Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
20 minutes ago, Jure said:

Bom pa vrgel še eno kost za glodanje :D  Zadnjič smo šli obrnit do obale in sva za tja dol zamenjala motorje s kolegom, ki ima Tracerja.

Zelo pozitivno presenečen nad okretnostjo motocikla. Prav tako na prožnostjo agregata, sploh pri nizkih vrtljajih. Ampak žal so v mojih očeh vse te prednosti bile zasenčene z (meni osebno) zelo neprijetnimi in motečimi tresljaji (oz nekim "ruženjem" v mašini") pri potovalni vožnji tam med 100 in 130 km/h v peti in šesti prestavi. Ko je bil motor obremenjen je bilo ok (npr pri pospeševanju), ko si se pa peljal po ravnem, konstantno, torej z neobremenjeno mašino, pa precej moteče.

Zavedam se, da ima motor tri cilindre in da ne more delovat tako mirno kakor štirivaljnik. Ampak ni to prvi trivaljnik ki sem ga peljal, so bili pa tresljaji na njem precej bolj moteči kot na ostalih.

Meni osebno je bilo to celo tako moteče, da bi me to znalo celo odvrnit od nakupa. Ker sicer mi je motor v vseh drugih aspektih zelo všečen.

To kritiko sem pred tem zasledil tudi na nekaterih tujih forumih, pa si nisem čisto znal predstavljat kaj fantje mislijo, dokler nisem probal.

Mnenja tistih, ki imate oziroma ste vozili?

 

To ruženje je zelo itrazito, ko je motocikel v "0" in počasi stisneš sklopko, oziroma jo spustiš.

Tudi v prostem teku v "0" bolj ruži, kot pa v prestavi s stisnjeno sklopko.

Objavljeno
pred 13 urami, hajoktejn pravi:

Kva ti ni jasn mudel?

Nekdo iz ovinka pripelje z istim gasom kot je vstopil v ovinek, nekdo z manjsim in vmes še moli da bo ovinka čimprej konc, nekdo tretji pa skozi cel ovinek pospešuje, njegov kolega pa pospešuje precej agresivnejše ... Različni načini/stili vožnje, se strinjaš? 

In bodi zihr da sva zadnja dva definitivno pogruntala kaj okoli fabriškega lowbađet vzmetenja ne štima in moti do te mere da vožnja ni več užitek ali pa postane nevarna; ampak težko spreminjam stil/način, zato zamenjam moped ali pa nadgradim vzmetenje.

Štekaš?

Popolnoma mi je jasno, ampak se kljub temu čudim, da ljudem ne zadostuje oriđinal vzmetenje, katerega so recimo za posamezen motor predvideli dizajnerji - inženirji. Razumem, če divjaš, rabiš drugo vmetenje.

Ej mudel, da v to debato vmešam še Kmeta2 in ga uporabim za ravno tvoj primer:
Kmet je na jadranki "lovil zajčka" ... iz zaj jaz tebe fprašam ; kaj torej Kmet2 nima stila, ali pravih amortizerjev? :P

(kmetbrezzamerehec)
 

Objavljeno
pred 12 minutami, DL650 pravi:

Ej mudel, da v to debato vmešam še Kmeta2 in ga uporabim za ravno tvoj primer:
Kmet je na jadranki "lovil zajčka" ... iz zaj jaz tebe fprašam ; kaj torej Kmet2 nima stila, ali pravih amortizerjev? :P

Maline gledu - u  maline pelu :blush:

Objavljeno
pred 9 minutami, DL650 pravi:

Popolnoma mi je jasno, ampak se kljub temu čudim, da ljudem ne zadostuje oriđinal vzmetenje, katerega so recimo za posamezen motor predvideli dizajnerji - inženirji. Razumem, če divjaš, rabiš drugo vmetenje.

