Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

pred 15 urami, Borutt pravi:

Pa si zjebal temo. 

 

Da in ne, smo že veliko črk natipkali v tej temi.

-Meni (diujaku na motorju) sam lane splitting ne prinaša nekega bistvenega dobička..zakaj, ker se ne vozim po večjih mestih, ker se ne vozim v špicah itd..

-meni (garaču za vollanom ali turistu v avtu) lane splitting prinaša korist, ker skrbi da se promet hitreje odvija, saj enosledniki izginejo brez da bi me ovirali.

 

Za vse, ki imajo ZKP, kaj je bolje v gneči, 2 vozna pasova , al 3je? (pa četudi je en ožji in samo za motoriste ali kolesarje) :P

 

pred 15 urami, benf86 pravi:

Vožnja mimo je to, tehnično gledano, in ja, je legalno, vendar ne pred prehodom za pešce ali križiščem.

Če to izvedeš pred prehodom za pešce je to 500 EUR in 7 točk. In praktično vsako križišče ima tudi prehod za pešce, tako da ...

legalno tudi na meji, dokler se enemu policaju ne dvigne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, spasku pravi:

Meni je čisto vseeno ali bodo to legalizirali ali ne jaz se bom vedno vozu mimo kolone še naprej kot zdaj.lep primer je Italija za vožnjo mimo kolone.

1:Motor imamo prav zaradi vožnje v toplih dnevih in zaradi osvobojenosti zastojev. A topli dnevi delajo stanje v koloni neznosno.

2: Še posebno, ko se promet zgosti v kolone, ki so velikokrat v povezavi z visokimi poznopomladanskimi ali poletnimi temperaturami. V vročini namreč prehitevanje kolone ni več le »razvada«, ampak postane življenjska potreba.

3:Motoristična obleka, bolje rečeno oprema, je nujna in zaradi zaščitnih elementov (pa četudi le pred »vetrom« in dežjem pri 130 km/h) nič kaj lahkotna ter posledično topla.

4:Avtomobilisti, ki v kratkih rokavih jamrajo nad vročino v klimatiziranem vozilu, si težko predstavljajo, kako je stati na soncu s škornji, rokavicami in čelado, v temnem usnju podloženem s plastiko, ki ga sonce ogreje daleč preko telesne temperature. In kar je najhuje, motorist ima med stegni še na 90 stopinj Celzija ogret pogonski agregat!

4:V Kaliforniji so lani to početje sicer legalizirali, pri nas pa 40 % avtomobilistov, po anketi enega od slovenskih spletnih portalov, to smatra za nesprejemljivo. Nekako v zavistnem duhu, če morajo oni čakati, naj čakajo vsi. In nemlokrat se potem dogaja, da avtomobilist iz obupa ob nemoči, da njihov avtomobil v vrednosti razkošne hiše prehiteva motor v vrednosti njegove mesečne plače, le tega celo namerno ovira. Kar pa hitro preskoči iz cestnoprometne zakonodaje v kazensko.

 

psst ne strašit zavednih Slovencev z italijanskimi navadami, kjer s skuterji divjajo že desetletja med prometom. Pfuj, še pravih motorjev nimajo. :P

Mediteranska mesta je sama gneča prisilila v "lane splitting". Saj druge opcije niti nimajo, razen stat cele ure v koloni. Prisilila jih je tudi na skuterje namesto v avtomobile, ker ga je lažje parkirati in pridejo z njim hitreje v službo kot z avtomobilom.

 

pred 12 urami, spasku pravi:

Ne razumim kaj si mi hotu povedat???

da se samo mimo pelješ. In da po desni je bolj nevarno kot levi, saj večina sovoznikov pred odpiranjem vrat (pa tudi otroci) ne pogleda v ogledalo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, jskrablin pravi:

Za voznike motorjev ja, za vse ostale ne. Zmogljivost križišča je pač zmogljivost križišča. Če spredaj ni predvidenega prostora za motoriste... so zgolj še bolj nabiti na kup in malo nametani po pasovih med ostalimi vozili. Kako bi naj to povečalo prepustnost česarkoli, mi ni jasno.

če so nabiti v 4 kolonah, potem ne stojijo v dveh in zavzemajo prostor kot en avto. Vsi skuteristi recimo 5 komadov lahko stoji en za drugim, lahko pa levo in desno ob avtu in zavzemajo po dolžini samo toliko kot en avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kmet2 said:

Ko vozilo stoji ga ne prehitevaš ampak greš mimo . 

