Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

pred eno uro, Borutt pravi:

Razloži, kje in kako boš to izvedel in, kaj je zate ilegalno. 

pred križiščem po levi obvoziš klobuke in druge ovire pred semaforjem in se nato postaviš na pole ali na špuro poleg, da lahko potegneš, imaš v prvi prestavi, sklopka stisnjena, oči na pecljih..

preden stop&go na avtomobilih potisne nabrane strupene pline skozi izpuh, si že skozi križišče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 9. 2019 ob 20:34, Darko3g pravi:

1. Jaz se bojim, da bi legalizacija "Lane splitting-a" povzročila težave, ker se avtomobilisti večinoma ne bi umikali, motoristi pa bi, opogumljeni z zakonom, silili med pasove. Ta sistem lepo deluje v prometno strpnih državah (videl na obvoznici v Parizu, ko smo čakali v koloni na letališče in živčno gledali na uro, kako so motoristi drveli mimo), pri nas pa so v prvi vrsti ceste večinoma preozke in vozniki neuvidevni.

2. Ne vem zakaj mešate lane spliting z vrivanjem v prvo vrsto na meji. Tam ne gre za vožnjo med pasovi, saj vsi čakamo na pregled dokumentov in trditev, da je na motorju težje čakati, kot v avtu, je dokaj slab argument, zlasti za tiste tri avtomobiliste, ki v Petrini čakajo, da se 20 motoristov zrine mimo. To se mi zdi podobno, kot bi v trgovini tisti, ki ima robo v košarici šel na blagajni mimo vrste, ker je težje nositi košarico, kot porivati voziček (pa še nazaj v vrsto se lahko vrine, če pride kdo nasproti :) ). Prva vrsta pred semaforjem je smiselna, saj se s tem poveča pretočnost prometa, na meji pa motorist porabi več časa kot avtomobilist.

ta sistem lepo deluje povsod - v državah kjer je dovoljen in v državah kjer ni dovoljen.

razlika je v tem , da sem v mojem skromnem številu kilometrov le enkrat videl zaustavitev motorista s strani policije tam , kjer to ni dovoljeno in nikoli zaustavitve / opomina/ kaznovanja avtomobilista , ki je blokiral iz bilokaterega vzroka (sendvič , telefon , malo izogibanja pri hitrem ustavljanju na hitri cesti in posledično blok špure med pasovoma).

2. vse je relativno .. velika razlika je kaj napišeš : "petrina-brod na kupi" ali "horgoš- Röszke - Határátkelő"   "terehova-burački" .

v petrini so 3-je avti normalno max. 1minuta.. tudi za 7 avtov se ne bom rinil naprej..

"horgoš- Röszke - Határátkelő" (subotica srbija - madžarska) : na srbski strani mimo pri 22stC 20min ..na madžarski strani v vrsti (tudi če bi madžari dovolili mimo ni bilo šans ker so bili avtomobili 0.5m narazen) 2h45min..temperatura se je vzdignila po podatkih iz 22 na 34stC v 2 urah , dejanska med avtomobili pa je bila zaradi delujočih agregatov vozil in posledično vklopljenih klim v avtih močno prek 40stC ..blizu 50stC bom rekel. tud list na grmu se ni premaknil , cigaretni dim je ostal na višini 2m kot oblaček.. ker sva štartala iz prenočišča ob 9h40 pri 20stC in nama na misel ni prišlo , da bova 3h stala na meji sva imela samo 0.5l vode s sabo.. zaddnjih 70m sem mojo poslal h hišici v senco sedet.ko je rekla kaj pa če mi kdo kaj zateži se ji odvrnil "skup zlez tko da sene boš v glavo udarla ko boš legla pa "oči na belo zavrti"   "..

"terehova.burački" - latvija rusija.. prvi od 20 motorjev po 7h , zadnji po dobrih 10h .. zaloga vode je bila.. za wc ali odhod 30m stran na čik na zato predpisano mesto moraš poiskat nekega carinika ali policaja , da ti osebno dovoli..

v cca.4500km po rusiji naredil toliko "splitinga, pol pozišna,vrabčkanja , škorčkanja, škarjanja , lambirintanja , zdrizanja in se več ne spomnim ostalih 11 opisov načina vožnje" da jih doma v sloveniji ne bi v 27-ih moto karierah.. temperature ozračja med 5stC in 37stC.. ko vidiš 10 ali več km daleč in je kolona v obe smeri ti pa imaš do naslednje črpalke , kjer prodajajo tudi tekočino za pit še dobrih 225km , ura 12,30 senca pa samo pod kamioni - po pravic povedan te prime nagon po samoohranitvi , ki prevlada samomorilsko vožnjo med dvema nasproti stoječima ali počasi se premikajočima kolonama..

