Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

Objavljeno

Prakticiram filtriranje, ampak načeloma samo, če promet pred mano stoji.

Naprimer na meji je 5 km kolone in ti se voziš v koloni  z temperaturo 30 °C  v popolni opremi ????

Objavljeno
11 hours ago, Dr_Jakob said:

Španci so ne samo legalizirali lane splitting, ampak so na vseh križiščih dodali tako imenovano moto cono, kamor avti ne smejo it.

Sam da najdem sliko...

 

image.jpeg.bdb72ffc41f453cd8a571a94e7607dc4.jpeg

In avto ze stoji na coni. Na Bledu so naredili to cono (res da za kolesarje, ne motoriste), ugani kje se ustavjajo avti?

Objavljeno

No en razlog zakaj se mi zdi to filtriranje salbo v Slo, je kultura voznikov, se mi je že parkrat zgodilo da so mi iz avta vn kričali in neki mahali ko sem šel počasi mimo, sej 90% voznikoc je ok, 9% so samo taki da se ne umaknejo, vsako tolko se najde kreten ki kriči in maha, da pejdi nazaj v kolono. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

Jonathan Rea je anglez, ampak pustmo detajle :P

 

Na tega sm mislu .. moja napača :P  (Rea nima izpita za po cesti ;) )

JORGE.jpg.df880caa56e0b128157ea7aa8dcdd163.jpg

pred 2 urami, smasher pravi:

No en razlog zakaj se mi zdi to filtriranje salbo v Slo, je kultura voznikov, se mi je že parkrat zgodilo da so mi iz avta vn kričali in neki mahali ko sem šel počasi mimo, sej 90% voznikoc je ok, 9% so samo taki da se ne umaknejo, vsako tolko se najde kreten ki kriči in maha, da pejdi nazaj v kolono. 

sj .. pomoje je boljše razmerje kot kultura motoristov ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 2 urami, jvalant pravi:

In avto ze stoji na coni. Na Bledu so naredili to cono (res da za kolesarje, ne motoriste), ugani kje se ustavjajo avti?

Avto je slikan med vožnjo.

Kar se tiče teh con; tako kot vsaka "nova" pridobitev, se morajo vozniki tudi tega navaditi. Poglej recimo krožišča. Še ne dolgo tega je bilo edino na Tomačevem, zdaj pa so v vsaki vasici vsaj 3. Pa smo se jih ravno tako navadili. V Španiji recimo, v velikih mestih, zadeva uspešno deluje, saj se zavedajo, da motoristi bistveno zmanjšajo gužvo v mestu, posledično pa tudi pot do službe in nazaj.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, benf86 pravi:

Bi dodal tudi skatle za motoriste pred krizisci, ampak cel predlog je zasnovan tako, da drzavo ne stane niti centa, ker bi sicer verjetnost zavrnitve bila se toliko visja. In spet, nelegalni (ustaviti na precni crti v kriziscu npr. ni dovoljeno, filtriranje gor ali dol) in nevarni manevri niso dovoljeni v nobenem primeru.

No čisto zastonj ne bo, ker tak poseg v zakonodajo definitivno zahteva vsaj kako osveščevalno akcijo. Da ne bojo pol jezni pločevinkoti sranja delali, ker ne bojo vedeli da se motor lahko legalno (če bo taka sprememba zakonodaje sprejeta) med pasovi vozi.

pred 11 urami, benf86 pravi:

Na avtocesti placa kok ces, kolone pa kilometrske. Na hitrih cestah in Lj obvoznici placa kok ces, kolone ravno tako dolge.

Definitivno obtaja vsaj ena situacija, ki je vsaj malo sporna s stališča ostalih voznikov - reševalni pas. Spredaj pizdarija, vsi ostali udeleženci v prometu se lepo umaknejo, motoristi pa "lane splittajo", ker pač lahko? Seveda s tem izpadeš totalna rit... in to postane kontraargument v debati.

