Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

3 minutes ago, Borutt said:

Raje glej promet in njegovo ureditev po Evropi. Se lahko ovca takoj kaj nauči

Zato pa smo za zgled in osnovo za predlog vzeli ureditve filtriranja v Veliki Britaniji, Belgiji in na Nizozemskem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, benf86 pravi:

Občutki in osebna predvidevanja pri odločanju ne morejo imeti enake teže kot študije svetovno priznanih ustanov, ki pravijo, da je zadeva bolj varna:

  • 7x manj nesreč
  • 60 % manj smrtnih žrtev
  • 47 % manj poškodb glave
  • 34 % manj poškodb trupa
  • 9 % manj poškodb udov

Ko imamo na eni strani več študij več nepovezanih institucij, ki soglasno trdijo, da je filtriranje bolj varno od stanja/vožnje v koloni, je zatrjevanje nasprotnega de facto to, kar sem napisal v članku - da višja varnost (ki je očitno dejstvo) pomeni nižjo varnost.

Vsakršno manevriranje med vozili je rizik za karambol. ZKP pravi to.

Sedaj mi pa povej oziroma napiši, zakaj se tako trudite glede tega. Ker pri 2 mm profila za motorje vas nisem videl, pri črtah na Rakitni vas nisem videl, ..., pri marsičem, kar je tukaj na MS zabeleženo in za kar sem se sam trudil, vas ni bilo. Ker so na svetu veliko bolj pomembne zadeve, katere je potrebno rešiti, pa vas ni nikjer. Vi bi pa kar uzakonili manevriranje med vozili. Kot bi bili čez celo Slovenijo zastoji. Plus tega je v zakonu že nekaj uzakonjeno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Borutt pravi:

Vsakršno manevriranje med vozili pomeni rizik za karambol. Ali misliš, da bodo vsi gledali okoli in okoli ter, da bodo vozniki motorjev in ostalega pooooočaaaasiiii peljali. Malo morgen. Že sedaj so karamboli, kaj bo šele potem.

Pa še to; nisem zasledil, da bi MZI izjavilo, da višja prometna varnost lahko negativno vpliva na prometno varnost. To si ti povzel po avtorju članka.

heh

pred 12 minutami, mladench pravi:

Vsakršno odvečno risanje črt lahko pomeni večji rizik za zdrs. Seveda, policaji se tako radi poslužujejo stavka... prilagodi hitrost razmeram na cesti (no... ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti). Pa naj še "line spliting" naredijo testno :)

p.s.: kar se nam zdi znanstvena fantastika, je meni bilo prehitevanje po desni strani, ena boljših stvari v ameriki. Neverjetno boljša pretočnost prometa. 

mi ovce se mormo še velik naučit. Znamo pa bit "pametni", en bolj od drugega.

predvsem togi in zategnjeni, hkrati pa si pokrivamo oči če gremo samo do Trsta ali Udin in tam vidimo kako se promet odvija..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Vsakršno manevriranje med vozili je rizik za karambol. ZKP pravi to.

Sedaj mi pa povej oziroma napiši, zakaj se tako trudite glede tega. Ker pri 2 mm profila za motorje vas nisem videl, pri črtah na Rakitni vas nisem videl, ..., pri marsičem, kar je tukaj na MS zabeleženo in za kar sem se sam trudil, vas ni bilo. Ker so na svetu veliko bolj pomembne zadeve, katere je potrebno rešiti, pa vas ni nikjer. Vi bi pa kar uzakonili manevriranje med vozili. Kot bi bili čez celo Slovenijo zastoji. Plus tega je v zakonu že nekaj uzakonjeno. 

Mene bolj skrbi k si ti tule...pa te grozno skrbi.

Vsakršno premikanje je rizik za karambol. :P

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, benf86 pravi:

Zato pa smo za zgled in osnovo za predlog vzeli ureditve filtriranja v Veliki Britaniji, Belgiji in na Nizozemskem.

