Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

pred eno uro, DAMI34 pravi:

da in ne rabiš vijugat, le počasi se zapelješ vmes tako kot do sedaj počnemo "ilegalno" 

Vijuganje med vozili je bolj varno od vožnje v koloni? Razloži kako. Kaj je ilegalno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Vijuganje med vozili je bolj varno od vožnje v koloni? Razloži kako. Kaj je ilegalno? 

ne morem, ker ne vijugam, grem naravnost :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče res živim na čudnem koncu sveta, vendar nisem še videl policista na motorju, ki bi potrpežljivo stal na koncu kolone, brez da bi "vijugal" naprej.  :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Torej spet nič od tebe :ras:

ne se sekirat, če bo in ko bo zakon/pravilnik sprejet, ti bodo vse pojasnili v bukvicah in ne boš več v dvomih :D

 

pred 58 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Mogoče res živim na čudnem koncu sveta, vendar nisem še videl policista na motorju, ki bi potrpežljivo stal na koncu kolone, brez da bi "vijugal" naprej.  :huh:

jaz poznam enega :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

ne se sekirat, če bo in ko bo zakon/pravilnik sprejet, ti bodo vse pojasnili v bukvicah in ne boš več v dvomih :D

 

jaz poznam enega :D

 

Ti pojasni, ker ti trdiš, da je vijuganje med vozili varneje od vožnje v koloni. In tudi pojasni, kaj je ilegalno. Ker vse to trdiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Ti pojasni, ker ti trdiš, da je vijuganje med vozili varneje od vožnje v koloni. In tudi pojasni, kaj je ilegalno. Ker vse to trdiš. 

Nič mi ni potrebno pojasniti nič :P

1231280.jpg.c7fc320a4ce38ad9a6d04a47ef5d08cc.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, DAMI34 pravi:

Nič mi ni potrebno pojasniti nič :P

1231280.jpg.c7fc320a4ce38ad9a6d04a47ef5d08cc.jpg

Nekaj trdiš in potem nimaš pojma o tem? Nič novega pri tebi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Borutt pravi:

Nekaj trdiš in potem nimaš pojma o tem? Nič novega pri tebi. 

če ni nič novega, zakaj si pa potem tako radoveden? Imaš pomanjkanje informacij v tej temi? Preberi naslov, pa ti bo vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

če ni nič novega, zakaj si pa potem tako radoveden? Imaš pomanjkanje informacij v tej temi? Preberi naslov, pa ti bo vse jasno.

Ti si preberi naslov teme in si preberi svoje zapise, v katerih nekaj trdiš, nimaš pa najmanjšega pojma to pojasniti. Pusti tipkovnico pri miru, če že vnaprej veš, da ne bo nič od tebe pri pojasnjevanju, kako je vijuganje med vozili bolj varno od vožnje v koloni, kot trdiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Ti si preberi naslov teme in si preberi svoje zapise, v katerih nekaj trdiš, nimaš pa najmanjšega pojma to pojasniti. Pusti tipkovnico pri miru, če že vnaprej veš, da ne bo nič od tebe pri pojasnjevanju, kako je vijuganje med vozili bolj varno od vožnje v koloni, kot trdiš. 

spet ti je ušlo, ne slediš temi?

Nič ti nisem dolžen pojasniti nič.

Evo, sva izčrpala vse, konec debate.

Tako da, vse ostalo naprej bo:

giphy.gif.8b1af70e4d2188341803643bd253318d.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede varnosti, težko rečem, ima pa zagotovo "vijuganje med kolonama" svoje prednosti. Te se poznajo predvsem pri:

 

1. Pretočnosti prometa (le-ta je zagotovo višja če je lane splitting legalen, in pretočnost prometa je marsikje v Sloveniji velik problem - no, predvsem LJ in MB sklepam, pa verjetno tudi kje drugje ob določenih urah)

2. Vplivu na psihofizično stanje voznika motornega kolesa (verjeli ali ne, sedenje pri 40°C na motorju v usnjeni obleki ima svoje posledice tako na psihično stanje voznika, kot tudi na fizično - prav tako so na motorju načini hlajenja in hidracije izjemno oteženi napram avtomobilom, kjer imaš načeloma klimo, in brez problema flašo vode ob sebi).