Ne me narobe razumeti. Spremembo podpiram, dasiravno se mi ne zdi lih nek revolucionaren dosežek. Sem si pa dovolil malo argumentacijo testirat... in tej še manjka malo dodelave ;) Motoristi smo v očeh ostale javnosti bolj nebigatreba kot ne in uvajati neko 'olajševalno' zakonodajo se mi zdi, da ne bo enostavno.

Mam kot pretežno offroad voznik s tem nekaj izkušenj. Država brez pripomb pobere davke, dajatve in prispevke pri prodaji novega motorja. Ko ga hočeš primerno uporabljati, je pa vse prepovedano. Ko hočeš spravit skup legalno progo... je prepovedano še malo bolj. Pred leti so hoteli brihtneži izenačit kolesa (bicikle) z motornimi vozili, ker ptički in čebelice in kaj jaz vem kaki "pohodniški lobiji". S takimi se boš moral ubadati...

Objavljeno
Pravkar, jskrablin pravi:

Ne me narobe razumeti. Spremembo podpiram, dasiravno se mi ne zdi lih nek revolucionaren dosežek. Sem si pa dovolil malo argumentacijo testirat... in tej še manjka malo dodelave ;) Motoristi smo v očeh ostale javnosti bolj nebigatreba kot ne in uvajati neko 'olajševalno' zakonodajo se mi zdi, da ne bo enostavno.

Jaz sem argument komentiral s strani udeleženca v dvoslednem vozilu in zadevo res ne gledam kot "olajševalno" okoliščino. Kvečjemu olajševalno, da v vozilu manj čakam na semaforjih.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Jaz sem argument komentiral s strani udeleženca v dvoslednem vozilu in zadevo res ne gledam kot "olajševalno" okoliščino. Kvečjemu olajševalno, da v vozilu manj čakam na semaforjih.

 

Ti si izjema v sistemu. Kot sem jaz. Ko vidim motorista, ki se prebija mimo kolone, se umaknem kolker desno se lahko in pred mano pustim dovolj prostora, da se lahko umakne not. Ker vem, kako je biti za balanco. Marsikak drug voznik vidi zgolj "objestneža", ki se rine mimo.

Objavljeno

@jskrablin zastonj - ne bo zahtevala milijonskih vložkov v infrastrukturo ampak par reklam na nacionalki, ki je tako ali tako državna.

Kar se pa argumentov tiče, "izpasti rit" ni argument proti predlogu, ker so žive riti boljše od ponesrečenih ne-riti. Argumentov proti predlogu zaenkrat še ni bilo, IMHO, so pa argumenti v prid izboljšanja kampanjskega materiala. 

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Ti si izjema v sistemu. Kot sem jaz. Ko vidim motorista, ki se prebija mimo kolone, se umaknem kolker desno se lahko in pred mano pustim dovolj prostora, da se lahko umakne not. Ker vem, kako je biti za balanco. Marsikak drug voznik vidi zgolj "objestneža", ki se rine mimo.

to se pa strinjam, zaplankanost sem pa tudi že zapisal.

 

Me pa čudi recimo, zakaj se folk umika na Korziki (pa še marsikje drugje, kjer jih je mnogo več) motoristom...no pa pustimo tujino, pri nas se še krožišč bojimo. :P

 

Objavljeno
pred 12 urami, Borutt pravi:

Mogoče boš ti poznal odgovor na vprašanje, kje je sploh toliko motorjev na enem kupu in, kje imamo takšne zastoje, da bi to vijuganje med avtomobili zaradi prve štartne vrste sploh prišlo v poštev. Ker nekdo drugi je zmogel samo odgovor o zaplankanosti sčarati. Pa še napiši, kako bo to v praksi potekalo. Glede varnosti, namreč. Ne pozabi upoštevati tudi širino vozil in ceste. 

A ti res ne greš nič iz Postojne in okolice ven , ker to je res mimobrca post. 

Sej se ne gre koliko motorjem temveč koliko avtomobilov .

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

to se pa strinjam, zaplankanost sem pa tudi že zapisal.