Ej mudel, da v to debato vmešam še Kmeta2 in ga uporabim za ravno tvoj primer:
Kmet je na jadranki "lovil zajčka" ... iz zaj jaz tebe fprašam ; kaj torej Kmet2 nima stila, ali pravih amortizerjev? :P

(kmetbrezzamerehec)
 

 

Poglej, serijski motor je vedno kompromis, ker je namenjen množici. Pri vsakem kompromisu se ponavadi vzame neko srednjo varianto, ki ni za nikogar najboljša, hkrati in hkrati za večino kolikor se da sprejemljiva.

Od posameznega modela motocikla je odvisno kaj je ta kompromis z vidika vzmetenja. Nekateri motocikli imajo vgrajene vzmeti, ki imajo optimalen spring rate za recimo voznika s 85kg. Tak motor bo najboljši če ga bo vozil voznik s 85 kg, malce slabši, pa še vedno čist ok če ga bo vozil voznik s 65 kg in malce slabši pa še vedno ok, če ga bo vozil voznik s 110 kg.

Bolj kot je pa tovarniški kompromis oddaljen od tvoje specifike, recimo da gre za motor, ki je bil mišljen za populacijo 50-60 kg, potem pa se na njem vozi nekdo, ki jih ima 120, pa to že ni več ravno najboljše.

In lahko je original vzmetenje še tako super duper oh ni sploh dobro, se v tem primeru za tistega s 120kg ne bo obneslo prav fajn. Pa četudi bi v tovarni namestilo gor tahude Ohlins komponente s prešibkimi vzmetmi.

Potrebno po pravilno nastavljeni amortizacije tako ni mogoče pogojevati samo z divjanjem oziroma gresivno vožnjo. Res je, da pri agresivni vožnji "pomankljivosti" pridejo bolj do izraza. Ampak v osnovi je itak potrebno amortizacijo prilagodit obremenitvi motorja, torej tako, da imaš na motorju vzmeti, ki so primerne tvoji teži (oz če se veliko voziš v dvoje in obložen s prtljago še malo močnejše).

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, DL650 pravi:

Popolnoma mi je jasno, ampak se kljub temu čudim, da ljudem ne zadostuje oriđinal vzmetenje, katerega so recimo za posamezen motor predvideli dizajnerji - inženirji. Razumem, če divjaš, rabiš drugo vmetenje.

Ej mudel, da v to debato vmešam še Kmeta2 in ga uporabim za ravno tvoj primer:
Kmet je na jadranki "lovil zajčka" ... iz zaj jaz tebe fprašam ; kaj torej Kmet2 nima stila, ali pravih amortizerjev? :P

(kmetbrezzamerehec)
 

gum ni mel pravih....kramparce so ga poslale med zajčke. Čeb mel pravo sport gumo, bi moral bolj divjat da bi lahko high siderja fasal, pa še takrat bi šlo bolj za kontroliran zdrs.

Pa trekšna ni mel, trekšn je fajn za nas idiote, tak kot dobro vzmetenje :P

p.s. s stilom od Kmeta ni nč narobe :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, DL650 pravi:

Popolnoma mi je jasno, ampak se kljub temu čudim, da ljudem ne zadostuje oriđinal vzmetenje, katerega so recimo za posamezen motor predvideli dizajnerji - inženirji. Razumem, če divjaš, rabiš drugo vmetenje.

Ej mudel, da v to debato vmešam še Kmeta2 in ga uporabim za ravno tvoj primer:
Kmet je na jadranki "lovil zajčka" ... iz zaj jaz tebe fprašam ; kaj torej Kmet2 nima stila, ali pravih amortizerjev? :P

(kmetbrezzamerehec)
 

problem je v tem, da fedrov ni predvidel njihov inžinir, ampak njihov finančni oddelek. tako je low budget vzmetenje bolj al manj glavni ocitek pri japonskih motorjih za bolj mnozicno uporabo, kot ti je @Jure ze ene dvakrat razložil in to ti hocejo tle ljudje na 5 straneh dopovedat.

to nima nobene veze s stilom voznje ali hitrostjo oz. ali ti nekaj zadostuje, gre samo za zadovoljivo, dobro in odlično. 