Kje je takšna situacija, da bi se vsi ti motoristi varno pripeljali na štartno črto? Ker, kolikor razumem, je samo to smisel tega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Kje je takšna situacija, da bi se vsi ti motoristi varno pripeljali na štartno črto? Ker, kolikor razumem, je samo to smisel tega. 

Ne, smisel je da še kolesarjem prepovemo. Nej stojijo lepo v vrsti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

heh

predvsem togi in zategnjeni, hkrati pa si pokrivamo oči če gremo samo do Trsta ali Udin in tam vidimo kako se promet odvija..

Si napisal, kaj naj bi izjavilo MZI. Zato je heh lahko zate. 

Zelo zanimivo, da samo tebe vse moti. Verjetno te vsi ti predpisi omejujejo in stiskajo. Grem pa staviti, da nisi sposoben peljati 50 konjičkov po omejitvah po ridah. Torej, kako te predpisi omejujejo in stiskajo, če ne zmoreš peljati po omejitvah? In tudi staviti ne upaš. 

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Mene bolj skrbi k si ti tule...pa te grozno skrbi.

Vsakršno premikanje je rizik za karambol. :P

 

 

 

Ko bova zamenjala vlogi, bom rekel, da je bil rizik :naughty:

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Ne, smisel je da še kolesarjem prepovemo. Nej stojijo lepo v vrsti.

Ti bo Maus napisal, kako so nesramni in, kako ne upoštevajo predpise. Jaz bi ti kakšno kazen pokazal, pa ... tisti zakon ne dovoljuje :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Si napisal, kaj naj bi izjavilo MZI. Zato je heh lahko zate. 

Zelo zanimivo, da samo tebe vse moti. Verjetno te vsi ti predpisi omejujejo in stiskajo. Grem pa staviti, da nisi sposoben peljati 50 konjičkov po omejitvah po ridah. Torej, kako te predpisi omejujejo in stiskajo, če ne zmoreš peljati po omejitvah? In tudi staviti ne upaš. 

Ko bova zamenjala vlogi, bom rekel, da je bil rizik :naughty:

heh ne znaš drugega, kot Dami, Dami, Dami...jokica.

Si bil kdaj v Trstu? A so te skuterji požrli? Vsak teden dostavljam tja blago s kombijem. K sreči gredo mimo mene, pa mi na rdečem semaforju ni potrebno še njih čakati. Ampak to je za tvoje znanje preveč. Pojdi raje na ride "po omejitvah" s 50 konji.

Heh še 1x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Borutt said:

Vsakršno manevriranje med vozili je rizik za karambol. ZKP pravi to.

Drži.

A manevriranje, kot ga predlagamo mi, je po podatkih proper študij manjši rizik.

13 minutes ago, Borutt said:

Sedaj mi pa povej oziroma napiši, zakaj se tako trudite glede tega. Ker pri 2 mm profila za motorje vas nisem videl, pri črtah na Rakitni vas nisem videl, ..., pri marsičem, kar je tukaj na MS zabeleženo in za kar sem se sam trudil, vas ni bilo.

Če pogledaš mojo aktivnost na MS boš videl, da nisem ravno pogost obiskovalec. Skratka, nisem imel pojma, da se kaj dogaja. Žal mi je, da nisi dobil moje podpore, kaj naj rečem drugega.

Glede tega se pa trudim zato, ker mi je lanski izlet do Lizbone in nazaj pokazal, kakšna je razlika med vožnjo v koloni, ki se vleče 5 km/h pri 40 stopinjah in med filtriranjem mimo. Ko sem videl še statistiko, koliko varnejše je tako ravnanje, je pa zadeva postala no-brainer.