 

Me pa čudi recimo, zakaj se folk umika na Korziki (pa še marsikje drugje, kjer jih je mnogo več) motoristom...no pa pustimo tujino, pri nas se še krožišč bojimo. :P

 

Samo besedico, ki jo omenjaš, si zmogel napisati. In potem se nekaj repenčiš, kako si argumentiral. Še na nobeno vprašanje, ki sem ti ga v zvezi tega vijuganje postavil, nisi odgovoril. 

Objavljeno
pred 12 urami, Borutt pravi:

Saj imamo pri nas tudi moto parkinge. In? Teleta z avti na njih. Da ne pišem o parkingih za invalide. Sami v glavi invalidi. 

Najdi raje kakšno sliko z naših natrpanih ulic. Natrpanih z motorji in skuterji. Da se sploh lahko začnemo pogovarjati, za koga in zakaj bi bili neki posebni pasovi oziroma prostor za mimo vožnjo. Ker prazno bo kmalu zasedeno z avti. 

Vprašanja sem ti postavil. Raje odgovori nanje. 

Dej raje nehaj pisat, ker se smešiš . 

Moto parkirišč v Lj je zeloooooooooo premalo in butli so začeli pisat kazni, če parkiraš na parkirplatz za avto a parkplatzov za motor NIIIII  razen par . 

S temi parimi si pa ugotovil kaj se dogaja , je vse gor razen motorjev . 

Objavljeno
pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

A ti res ne greš nič iz Postojne in okolice ven , ker to je res mimobrca post. 

Sej se ne gre koliko motorjem temveč koliko avtomobilov .

Argument je, da v tujini to deluje. In argument je spet, da je tam veliko enoslednih vozil na enem kupu. In vprašanje; kje je pri nas toliko enoslednih vozil na kupu, da bi v teh naših zastojih sploh kam prišli? 

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Dej raje nehaj pisat, ker se smešiš . 

Moto parkirišč v Lj je zeloooooooooo premalo in butli so začeli pisat kazni, če parkiraš na parkirplatz za avto a parkplatzov za motor NIIIII  razen par . 

S temi parimi si pa ugotovil kaj se dogaja , je vse gor razen motorjev . 

Smešiš se ti, ker ne poznaš občinske zakonodaje, katera striktno določa, da mora biti motor na parkingu za motor in je določena kazen, če parkira na parking za avto. 

Poišči podatek, koliko moto parkingov je v Ljubljani. Številko in ne nekaj v obliki besedice malo. 

Objavljeno
5 minutes ago, Borutt said:

Argument je, da v tujini to deluje. In argument je spet, da je tam veliko enoslednih vozil na enem kupu. In vprašanje; kje je pri nas toliko enoslednih vozil na kupu, da bi v teh naših zastojih sploh kam prišli? 

Število enoslednih vozil nima veze, dokler je >0.

 

Benefit za motoriste = 1 točka.

Benefit za avte = 1 točka. 

Benefit za okolje = 1 točka.

 

Če motoristov sploh ni, potem se zadeva ne splača. Kakor hitro pa je vsaj en motorist na cesti je situacija izboljšana napram statusu quo. Koliko izboljšana se da debatirati, ne moreš pa trditi, da ni. In če lahko situacijo z minimalnim vložkom izboljšamo, bi bilo neumno tega ne storiti. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Samo besedico, ki jo omenjaš, si zmogel napisati. In potem se nekaj repenčiš, kako si argumentiral. Še na nobeno vprašanje, ki sem ti ga v zvezi tega vijuganje postavil, nisi odgovoril. 

repenčim se kolikor hočem, ker tvoji argumenti niso nič boljši kot sedaj, pa še nekaj jim manjka:

predvidevanje...kaj bo, ko bo...

In ni bistvo koliko jih je trenutno, ampak je bistvo da se uredijo pogoji hitrejše, boljše in varnejše pretočnosti v prometu.

Sicer te pa itak ne jemljem resno :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, jskrablin pravi:

Ma Borut tu čisto prav. Motoristov pri nas je malo. Ceste in križišča so, kakšna so. Jaz se v Lj gužvi ne grem lane splittinga tud če bi bil legalen ne. Večinoma ni na voljo veliko prostora, folk vozi malo cika caka. Lahko legaliziraš karkoli hočeš, dokler je vozniška kultura v podnu to ne pomaga.

