislih menjavo sedeza? Na netu sem našel le Corbin, samo se mi zdi cena na Corbin europe 690GBP v primerjavi s Corbin US 500USD, precej navita. 

Objavljeno

Sedez je meni ok na novi trejserci.

Imas se originalnega yamahinega comfort. 

Kolega je dal na frogg predelat. Se se ni peljal, tako da ne povedati. Ima pa starejso 2017 verzijo. 

Prednjih stekel imas cel kup, zascite so rudidali ven vsi glavni proizvajalci ... 

Objavljeno
pred 44 minutami, Peon pravi:

Hvala vsem za info. Se bom ob priliki zapeljal do Čarmana, da vidim kakšne bodo cene za 2019.

Mi je pa fascinantno kako počasi se odzivajo izdelovalci dodatne opreme za motor. Po polovici leta ni bilo še skoraj ničesar, sedaj po 3/4 leta je ponudba še kar slaba. 

A ima mogoče kdo v mislih menjavo sedeza? Na netu sem našel le Corbin, samo se mi zdi cena na Corbin europe 690GBP v primerjavi s Corbin US 500USD, precej navita. 

Za sedeže poglej temo v sklopu  oprema sedeži. Je veliko naši pa tudi tujih predelovalcev, ni da ni.

Objavljeno

kaj pa kakšen andreani kit za spredaj?

Naprimer kaj takšnega... klik

Objavljeno (popravljeno)

Anglez se je moral umakniti Svedu na desno stran. Anglezi podobno kot Italjani itak menjajo strani, ce je v njihovo korist.

20181224_152322.thumb.jpg.05883e214832168a9792b4301fbcbc07.jpg

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kaj pravjo? So nastelali vzmetenje?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Kaj pravjo? So nastelali vzmetenje?

A nisi prebral?

Bolj malo se je ubadal z vzmetnjem :P

 

Objavljeno
52 minutes ago, DAMI34 said:

A nisi prebral?

Bolj malo se je ubadal z vzmetnjem :P

 

Po moje tudi ti nisi bral. 

Za zacetek je to zenska.

Objavljeno
pred 22 urami, krucymucy pravi:

Po moje tudi ti nisi bral. 

Za zacetek je to zenska.

vprašal si v množini. Odgovoril sem ti v množini "bolj malo so se ubadal"..telefon je prevedu po svoje :P

Sam mal sem preletel, pa se mi je najbolj zdelo zanimivo, ko so se s "screenom" ubadali. In potem sem mislil, da je pa mogoče kaka dobra informacija za lastnike vmes.

 

 

Objavljeno

A ves kaj imajo skupnega Svica pa trejserji? 

.

.

.

Sipce :D

Objavljeno

Zaradi originalnega windscreena sem dejansko za nekaj % oglušel (brez pretiravanja).

Namestil sem t.i. Touring screen. Je nekaj bolje, še zmeraj pa ni bilo to to. Najhuje je bilo na AC, ko sem ga moral na uvozu spustiti na nižjo nastavitev, da mi ni za kombiji in kamioni jadral in hkrati sedeti, kot da sem na cestaku. Nad 100 km/h se ga namreč več ne da premikati.

To kar je ta novinarka v tem dolgem testu (jo že od začetka spremljam) napisala o windscreenu je vse res in zelo verjetno bom svojega ali zamenjal za tega ali dodal dodatni "deflektor".

Objavljeno

Al pa kupis nekaj manjsega. 

Jaz imam ermax sport screen. 

Ne bom trdil da je najboljsi, je pa veliko boljsi kot originalen in boljsi kot original in povisan givi na TDM 900.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@krucymucy a maš mogoče že kak info kako se tist sedež s frogg predelavo obnese? 

Drugače sem pa gledal še pri Lojzu prodajajo Bagster seat. A to kdo pozna? Je ok kvaliteta?

Sem pa danes naročil pri Carmanu Ohlins za spredaj in zadaj. Mi je rekel, da je lani to en vgradil, pa da je bil ful zadovoljen ?