17 minutes ago, Borutt said:

Plus tega je v zakonu že nekaj uzakonjeno

Nisem pristaš logike "kdor z malim ni zadovoljen ..." Raje vsaj poskušam urediti zadeve do optimuma. 7x manj nesreč se mi zdi vredno tega poskusa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, mladench said:

p.s.: kar se nam zdi znanstvena fantastika, je meni bilo prehitevanje po desni strani, ena boljših stvari v ameriki. Neverjetno boljša pretočnost prometa. 

mi ovce se mormo še velik naučit. Znamo pa bit "pametni", en bolj od drugega.

Statistično je slovenski promet varnejši od ameriškega - manj smrtnih žrtev na število prebivalcev, avtov in prevoženih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni po desni legalno prehitevanje stoječe kolone za enosledna vozila (kolesa in motorje).

S kolesom širine belance 90cm se skoraj vedno zbašem mimo stoječih avtov pred semaforje da pridem do kolesarskega semaforja(križišča).

Z motorjem, ki je prevelik za takšno vožnjo, čakam (kot Boss) v koloni  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

heh ne znaš drugega, kot Dami, Dami, Dami...jokica.

Si bil kdaj v Trstu? A so te skuterji požrli? Vsak teden dostavljam tja blago s kombijem. K sreči gredo mimo mene, pa mi na rdečem semaforju ni potrebno še njih čakati. Ampak to je za tvoje znanje preveč. Pojdi raje na ride "po omejitvah" s 50 konji.

Heh še 1x

Pa si zjebal temo. 

pred 32 minutami, benf86 pravi:

Drži.

A manevriranje, kot ga predlagamo mi, je po podatkih proper študij manjši rizik.

Če pogledaš mojo aktivnost na MS boš videl, da nisem ravno pogost obiskovalec. Skratka, nisem imel pojma, da se kaj dogaja. Žal mi je, da nisi dobil moje podpore, kaj naj rečem drugega.

Glede tega se pa trudim zato, ker mi je lanski izlet do Lizbone in nazaj pokazal, kakšna je razlika med vožnjo v koloni, ki se vleče 5 km/h pri 40 stopinjah in med filtriranjem mimo. Ko sem videl še statistiko, koliko varnejše je tako ravnanje, je pa zadeva postala no-brainer.

Nisem pristaš logike "kdor z malim ni zadovoljen ..." Raje vsaj poskušam urediti zadeve do optimuma. 7x manj nesreč se mi zdi vredno tega poskusa.

Nisem mislil na MS, ampak na situacijo v Sloveniji. Marsikaj je bilo in še je treba popraviti, pa ni nikjer nobenega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Bostjan L said:

A ni po desni legalno prehitevanje stoječe kolone za enosledna vozila (kolesa in motorje).

 

Vožnja mimo je to, tehnično gledano, in ja, je legalno, vendar ne pred prehodom za pešce ali križiščem.

Če to izvedeš pred prehodom za pešce je to 500 EUR in 7 točk. In praktično vsako križišče ima tudi prehod za pešce, tako da ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čisto vseeno ali bodo to legalizirali ali ne jaz se bom vedno vozu mimo kolone še naprej kot zdaj.lep primer je Italija za vožnjo mimo kolone.

1:Motor imamo prav zaradi vožnje v toplih dnevih in zaradi osvobojenosti zastojev. A topli dnevi delajo stanje v koloni neznosno.

2: Še posebno, ko se promet zgosti v kolone, ki so velikokrat v povezavi z visokimi poznopomladanskimi ali poletnimi temperaturami. V vročini namreč prehitevanje kolone ni več le »razvada«, ampak postane življenjska potreba.

3:Motoristična obleka, bolje rečeno oprema, je nujna in zaradi zaščitnih elementov (pa četudi le pred »vetrom« in dežjem pri 130 km/h) nič kaj lahkotna ter posledično topla.

4:Avtomobilisti, ki v kratkih rokavih jamrajo nad vročino v klimatiziranem vozilu, si težko predstavljajo, kako je stati na soncu s škornji, rokavicami in čelado, v temnem usnju podloženem s plastiko, ki ga sonce ogreje daleč preko telesne temperature. In kar je najhuje, motorist ima med stegni še na 90 stopinj Celzija ogret pogonski agregat!