O varnosti pa si preberi malo študije, tukaj ti sam težko podam kak res dober argument s katerim boš zadovoljen. Zagotovo pa se tudi pozitivne posledice obeh zgornjih točk poznajo pri varnosti v prometu - mislim da se vsi zavedamo da ima utrujen, dehidriran voznik bistveno večjo možnost nesreče kot pa spočit?

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Bg pravi:

Glede varnosti, težko rečem, ima pa zagotovo "vijuganje med kolonama" svoje prednosti. Te se poznajo predvsem pri:

 

1. Pretočnosti prometa (le-ta je zagotovo višja če je lane splitting legalen, in pretočnost prometa je marsikje v Sloveniji velik problem - no, predvsem LJ in MB sklepam, pa verjetno tudi kje drugje ob določenih urah)

2. Vplivu na psihofizično stanje voznika motornega kolesa (verjeli ali ne, sedenje pri 40°C na motorju v usnjeni obleki ima svoje posledice tako na psihično stanje voznika, kot tudi na fizično - prav tako so na motorju načini hlajenja in hidracije izjemno oteženi napram avtomobilom, kjer imaš načeloma klimo, in brez problema flašo vode ob sebi).

O varnosti pa si preberi malo študije, tukaj ti sam težko podam kak res dober argument s katerim boš zadovoljen. Zagotovo pa se tudi pozitivne posledice obeh zgornjih točk poznajo pri varnosti v prometu - mislim da se vsi zavedamo da ima utrujen, dehidriran voznik bistveno večjo možnost nesreče kot pa spočit?

 

Lp,

Bg

Sem že vprašal in bom tudi tebe vprašal, kje pri nas so te strašne kolone motoristov, da bi zaradi tega vijuganja med kolonama izboljšali pretočnost prometa?

Kje pri nas, tudi to sem že vprašal, so takšne kolone, da motorist v njih dehidrira, kot navajaš? 

Kar podaj kakšen argument, kako je lahko vijuganje med kolonama varneje od vožnje v koloni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Sem že vprašal in bom tudi tebe vprašal, kje pri nas so te strašne kolone motoristov, da bi zaradi tega vijuganja med kolonama izboljšali pretočnost prometa?

Kje pri nas, tudi to sem že vprašal, so takšne kolone, da motorist v njih dehidrira, kot navajaš? 

Kar podaj kakšen argument, kako je lahko vijuganje med kolonama varneje od vožnje v koloni. 

Nevem kaj ti ni jasno pri napisanem. 

Živim v Mariboru, situacije v Ljubljani ne poznam dovolj dobro, tako da ti bom tukaj povedal iz lastnih izkušenj, da lahko iz centra mesta, pa do Miklavža (to ti je prvo selo ko zapustiš Maribor v smeri Ptuja) v času prometne konice za teh par kilometrićev vzame tudi 45min časa ali več. Pa to zdaj govoriva o vsakodnevnem tranzitu - kje je še govor o prometnih nesrečah in kolonah nastalih zaradi le-teh, in podobnih pizdarijah. 

Aja, fun fact. Lani sem z motorjem šel iz Kopra do Poreča na večerjo s punco. Razdalja če se ne motim, je cca 60km. A veš koliko mi je zaradi zastojev na mejnih prehodih GPS prekalkuliral časovno? 18,5 ur. Mogoče še imam kje prt screen zadeve celo.... Veš v kolikem času sem prišel dol zaradi lane splittinga? V eni uri in pol (btw že to je nenormalno dosti za takšno razdaljo, ampak je še prebavljivo).

In ti, doktor znanosti mi boš sedaj rekel da čakanje v koloni 10 ur in več ne dehidrira motorista? Ne ga no srat. V teh 18 urah, če bi neprekinjeno sedel na motorju, bi, osebno garantiram doživel infarkt, ali pa bi vsaj imel kakšne privide in podobno sranje. 

Se zavedaš situacij na naših mejnih prehodih s Hrvaško v vrhuncu sezone? 