Pusti , to so Borijeve fore  provociranja .

Se mi je zdelo da še ni našel dlake v jajcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Da in ne, smo že veliko črk natipkali v tej temi.

-Meni (diujaku na motorju) sam lane splitting ne prinaša nekega bistvenega dobička..zakaj, ker se ne vozim po večjih mestih, ker se ne vozim v špicah itd..

-meni (garaču za vollanom ali turistu v avtu) lane splitting prinaša korist, ker skrbi da se promet hitreje odvija, saj enosledniki izginejo brez da bi me ovirali.

 

Za vse, ki imajo ZKP, kaj je bolje v gneči, 2 vozna pasova , al 3je? (pa četudi je en ožji in samo za motoriste ali kolesarje) :P

 

legalno tudi na meji, dokler se enemu policaju ne dvigne :P

 

Kar lepo obrazloži, kako se bo promet hitreje odvijal, ko bodo motoristi vijugali na štartno črto. 

Gneča in veriga. Znano? Kar poguglaj, kaj to pomeni. 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

psst ne strašit zavednih Slovencev z italijanskimi navadami, kjer s skuterji divjajo že desetletja med prometom. Pfuj, še pravih motorjev nimajo. :P

Mediteranska mesta je sama gneča prisilila v "lane splitting". Saj druge opcije niti nimajo, razen stat cele ure v koloni. Prisilila jih je tudi na skuterje namesto v avtomobile, ker ga je lažje parkirati in pridejo z njim hitreje v službo kot z avtomobilom.

 

da se samo mimo pelješ. In da po desni je bolj nevarno kot levi, saj večina sovoznikov pred odpiranjem vrat (pa tudi otroci) ne pogleda v ogledalo.

Kje pri nas je toliko enoslednih vozil na enem kupu? Fajn razmisli, preden odgovoriš. Ker se ti zna tvoja teorija podreti, kot ...  

Žegnanje ne bom upošteval. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

če so nabiti v 4 kolonah, potem ne stojijo v dveh in zavzemajo prostor kot en avto. Vsi skuteristi recimo 5 komadov lahko stoji en za drugim, lahko pa levo in desno ob avtu in zavzemajo po dolžini samo toliko kot en avto.

Prvo najdi tri skuterje, da boš imel kolono vozil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Borutt pravi:

Prvo najdi tri skuterje, da boš imel kolono vozil. 

Ne smemo trije vsak s svojim skuterckom kam na kafe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Borutt pravi:

Kar lepo obrazloži, kako se bo promet hitreje odvijal, ko bodo motoristi vijugali na štartno črto. 

Gneča in veriga. Znano? Kar poguglaj, kaj to pomeni. 

Kje pri nas je toliko enoslednih vozil na enem kupu? Fajn razmisli, preden odgovoriš. Ker se ti zna tvoja teorija podreti, kot ...  

Žegnanje ne bom upošteval. 

heh...zaplankanost...heh..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnjaško razmišljanje naših birokratov in njihovih uslužbencev. Sreča, da smo malo tud odvisni, od ostalega sveta, drugače bi še danes bili namesto krožišč miličniki... In mogoče bo kdaj tudi lane spliting, katerega jest redno prakticiram, nikogar ne ogrožam, in ko me že zdavnaj ni, ostali lepo gredo, promet je manj zasičen.  Ampak pogooglaj. Če google pravi, potem bo že držalo. Praksa je za...

Sej se mi čudno zdi, da pri takem razmišljanju njiv ne orjemo več s voli... čeprav bi nekateri rekli, da je to edini pravi način.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Pričakovano. Ko ostaneš brez argumentov. 

Španci so ne samo legalizirali lane splitting, ampak so na vseh križiščih dodali tako imenovano moto cono, kamor avti ne smejo it.

Sam da najdem sliko...

 

image.jpeg.bdb72ffc41f453cd8a571a94e7607dc4.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Dr_Jakob pravi:

Španci so ne samo legalizirali lane splitting, ampak so na vseh križiščih dodali tako imenovano moto cono, kamor avti ne smejo it.

Sam da najdem sliko...

oni majo podlago v MM, JR in MV ;)  zdj je pa Španc začel zmagovat še v WSBK :jezik:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Pričakovano. Ko ostaneš brez argumentov. 