4:V Kaliforniji so lani to početje sicer legalizirali, pri nas pa 40 % avtomobilistov, po anketi enega od slovenskih spletnih portalov, to smatra za nesprejemljivo. Nekako v zavistnem duhu, če morajo oni čakati, naj čakajo vsi. In nemlokrat se potem dogaja, da avtomobilist iz obupa ob nemoči, da njihov avtomobil v vrednosti razkošne hiše prehiteva motor v vrednosti njegove mesečne plače, le tega celo namerno ovira. Kar pa hitro preskoči iz cestnoprometne zakonodaje v kazensko.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, spasku said:

40 % avtomobilistov, po anketi enega od slovenskih spletnih portalov, to smatra za nesprejemljivo

Ironija tega je, da se gužva in čakanje v zastojih, pa tudi pred semaforji, z legalnim filtriranjem krepko zmanjšata.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, benf86 said:

Ironija tega je, da se gužva in čakanje v zastojih, pa tudi pred semaforji, z legalnim filtriranjem krepko zmanjšata.

Ja in še ena bedarija res bi rad vedu kdo je tisti bedak ki je to napisal v zakon,ne morem si niti zamislit kaj pa še izvest :

Je pa dovoljeno nekaj veliko bolj bizarnega. Razen pred križišči (in na avtocesti) lahko stoječo kolono enosledno vozilo prehiteva po desni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spasku pravi:

Ja in še ena bedarija res bi rad vedu kdo je tisti bedak ki je to napisal v zakon,ne morem si niti zamislit kaj pa še izvest :

Je pa dovoljeno nekaj veliko bolj bizarnega. Razen pred križišči (in na avtocesti) lahko stoječo kolono enosledno vozilo prehiteva po desni

Si pa res same bisere poudaril. Kajti, stoječe vozilo ne moreš prehiteti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, benf86 pravi:

7x manj nesreč se mi zdi vredno tega poskusa.

7x manj glede na kaj?

pred 3 urami, benf86 pravi:

Ironija tega je, da se gužva in čakanje v zastojih, pa tudi pred semaforji, z legalnim filtriranjem krepko zmanjšata.

Za voznike motorjev ja, za vse ostale ne. Zmogljivost križišča je pač zmogljivost križišča. Če spredaj ni predvidenega prostora za motoriste... so zgolj še bolj nabiti na kup in malo nametani po pasovih med ostalimi vozili. Kako bi naj to povečalo prepustnost česarkoli, mi ni jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, jskrablin said:

7x manj glede na kaj?

"Similar safety benefits have been seen in research conducted in Europe as well; a 2009 study in Europe shows motorcycles are seven times more likely to be hit while stopped compared to crashing while splitting." -- vir gl. str. 3 PDF-ja.

10 minutes ago, jskrablin said:

Za voznike motorjev ja, za vse ostale ne.

Ce prestavis 10% avtomobilistov na motorje (torej promet med sezono, ko so motoristi povsod) in dovolis filtriranje, se cakanje v guzvi tudi za avtomobiliste zmanjsa za do 40%. -- vir gl. str. 43

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, benf86 pravi:
pred 13 minutami, jskrablin pravi:

7x manj glede na kaj?

"Similar safety benefits have been seen in research conducted in Europe as well; a 2009 study in Europe shows motorcycles are seven times more likely to be hit while stopped compared to crashing while splitting." -- vir gl. str. 3 PDF-ja.

7x bolj verjetno je, da te nekdo zgazi, ko stojiš na mestu, kot takrat ko se premikaš. Zanimiv argument.

Je res, da smo motoristi slabše opazni, sploh če stojiš na repu kolone. Takrat največkrat pride do take prometne nesreče (nekdo te spregleda in povozi).

