Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
50 minutes ago, bikez said:

Ne bi raje delali primerjavo med BMW XR in Yamaho Tracer. Kaj ima npr. Tracer GT manj od BMW XR? Razlika v denarju? Mene npr. zanima predvsem grušt, bremze in vzmetenje. Če kaj od tega, ni fabrško porihtano tako kot mora biti, me tak motor ne zanima. 

Okvir je Al odlitek, nihajka tudi. Zadeva je seveda toga, kar je tudi namen.

Zavore so ok, ne vem kaj koga moti, povsem primerljive z mojimi prejsnjimi mopedi, razen z GS-om, ampak tam samo s prednjo ne mores zavirati. 

Vzmetenje je kakrsno je, snecerju ok, jaz sem ga ps tudi na GS-u menjal. 

Agregat sem pa ze veckrat napisal da je biser.

Objavljeno

Tracer 09 je ugoden nakup (razumski) za nekoga, ki rabi motor za delanje kilometrov ali službeno vozilo. Mogoče je motorje pametno izbirat z razumom, ženske je menda bolje drugače...ne vem. :naughty:

Objavljeno
17 minutes ago, Snečer said:

kaj pa je torej na gsu toliko več? (jaz nisem zaznal) 

Koncna kvaliteta izdelave, vse je bolj dodelano. Od razmakov med paneli do kvalitete materiala.

Manjsi rajdni krog ima. 

Zavore so mi vsec, ker hkrati zavira se z zadnjo. 

Pa ESA da lahko med voznjo premikas nastavitve. 

Drugega ne pogresam, tudi ne pogresam s cilindrom po tleh drgnit in da vsakic ko ga vzgem ne poslusam tiste verige v levem cilindru ko udari v sponar. 

Pa trejserco lahko na tacki pustim in ne tece olje v cilinder :D

Objavljeno
4 hours ago, Snečer said:

kaj pa je torej na gsu toliko več? (jaz nisem zaznal) 

Uravnoteženost. Tudi če je precej težji, pa naložiš še sopotnico, ta 3 polne kovčke, pa tank torbo, pa še kakšno vrečo na kufer, pa se še vedno pelješ kot sam na tracerju.

Objavljeno
3 minutes ago, Snečer said:

ne verjamem, fizikalno nemogoče

Zato ker dela nemogoče je tako drag ?

Objavljeno
pred 2 minutami, ftp pravi:

Zato ker dela nemogoče je tako drag ?

je šerugi počla vzmet, tebi, oba izboljšane verzije

preprosto fizikalni zakoni... 

Objavljeno
2 minutes ago, Snečer said:

je šerugi počla vzmet, tebi, oba izboljšane verzije

preprosto fizikalni zakoni... 

Sicer ne paše v to temo, samo...

Zdaj mešaš hruške in jabolke. Kot prvo moj ni bil originalen in gre za napako na materialu. To, kar se je nam zgodilo, se ne bi smelo zgoditi, je tudi proizvajalec potrdil.

Objavljeno
pred 1 minuto, ftp pravi:

Sicer ne paše v to temo, samo...

Zdaj mešaš hruške in jabolke. Kot prvo moj ni bil originalen in gre za napako na materialu. To, kar se je nam zgodilo, se ne bi smelo zgoditi, je tudi proizvajalec potrdil.

šerugi je ohlinsa snelo... oba sta menjala superiorno oem vzmetenje, pol pa to... tolko o vzdržljivosti, da ne govorimo o gumah itd. 

v glavnem me ne prepriča

Objavljeno
Just now, Snečer said:

šerugi je ohlinsa snelo... oba sta menjala superiorno oem vzmetenje, pol pa to... tolko o vzdržljivosti, da ne govorimo o gumah itd. 

v glavnem me ne prepriča

Moj originalen je imel preko 100kkm vožnje v dvoje (pa nisva glih mini sorte), s tremi polnimi kovčki in tank torbo po  vseh sortah cest in tudi precej makadama. Pa saj je spet gor.

Objavljeno

huda je ta tema o Tracerju, nisem vedel, da je nemški motor in da ima boxer agregat....:wallbash:

Objavljeno

primerjava tracer vs gs, ker kot vidimo jih kar nekaj gre iz gs na "slabši in ceneni" tracer

pa je nenavaden pojav

Objavljeno
17 minutes ago, Snečer said:

primerjava tracer vs gs, ker kot vidimo jih kar nekaj gre iz gs na "slabši in ceneni" tracer

pa je nenavaden pojav

Da malo volje vrnemo, ker imam slabo vest, da kdo ne bo spal ... 

4b070081e9168522cd9b5bec36c2335e.0.thumb.jpg.fae3b81a586cb344d9e34cde316d7c95.jpg

Objavljeno
pred 10 urami, krucymucy pravi:

Da malo volje vrnemo, ker imam slabo vest, da kdo ne bo spal ... 