 

Nabijaj koliko hočeš, sedenje na mestu na žgočem soncu sredi asfalta pri 40°C (pa ne mi zdaj gnjavit kolikokrat letno pa temperature dosežejo ta nivo, ker je že 1 krat dovolj) enostavno ni humano. Aja, a vi modri ste že slišali kdaj za to da so otroci umrli ko so jih starši zaklenli v avto ko so "skočili v trgovino" sredi najvišjih temperatur? Je vsako leto kar nekaj primerkov. Veš, sedenje na motorju ni bistveno drugače. V kletki sicer nisi, imaš pa poln k* ene opreme na sebi, žge ti pa asfalt iz vseh smeri. 

 

Tako da s tako bednimi argumenti prosim ne, se boš moral bolj potruditi. 

 

Glede varnosti sem ti pa že napisal - točno ti razlogi se aplicirajo tudi na varnost, saj bistveno vplivajo na psihofizično stanje voznika, ki je ključnega pomena za varnost v prometu (kar je jasno razvidno že iz CPP).

 

 

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Bg pravi:

Nevem kaj ti ni jasno pri napisanem. 

Živim v Mariboru, situacije v Ljubljani ne poznam dovolj dobro, tako da ti bom tukaj povedal iz lastnih izkušenj, da lahko iz centra mesta, pa do Miklavža (to ti je prvo selo ko zapustiš Maribor v smeri Ptuja) v času prometne konice za teh par kilometrićev vzame tudi 45min časa ali več. Pa to zdaj govoriva o vsakodnevnem tranzitu - kje je še govor o prometnih nesrečah in kolonah nastalih zaradi le-teh, in podobnih pizdarijah. 

Aja, fun fact. Lani sem z motorjem šel iz Kopra do Poreča na večerjo s punco. Razdalja če se ne motim, je cca 60km. A veš koliko mi je zaradi zastojev na mejnih prehodih GPS prekalkuliral časovno? 18,5 ur. Mogoče še imam kje prt screen zadeve celo.... Veš v kolikem času sem prišel dol zaradi lane splittinga? V eni uri in pol (btw že to je nenormalno dosti za takšno razdaljo, ampak je še prebavljivo).

In ti, doktor znanosti mi boš sedaj rekel da čakanje v koloni 10 ur in več ne dehidrira motorista? Ne ga no srat. V teh 18 urah, če bi neprekinjeno sedel na motorju, bi, osebno garantiram doživel infarkt, ali pa bi vsaj imel kakšne privide in podobno sranje. 

Se zavedaš situacij na naših mejnih prehodih s Hrvaško v vrhuncu sezone? 

 

Nabijaj koliko hočeš, sedenje na mestu na žgočem soncu sredi asfalta pri 40°C (pa ne mi zdaj gnjavit kolikokrat letno pa temperature dosežejo ta nivo, ker je že 1 krat dovolj) enostavno ni humano. Aja, a vi modri ste že slišali kdaj za to da so otroci umrli ko so jih starši zaklenli v avto ko so "skočili v trgovino" sredi najvišjih temperatur? Je vsako leto kar nekaj primerkov. Veš, sedenje na motorju ni bistveno drugače. V kletki sicer nisi, imaš pa poln k* ene opreme na sebi, žge ti pa asfalt iz vseh smeri. 

 

Tako da s tako bednimi argumenti prosim ne, se boš moral bolj potruditi. 

 

Glede varnosti sem ti pa že napisal - točno ti razlogi se aplicirajo tudi na varnost, saj bistveno vplivajo na psihofizično stanje voznika, ki je ključnega pomena za varnost v prometu (kar je jasno razvidno že iz CPP).

 

 

 

Lp,

Bg

Res ne vem, kaj tebi ni jasno. 

Si odgovoril, kje so v Sloveniji te strašne kolone motoristov, da bi z vijuganjem med kolonama izboljšali pretočnost? Nisi odgovoril, ampak navedel neko prometno konico avtomobilov, kot se zgodi povsod v Sloveniji. 

In sedaj navedeš neki mejni prehod, kot, da ne bi vedel, da obstajajo tudi drugi, prazni, mejni prehodi. Zate, ki imaš navigacijo, kot si navedel, bi bilo to zelo simpl, kajne. 

