Jump to content
  • Sign Up
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Snečer
Ob 24. 1. 2020 ob 20:41, HyperJack pravi:

 

primer kvalitetnega prispevka, kar tako naprej :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry

Kaksne šipce imate kaj na Tracerju? Moji sem kupil Tracerja, pa toži, da ji zelo piha in buta po čeladi.Sem probal, pa je res. V primerjavi z Multistrado veliko slabše, pa niti ta ni briljanten... Givi ali Puig?

Edited by perry
K

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 48 minutami, perry pravi:

Kaksne šipce imate kaj na Tracerju? Moji sem kupil Tracerja, pa toži, da ji zelo piha in buta po čeladi.Sem probal, pa je res. V primerjavi z Multistrado veliko slabše, pa niti ta ni briljanten... Givi ali Puig?

Kruci, če se ne motim je že pisal o tem, najbolje je pol nižja, če kaj dobiš, potem veter lepo objame čelado

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
Just now, DAMI34 said:

Kruci, če se ne motim je že pisal o tem, najbolje je pol nižja, če kaj dobiš, potem veter lepo objame čelado

Ja, po mojem bom nizjo šipco nabavil... moja je omenila tudi slabe zavore... ima kar prav, to sem najprej opazil, ko sem ga peljal. Vidim da je MS res top motor. Ampak je tudi dvakrat drazji od Tracerja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Domen L

Mene pa na tracerju 2019 (nevem ali je prejšni model imel isto) moti predvsem, da so sopotnikove tačke preblizu voznikovim. Stopal pravilno (na prstih) sploh ne moreš imeti, te kar sili da jih imaš v ''račjem'' položaju. Kakšna pametna rešitev za to verjetno neobstoja, sploh če želim imeti še givi nosilec stranskih kovčkov, ki je priterjen tudi na nosilec sopotnikovih tačk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
Ob 6. 4. 2017 ob 14:23, skalar36 pravi:

Tale Kappa, je po višini isti kot originalni, vendar ima difuzorje za veter v ramena, ter na vrhu je zakrivljen na vzven, kar bo pomojem, preusmerilo pihanje drugače kot original. Montira se preprosto, samo odviješ štiri vijake, ki držijo originalni vizir, ter privijačiš Kappa vizir. Pri Puigovem, moraš zamenjati nosilec vizirja, kar mi ni všeč, je bolj nestabilen, kot original nosilec, kar se sliši tudi med vožnjo, ko se dotika plastike. Šklokota. Ščitniki rok, se v nobenem od treh položajev ne dotakne vizirja, kot pri Pouigovem.

Nekaj slik. Prvi dve primerjava med vizirjema. Naslednji dve razlika v višini, na 1. in 3. stopnji. 5 slika, kako gredo ščitniki rok mimo. 

20170406_133818.jpg

20170406_135443.jpg

20170406_135545.jpg

20170406_135723.jpg

20170406_135527.jpg

20170406_133651.jpg

 

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Glede vizirja bi rekel, da je boljši nižji. Imaš veter v čelado, ampak se ne vrtinči in ne buta. Če se voziš sam je mogoče večji boljši. Čeprov so se vozniki 180 ccm+ pritoževali nad butanjem v čelado pri puigovem vizirju. Sam sem 174 ccm. Puig je bil milina. Ampak sovoznik zadaj pa je imel vrtinčenje. Pri nižjem vizirju pa ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   2 members

    • GucciSLO
    • yam660


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!