Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

srček, vedno začneš ti name onanirat....skriti fetiš? :P

 

Jest sem za golden rain... Rad ustrezem zeljnim prejemanja  le tega. 

Kdaj mas cas srci?  :inlove: 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

 

Tracerjev vizir je pa na vrhu razširjen, kar pomeni da vogali dodatno zaradi gibanja/upogibanja/plapolanja skozi zrak vplivajo na nihanje celotnega motorja. Od pritiska zraka se uvijejo, ko dosežejo določeno silo, pa udarijo nazaj.

 

 

Meni se tudi zdi vizir nenavadno mehak in kot tak možen vzrok za opisane probleme.

Objavljeno
pred 15 urami, Nearrain pravi:

Jest sem za golden rain... Rad ustrezem zeljnim prejemanja  le tega. 

Kdaj mas cas srci?  :inlove: 

zate olways :D

 

pred 14 urami, Buzdovan pravi:

Meni se tudi zdi vizir nenavadno mehak in kot tak možen vzrok za opisane probleme.

ne govor tega na glas, k te bo Neagoldrain napizdu :blush:

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

zate olways :D

 

ne govor tega na glas, k te bo Neagoldrain napizdu :blush:

Nea bo... Ker Je se vedno v pricakovanju  tapravga Tracer lastnika/voznika, da Nam objasni na kaksen nacin Je resil problem.

Do takrat besedo vracam Damchitu 

:smoke:

Objavljeno

Glede woblanja je stvar že zdavnaj razjasnjena, premalo je bil v vetrovniku oziroma navlaka, ki je gor povzroča woblanje

Objavljeno
pred 5 minutami, Nearrain pravi:

Nea bo... Ker Je se vedno v pricakovanju  tapravga Tracer lastnika/voznika, da Nam objasni na kaksen nacin Je resil problem.

Do takrat besedo vracam Damchitu 

:smoke:

je blo velik tega napisanega, mislim, da je celo tema woblanje, al pa nekje na začetku te teme, eni so imel probleme z oblačili, drugi z nastavitvami vzmeti, zgleda da je moped konstrukcijsko/teža/aerodinamika bolj občutljiv, kot ostali.

Objavljeno
19 minutes ago, DAMI34 said:

je blo velik tega napisanega, mislim, da je celo tema woblanje, al pa nekje na začetku te teme, eni so imel probleme z oblačili, drugi z nastavitvami vzmeti, zgleda da je moped konstrukcijsko/teža/aerodinamika bolj občutljiv, kot ostali.

A Ti mas tut Trejserja?

:worship:

Cestitke in Obilo varnih kilometrov Ti zelim

:smoke:

Objavljeno
Pravkar, Nearrain pravi:

A Ti mas tut Trejserja?

:worship:

Cestitke in Obilo varnih kilometrov Ti zelim

:smoke:

hvala...drgač pa tole temo berem...al ne smem vedet, da se je velik o voblanju govorilo? Joj sorri :P

 

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, DAMI34 said:

hvala...drgač pa tole temo berem...al ne smem vedet, da se je velik o voblanju govorilo? Joj sorri :P

 

Govorimo vec Ali manj tisti kateri si ga ne lastimo in nimamo teh problemov.

Tak vtis sem dobil.

a se teb tud tko zdi?

sorchi damchi ... Res me zanima, ce Je kak lastnik Tracerja problem resil z zamenjavo sipe, Ker mocno dvomim, da bi to odpravilo problem... Mogoce omililo, odpravilo sigurno ne, Ker tale zvaka sipca je kvecjemu periferna tezava problema z voblanjem.

Je kdo mogoce zamenjal kompletno amortizacijo. To bi znalo odpravit voblanje.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

bom raj pssssssst :P

 

Objavljeno

Tracera vozil cca 1000km , vse v originalnem stanju , pri moji razvlečeni corduri,110kg itd je motor ostajal miren brez woblanja.

Objavljeno (popravljeno)

glede na to, da meni z originalno ne wobla, dvomim, da bom woblanje uspel rešiti z drugo šipo .. :?

bom pa probal, sem slišal, da so tudi druge prednosti z drugim vizirjem ..