Če hočeš da ima zadeva kak efekt, je treba porisati prostor za motoriste pred križiščem. Da se ne nabije lih nekomu skor na havbo pred semafor, pol pa sploh vidi ne kdaj je zelena. Kot kaže slika iz Španije. Sam tam je res veliko motoristov na cesti... Pri nas jih še v sezoni ni ravno veliko.

In še vedno čakam na odgovor na vprašanje, koliko prometnih nesreč pri nas je t.i. 'rear ending' motorista, ki stoji v koloni. Da vidimo kolikšen del problema je to. Ker resnici na ljubo predlog spremembe zakonodaje brez dobre utemeljitve ne bo prišel daleč. Navajanje tujih študij je ok, sam brez lokalnih cifer ne bo šlo. Sploh ne v državi kjer je biti motorist še vedno neke sorte posebnost.

Ne vem , samo prav ti si ze večkrat prilimal neke tuje studije, ki potrjujejo kaj se drugje da, pri nas pa ne. 

V svetu je dokazano , da stvar deluje in tako kot se naši posranci obračajo po tujini in nam servirajo kako je tam (to seveda ne velja za plače in druge ugodnosti za rajo ) tako se naj obrnejo še tokrat .

Problem je v nas samih , kerr smo tepci in dopuščamo , da nas vodi krimi-mafija.

In ljudje seveda , sosedov Jože ne bo podprl nekaj za izboljšavo stanja motorista v prometu , ker sam ni motorist in ne bo imel nič od tega, ker pa je povrh še butast  bo mislil, da bo celo na slabšem .

In motorjev v lj je čez sezono povsem dovolj , predvsem pa je 10x preveč plehovja na štirih kolesih in zaradi njih bi bilo potrebno to uredit , da vsaj ostali promet teče .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

repenčim se kolikor hočem, ker tvoji argumenti niso nič boljši kot sedaj, pa še nekaj jim manjka:

predvidevanje...kaj bo, ko bo...

In ni bistvo koliko jih je trenutno, ampak je bistvo da se uredijo pogoji hitrejše, boljše in varnejše pretočnosti v prometu.

Sicer te pa itak ne jemljem resno :P

 

Spet nič. Argument je, da nekaj utemeljiš in ne, da bo mogoče nekaj. 

Obrazloži to večjo pretočnost. Da vidim, kje so ti strašni zastoji, katere bo rešilo vijuganje motoristov, katerih je koliko že. 

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Spet nič. Argument je, da nekaj utemeljiš in ne, da bo mogoče nekaj. 

Obrazloži to večjo pretočnost. Da vidim, kje so ti strašni zastoji, katere bo rešilo vijuganje motoristov, katerih je koliko že. 

heh.. :jezik:

Objavljeno
pred 18 minutami, Borutt pravi:

Argument je, da v tujini to deluje. In argument je spet, da je tam veliko enoslednih vozil na enem kupu. In vprašanje; kje je pri nas toliko enoslednih vozil na kupu, da bi v teh naših zastojih sploh kam prišli? 

Smešiš se ti, ker ne poznaš občinske zakonodaje, katera striktno določa, da mora biti motor na parkingu za motor in je določena kazen, če parkira na parking za avto. 

Poišči podatek, koliko moto parkingov je v Ljubljani. Številko in ne nekaj v obliki besedice malo. 

? in potem se naj s teboj človek spusti v konstruktivno debato ......to je napisano da lahko strižete rajo na legalen način in čisto nič drugega. 

Samo eno vprašanje pol si pa ti išči podatke koliko itd 

Koliko je moto parkirišč v Tivoliju , ki je recimo neko shajališče ljubljančanov ob lepih sončnih dnevih , Kosreški bajer itd  mah ti kar provociraj koga drugega . 

Ajd uživaj v svojem malem svetu. 

Objavljeno
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

? in potem se naj s teboj človek spusti v konstruktivno debato ......to je napisano da lahko strižete rajo na legalen način in čisto nič drugega. 