dejansko smo ocenili stanje v kolonah na celi poti nekaj prek 9600km - jah kar prek enega dneva.. 

na meji rusija-latvija pri povratku samo 3 ure .. s tem , da smo 3 ure profitirali z vrinjanjem..pa še to je bilo kar nekaj prerekanja z organi na latvijski strani - do vhoda na latvijsko mejo mimohod, prerekanje in nato čakanje v vrsti na dejanskem prehodu 2h30min.. zaloga tekočine je seveda bila.. 

zdej si pa misli kar hočeš

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, thumper pravi:

ta sistem lepo deluje povsod - v državah kjer je dovoljen in v državah kjer ni dovoljen.

Zato pa pravim, da bi bilo pravilno to legalizirat, da nisi odvisen od samovolje organov.

Roko na srce, mene še niso kaznovali ... sem se že parkirat peljal skoraj od Postojne do Ljubljane po sredini, ker je bila taka kolona .. tudi policaji so bili vmes, pa mi ni noben zatežil... očitno so bili kokr tok človeški ... res pa je, ko sem jaz previdno šel po sredini mimo kolone, ke kar nekaj pametnjakovičev šlo tudi mimo mene s kar precejšnjo hitristjo .. pa niso bili samo "plastićarji" ampak več jih je blo GS-arjev s sopotnicami ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno se zdi prehitevanje po sredini nesmiselno. Vožnja mimo, pa je druga stvar.

 

Mislim da bi zakon bil kvečjemu uporaben, če bi se osredotočal na slednje; dejansko edini scenarij, kjer je stanje v koloni resnično nesmiselno in naporno za voznike enoslednih vozil v Sloveniji, je kadar gre za stoječo kolono, bodisi pred križiščem, bodisi pred mejnih prehodom, ali pa pred kako nesrečo, delom na cesti, ipd...

 

Kot vemo je vožnja mimo kolone v Sloveniji legalna. Ampak prihaja do težave, ker je ilegalno zapeljati čez polno črto, ki v teh situacijah ponavadi ločuje smerni vozišči. Preden me Borut oz. kdorkoli drug napade da se čez polno črto ne vozi - ja, vem. Ampak realno gledano se po istem voznem pasu, na katerem so pred teboj avtomobili, brez prečkanja polne črte, ali pa vsaj vožnje po njej, nikakor ne boš prebil naprej. Enostavno ti pasovi niso dovolj široki da bi vštric vozila motor in avtomobil (prosim ne mi s teorijo, avtomobilisti ti prostora ne bodo dajali, ampak bodo po dolgem in po čez zasedali celoten pas).

 

Po mojem mnenju, bi bilo smiselno izjemoma dovoliti prečkanje polne črte za voznike enoslednih vozil, z namenom vožnje mimo kolone in posledično redčenja prometa in zmanjševanja zastojev, ČE SE LAHKO TA VARNO VRNE NAZAJ NA SVOJE SMERNO VOZIŠČE KADARKOLI.

 

S tem bi dejansko pridobili varnost pred zakonom v primerih ko enostavno ne moreš čakati v koloni 80 vozil pri temperaturi 40°C v kombinezonu, in se hočeš počasi, ampak varno prebiti naprej (ker sklepam da to bolj kot ne vsi prakticiramo), ne bi pa omogočali nekega divjanja, vjuganja in vrivanja med tekočim prometom, ki se z lahkoto konča z motoristom pod kamionom.

 

 

 

 

 

Lp,

Bg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Bg pravi:

Meni osebno se zdi prehitevanje po sredini nesmiselno. Vožnja mimo, pa je druga stvar.

Če se premikaš mimo počasne kolone, ki se pelje cca 5-10 km na uro z 20 km/h se trenutno smatra za prehitevanje, če greš po sredini in te lahko kaznujejo .. res pa je, da si bodo nekateri vzeli pravico in kolono, ki se premika 50 km/h prehitevali z 80 km/h, kar je pa druga zgodba ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Bg pravi:

Meni osebno se zdi prehitevanje po sredini nesmiselno. Vožnja mimo, pa je druga stvar.

