Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

Objavljeno

Z motorjem sem vozil stotine km po tem sistemu. Ni tak simpl kot se sliši, vsi morajo sodelovat, v tujini je ponekod vmes še "hribček" (UK), sploh ni prijetno. V glavnem to zahteva kar nekaj izkušenj, pazljivosti itd.

Zdi se mi nevarna zadeva in ne izboljšava. V tujini pa je to nuja, ker kot sem že napisal, tam je precej več motorjev gužve pa stotine kilometrov, tako da vozijo tudi po odstavnih pasovih (legalno).

Pri nas tega ni, zakon mora tudi odražat neko stanje v prometu, ne pa kar jemati neke pogruntavščine iz tujine, ki sem ne sodijo.

Prometna kultura pri nas za to ni kompatibilna, še več bo novih nesreč in zastojev.

 

Objavljeno

Na koncu je edino vprasanje, ki si ga moras zastaviti, ali raje imas sam kontrolo nad svojim zivljenjem in po pameti filtriras ali pa svoje zivljenje polozis v roko degena s telefonom v roki, ki te bo nabasal od zadaj.

V svoji drugi sezoni in z bornimi 28 tisoc kilometri pod kapo, ceprav po celi zahodni Evropi, za sabo, s prefiltrirano juzno Anglijo, Francijo, Spanijo, Italijo in Portugalsko, vsekakor raje sam imam nadzor nad svojim zivljenjem, poleg tega pa so slovenski vozniki v primerjavi z Italijani in Portugalci nebeski, pa je tam filtriranje normalno.

Da je motorjev povsod proporcionalno bistveno vec pa se ne bi strinjal. Vsaj po jugu Anglije, Spaniji in Portugalski ter zunaj mest v Franciji ne. Ali pa sem samo izredno dobro (slabo?) izbiral ceste.

Objavljeno

Motoristov nas je dovolj, 50.000. In še 50.000 mopedistov. Ne bi smelo bit problema s podpisi.

Objavljeno
Just now, motom said:

Motoristov nas je dovolj, 50.000. In še 50.000 mopedistov. Ne bi smelo bit problema s podpisi.

Well, v prvem tednu sem dobil 112 podpisov, kar je 540 podpisov premalo, ce razporedimo 5000 na 8 tednov. Na spletni strani je pa pristalo cez 5000 unikatnih obiskovalcev, tako da je ocitno folk len ko fux ali pa razmisljajo na tipicno slovenski nacin "eh saj to ze itak delam pa mi nihce nic, kaj se bom s tem ubadal potem".

Objavljeno
pred 4 minutami, motom pravi:

Motoristov nas je dovolj, 50.000. In še 50.000 mopedistov. Ne bi smelo bit problema s podpisi.

motornih koles je okoli 70.000 registriranih

večina za prosti čas, izjemno malo za vožnjo "v službo"

pred 9 minutami, benf86 pravi:

Na koncu je edino vprasanje, ki si ga moras zastaviti, ali raje imas sam kontrolo nad svojim zivljenjem in po pameti filtriras ali pa svoje zivljenje polozis v roko degena s telefonom v roki, ki te bo nabasal od zadaj.

V svoji drugi sezoni in z bornimi 28 tisoc kilometri pod kapo, ceprav po celi zahodni Evropi, za sabo, s prefiltrirano juzno Anglijo, Francijo, Spanijo, Italijo in Portugalsko, vsekakor raje sam imam nadzor nad svojim zivljenjem, poleg tega pa so slovenski vozniki v primerjavi z Italijani in Portugalci nebeski, pa je tam filtriranje normalno.

Da je motorjev povsod proporcionalno bistveno vec pa se ne bi strinjal. Vsaj po jugu Anglije, Spaniji in Portugalski ter zunaj mest v Franciji ne. Ali pa sem samo izredno dobro (slabo?) izbiral ceste.

Ja ravno če imaš rad sam kontrolo, potem je to vožnja v koloni, ne pa po sredini mimo. Večina motoristov se vozi v prostem času za hobi in itak izbira ceste, kjer ni tako gostega prometa, pravi motorist pa itak še ni videl avtoceste ali večpasovnice.

V Mariboru v konici motornega kolesa praktično ne vidiš.

Objavljeno
pred 18 minutami, benf86 pravi:

Well, v prvem tednu sem dobil 112 podpisov, kar je 540 podpisov premalo, ce razporedimo 5000 na 8 tednov. Na spletni strani je pa pristalo cez 5000 unikatnih obiskovalcev, tako da je ocitno folk len ko fux ali pa razmisljajo na tipicno slovenski nacin "eh saj to ze itak delam pa mi nihce nic, kaj se bom s tem ubadal potem".

https://predlagam.vladi.si/predlog/8051/

Torej takšen predlog je že bil 2017 iz tvoje strani. Pa tudi odgovor si že dobil.