 

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

A men tud ;)

joj .. sam njemu ne dt :slap:

iz MT09 bo naredu MT04,5 ... a štekaš :huh:

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Tracera sem vozil cca 1000km in vzmetenje če sem bil sam in še nekaj prtljage je delovalo zadovoljivo a je bilo vse zategnjeno do konca ,sam imam cca 110kg . Ko na takšen motor obesiš še ženo se da še vedno peljat po omejitvah povprečno , če pa želiš dinamiko na tem motorju z 180+kg je pa vožnja podpovprečna ,v ovinkih z neravninami zibajoča in če ga položiš zna tudi drajsat kaj po tleh ! 

Skratka če bi imel MT09 in bi se večino časa peljal z ženo bi si definitivno omislil novo vzmetenje . Vrjamem pa da je večini z normalno težo in vožnjo vzmetenje povsem zadovoljivo .

 


Potem takem, glede na številke, ki si jih napisal (vožnja dveh, določeni kg ... ) , sigurno že v štartu nebi kupil takšnega motorja, tako, da si takoj odgovoril tudi bodočim lastnikom, da morajo najprej pri sebi dobro razmislit, kaj in kako se bodo vozli z motorjem.
Jaz se od vsega začetka vozim sam in mi vse zadostuje. Ne čutim potrebe po nadgradnji kakršnega koli dodatka.

pred 22 minutami, cikadina pravi:

problem je v tem, da fedrov ni predvidel njihov inžinir, ampak njihov finančni oddelek. tako je low budget vzmetenje bolj al manj glavni ocitek pri japonskih motorjih za bolj mnozicno uporabo, kot ti je @Jure ze ene dvakrat razložil in to ti hocejo tle ljudje na 5 straneh dopovedat.

to nima nobene veze s stilom voznje ali hitrostjo oz. ali ti nekaj zadostuje, gre samo za zadovoljivo, dobro in odlično. 

 

Verjetno si me zamenjal ... z Juretom nisva imela nobenih debat, tako, da ne vem komu on kaj dopoveduje po tvoje.
Jaz sem napisal, da nimam potrebe po nadgradnjah amortizerjev in se mi zdi čudno, da pa nekdo ima potrebo po zamenjavi le teh.

 

Objavljeno

ma vec vas je, ki ne morete doumet tega vzmetenja. 

Objavljeno

Sam res, kaj ne more razumet, če ne fedrira več, je pretežek :P

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Sam res, kaj ne more razumet, če ne fedrira več, je pretežek :P

A pol skoz dol visi, al kva ????

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, Lipstick pravi:

A pol skoz dol visi, al kva ????

Ne mešat hruške pa japke :blush:

Objavljeno
pred 4 minutami, Lipstick pravi:

A pol skoz dol visi, al kva ????

Občasno si pomaga z modrimi tabletkami ....

Objavljeno
2 hours ago, Jure said:

Ker že drugič omenjaš evropski trg, ne morem mimo vprašanja, ali to leti na moje objave? Jaz sem namreč zapisal nekaj takšnega (drugih objav v to smer namreč nisem zasledil), ampak ne za Tracer temveč za navadnega MT09, kar sem tudi zelo jasno povedal (za Tracerja podatkov nisem našel).

...

Pojma nimam, mogoče tudi na tebe .. je prehitro letelo zjutraj vseskup in sem samo nekje zasledil .. :) .. v temi je govora o tracerju in sem spregledal, da govoriš o navadnem mt-ju .. mea culpa .. :sleep2:

sicer bi naj na tracerju nekoliko izboljšali vzmetenje v primerjavi z navadnim, če je pa dejansko kaj na tem, pa ne vem .. navadnega mt-ja nisem vozil ..

7 minutes ago, Lipstick said:

A pol skoz dol visi, al kva ????

včasih koristi, če dol visi .. :dry:

Objavljeno (popravljeno)

----

Popravljeno . Popravil Fantocci
glupi urejevalnik
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DL650 pravi:


Potem takem, glede na številke, ki si jih napisal (vožnja dveh, določeni kg ... ) , sigurno že v štartu nebi kupil takšnega motorja, tako, da si takoj odgovoril tudi bodočim lastnikom, da morajo najprej pri sebi dobro razmislit, kaj in kako se bodo vozli z motorjem.
Jaz se od vsega začetka vozim sam in mi vse zadostuje. Ne čutim potrebe po nadgradnji kakršnega koli dodatka.