 

Mislim da bi zakon bil kvečjemu uporaben, če bi se osredotočal na slednje; dejansko edini scenarij, kjer je stanje v koloni resnično nesmiselno in naporno za voznike enoslednih vozil v Sloveniji, je kadar gre za stoječo kolono, bodisi pred križiščem, bodisi pred mejnih prehodom, ali pa pred kako nesrečo, delom na cesti, ipd...

 

Kot vemo je vožnja mimo kolone v Sloveniji legalna. Ampak prihaja do težave, ker je ilegalno zapeljati čez polno črto, ki v teh situacijah ponavadi ločuje smerni vozišči. Preden me Borut oz. kdorkoli drug napade da se čez polno črto ne vozi - ja, vem. Ampak realno gledano se po istem voznem pasu, na katerem so pred teboj avtomobili, brez prečkanja polne črte, ali pa vsaj vožnje po njej, nikakor ne boš prebil naprej. Enostavno ti pasovi niso dovolj široki da bi vštric vozila motor in avtomobil (prosim ne mi s teorijo, avtomobilisti ti prostora ne bodo dajali, ampak bodo po dolgem in po čez zasedali celoten pas).

 

Po mojem mnenju, bi bilo smiselno izjemoma dovoliti prečkanje polne črte za voznike enoslednih vozil, z namenom vožnje mimo kolone in posledično redčenja prometa in zmanjševanja zastojev, ČE SE LAHKO TA VARNO VRNE NAZAJ NA SVOJE SMERNO VOZIŠČE KADARKOLI.

 

S tem bi dejansko pridobili varnost pred zakonom v primerih ko enostavno ne moreš čakati v koloni 80 vozil pri temperaturi 40°C v kombinezonu, in se hočeš počasi, ampak varno prebiti naprej (ker sklepam da to bolj kot ne vsi prakticiramo), ne bi pa omogočali nekega divjanja, vjuganja in vrivanja med tekočim prometom, ki se z lahkoto konča z motoristom pod kamionom.

 

 

 

 

 

Lp,

Bg

 

 

Preko polne črte dovoljeno za motoriste v primeru zastoja. Torej vožnja mimo preko polne črte. Ko vse stoji, to ne bi smel biti problem. Samo, da je varno, kar pomeni brez kontra prometa. Približno točno nekaj takšnega. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Preko polne črte dovoljeno za motoriste v primeru zastoja. Torej vožnja mimo preko polne črte. Ko vse stoji, to ne bi smel biti problem. Samo, da je varno, kar pomeni brez kontra prometa. Približno točno nekaj takšnega. 

vse stoji je relativno ... malo se premaknejo in potem sem v prekršku :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

Če se premikaš mimo počasne kolone, ki se pelje cca 5-10 km na uro z 20 km/h se trenutno smatra za prehitevanje, če greš po sredini in te lahko kaznujejo .. res pa je, da si bodo nekateri vzeli pravico in kolono, ki se premika 50 km/h prehitevali z 80 km/h, kar je pa druga zgodba ;)

 

ampak ta pravica, ki si jo bodo vzeli bo tudi v primeru legalnega lane splittinga kazniva, oziroma prekršek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ampak ta pravica, ki si jo bodo vzeli bo tudi v primeru legalnega lane splittinga kazniva, oziroma prekršek. 

to si vzamejo tudi sedaj, ko ni dovoljeno :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

to si vzamejo tudi sedaj, ko ni dovoljeno :P 

vsak zase ve, jaz zase vem, da sicer rinem vmes ampak zlo zlo počas. (leta pa to :D )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

vsak zase ve, jaz zase vem, da sicer rinem vmes ampak zlo zlo počas. (leta pa to :D )

 

se vsaj zavedaš, da si v prekršku, eni se ne :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

ampak ta pravica, ki si jo bodo vzeli bo tudi v primeru legalnega lane splittinga kazniva, oziroma prekršek. 

In z 80 mimo, ko promet tece pri 50 pomeni po predlogu:

Quote

52. členu se doda nov tretji odstavek, ki se glasi:

"Če je v primeru iz 10. točke prvega odstavka na smernem vozišču, po katerem vozi, ali med smernim voziščem, po katerem vozi, in sosednjim smernim voziščem dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo po levi ali po desni strani prehiti vozilo ali kolono vozil, pri čemer lahko vozi največ 15 km/h hitreje od kolone in ne več kot 50 km/h."