Citiraj

20.03.2017

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Določba četrtega odstavka 53. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo in 68/16) omogoča, da lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

Predlagano določbo, ki bi dovoljevala vožnjo mimo dvoslednih vozil samo v primerih, ko promet poteka s hitrostjo do 30 km/h, vozniki enoslednih motornih vozil pa bi lahko vozili s hitrostjo, ki bi bila lahko višja do 15 km/h, bi bilo v praksi skoraj nemogoče nadzirati, bistveno pa ne odstopa od veljavne ureditve.

Za varno udeležbo v prometu praviloma potrebujejo motorna vozila prometni pas v celotni širini. Vožnja med ustavljenimi ali počasi premikajočimi vozili na istem prometnem pasu lahko predstavlja prometno-varnostno tveganje, zaradi česar lahko pride do prometne nesreče. Predlagana zakonska ureditev nima samo prednosti, ampak tudi negativno vpliva na prometno varnost.

 

Podobno ureditev, kot jo imamo v Sloveniji, je v veljavi tudi v sosednjih državah.

Iz navedenih razlogov, Ministrstvo za infrastrukturo predloga sprememb prometnih pravil ne podpira.

O tem govorim, o negativnih varnostnih vidikih.

 

Objavljeno (popravljeno)

Ce je podan predlog s citiranimi studijami proper ustanov, potem je potreben tudi odgovor s citiranimi studijami ustanov podobnega kalibra. Nase ministrstvo pac ni raziskovalna ustanova na nivoju UC Berkeley :P

Poleg tega je pa vseeno, kaj so tam odgovorili. Tole gre direkt v parlament, ce bodo podpisi.

Popravljeno . Popravil benf86
Objavljeno

Zaradi tega, ker si ti prilimal neke študije iz tujine, bi moralo MInistrstvo z našim denarjem naročiti študije pri naših mojstrih, da ti enako argumentirano odgovorijo :)

Ti si pač videl to zadevo v tujini, jaz tudi, tam to špila al pa tudi ne, pri nas pa ne.

Objavljeno
pred eno uro, benf86 pravi:

Zakaj bi bile drugacne besede? Pac bomo izmenjali informacije in mi bo njegova zavarovalnica placala za popravilo. 

Avtomobilistov ni treba nicesar nauciti - veliko jih ze zdaj izredno uvidevno vozi, vsaj v guzvi na avtocestah, in se ti celo umaknejo. Tisti, ki so na telefonih, so itak na telefonih, nimas kaj. Mene bolj skrbijo bumbarji na motorjih, ki bodo vse motoriste postavljali na slab glas s svojimi neumnostmi med kolonami, kar pa itak pocnejo ze zdaj.

Kar se pa tice stevila motorjev - tudi ce bi bil samo eden, bi bil zakon izboljsava za dobesedno vse. Sicer izredno minimalna, ampak se zmeraj net positive. In z vsakim dodatnim motorjem, skuterjem in kolesom na cesti je tale net positive vecji.

Njegova zavarovalnica bo tebi izplačala? Ti to resno? Sploh ti veš, kako se ugotavlja krivda? Še posebej v nekem skupnem prostoru. In, ko bosta oba kričala, da nista kriva? Zresni se, preden ustreliš takšnega kozla. 

Spet, ti to resno? Nič jih ni treba naučiti? Kje sploh ti živiš? Tukaj sigurno ne. Poleg tega ti niti najmanj ni jasno, da na avtocesti ne smeš uporabljati reševalni pas. Tisti pas je samo za reševanje. Torej odpade vijuganje med vozili. Piše v zakonu. To je tista knjižica, ki jo ti in ostali predlagatelji ne poznate. 

Motorjev ni in jih ne bo, kot jih je v tujini. Torej je ta predlog brca v temo in neka kaprica, kot je že nekdo napisal. Raje delajte na preventivi in vzgoji, kot brcati v črno temo. Poleg tega ti bom spodaj prilepil tista vprašanja, na katera nimaš odgovora. Saj mi je jasno zakaj in sicer, ker ste vse skupaj vzeli z levo roko, nič preštudirali in še manj premislili. Zato tudi nimaš odgovorov. 

Kako se bo kontrolirala hitrost vožnje? Kakšna omejitev 50 km/h je to oziroma, kdaj in za koga velja? Kako naj nekdo ve, kdaj bo še znotraj teh 15 km/h?

Vožnja mimo pred prehodom za pešce? Je sploh kdo od vas pomislil na varnost pešcev in seveda tudi na varnost motorista? Ker pri vožnji mimo je na eno stran zelo omejen pogled zaradi vozil. Je kdo pomislil na to? Ste sploh mislili na varnost, ko ste to izumljali? Kaj bo, ko bo motorist trčil v pešca, ker se ne bosta videla? Varnost. Kje je v tem primeru? 

