Nearrain Objavljeno Julij 30, 2016 Opozori Objavljeno Julij 30, 2016 3 minutes ago, DAMI34 said: srček, vedno začneš ti name onanirat....skriti fetiš? Jest sem za golden rain... Rad ustrezem zeljnim prejemanja le tega. Kdaj mas cas srci?
Buzdovan Objavljeno Julij 30, 2016 Opozori Objavljeno Julij 30, 2016 pred 3 urami, DAMI34 pravi: Tracerjev vizir je pa na vrhu razširjen, kar pomeni da vogali dodatno zaradi gibanja/upogibanja/plapolanja skozi zrak vplivajo na nihanje celotnega motorja. Od pritiska zraka se uvijejo, ko dosežejo določeno silo, pa udarijo nazaj. Meni se tudi zdi vizir nenavadno mehak in kot tak možen vzrok za opisane probleme. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 pred 15 urami, Nearrain pravi: Jest sem za golden rain... Rad ustrezem zeljnim prejemanja le tega. Kdaj mas cas srci? zate olways pred 14 urami, Buzdovan pravi: Meni se tudi zdi vizir nenavadno mehak in kot tak možen vzrok za opisane probleme. ne govor tega na glas, k te bo Neagoldrain napizdu
Nearrain Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 3 minutes ago, DAMI34 said: zate olways ne govor tega na glas, k te bo Neagoldrain napizdu Nea bo... Ker Je se vedno v pricakovanju tapravga Tracer lastnika/voznika, da Nam objasni na kaksen nacin Je resil problem. Do takrat besedo vracam Damchitu
Snečer Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 Glede woblanja je stvar že zdavnaj razjasnjena, premalo je bil v vetrovniku oziroma navlaka, ki je gor povzroča woblanje DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 pred 5 minutami, Nearrain pravi: Nea bo... Ker Je se vedno v pricakovanju tapravga Tracer lastnika/voznika, da Nam objasni na kaksen nacin Je resil problem. Do takrat besedo vracam Damchitu je blo velik tega napisanega, mislim, da je celo tema woblanje, al pa nekje na začetku te teme, eni so imel probleme z oblačili, drugi z nastavitvami vzmeti, zgleda da je moped konstrukcijsko/teža/aerodinamika bolj občutljiv, kot ostali.
Nearrain Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 19 minutes ago, DAMI34 said: je blo velik tega napisanega, mislim, da je celo tema woblanje, al pa nekje na začetku te teme, eni so imel probleme z oblačili, drugi z nastavitvami vzmeti, zgleda da je moped konstrukcijsko/teža/aerodinamika bolj občutljiv, kot ostali. A Ti mas tut Trejserja? Cestitke in Obilo varnih kilometrov Ti zelim
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 Pravkar, Nearrain pravi: A Ti mas tut Trejserja? Cestitke in Obilo varnih kilometrov Ti zelim hvala...drgač pa tole temo berem...al ne smem vedet, da se je velik o voblanju govorilo? Joj sorri
Nearrain Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 (popravljeno) 20 minutes ago, DAMI34 said: hvala...drgač pa tole temo berem...al ne smem vedet, da se je velik o voblanju govorilo? Joj sorri Govorimo vec Ali manj tisti kateri si ga ne lastimo in nimamo teh problemov. Tak vtis sem dobil. a se teb tud tko zdi? sorchi damchi ... Res me zanima, ce Je kak lastnik Tracerja problem resil z zamenjavo sipe, Ker mocno dvomim, da bi to odpravilo problem... Mogoce omililo, odpravilo sigurno ne, Ker tale zvaka sipca je kvecjemu periferna tezava problema z voblanjem. Je kdo mogoce zamenjal kompletno amortizacijo. To bi znalo odpravit voblanje. Popravljeno Julij 31, 2016. Popravil Nearrain
Kmet2 Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 Tracera vozil cca 1000km , vse v originalnem stanju , pri moji razvlečeni corduri,110kg itd je motor ostajal miren brez woblanja. Nearrain 1
Tex Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 (popravljeno) glede na to, da meni z originalno ne wobla, dvomim, da bom woblanje uspel rešiti z drugo šipo .. bom pa probal, sem slišal, da so tudi druge prednosti z drugim vizirjem .. Popravljeno Julij 31, 2016. Popravil Texo Nearrain, Matej207, siks in 1 other 4
Nearrain Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 Naredil slabih 700. Ne vem, ce vobla, Ker vec kot 150 nisem sel, Ker sem utekaval motor.