Kar sebe imenuj doktor znanosti, če ne znaš izbrati drugi mejni prehod. Še posebej, ker imaš navigacijo. 

Nabijaš ti, ker ne zmoreš odgovoriti, kje v Sloveniji so te strašne kolone motoristov, da bi z vijuganjem med kolonama izboljšale pretočnost in nabijaš, ker ne zmoreš odgovoriti, kje v Sloveniji so te strašne kolone, da motorist dehidrira. Pa ne spet o meji. Imaš navigacijo in jo uporabi. 

Bolj neumne primerjave z otroki zaprtimi v avtu na žgočem soncu nisi našel? 

Neke bedne argumente daješ. 

Varnost? Razloži, kje v Sloveniji se za krmilom od vročine meša motoristom. Če pa še ne veš, kakšne varnostne razloge so predlagali, si preberi spodnji tekst oziroma vprašanje. Tudi odgovor je poleg. 

Poslanec SDS Tomaž Lisec je na ministrico za infrastrukturo mag. Alenko Bratušek naslovil pisno poslansko vprašanje v zvezi z možnostjo uvedbe t. i. "filtriranja" pri motoristih.

Celotno poslansko vprašanje objavljamo v nadaljevanju.

Spoštovani,

pri t. i. filtriranju govorimo o možnosti motoristov, kolesarjev idr. enoslednih vozil, da se ob počasnem, zgoščenem prometu varno in počasi prebijajo med avtomobili proti začetku kolone. Pri tem ne gre za objestno divjanje, marveč za pripoznavanje dejstva, ki ga omenja npr. študija Lane Sharing: A Global Solution for Motorcycle Safety, da je vožnja kot del strnjene kolone za motoriste nevarna, saj ob nezbranosti avtomobilistov hitro pride do naleta od zadaj, ki se lahko za motorista konča usodno, hkrati pa med filtriranjem ni mogoč. Marsikje v razvitem svetu je to že dovoljeno, npr. v Združenem kraljestvu, Belgiji in na Nizozemskem, tolerirano je npr. v Franciji, Nemčiji in Italiji, delno zakonito (v določenih situacijah - npr. ob stoječem prometu na avtocesti) pa je med drugim v Avstriji in tudi pri nas (4. odstavek 53. člena ZPrCP).

Raziskovalci na prestižni ameriški univerzi UC Berkeley so v študiji Motorcycle Lane-splitting and Safety in California analizirali varnostne aspekte te prometne prakse in ugotovili, da motoristi, ki se poslužujejo filtriranja v primerjavi z drugimi motoristi »pogosteje vozijo med tednom in v urah, ko ljudje potujejo v službo oz. iz nje, da uporabljajo boljše čelade in vozijo pri nižjih hitrostih. Pri teh motoristih je nižja tudi verjetnost, da so uživali alkohol in da so imeli sopotnika. Motoristi, so bili v nesrečah med filtriranjem veliko redkeje poškodovani. Bistveno redkeje so utrpeli poškodbe glave, trupa, udov ali celo smrtonosne poškodbe, kot motoristi v ostalih nesrečah.«

Samo filtriranje je pravzaprav znatno manj nevarno od zgolj navadne vožnje motorja, sploh če upoštevamo, da so rezultati zaznali isto nizko stopnjo poškodb vse do hitrosti prometa 50 milj na uro (ca. 80 km/h) in ob relativni višji hitrosti filtrirajočih motoristov do 15 milj na uro (ca. 25 km/h). Anekdotne izkušnje motoristov iz krajev, kjer je to dovoljeno, kažejo na to, da se motoristi zaradi te možnosti počutijo bistveno varnejše, saj s filtriranjem bistveno zmanjšajo verjetnost naleta od zadaj, ki je za motorista bistveno nevarnejša nesreča kot za avtomobilista. To potrjuje tudi metaštudija, Avija Kurlantzicka in Benjamina Krosnerja, 2016, ki na podlagi desetih študij evropskih in ameriških institucij ugotavljata, da »študije soglasno potrjujejo, da je filtriranje varnejše od vožnje v počasnem ali ustavljenem prometu, saj zmanjšuje frekvenco prometnih nesreč motoristov in bistveno znižuje težo poškodb v nastalih nesrečah. Filtriranje izvajajo večinoma odgovorni motoristi, ki svoje motorje uporabljajo za vsakodnevno pot na delo, pri čemer (filtriranje, op. p.) zmanjšuje gostoto prometa in emisije toplogrednih plinov. Ob upoštevanju teh dejstev in hitri prilagoditvi voznikov ostalih vozil v preteklosti je legalizacija filtriranja v več državah logični korak naprej pri cestni varnosti.«