Vožnja mimo je že dovoljena in je samo po desni prepovedana pred križiščem. Ste sploh prebrali zakon? 

Kakšno zapeljati na prehod oziroma v križišče ni dovoljeno? Razloži. Deljenje pasu s stoječim vozilom? In, ko voznik tega vozila ne vidi motorista in ga povozi? Kaj pa potem? Kako ste to težavo rešili? 

Je mogoče prepovedano prehitevati premikajočo kolono vozil? Če se ne premika, sploh ne gre za prehitevanje, ampak za vožnjo mimo. Ste, zopet, sploh prebrali zakon? Ker tam piše nekaj drugega. 

Objavljeno

Z enakimi "argumenti" lahko trdimo, da je zemlja ploscata, ker pac tako izgleda na prvi uc tu, kjer stojimo, ane :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 56 minutami, benf86 pravi:

Na koncu je edino vprasanje, ki si ga moras zastaviti, ali raje imas sam kontrolo nad svojim zivljenjem in po pameti filtriras ali pa svoje zivljenje polozis v roko degena s telefonom v roki, ki te bo nabasal od zadaj.

V svoji drugi sezoni in z bornimi 28 tisoc kilometri pod kapo, ceprav po celi zahodni Evropi, za sabo, s prefiltrirano juzno Anglijo, Francijo, Spanijo, Italijo in Portugalsko, vsekakor raje sam imam nadzor nad svojim zivljenjem, poleg tega pa so slovenski vozniki v primerjavi z Italijani in Portugalci nebeski, pa je tam filtriranje normalno.

Da je motorjev povsod proporcionalno bistveno vec pa se ne bi strinjal. Vsaj po jugu Anglije, Spaniji in Portugalski ter zunaj mest v Franciji ne. Ali pa sem samo izredno dobro (slabo?) izbiral ceste.

Res ne morem drugače, kot, da napišem, da je to totalna neumnost. Bolj varno je vijuganje v koloni med vozili, kot biti v koloni. Če samo malo pomisliš, je zadeva čisto jasna; vijuganje v koloni med vozili je bolj nevarno. In ja, vsak dan motoriste od zadaj nabašejo. Spet neka tvoja pogruntavščina. 

Vsi te ogrožajo, kajne. In zato ti raje vijugas v koloni med vozili. Izvoli. Meter in kredo imam. Slikati pa sploh ne bo težko, ker mi ne bo treba dvigniti fotoaparata. 

Si bil v Trstu? Kje pri nas najdeš desetino teh motorjev na kupu? Ne veš, kajne. 

pred 50 minutami, benf86 pravi:

Well, v prvem tednu sem dobil 112 podpisov, kar je 540 podpisov premalo, ce razporedimo 5000 na 8 tednov. Na spletni strani je pa pristalo cez 5000 unikatnih obiskovalcev, tako da je ocitno folk len ko fux ali pa razmisljajo na tipicno slovenski nacin "eh saj to ze itak delam pa mi nihce nic, kaj se bom s tem ubadal potem".

Verjetno uporabljajo ....... 

Objavljeno
pred 6 minutami, benf86 pravi:

Z enakimi "argumenti" lahko trdimo, da je zemlja ploscata, ker pac tako izgleda na prvi uc tu, kjer stojimo, ane :) 

Žal ne morem izgubiti občutka, da gre tudi za iskanje medijske pozornosti, ker vidim, da si že v politiki.

In imaš idealno priložnost, da se pokažeš s škatlo s 5000 podpisi na TV in si prepoznaven...

Vsaka stvar ima zadaj neko "globjo" podlago.

Objavljeno
pred 5 minutami, benf86 pravi:

Z enakimi "argumenti" lahko trdimo, da je zemlja ploscata, ker pac tako izgleda na prvi uc tu, kjer stojimo, ane :) 

Raje odgovori na vprašanja in pusti zemljo pri miru, ker ti ni nič naredila. 

Objavljeno

Smo na volitvah dobili precej vec kot 5000 glasov, tako da to ni ravno nek dosezek, sploh pa politicne kampanje ne mores furati na skupni tocki "motor furam!", ker pac nihce ne voli na cestnoprometnopoliticni podlagi :)

Kar se pa medijske pozornosti tice, jo lahko dobim bistveno lazje. Samo pojamram, kako belcem na Slo-Cro meji nasi policisti samo pogledajo osebno, meni pa poleg veckratnega skeniranja osebne kontrolirajo se prometno pa voznisko xD But hey, where's the fun in that :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Žal se ne morem izgubiti občutka, da gre tudi za iskanje medijske pozornosti, ker vidim, da si že v politiki.