Tex Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 (popravljeno) ja, začelo naj bi okoli 170 pa nad .. no, meni do 200 ne wobla .. sicer se pa okoli teh hitrosti tako ali tako ne vozim, sem parkrat probal, ravno zaradi tega woblanja, da vidim kako in kaj .. je pa res, da sem znaštimal vzmetenje + nisem ravno pero-lahka kategorija , mogoče pa to šteje .. Popravljeno Julij 31, 2016. Popravil Texo DAMI34 1
Andrejcer Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, Texo pravi: glede na to, da meni z originalno ne wobla, dvomim, da bom woblanje uspel rešiti z drugo šipo .. bom pa probal, sem slišal, da so tudi druge prednosti z drugim vizirjem .. Tako je. Meni z original vizirjem ni "woblal", kot pišem sem to nadlogo spoznal po menjavi vizirja. Je pa več prednosti novega vizirja, kot ene slabosti. 170 ali nad se pa res skoz ne voziš, če pa že se pa pač sklonim, pa problem rešen. Popravljeno Julij 31, 2016. Popravil Andrejcer
cikadina Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 a to vi vsi po grobniku otiskate, da je to woblanje tak problem? C eagle 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 31, 2016 Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 Smo slisal iz zaupnih virov,da po Nemciji! skalar36 1
Andrejcer Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 A mi lahko nekdo razloži zakaj se to ne dobi v EU? Kovčka:https://www.shopyamaha.com/product/details/hard-saddlebags?b=Street+Motorcycle&d=28&f=2016|235&dealernumber= Nosilca:https://www.shopyamaha.com/product/details/hard-saddlebag-mounts?b=Street+Motorcycle&d=28&f=2016|235&dealernumber=
Tex Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 (popravljeno) 48 minutes ago, Andrejcer said: A mi lahko nekdo razloži zakaj se to ne dobi v EU? Kovčka:https://www.shopyamaha.com/product/details/hard-saddlebags?b=Street+Motorcycle&d=28&f=2016|235&dealernumber= Nosilca:https://www.shopyamaha.com/product/details/hard-saddlebag-mounts?b=Street+Motorcycle&d=28&f=2016|235&dealernumber= se jih da dobit, z yamabits strani .. anglija .. samo cene so nore .. saj v zda so tudi vesele - 1000usd .. jih pa dajejo od fjr na tracerja .. niti ne zgleda slabo .. ima pa nekaj z hitrostjo .. naj nebi prestale nekih testov pri visokih hitrostih .. so pa tracerji v severni ameriki omejeni z max hitrostjo in pol nekak špila z papirologijo .. Popravljeno Avgust 9, 2016. Popravil Texo Andrejcer 1
Andrejcer Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 (popravljeno) Hvala za odgovor. Najbolj se mi dopade, da po odstranitvi kovčkov ne ostane kup železja. Popravljeno Avgust 9, 2016. Popravil Andrejcer
Andrejcer Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo.
Kmet2 Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 pred 16 minutami, Andrejcer pravi: Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo. Odvisno od proizvajalca ........KTM ,Ducati in BMW se segrejejo kar hitro in se upam reči da prej kot 5 min ,čeprav ne vem v čem je problem . Prižgeš motor ,da se segreje ,se oblečeš čelada pa je že 2min mim .... vsaj tako delam jaz pozimi . Bmflar in C eagle 2
skalar36 Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 2 hours ago, Andrejcer said: Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo. Jest jih mam. Če daš na 3 se ogreje v cca 1 minuti. Sam pol tok peče, da ne moreš držat in daš na 2. Te pa še zmeraj zebe v zunanji del prstov, tko da je to bol tko-tko. Boljše so ene take rokavice, ki se nataknejo na ročke-moje mnenje. Šee zmer pa boljš ogrevane kot pa nič.
blue0n3 Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 Sicer nimam tracerja ampak navadnega in kot kaže imamo vsi enake probleme , motorju pri zelo močnem pospeševanju začne tresti krmilo. Opažal sem problem oz testiral na več načinov : za počasno vožjo oz bolj kolenčkanje je priporočljivo sedeti čimbolj na tanku medtem ko za hitrejšo bolj na zadnjem delu sedeže , medtem ko pri hitri vožnji krmilo držati čimbolj nežno kajti čim primeš malo bolj začne tresti zadevo . Zamenjal komplet vzmetenje za cca 1200€ , kar se tiče poskakovanja motorja je zadeva nekako uštimana , še vedno pa ostaja problem tresenja krmila . Opažam pa naprimer da na avtocesti je zelo velik problem s tem ker imaš veliko vetrov medtem ko na stari cesti sploh čez kakšne gozdove ni nekih problemov tudi pri visokih histrostih recimo do cca 160 ...je pa motor brez vizirja...razmišljam o nakupu vizirja in stabilizatorja oz menjavo komplet motorja ....
skalar36 Objavljeno Avgust 22, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2016 Jaz ne razumem o kakšnem tresenju govoriš. Meni ne trese nič. Na avtocesti brez problema 160-180. Tresenja nič. Niti pri pospeševanju. Mi je pa zadnjič pri 200-210 woblal-prvič. Zgleda da ni narejen za hitrosti čez 200. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se