Poleg tega velja upoštevati tudi vplive na celotno prometno sliko. Študija belgijske ustanove, ki jo je ustanovila leuvenska univerza KU Leuven, potrjuje, da več motoristov na cestah, kjer lahko filtrirajo, bistveno zniža čas izgubljen v prometnih konicah. Ocenjujejo, da bi ob zgolj 10 % prestopu voznikov na enosledna vozila že samo na primarnih cestah prihranili 40 % ur čakanja v prometu. V Belgiji z 11,35 milijoni prebivalcev potencialni prihranek nanese 15.000 zapravljenih ur in 350.000 evrov dnevno. Študija iz prejšnjega odstavka potrjuje tudi, da v tovrstnem scenariju emisije toplogrednih plinov upadejo za 6 %, pri čemer je zgolj 1 % posledica menjave avtomobilov za motorje in 5 % zaradi bolj tekočega prometa ob prometnih konicah.

Končno pa gre upoštevati tudi zdravorazumske aspekte. V nasprotju z avtomobilisti, motoristi niso obdani s klimatiziranim/ventiliranim oz. ogrevanim prostorom. Ob toplih dnevih vročina, v hladnih pa mraz tako motoriste dodatno izčrpava, kar vodi k zmanjšanju prometne varnosti tako za njih kot za ostale. V nasprotju z avtomobili je veliko motorjev zračno hlajenih, kar pomeni, da jih hladi tok zraka čez motor, do katerega pa prihaja le med vožnjo. Stanje oz. izredno počasno premikanje v prometnih konicah v toplih dnevih tako skoraj zagotavlja pregretje motorja.

Anekdotne izkušnje kot tudi dejanske raziskave kažejo na to, da se s filtriranjem lahko zmanjša število smrtnih žrtev zaradi nepazljivosti voznikov.

Spoštovana ministrica, zanima me, ali lahko motoristi pričakujejo spremembe zakonodaje, ki bi omogočila t.i. filtriranje?

https://www.sds.si/sites/default/files/documents/odgovori-na-posl-vpr/Lisec_filtriranje motoristov_210219.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut sori, sam tvoji argumenti so na nivoju - če slovenska vesoljska agencija ni poslikala Zemlje iz vesolja in tako potrdila, da je okrogla, ni razloga, da bi verjeli komu drugemu, da ni ploščata.

Najbolj si pa zmagal zdaj, ko si navedel odgovor ministrstva brez ene same študije zadaj kot protiargument resnim študijam.

 

Naj uganem, cepiva povzročajo avtizem? Pa tujci nas s čemtrejli kontrolirajo? Da je zemlja ploščata pa itak vemo.

 

Poleg tega pa nabijaš o vijuganju - ne predpostavljaj, da če ti ne znaš voziti naravnost, tudi drugi ne znajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ker si mislim, kaj boš odgovoril:

Da, filtriranje je bolj varno za motoriste - glej študije. 

En motor, ki ni v koloni, je za eno vozilo krajša kolona, kar pomeni da je pretočnost za eno vozilo boljša. Več motorjev, več pretočnosti.

Že to je dovolj argumentov, ti se pa kar prerekaj o vijuganju. Bomo preživeli brez tvojega podpisa. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Si odgovoril, kje so v Sloveniji te strašne kolone motoristov, da bi z vijuganjem med kolonama izboljšali pretočnost? Nisi odgovoril, ampak navedel neko prometno konico avtomobilov, kot se zgodi povsod v Sloveniji

Ne gre se zgolj za kolone motoristov. Gre se za to da lahko skupina motoristov (recimo 5 motoristov, kar je dokaj pogost pojav, sploh zdaj v sezoni) spelje in zapusti križišče v podobnem časovnem okvirju kot cca 2 avta. Lahko pa speljujejo eden po eden, v koloni, za avtomobili, in speljejo ter zapustijo križišče v enakem časovnem okvirju kot 5 avtov. Ti je že potegnilo, ali lajtunga še vleče?