Pa ti res rabiš argumente, ali samo nekoga s katerim bi se prepiral? :jezik:

Argumentov imaš v tej temi več kot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, maus said:

oni majo podlago v MM, JR in MV ;)  zdj je pa Španc začel zmagovat še v WSBK :jezik:

 

Jonathan Rea je anglez, ampak pustmo detajle :P

 

Voznja z motorjem med stojecimi pasovi je pac normalna posledica zdrave pameti. Kot taka, v tem svetu nima nobene moznosti vec. Tako de ne, nimam upanja, de se bi kdaj leglno prebil skoz kolaps na avtocesti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

… men pa ta spitting line al kuko se že reče…. čiiiist nič ne pomeni….

...k bi mogu shujšat ene 30 kil…. da lahko sploh grem vmes med dvemi vrstami avtov…. tko da vedno zasedem placa za ceu kombi....   :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo plačal kako kazen, ker se je rinil med avti naprej? Jaz tudi to počnem. Specijalizacija tržaška pač...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Nazadnjaško razmišljanje naših birokratov in njihovih uslužbencev. Sreča, da smo malo tud odvisni, od ostalega sveta, drugače bi še danes bili namesto krožišč miličniki... In mogoče bo kdaj tudi lane spliting, katerega jest redno prakticiram, nikogar ne ogrožam, in ko me že zdavnaj ni, ostali lepo gredo, promet je manj zasičen.  Ampak pogooglaj. Če google pravi, potem bo že držalo. Praksa je za...

Sej se mi čudno zdi, da pri takem razmišljanju njiv ne orjemo več s voli... čeprav bi nekateri rekli, da je to edini pravi način.

Mogoče boš ti poznal odgovor na vprašanje, kje je sploh toliko motorjev na enem kupu in, kje imamo takšne zastoje, da bi to vijuganje med avtomobili zaradi prve štartne vrste sploh prišlo v poštev. Ker nekdo drugi je zmogel samo odgovor o zaplankanosti sčarati. Pa še napiši, kako bo to v praksi potekalo. Glede varnosti, namreč. Ne pozabi upoštevati tudi širino vozil in ceste. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Dr_Jakob pravi:

Španci so ne samo legalizirali lane splitting, ampak so na vseh križiščih dodali tako imenovano moto cono, kamor avti ne smejo it.

Sam da najdem sliko...

 

image.jpeg.bdb72ffc41f453cd8a571a94e7607dc4.jpeg

Saj imamo pri nas tudi moto parkinge. In? Teleta z avti na njih. Da ne pišem o parkingih za invalide. Sami v glavi invalidi. 

Najdi raje kakšno sliko z naših natrpanih ulic. Natrpanih z motorji in skuterji. Da se sploh lahko začnemo pogovarjati, za koga in zakaj bi bili neki posebni pasovi oziroma prostor za mimo vožnjo. Ker prazno bo kmalu zasedeno z avti. 

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Pa ti res rabiš argumente, ali samo nekoga s katerim bi se prepiral? :jezik:

Argumentov imaš v tej temi več kot dovolj.

Vprašanja sem ti postavil. Raje odgovori nanje. 

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Da se sploh lahko začnemo pogovarjati, za koga in zakaj bi bili neki posebni pasovi oziroma prostor za mimo vožnjo. Ker prazno bo kmalu zasedeno z avti.

Ha borutt bi bla pa dobra inkasantska tocka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Borutt

With all due respect, če ne postrežeš s študijami, ki tvoje stališče potrjujejo, se nima smisla pogovarjati, ker je "diskusija" trenutno na nivoju:

> Tehle N proper študij pravi tako.

Proti

> Ne pa ne! 

 

Biti proti predlogu je tvoja pravica in nihče te ne bo silil dati podpisa. Če bo slučajno celo referendum, komot glasuješ proti. Nasprotovati utemeljeni zadevi zgolj z mnenjem pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Borut tu čisto prav. Motoristov pri nas je malo. Ceste in križišča so, kakšna so. Jaz se v Lj gužvi ne grem lane splittinga tud če bi bil legalen ne. Večinoma ni na voljo veliko prostora, folk vozi malo cika caka. Lahko legaliziraš karkoli hočeš, dokler je vozniška kultura v podnu to ne pomaga.

Če hočeš da ima zadeva kak efekt, je treba porisati prostor za motoriste pred križiščem. Da se ne nabije lih nekomu skor na havbo pred semafor, pol pa sploh vidi ne kdaj je zelena. Kot kaže slika iz Španije. Sam tam je res veliko motoristov na cesti... Pri nas jih še v sezoni ni ravno veliko.