52. členu se doda nov šesti odstavek, ki se glasi:

Voznik, ki prekorači najvišjo dovoljeno hitrost iz tretjega odstavka tega člena, se kaznuje:

  1.  z globo 20 eurov, če prekorači hitrost do vključno 5 km/h;

  2.  z globo 40 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 5 do vključno 10 km/h;

  3. z globo 300 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenske točke;

  4. z globo 1.000 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 20 do vključno 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk;

  5. z globo 1.200 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

se vsaj zavedaš, da si v prekršku, eni se ne :P 

irelavantno

Večina se ne zaveda, da ga kdo lahko sklati, če si pa pučasen boš pa lahko mirno zavrl, potrobil, preklinjal itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, maus pravi:

vse stoji je relativno ... malo se premaknejo in potem sem v prekršku :huh: 

Pri tvojih letih izkušenj bodo tvoji možgani predvideli dve ali celo tri poteze avtomobilistov vnaprej in te obvarovali storitve prekrška. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

irelavantno

Večina se ne zaveda, da ga kdo lahko sklati, če si pa pučasen boš pa lahko mirno zavrl, potrobil, preklinjal itd..

tudi pri legalizaciji se to lahko zgodi ;) ... kriv bo pa motorist, ker ni pazil :P

@benf86

"Če je v primeru iz 10. točke prvega odstavka na smernem vozišču, po katerem vozi, ali med smernim voziščem, po katerem vozi, in sosednjim smernim voziščem dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo po levi ali po desni strani prehiti vozilo ali kolono vozil, pri čemer lahko vozi največ 15 km/h hitreje od kolone in ne več kot 50 km/h."

Torej .. če kolona vozi 20 km/h, jo lahko prehitiš z največ 70 km/h ... vsaj jaz tako berem :? 

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Pri tvojih letih izkušenj bodo tvoji možgani predvideli dve ali celo tri poteze avtomobilistov vnaprej in te obvarovali storitve prekrška. 

Saj zato bi se pa rad zavaroval s splitom ... če se začnejo vsaj malo premikati, da nisem v prekršku .. eni delajo tako lukno pol pa nenadoma potegne ... tut to govorim iz izkušenj :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, benf86 pravi:

In z 80 mimo, ko promet tece pri 50 pomeni po predlogu:

 

Samo kakšen predlog, da kar verjeti ne moreš. Ampak pri tem ne zna in ne zmore odgovoriti na preprosta vprašanja glede vsega tega. Swašta. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, maus said:

Torej .. če kolona vozi 20 km/h, jo lahko prehitiš z največ 70 km/h ... vsaj jaz tako berem :? 

Lahko vozis najvec 15 km/h hitreje od kolone, tj. 35 km/h, in ne vec kot 50 km/h, kar bi naj, ker ni specificirano, pomenilo, da velja kot absolutni limit.

Potencialne nejasnosti, kot je ta, se bodo porihtale v delovni skupini Parlamenta, ce pridemo do tja, saj bo treba vso besedilo clenov uskladiti z jezikom zakona. Sicer sem to poskusal ze sam, ampak nisem pravnik, javil se pa tudi ni nobeden za pomoc -_-

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, benf86 pravi:

Lahko vozis najvec 15 km/h hitreje od kolone, tj. 35 km/h, in ne vec kot 50 km/h, kar bi naj, ker ni specificirano, pomenilo, da velja kot absolutni limit.

Potencialne nejasnosti, kot je ta, se bodo porihtale v delovni skupini Parlamenta, ce pridemo do tja, saj bo treba vso besedilo clenov uskladiti z jezikom zakona. Sicer sem to poskusal ze sam, ampak nisem pravnik, javil se pa tudi ni nobeden za pomoc -_-

lej .. mogoče bi @Borutt , pa tudi sam bom prispeval kakšno pametno .. je pa res, da je kar nekaj izkušenih motoristov na MS, ki bi lahko spesnili sprejemljiv člen, ki se ne bi izkoriščal in resnično pripomogel k hitrejšemu pretoku, kot je to marsikje v svetu.

 

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Samo kakšen predlog, da kar verjeti ne moreš. Ampak pri tem ne zna in ne zmore odgovoriti na preprosta vprašanja glede vsega tega. Swašta. 

probi pomagat ... jaz verjamem vate :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, maus pravi:

tudi pri legalizaciji se to lahko zgodi ;) ... kriv bo pa motorist, ker ni pazil :P

@benf86

"Če je v primeru iz 10. točke prvega odstavka na smernem vozišču, po katerem vozi, ali med smernim voziščem, po katerem vozi, in sosednjim smernim voziščem dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo po levi ali po desni strani prehiti vozilo ali kolono vozil, pri čemer lahko vozi največ 15 km/h hitreje od kolone in ne več kot 50 km/h."