Sam v resnici, koliko je takih prometnih nesreč pri nas? In koliko je onih, kjer je med vzroki nepredvidljivo manevriranje voznika motornega kolesa v prometu? Pomoje bi znali biti podatki kr zanimivi.

pred 7 minutami, benf86 pravi:

Ce prestavis 10% avtomobilistov na motorje (torej promet med sezono, ko so motoristi povsod) in dovolis filtriranje, se cakanje v guzvi tudi za avtomobiliste zmanjsa za do 40%. -- vir gl. str. 43

Precej divja predpostavka. Glede na uradne podatke je pri nas cca 64000 registriranih motornih koles. In cca 1128000 registriranih osebnih avtomobilov. Vir https://www.stat.si/statweb/News/Index/7297

Če damo tile dve cifri skup in poračunamo % pogruntamo da je motornih koles v skupni cifri osebnih vozil cca 5%. In večina teh se ne uporablja dnevno, nekateri pa ne vidijo mestnega prometa ali AC (mam enega takega v garaži). In s tem se navedena predpostavka v celoti poruši.

Sej je kul, da se lotiš raziskav in študij. Sam promet iz druge države ni promet v Sloveniji. In zgolj iz drugega družbenega in pravnega okolja prekopirana rešitev v praksi ne bo zaživela. Tudi iz čisto slovenskih razlogov ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, jskrablin said:

Sam v resnici, koliko je takih prometnih nesreč pri nas? In koliko je onih, kjer je med vzroki nepredvidljivo manevriranje voznika motornega kolesa v prometu?

Zato pa ne govorimo o nepredvidljivem manevriranju, kar pocnejo motoristi danes, ker filtriranje ni legalno in nihce ne pricakuje, da bo pripeljal med kolonami motor, ampak o popolnoma predvidljivem manevriranju, ki ga vozniki pricakujejo na enak nacin, kot pricakujejo, da jih bo nekdo prehitel.

Tudi 40% predpostavka se ne porusi v celoti, ceprav se zmanjsa. Novo stanje je tudi v najslabsem primeru boljse, od statusa quo, ceprav morda ne za vseh 40 %.

Strinjam se tudi, da promet drugih drzav ni promet v Sloveniji, ampak ko imas studije iz ZDA, Velike Britanije, Nizozemske in Belgije, ki vse vse kazejo na iste benefite, je "prometna razlicnost" sibak protiargument, ker tudi te drzave imajo zelo razlicen promet in prometne ureditve.

Napovedovati, da resitev ne bo zazivela, pa nima smisla. Navsezadnje je ogromno zakonov po osamosvojitvi bilo (pomanjkljivo) prekopiranih od Nemcije in nekateri zivijo se danes, nekateri so klavrno smrt storili - predvsem tisti, kjer niso prekopirali varovalk (npr. zemljiski dolg).

Skratka, na eni strani imamo studije iz tujine, iz raznolikih drzav z bolj in manj sorodnimi pravnimi sistemi in kulturami, ki vse potrjujejo, da je filtriranje kul. Na drugi strani pa imamo "predvidevanja", da pa to v Sloveniji ne bo slo, ker je Slovenija tako zelo posebna ali nekaj. Temu dvojemu jaz ne morem pripisati enake teze, zal.

Popravljeno . Popravil benf86
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, jskrablin pravi:

Sam v resnici, koliko je takih prometnih nesreč pri nas? In koliko je onih, kjer je med vzroki nepredvidljivo manevriranje voznika motornega kolesa v prometu? Pomoje bi znali biti podatki kr zanimivi.

ko je uzakonjeno ni več nepredvidljivo..

lep primer je telefonranje- čeprav je prepovedano je predvidljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, spasku pravi:

Ne razumim kaj si mi hotu povedat???

Ko vozilo stoji ga ne prehitevaš ampak greš mimo . 

Pusti , to so Borijeve fore  provociranja .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!