 

Verjetno si me zamenjal ... z Juretom nisva imela nobenih debat, tako, da ne vem komu on kaj dopoveduje po tvoje.
Jaz sem napisal, da nimam potrebe po nadgradnjah amortizerjev in se mi zdi čudno, da pa nekdo ima potrebo po zamenjavi le teh.

 

Nisem ga kupil ,dobil sem ga na utekavanje in zapisal opažanja ! Sam ga ne bi kupil ker mi je že konstrukcijsko premali ,ima zelo neudoben sedež in zelo povprečno vzmetenje . Agregat in zavore solidno ! 

Kar se pa tiče zajčkov , ti je pa že Dami34 vse odgovoril pa tudi zajčka prej najdeš po prevoženi 30kkm na let kot 5kkm ....se strinjaš ....:winkiss:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 17 minutami, Kmet2 pravi:

Nisem ga kupil ,dobil sem ga na utekavanje in zapisal opažanja ! Sam ga ne bi kupil ker mi je že konstrukcijsko premali ,ima zelo neudoben sedež in zelo povprečno vzmetenje . Agregat in zavore solidno ! 

Kar se pa tiče zajčkov , ti je pa že Dami34 vse odgovoril pa tudi zajčka prej najdeš po prevoženi 30kkm na let kot 5kkm ....se strinjaš ....:winkiss:

Se strinjam, eno je bit garažni motorist, drugo pa motorist.
Tvojo zgodbo z zajčki pa sem vmešal, ker je ravno pasala v kontekst, ko "ata na mamo".  :ras:

Vem, da nisi kupil MTja. Pravim samo, da si bodočim kupcem katerega koli motorja dal lep primer, naj kaj morajo biti pozorni pri izbiri motorja, da se naj najprej pri sebi odločijo, kaj, kje, kako, ter koliko bodo motor obremenili z kilogrami. Ko si narediš nek načrt, pa se odločiš kaj boš kupil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DL650 pravi:

Se strinjam, eno je bit garažni motorist, drugo pa motorist.
Tvojo zgodbo z zajčki pa sem vmešal, ker je ravno pasala v kontekst, ko "ata na mamo".  :ras:

Vem, da nisi kupil MTja. Pravim samo, da si bodočim kupcem katerega koli motorja dal lep primer, naj kaj morajo biti pozorni pri izbiri motorja, da se naj najprej pri sebi odločijo, kaj, kje, kako, ter koliko bodo motor obremenili z kilogrami. Ko si narediš nek načrt, pa se odločiš kaj boš kupil.

Sory k smetimo , naj pobrišejo ,toda moram ti povedat da iti na mnenja drugih je tako tako .....moj KTM se stalno kvari,1290 so vilce v kur.... BMW kardan razpada , pa take pa to ......skratka zame so verodostojna samo mnenja lastnikov in tistih ki so z motorjem prevozili mal več k 100km ....;)  moja dva KTM se ne kvarita nič, tankaj in vozi ,en res počiva v garaži ker imam preveč železja a sem pred počivanjem z njim naredil 20kkm brez problema itd .....skratka hočem ti povedat da ne beri in se ne naslanjaj na poste od raznih ki sem jim ful kvari ,pa ful je vse v kur .....za povrhu ga pa sploh niso vozili ampak so slišali in prebrali in na forumu potem pobruhali itd ... 