Kje se pa te stvari dogajajo si si pa odgovoril sam, tako da mi več ne nabijaj s tem.

Še enkrat in še zadnjič - tudi v prometni konici avtomobilov kjer je en motorist, ali pa dva, se zadeva pozna tako na pretočnosti, kot na psihofizičnem stanju motorista. Ne rabi za to bit 50 motorjev en za drugim da bi zadeva funkcionirala. :jezik:

 

 

pred 2 minutami, Borutt pravi:

In sedaj navedeš neki mejni prehod, kot, da ne bi vedel, da obstajajo tudi drugi, prazni, mejni prehodi. Zate, ki imaš navigacijo, kot si navedel, bi bilo to zelo simpl, kajne. 

Kar sebe imenuj doktor znanosti, če ne znaš izbrati drugi mejni prehod. Še posebej, ker imaš navigacijo. 

Nabijaš ti, ker ne zmoreš odgovoriti, kje v Sloveniji so te strašne kolone motoristov, da bi z vijuganjem med kolonama izboljšale pretočnost in nabijaš, ker ne zmoreš odgovoriti, kje v Sloveniji so te strašne kolone, da motorist dehidrira. Pa ne spet o meji. Imaš navigacijo in jo uporabi. 

Bolj neumne primerjave z otroki zaprtimi v avtu na žgočem soncu nisi našel? 

Neke bedne argumente daješ. 

Varnost? Razloži, kje v Sloveniji se za krmilom od vročine meša motoristom. Če pa še ne veš, kakšne varnostne razloge so predlagali, si preberi spodnji tekst oziroma vprašanje. Tudi odgovor je poleg. 

 

Ko pristanem v enem takšnem prometnem zamašku, lahko traja tudi več ur da lahko legalno in pravilno obrnem motorno vozilo in grem do drugega mejnega prehoda, ki bo, ali pa tudi ne bo bistveno bolj prehoden. A si že slišal kdaj za polno črto, ki je ne smeš prevoziti? Ali se naj po istem smernem vozišču vozim v nasprotno smer kot sem se pripeljal? Če se greva zakonsko pravilno pa se greva. Ne serji. 

Tvoji argumenti so totalno debilni, in so tipa "če ti ne paše kolona se pač tukaj ne vozi". Verjamem da v Sloveniji marsikje tako poteka debata ja - "Vam ne pašejo luknjaste ceste? Eh, sej ni problem, sej mate navigacijo, pa se vozite kje drugje po neluknjastih". Jok brate... 

Si pomislil kdaj da bi lahko bil na poti kamorkoli med to dolgo vrsto za mejo? Recimo samo do Portoroža (iz Kopra) bi potreboval cca 3 ure, saj se je kolona začela praktično takoj za ovinkom ko zapustiš Koper. Al ti predlagaš da grem iz Kopra do Maribora, pa na mejni prehod Gruškovje, potem do Zagreba, proti Rijeki, obrnem proti Poreču, prečkam mejo iz Hrvaške strani, in se nato nemoteno odpeljem do Portoroža, da ne pregorim slučajno? ?

 

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Bolj neumne primerjave z otroki zaprtimi v avtu na žgočem soncu nisi našel? 

Ne.

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Varnost? Razloži, kje v Sloveniji se za krmilom od vročine meša motoristom. Če pa še ne veš, kakšne varnostne razloge so predlagali, si preberi spodnji tekst oziroma vprašanje. Tudi odgovor je poleg. 

Sem ti zgoraj razložil. Probaj it relacijo Koper - Portorož pa čakat za avtomobili, v času največjih zastojev na mejah. Ti dam moj GoPro na čelado, se zmeniva en dan ko bo malo bolj pestro, pa grem jaz na pir, ti pa posnemi pot Koper-Portorož v polni motoristični obleki, pa mislim da boš med prvimi ZA filtriranje ;)

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, benf86 pravi:

Borut sori, sam tvoji argumenti so na nivoju - če slovenska vesoljska agencija ni poslikala Zemlje iz vesolja in tako potrdila, da je okrogla, ni razloga, da bi verjeli komu drugemu, da ni ploščata.