In še vedno čakam na odgovor na vprašanje, koliko prometnih nesreč pri nas je t.i. 'rear ending' motorista, ki stoji v koloni. Da vidimo kolikšen del problema je to. Ker resnici na ljubo predlog spremembe zakonodaje brez dobre utemeljitve ne bo prišel daleč. Navajanje tujih študij je ok, sam brez lokalnih cifer ne bo šlo. Sploh ne v državi kjer je biti motorist še vedno neke sorte posebnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, jskrablin said:

Ma Borut tu čisto prav. Motoristov pri nas je malo. Ceste in križišča so, kakšna so. Jaz se v Lj gužvi ne grem lane splittinga tud če bi bil legalen ne. Večinoma ni na voljo veliko prostora, folk vozi malo cika caka. Lahko legaliziraš karkoli hočeš, dokler je vozniška kultura v podnu to ne pomaga.

Na avtocesti placa kok ces, kolone pa kilometrske. Na hitrih cestah in Lj obvoznici placa kok ces, kolone ravno tako dolge.

Legalen filtering ne pomeni obvezen filtering. Ce ni mogoce varno filtrirati, se tega tako ali tako ne sme izvajati, tako kot nobenega drugega manevra v prometu ne. Vozniska kultura pa pri nas vsaj po mojih izkusnjah ni nic drugacna od npr. Belgijske (prej boljsa).

36 minutes ago, jskrablin said:

Če hočeš da ima zadeva kak efekt, je treba porisati prostor za motoriste pred križiščem. Da se ne nabije lih nekomu skor na havbo pred semafor, pol pa sploh vidi ne kdaj je zelena. Kot kaže slika iz Španije. Sam tam je res veliko motoristov na cesti... Pri nas jih še v sezoni ni ravno veliko.

Bi dodal tudi skatle za motoriste pred krizisci, ampak cel predlog je zasnovan tako, da drzavo ne stane niti centa, ker bi sicer verjetnost zavrnitve bila se toliko visja. In spet, nelegalni (ustaviti na precni crti v kriziscu npr. ni dovoljeno, filtriranje gor ali dol) in nevarni manevri niso dovoljeni v nobenem primeru.

36 minutes ago, jskrablin said:

In še vedno čakam na odgovor na vprašanje, koliko prometnih nesreč pri nas je t.i. 'rear ending' motorista, ki stoji v koloni. Da vidimo kolikšen del problema je to. Ker resnici na ljubo predlog spremembe zakonodaje brez dobre utemeljitve ne bo prišel daleč. Navajanje tujih študij je ok, sam brez lokalnih cifer ne bo šlo. Sploh ne v državi kjer je biti motorist še vedno neke sorte posebnost.

Tudi ce se prepreci samo ena nesreca vec kot sicer ima predlog pozitivni efekt v zameno za nic vlozka razen same spremembe zakona. Da ureditev zmanjsa nesrece je zaenkrat ugotovljeno dejstvo. Misliti, da bo pri nas efekt obraten, se vsaj meni ne zdi smiselno brez studij, ki to potrjujejo, ki pa jih, vsaj kolikor jaz vem, ni. Tocno stevilo tovrstnih nesrec pri nas pa je dejansko irelevantno, ce ni vsako leto 0. Pa tudi v tem primeru se zmeraj pridobis na pretocnosti prometa in nizjih emisijah, tudi ce je v celi Sloveniji samo en motorist, ce ze gremo dlakocepit.

Zakoni pa se naceloma spreminjajo zaradi motivov strank, ne zaradi stroke, zato je tudi cilj izvesti ljudsko iniciativo in zbrati dovolj podpisov, da bodo stranke dobile motivacijo, da se prikupijo (ali vsaj ne zamerijo) ne-neznatni masi ljudi.

Popravljeno . Popravil benf86
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se VEDNO postavim med dva pasova na dvopasovnici. Pa ne zaradi filtriranja, ampak zato, ker je tam pas zame. Če bi bil na sredini voznega pasu, je verjetnost, da me kdo nasadi od zadaj prevelika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prakticiram filtriranje, ampak načeloma samo, če promet pred mano stoji. Če se kolona premika, pa ne rinem med avti, ker se mi ne zdi varno, razen na avtocesti, če se premika z manj kot 30-40 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!