Samo eno vprašanje pol si pa ti išči podatke koliko itd 

Koliko je moto parkirišč v Tivoliju , ki je recimo neko shajališče ljubljančanov ob lepih sončnih dnevih , Kosreški bajer itd  mah ti kar provociraj koga drugega . 

Ajd uživaj v svojem malem svetu. 

Zaenkrat ti dokazuješ, da ni mogoče nekaj konstruktivnega debatirati. 

Obrazloži, kje in, kako bo to izboljšalo pretočnost ali celo varnost. To vijuganje med avti, namreč. 

Da je malo moto parkingov v Ljubljani, si ti trdil. Pa jih, prosim, preštej, da bomo vedeli, koliko je to malo. 

Kako je v ... (tvoj zadnji stavek)? 

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

heh.. :jezik:

Se mi je zdelo. Drugače pa; odličen argument in še boljša obrazložitev. 

Objavljeno

Kar se tiče MOTO parkingov, (btw: tu ni debata o tem, ampak ajde, dajmo) je stvar sledeča: število moto parkingov je pravzaprav dovolj veliko. Problem nastane, ko greš pogledat, KJE so postavljeni. občina naredi za celotno Ljubljano 10 moto parkingov po 15 parking mest in se hvali, da je to 150 parkingov. NE, ni. V tem primeru jih je samo 10. Ko oz. Če jih bodo postavili o celotni Ljubljani, pa se bomo pogovarjali naprej.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Se mi je zdelo. Drugače pa; odličen argument in še boljša obrazložitev. 

Se mi je zdelo, da slabo bereš.

18 natipkanih strani, kup argumentov in študij in en Borči...zmagu si. :OK:

ps. med avti se ne vijuga, ampak se pelješ naravnost, je dovolj prostora.

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Zaenkrat ti dokazuješ, da ni mogoče nekaj konstruktivnega debatirati. 

Obrazloži, kje in, kako bo to izboljšalo pretočnost ali celo varnost. To vijuganje med avti, namreč. 

Da je malo moto parkingov v Ljubljani, si ti trdil. Pa jih, prosim, preštej, da bomo vedeli, koliko je to malo. 

Kako je v ... (tvoj zadnji stavek)? 

Brezplodno razpravljanje , ker , ko bi odgovoril na prejšnje vprašanje bi lahko debatirala naprej , ostalo je tvoje trolanje in dlakoceplenje. 

Pa da ti mal namignem .......kaj če meni moto parkirišče  nekje tam bogu iza nogu v lj ...štekaš ,  Tivoli in lepe točke lj pa samo plehovje na štirih . 

V tej zadevi jaz ne vidim nekega vijuganja med avti , razloži to vijuganje .

Objavljeno
pred 25 minutami, Kmet2 pravi:

Ne vem , samo prav ti si ze večkrat prilimal neke tuje studije, ki potrjujejo kaj se drugje da, pri nas pa ne.  

V svetu je dokazano , da stvar deluje in tako kot se naši posranci obračajo po tujini in nam servirajo kako je tam (to seveda ne velja za plače in druge ugodnosti za rajo ) tako se naj obrnejo še tokrat .

Problem je v nas samih , kerr smo tepci in dopuščamo , da nas vodi krimi-mafija.

Jap, tudi jaz uporabljam tuje študije. Ker so koristen zgled.

Da politika selektivno izbira zglede... ni nič novega. Politikanti so pač politikanti, tam neke logike in razuma (mimo tega dobro je zame/stranko/lobista-torej-zame) ni za pričakovat.

Cepci definitivno smo, sam izvoljeno kasto pogledaš in rata jasno marsikaj.

 

Še enkrat. Jaz igram tu neke sorte hudičevega odvetnika in malo vrtam v argumente. Predlog sicer podpiram, ker je logičen. Enosledno vozilo v prometu zaseda manj prostora kot kaj večjega in seveda bi lahko pravila dovolila logično izjemo. Lahko bi imeli tudi po ZDA povzeto pogojno zavijanje desno pri rdeči luču na semaforju... sam to je že višja matematika za odločevalce.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!