Zanimivo, da KTMov nad 790 ni nikjer...

Objavljeno
pred 12 minutami, vandrovec pravi:

Zanimivo, da KTMov nad 790 ni nikjer...

Vsi srečni, vsi veseli.

Konkurenca je recimo 790 adv ali 1090 adv.

Cena 12 in več jurjev.

Nekaj lastnikov je kar zadovoljnih, ampak tudi pri tracerju so.

 

Objavljeno

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

Objavljeno
Pravkar, bikez pravi:

Kolikor sem na hitro pogledal youtube teste, omenjajo nervozno odzivnost na gas. To sem opazil tudi na Yamahi MT 10 SP,  kjer me je zadeva res motila. Moj cestak niti približno ne rita tolk. Ne vem zakaj tega ne speglajo?

a če bo to speglali, pol bi ga kupu :huh: 

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Vsi srečni, vsi veseli.

Konkurenca je recimo 790 adv ali 1090 adv.

Cena 12 in več jurjev.

Nekaj lastnikov je kar zadovoljnih, ampak tudi pri tracerju so.

Hmm, sem bil zainteresiran za nakup sem slišal par cvetk in obupal.

Objavljeno

Včeraj naredil 200 km s sopotnico. Namreč motor je bil kupljen zato, da se bom 80 % casa vozil v dvoje. (ona ima 179 cm) in kot sama pravi, se dobro počuti na zadnjem sedežu. Seveda je potrebno počakati kako bo pri vožnjah 500 km +. Edina pripomba ki jo je imela je ta, da je treba menjat izpuh :D.

Kar sem jaz občutil je to, da je sopotnik postavljen veliko nižje kot na GS.u in je zato težišče postavljeno nižje, kar pri polaganju ovinkov pomeni, da motor z veliko manj naprezanja pade v ovinek in tudi spreminjanje smeri je veliko preprostejše. Sem bil zelo pozitivno presenečen, kako lepše se Tracer pelje z dvema. Res, da je vzmetenje še tovarniško naštimano, ker nisem imel prilike nastavit fedrov. Še to poštimam pa bo top. 

Agregat je pa neverjeten velik plus. Ne morem verjet, koliko navora že od čiste nule. GS.a sem moral za isti stil vožnje vedno prestaviti eno brzino nižje, da sem ga spravil v obrate, kjer je dovedel dovolj navora. Javim po prvem servisu, kako je z odzivnostjo, ko je motor polno naložen.

Trenutno lahko pokritiziram le položaj sopotnikovih tačk, če se pelje dinamično in premakneš nogo na prste, vedno s peto rukaš nosilec sopotnikovih tačk...ampak se bomo navadili :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, maus pravi:

a če bo to speglali, pol bi ga kupu :huh: 

Če bi montirali vzmetenje kot na MT 10 SP in če bi imel stabilizator ja. Zame morajo bit grušt, bremze, vzmetenje in motor vsaj približno  tako spedenani kot na Suzuki GSX-R cestaku. Po pravic povedan, rabim manj konjev oz. važno mi je, da ima motor navor, da nisem skoz na šaltheblu. Staram se :naughty:. Zaenkrat mi je najbolj zanimiv premočen BMW XR 1000, sam delam res premalo km-jev, tako ta računice neke ni, da prodam GSXR-a, ki letno naredi 1kkm, če je celo pomlad, poletje in jesen suho :slap:. Yamaha MT 10 SP mi nekako vizuelno ne sede.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
pred 17 minutami, HyperJack pravi:

Edina pripomba ki jo je imela je ta, da je treba menjat izpuh :D.

Kaj manjka izpuhu? Namreč se mi zdi res škoda denarja za aftermarket izpuh. Saj sem mel oz. imam na vseh motorjih drug izpuh, vendar menim, da je bolje, da se ta denar porabi za kakšen izlet. Pa še pred policisti imaš mir, sploh na severu.

Objavljeno
pred 16 minutami, HyperJack pravi:

Trenutno lahko pokritiziram le položaj sopotnikovih tačk, če se pelje dinamično in premakneš nogo na prste, vedno s peto rukaš nosilec sopotnikovih tačk...ampak se bomo navadili :)

Mislim da lahko menjaš sopotnikove nosilce z tistimi iz MT10, samo bo gospa zadaj malo bolj trpela zaradi pokrčenih kolen.

definitivno prej preveri za 100%, ker nisem čist ziher med katerimi modeli so zadeve zamenljive.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, bikez pravi:

Kaj manjka izpuhu? Namreč se mi zdi res škoda denarja za aftermarket izpuh. Saj sem mel oz. imam na vseh motorjih drug izpuh, vendar menim, da je bolje, da se ta denar porabi za kakšen izlet. Pa še pred policisti imaš mir, sploh na severu.

res je. euro4-> so menjave bolj vizualne narave, če ne predeluješ črevesja.

Popravljeno . Popravil Xebec

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!