Najbolj si pa zmagal zdaj, ko si navedel odgovor ministrstva brez ene same študije zadaj kot protiargument resnim študijam.

 

Naj uganem, cepiva povzročajo avtizem? Pa tujci nas s čemtrejli kontrolirajo? Da je zemlja ploščata pa itak vemo.

 

Poleg tega pa nabijaš o vijuganju - ne predpostavljaj, da če ti ne znaš voziti naravnost, tudi drugi ne znajo.

Če prav počasi napišem, da boš razumel, so tvoji argumenti nikakršni, ker mi nisi še na nobeno vprašanje odgovoril. Torej zberi ekipo in odgovori, kar te že ves čas sprašujem. Bo šlo ali se boš spet skril?

Zmagal si ti in vsi tisti s teboj s tem prepričevanjem in tistim vprašanjem Alenčici. Jaz nimam kaj zmagovati, ker je to tvoja borba in tvoje prepričevanje nekoga, ki o tem odloča. Bo šlo? 

Ne vem, kaj naj ti odgovorim na te tvoje ugotovitve. Zdrži. 

Nabijaš ti. Ker odgovora še nisi podal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom odgovoril na tvoje vprašanje, ker težiš s tem, ali je kokakola zdrava, medtem ko debata teče o naravnem smoothieju, kar je očitno jasno vsem razen tebi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, če nimamo velikih kolon motoristov, še toliko bolje potem, da se legalizira? Potem se zmanjša tudi vrjetnost potencialnih nesreč.

p.s. več avtomobilov ima navigacijo, kot motoristov, pa naj iščejo oni manj gužve?! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Xebec said:

kaj pulcaja prepričujete za brezveze? on lučke prklop pa gre skoz use rdeče, mim kolon, po pločniku....na malco :jezik:

to sm pa že tud sam večkrat vidu... na semaforju rdeča, on prklop lučke pa samo gas skoz. Na drugi strani križišča pa ugasne in normalno vozi naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Kar podaj kakšen argument, kako je lahko vijuganje med kolonama varneje od vožnje v koloni. 

Sej je bilo večkrat napisano. Zmanjša se naprimer možnost naleta v motorista. Ena taka situacije se ti komot zgodi ob zastoju na AC. Nedavno tega se je, posledica je bila smrtna žrtev. Sicer so bili vpleteni kombiji, sam nauk je kr jasen. Tudi sicer se ob zastojih na AC in drugje kr pogosto dogaja zvijanje odbijačev... ker folk pač bluzi po svoje. Če je na mestu odbijača motorist, so lahko posledice precej hujše od fender benderja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, benf86 pravi:

Pa ker si mislim, kaj boš odgovoril:

Da, filtriranje je bolj varno za motoriste - glej študije. 

En motor, ki ni v koloni, je za eno vozilo krajša kolona, kar pomeni da je pretočnost za eno vozilo boljša. Več motorjev, več pretočnosti.

Že to je dovolj argumentov, ti se pa kar prerekaj o vijuganju. Bomo preživeli brez tvojega podpisa. 

Razloži, kako je lahko vijuganje med kolonama bolj varno od vožnje v koloni. Pa ne neke ameriške študije vpletati. Razloži s slovenskim primerom in našimi študijami in našimi primeri v prometu. Bo šlo?

Torej, kje je toliko motorjev, da bo zaradi tega boljša pretočnost? Ker en motor je takšen larifari, da se ti še vrabci režijo. Raje poglej, koliko prostora je med avti v koloni. In kakšna kultura je tukaj. Pa potem omenjaj pretočnost prometa. 

Nobenega argumenta nisi podal. Pravzaprav je to vaše prepričevanje kr neki in verjetno nekaj političnega, ker o varnosti motorista sploh ne razmišljate in hkrati ne počnete nič takšnega, da bi bil motorist bolj poučen, bolj kulturen, bolj defenziven, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!