Torej .. če kolona vozi 20 km/h, jo lahko prehitiš z največ 70 km/h ... vsaj jaz tako berem :? 

Saj zato bi se pa rad zavaroval s splitom ... če se začnejo vsaj malo premikati, da nisem v prekršku .. eni delajo tako lukno pol pa nenadoma potegne ... tut to govorim iz izkušenj :P 

1. tudi če uradno nisi kriv, maš škodo al pa celo bolečine, torej mene legalizacija v tem primeru ne zanima, zanima me v primeru kot si ga zapisal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, maus said:

lej .. mogoče bi @Borutt , pa tudi sam bom prispeval kakšno pametno .. je pa res, da je kar nekaj izkušenih motoristov na MS, ki bi lahko spesnili sprejemljiv člen, ki se ne bi izkoriščal in resnično pripomogel k hitrejšemu pretoku, kot je to marsikje v svetu.

 

Na tej tocki je trenutno nemogoce karkoli spreminjati. Ce se zberejo podpisi in gre v obravnavo, bo mogoce kaj spremeniti sele takrat.
Sicer pa vsebina clena je kombinacija ureditev VB, Nizozemske in Belgije, kjer to veselo prakticirajo ze zdaj in od koder (KU Leuven) izhaja tudi studija o pretocnosti prometa, ko je filtriranje legalno in ljudje na motorjih, tako da ne gre za moj izum v nicemer, razen v visini kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, maus pravi:

lej .. mogoče bi @Borutt , pa tudi sam bom prispeval kakšno pametno .. je pa res, da je kar nekaj izkušenih motoristov na MS, ki bi lahko spesnili sprejemljiv člen, ki se ne bi izkoriščal in resnično pripomogel k hitrejšemu pretoku, kot je to marsikje v svetu.

 

probi pomagat ... jaz verjamem vate :P

Sem postavil nekaj vprašanj glede tega predloga. Pa ga ni junaka, ki bi znal odgovoriti. Torej, kakšen se mi zdi ta predlog? 

Napiši predlagatelju, da ti predstavi zakonodajo držav, kjer naj bi to imeli uzakonjeno. Verjetno tudi tebe zanima, kaj tam piše. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Borutt pravi:

Preko polne črte dovoljeno za motoriste v primeru zastoja. Torej vožnja mimo preko polne črte. Ko vse stoji, to ne bi smel biti problem. Samo, da je varno, kar pomeni brez kontra prometa. Približno točno nekaj takšnega. 

Ah, to pa nisem vedel, hvala! Sem bogatejši za eno pravilo CPPja več :D

 

Potem pa spet nimam nekih realnih idej zakaj bi ta predlog bil prej dober kot slab... ?  Nevem zakaj kompliciramo; če se kolona premika že z 20km/h, se pač pomikaj z njo. Ne vrivaj se, ker se ne splača. In ni tako težko voziti par minutk malo počasneje. Razumem ko kolona stoji, da hočeš mimo, ja, ampak je to očitno itak legalno, torej novega zakona ne rabimo. Če pa se pomikajo z 20km/h (kar je zelo počasi) , in je kolona dolga 5km (kar je zelo dosti), boš v najslabšem primeru izgubil 15minut časa... V najslabšem...

 

Ti je teh 15 minut preveč, raje tvegaš svoje življenje? Škodo svojemu motorju? Drugim udeležencem prometa?

 

Meni ni. :)  

 

Lp,

Bg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Bg pravi:

Ah, to pa nisem vedel, hvala! Sem bogatejši za eno pravilo CPPja več :D

ni tako preprosto ... po desni greš lahko, po levi pač ne ;) 

vsaj jaz tega v zakonu ne najdem ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Bg said:

Potem pa spet nimam nekih realnih idej zakaj bi ta predlog bil prej dober kot slab... 

Ti je teh 15 minut preveč, raje tvegaš svoje življenje? Škodo svojemu motorju? Drugim udeležencem prometa? 

 

Except da študije kažejo, da je 7x večja verjetnost, da te en nabije od zadaj v koloni kot da crashaš pri filtriranju med kolonami, če ne delaš neumnosti:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!