No naj čim manj berejo forum , ko se odločajo kateri motor kupiti , ker ni dobrega motorja razen kakšen GS al pa Versys :lol1:

Da ne bo vse off topic ..............MT09 Tracer je soliden motor kljub temu ,da imam pripombe , ki pa so bolj osebne narave, kot pa da je z motorjem kaj narobe , pač jaz si ga bi po Snecerjevo individualiziral :P

Objavljeno (popravljeno)

Težko berem to debato...ker mi ni jasno...cca 10 let nazaj je bilo vse OK, od takrat so modeli dobili ABS, pa TC....pa boljše gume...tovarniško vzmetenje pa, razen na mašinah za 15K€+, nikjer ni več dobro. Kar naenkrat. 

Aja...mi smo se vsi zredili....

Debata me spominja na nov model avta (npr WV). Reklamirajo, da ima vsak nov model (pa potem še znotraj modela modelno leto...) za 10-15% manjšo povprečno porabo...in če ima npr Golf sedmica 4 litre, je potem imel enka 13???

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Težko berem to debato...ker mi ni jasno...cca 10 let nazaj je bilo vse OK, od takrat so modeli dobili ABS, pa TC....pa boljše gume...tovarniško vzmetenje pa, razen na mašinah za 15K€+, nikjer ni več dobro. Kar naenkrat. 

Aja...mi smo se vsi zredili....

Debata me spominja na nov model avta (npr WV). Reklamirajo, da ima vsak nov model (pa potem še znotraj modela modelno leto...) za 10-15% manjšo povprečno porabo...in če ima npr Golf sedmica 4 litre, je potem imel enka 13???

Tvoj motor ima težave z Vršičem :) ceste so slabše kot včasih, zato je tako, da rabiš vsa pomagala in Nasa tech.

Objavljeno

Ne moj motor ne jaz nima težav z Vršičem, ker dokler ne bo rekonstrukcije med Mihovim domom in Kočo na Gozdu, me Vršič ne vidi. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Fantje, hujšat pa bo vzmetenje čist ok :P 

Jaz z mojimi 80kg nimam nikjer problemov, moja z njemini 50kg+ tudi ne, oba skupaj pa sma tudi za enega pravega dedca :) 

Ravno danes bil na Vršiču in je cesta res za en k****!!! tako da je vseeno kako je vzmetenje za tja, ker neke hitrosti niti ne moreš ravno razviti, razen če si manijak in ti življenje smrdi... Se pa večina lepo na easy pelje, tako kot tudi sam :)

Da pustimo malo vzmetenje oz. obrnemo temo nazaj čemu je namenjena - debati o Traceru in ne splošno vzmetenje

 

Je kdo kaj nadgradil veterno zaščito? Na testu se mi je sicer zdelo solidno, brez trosenja čelade, ampak na daljše vožnje bi vseeno mogoče bilo boljše kaj drugega? Nimam izkušenj, tako da ne vem :) 

Objavljeno
pred 4 minutami, Tedybear pravi:

Ne moj motor ne jaz nima težav z Vršičem, ker dokler ne bo rekonstrukcije med Mihovim domom in Kočo na Gozdu, me Vršič ne vidi. 

rusko kapelico premaknit gor pa bo nov asfalt :)

 

Objavljeno
pred 21 urami, Texo pravi:

drži, rit recimo da začenja boleti po 1h-2h .. sva našla super rešitev, zavijeva v šumo in "počivava" ( :l_01: ) .. in to vsake dve uri, ko rit spet začne bolet .. prideva dosti kasneje na cilj, kot kdo z supadupamopedombrezritobola, vsi prispemo z velikimi in lepimi dolgotrajnimi nasmeški, vsi smo srečni in zadovoljni .. ampak iz različnih razlogov, ker smo pač različni ljudje .. enim paše tako, enim dručage ..

rako je prav ..ko prideta do cilja tebe boli K*** njo pa rit :P

pred 18 urami, Jure pravi:

 

Poglej, serijski motor je vedno kompromis, ker je namenjen množici. Pri vsakem kompromisu se ponavadi vzame neko srednjo varianto, ki ni za nikogar najboljša, hkrati in hkrati za večino kolikor se da sprejemljiva.