In imaš idealno priložnost, da se pokažeš s škatlo s 5000 podpisi na TV in si prepoznaven...

Vsaka stvar ima zadaj neko "globjo" podlago.

Si uganil. Jaz samo debelo gledam, kaj jim bo to. Očitno nekaj potrebujejo. Če bi želeli nekaj narediti, bi se uprli zaradi predragega izpita, predrage varne vožnje, ..., česarkoli predragega ali sploh plačljivega. Briga njih varnost in izobraževanje ter boljše počutje vseh udeležencev. Pač nabiranje političnih točk. Boljše, da dajo čevape na ploščo. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Si uganil. Jaz samo debelo gledam, kaj jim bo to. Očitno nekaj potrebujejo. Če bi želeli nekaj narediti, bi se uprli zaradi predragega izpita, predrage varne vožnje, ..., česarkoli predragega ali sploh plačljivega. Briga njih varnost in izobraževanje ter boljše počutje vseh udeležencev. Pač nabiranje političnih točk. Boljše, da dajo čevape na ploščo. 

Če ta zakon uspe pričakujem, da zapustiš službo policaja in pojdi nazaj furat kamijon!

Objavljeno
pred 14 minutami, benf86 pravi:

Smo na volitvah dobili precej vec kot 5000 glasov, tako da to ni ravno nek dosezek, sploh pa politicne kampanje ne mores furati na skupni tocki "motor furam!", ker pac nihce ne voli na cestnoprometnopoliticni podlagi :)

Kar se pa medijske pozornosti tice, jo lahko dobim bistveno lazje. Samo pojamram, kako belcem na Slo-Cro meji nasi policisti samo pogledajo osebno, meni pa poleg veckratnega skeniranja osebne kontrolirajo se prometno pa voznisko xD But hey, where's the fun in that :P 

mislim, da je ravno obratno, domačinom v eu skenirajo dokumente, tujci pa prosto preko

res ne vem, kje ti v ms vidiš potrebo po spli laneu

Objavljeno
3 hours ago, DAMI34 said:

lane spliting ne bo obvezen, bo opcijski (če bo spremenjen zakon), tako da se lahko oddahnete. Še vedno boste lahko umirjeno zadaj v koloni čakali. :P

Bravo DAMI, kar tako naprej, vidim da zmoreš tudi kej pametnega napisat (pa mislim da je to eden zelo redkih tvojih postov da lhako kaj takega rečem)...

Objavljeno
4 minutes ago, Snečer said:

mislim, da je ravno obratno, domačinom v eu skenirajo dokumente, tujci pa prosto preko

res ne vem, kje ti v ms vidiš potrebo po spli laneu

Zdej pa ne vem a si impliciral, da sem jaz tujec? I mean, Prekmurje je "north of the wall", ampak vseeno... :))

Je tezko verjeti, da ne delamo vse za svojo korist nekateri, ane :)) No, meni pride lane splitting prav, ko moram iti v Ljubljano, pa se je na avtocesti spet nekdo nekomu zabil v rit :P

Objavljeno
pred 16 minutami, solorider pravi:

Če ta zakon uspe pričakujem, da zapustiš službo policaja in pojdi nazaj furat kamijon!

Pričakujem še kakšno tvojo cvetko. 

Objavljeno
pred 1 minuto, benf86 pravi:

Zdej pa ne vem a si impliciral, da sem jaz tujec? I mean, Prekmurje je "north of the wall", ampak vseeno... :))

Je tezko verjeti, da ne delamo vse za svojo korist nekateri, ane :)) No, meni pride lane splitting prav, ko moram iti v Ljubljano, pa se je na avtocesti spet nekdo nekomu zabil v rit :P

sam si namignil, da nisi "domačin" 

Objavljeno
Just now, Snečer said:

sam si namignil, da nisi "domačin" 

Jaz sem "namignil", da nisem belec. Ce ti "domacinstvo" pogojujes z raso, pa je to cisto druga debata, v katero se mi ne ljubi spuscati.

Objavljeno
Pravkar, benf86 pravi:

Jaz sem "namignil", da nisem belec. Ce ti "domacinstvo" pogojujes z raso, pa je to cisto druga debata, v katero se mi ne ljubi spuscati.

ti si začel s tem in izpostavil barvo, spet pozornost? 

v glavnem, uspešno zbiranje dalje

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Pričakujem še kakšno tvojo cvetko. 

Počakajmo kaj bo in pol boš videl tvoje neboloze!

Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, Snečer said:

ti si začel s tem in izpostavil barvo, spet pozornost? 

v glavnem, uspešno zbiranje dalje

Deluje samo na nekatere policiste v Sloveniji na sreco xD Tako da ne glih :P

Hvala :) 

Popravljeno . Popravil benf86

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!