Objavljeno
pred 50 minutami, Peon pravi:

@krucymucy a maš mogoče že kak info kako se tist sedež s frogg predelavo obnese? 

Drugače sem pa gledal še pri Lojzu prodajajo Bagster seat. A to kdo pozna? Je ok kvaliteta?

Sem pa danes naročil pri Carmanu Ohlins za spredaj in zadaj. Mi je rekel, da je lani to en vgradil, pa da je bil ful zadovoljen ?

Za sedeže imaš prav temo v opremi, kjer je kar nekaj opisov , med drugim tudi uporabnikov Frogga.

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Peon said:

@krucymucy a maš mogoče že kak info kako se tist sedež s frogg predelavo obnese? 

Drugače sem pa gledal še pri Lojzu prodajajo Bagster seat. A to kdo pozna? Je ok kvaliteta?

Sem pa danes naročil pri Carmanu Ohlins za spredaj in zadaj. Mi je rekel, da je lani to en vgradil, pa da je bil ful zadovoljen ?

Jaz se ne vem ce sem zadovoljen z vzmetenjem, moram do Carmana skocit enkrat, da vidim kaj pravi. Pa tudi pogoji niso ravno za preizkusat kaj dosti.

Kaj si vzel? YA537 in FKS504?

 

Za sedez pa kolega pravi da je veliko bolje, ampak da to se ni to. Je pa to njegov prvi motor tako da ne ve kako je drugje. Se more tudi rit navadit malo.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 10 urami, krucymucy pravi:

Jaz se ne vem ce sem zadovoljen z vzmetenjem, moram do Carmana skocit enkrat, da vidim kaj pravi. Pa tudi pogoji niso ravno za preizkusat kaj dosti.

Kaj si vzel? YA537 in FKS504?

 

Za sedez pa kolega pravi da je veliko bolje, ampak da to se ni to. Je pa to njegov prvi motor tako da ne ve kako je drugje. Se more tudi rit navadit malo.

@tomaz69je zadovoljen. Več bo pa on povedal.

Objavljeno
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

@tomaz69je zadovoljen. Več bo pa on povedal.

hmmm, ne vem če sem jaz prava referenca, gušter, ki ni certificiran za dajat "APRUVD" :( Jaz sem imel problem v dvoje, kjer pri original s ključem nisem uspel zategnit zadnjega amortizerja (je več njih poizkušalo ampak s ključem ni bilo variante zagrabit zob, da bi zategnil). 

Sem vzel v akciji Wilbers in laično - izgubiš občutek za hitrost, tako da moram kar pazit na števec...lažje zapelješ v ovinek, držiš linijo, v dvoje isto (zategnil 3 klike zadaj, 5 klikov za polno obremenitev - 2 + kufri) in isti občutek, kot da sem sam na motorju...

Kot sem rekel, vzemite v obzir moje izkušnje, robove na gumah itd... ampak jaz opazim razliko in to POZITIVNO v veliki meri...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, tomaz69 pravi:

hmmm, ne vem če sem jaz prava referenca, gušter, ki ni certificiran za dajat "APRUVD" :( Jaz sem imel problem v dvoje, kjer pri original s ključem nisem uspel zategnit zadnjega amortizerja (je več njih poizkušalo ampak s ključem ni bilo variante zagrabit zob, da bi zategnil). 

Sem vzel v akciji Wilbers in laično - izgubiš občutek za hitrost, tako da moram kar pazit na števec...lažje zapelješ v ovinek, držiš linijo, v dvoje isto (zategnil 3 klike zadaj, 5 klikov za polno obremenitev - 2 + kufri) in isti občutek, kot da sem sam na motorju...

Kot sem rekel, vzemite v obzir moje izkušnje, robove na gumah itd... ampak jaz opazim razliko in to POZITIVNO v veliki meri...

laik al ne laik, če baba cvili od sreče že delaš nekaj prav :OK: . Enako je na mopedu, če so filingi ok, jebeš popolnoma vso teorijo in nastavitve in strokovnjake in posed in statični, in pasivni in aktivni in posed s polnim rezervarjem ali praznim bla bla bla...sam da si zadovoljen z guncanjem potem je ok :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!