Od posameznega modela motocikla je odvisno kaj je ta kompromis z vidika vzmetenja. Nekateri motocikli imajo vgrajene vzmeti, ki imajo optimalen spring rate za recimo voznika s 85kg. Tak motor bo najboljši če ga bo vozil voznik s 85 kg, malce slabši, pa še vedno čist ok če ga bo vozil voznik s 65 kg in malce slabši pa še vedno ok, če ga bo vozil voznik s 110 kg.

Bolj kot je pa tovarniški kompromis oddaljen od tvoje specifike, recimo da gre za motor, ki je bil mišljen za populacijo 50-60 kg, potem pa se na njem vozi nekdo, ki jih ima 120, pa to že ni več ravno najboljše.

In lahko je original vzmetenje še tako super duper oh ni sploh dobro, se v tem primeru za tistega s 120kg ne bo obneslo prav fajn. Pa četudi bi v tovarni namestilo gor tahude Ohlins komponente s prešibkimi vzmetmi.

Potrebno po pravilno nastavljeni amortizacije tako ni mogoče pogojevati samo z divjanjem oziroma gresivno vožnjo. Res je, da pri agresivni vožnji "pomankljivosti" pridejo bolj do izraza. Ampak v osnovi je itak potrebno amortizacijo prilagodit obremenitvi motorja, torej tako, da imaš na motorju vzmeti, ki so primerne tvoji teži (oz če se veliko voziš v dvoje in obložen s prtljago še malo močnejše).

če bi človek vozil en mesec solo pa potem 1 teden v dvoje bi si mogoče celo lahko privoščil 2 kompleta vzmetenja , kar bi bila optimalna opcija .. 

pred 10 urami, blindek pravi:

Fantje, hujšat pa bo vzmetenje čist ok :P 

Jaz z mojimi 80kg nimam nikjer problemov, moja z njemini 50kg+ tudi ne, oba skupaj pa sma tudi za enega pravega dedca :) 

Ravno danes bil na Vršiču in je cesta res za en k****!!! tako da je vseeno kako je vzmetenje za tja, ker neke hitrosti niti ne moreš ravno razviti, razen če si manijak in ti življenje smrdi... Se pa večina lepo na easy pelje, tako kot tudi sam :)

Da pustimo malo vzmetenje oz. obrnemo temo nazaj čemu je namenjena - debati o Traceru in ne splošno vzmetenje

vožnji v dvoje mogoče? z nekaj prtljage? pa ne se vžgat - dejansko je večina lastnikov tukaj lastnik tracerja ravno zaradi touring vožnje v dvoje ..

načeloma za po lepem asfaltu serijsko "navadno" vzmetenje razen plavanja pri kompresiji/dekompresiji vzmeti pri vožnji v dvoje tudi meni pri mojem ne predstavlja problema.. 3cm globoka in 30cm globoka luknja v asfaltu sredi ovinka pa ga ko se vse skupaj poklopi in spremeni v hard tail .. torej ni samo moja vožnja kriva za zglajeno čelado zadaj..:D

k oberem tukaj recimo izjavo "konkurenčni motorji so 2000e dražji" je to dejansko samo tista razlika , ki sem jo omenil - dobiš cca toliko kot plačaš ..in za 10000e dandanes v tem segmentu res ne morešš serijsko dobiti top motorja z - zelo - solidno konjenico , dobrimi zavorami , všečnega - kar je glavni pogoj pri nakupu - in povrhu vsega še s top vzmetenjem ..

yamaha je ob trivaljniku zgleda štartala iz agregata na ven - ko so zaključevali motor kot celoto je zgleda zmanjkalo lufta v budgetu ali pa je le ta malce nizko postavljen..

je pa zanimivo , da bi načeloma komot naredili 2 modela z različim vzmetenjem že serijsko pa bi to v prodajni ceni pomenilo laahko amo enega jurčka razlike , zadovoljni bi bili pa čisto vsi - tisti , ki se vozijo solo in tisti ki se v dvoje - tega se fali tudi pri večini ostalih proizvajalcev ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Že delajo MotoSvet edition, ampak čakajo, da se zaključi MotoGP sezona, da bodo svetovalci na voljo.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!