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

Naredil slabih 700. Ne vem, ce vobla, Ker vec kot 150 nisem sel, Ker sem utekaval motor. 

 

Objavljeno (popravljeno)

ja, začelo naj bi okoli 170 pa nad .. no, meni do 200 ne wobla .. sicer se pa okoli teh hitrosti tako ali tako ne vozim, sem parkrat probal, ravno zaradi tega woblanja, da vidim kako in kaj .. je pa res, da sem znaštimal vzmetenje + nisem ravno pero-lahka kategorija :blush: , mogoče pa to šteje ..

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Texo pravi:

glede na to, da meni z originalno ne wobla, dvomim, da bom woblanje uspel rešiti z drugo šipo .. :?

bom pa probal, sem slišal, da so tudi druge prednosti z drugim vizirjem ..

Tako je. Meni z original vizirjem ni "woblal", kot pišem sem to nadlogo spoznal po menjavi vizirja. Je pa več prednosti novega vizirja, kot ene slabosti. 170 ali nad se pa res skoz ne voziš, če pa že se pa pač sklonim, pa problem rešen.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno

a to vi vsi po grobniku otiskate, da je to woblanje tak problem?

 

 

Objavljeno

Smo slisal iz zaupnih virov,da po  Nemciji! :)

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
48 minutes ago, Andrejcer said:

se jih da dobit, z yamabits strani .. anglija .. samo cene so nore .. saj v zda so tudi vesele - 1000usd .. jih pa dajejo od fjr na tracerja .. niti ne zgleda slabo ..

ima pa nekaj z hitrostjo .. naj nebi prestale nekih testov pri visokih hitrostih .. so pa tracerji v severni ameriki omejeni z max hitrostjo in pol nekak špila z papirologijo ..

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovor. Najbolj se mi dopade, da po odstranitvi kovčkov ne ostane kup železja.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo.

Objavljeno
pred 16 minutami, Andrejcer pravi:

Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo.

Odvisno od proizvajalca ........KTM ,Ducati in BMW se segrejejo kar hitro in se upam reči da prej kot 5 min ,čeprav ne vem v čem je problem . Prižgeš motor ,da se segreje ,se oblečeš čelada pa je že 2min mim ....:cool: vsaj tako delam jaz  pozimi .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 hours ago, Andrejcer said:

Vprašanje za tiste, ki imate gretje ročk. Se jih splača nabavit? Kako hitro ogrejejo roke? Sem nekje prebral, da traja celih 5 minut, da se ogrejejo.

Jest jih mam. Če daš na 3 se ogreje v cca 1 minuti. Sam pol tok peče, da ne moreš držat in daš na 2. Te pa še zmeraj zebe v zunanji del prstov, tko da je to bol tko-tko. Boljše so ene take rokavice, ki se nataknejo na ročke-moje mnenje. Šee zmer pa boljš ogrevane kot pa nič.

Objavljeno

Sicer nimam tracerja ampak navadnega in kot kaže imamo vsi enake probleme  , motorju pri zelo močnem pospeševanju začne tresti krmilo. Opažal sem problem oz testiral na več načinov : za počasno vožjo oz bolj kolenčkanje je priporočljivo sedeti čimbolj na tanku medtem ko za hitrejšo bolj na zadnjem delu sedeže , medtem ko pri hitri vožnji krmilo držati čimbolj nežno kajti čim primeš malo bolj začne tresti zadevo . Zamenjal komplet vzmetenje za cca 1200€ , kar se tiče poskakovanja motorja je zadeva nekako uštimana , še vedno pa ostaja problem tresenja krmila . Opažam pa naprimer da na avtocesti je zelo velik problem s tem ker imaš veliko vetrov medtem ko na stari cesti sploh čez kakšne gozdove ni nekih problemov tudi pri visokih histrostih recimo do cca 160 ...je pa motor brez vizirja...razmišljam o nakupu vizirja in stabilizatorja oz menjavo komplet motorja :D:D  ....

Objavljeno

Jaz ne razumem o kakšnem tresenju govoriš. Meni ne trese nič. Na avtocesti brez problema 160-180. Tresenja nič. Niti pri pospeševanju. Mi je pa zadnjič pri 200-210 woblal-prvič. Zgleda da ni narejen za hitrosti čez 200.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!