Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 minutami, benf86 pravi:

Except da študije kažejo, da je 7x večja verjetnost, da te en nabije od zadaj v koloni kot da crashaš pri filtriranju med kolonami, če ne delaš neumnosti:)

 

Nevem no, te študije bi jaz osebno jemal z rezervo. Ne poznam nobenega ki bi ga odzadaj kdo nabasal med počasnim premikanjem v koloni... Jih pa poznam kar nekaj takih ki so narobe ocenili širino svojega motorja med t.i. filtriranjem, oziroma jim je po nasprotnem pasu pripeljal kdo ki med svojim vozilom, in nasproti vozečim vozilom ni pustil dovolj prostora za enosledno vozilo, zaradi česar se je zadeva končala tragično....

 

Moje mnenje in izkušnje pač, mogoče se motim.

 

Lp,

Bg

Objavljeno

ene par splitingov, če nisi previden 

 

Objavljeno
pred 45 minutami, Bg pravi:

Ah, to pa nisem vedel, hvala! Sem bogatejši za eno pravilo CPPja več :D

 

Potem pa spet nimam nekih realnih idej zakaj bi ta predlog bil prej dober kot slab... ?  Nevem zakaj kompliciramo; če se kolona premika že z 20km/h, se pač pomikaj z njo. Ne vrivaj se, ker se ne splača. In ni tako težko voziti par minutk malo počasneje. Razumem ko kolona stoji, da hočeš mimo, ja, ampak je to očitno itak legalno, torej novega zakona ne rabimo. Če pa se pomikajo z 20km/h (kar je zelo počasi) , in je kolona dolga 5km (kar je zelo dosti), boš v najslabšem primeru izgubil 15minut časa... V najslabšem...

 

Ti je teh 15 minut preveč, raje tvegaš svoje življenje? Škodo svojemu motorju? Drugim udeležencem prometa?

 

Meni ni. :)  

 

Lp,

Bg

 

 

Ni pravilo, ampak sem povzel tvojo idejo. Naj bi približno točno tako bilo. Če bi bilo. 

Točno tako. Predlagateljem ni jasno, kaj je sedaj dovoljeno in prepovedano ter se jim niti najmanj ne sanja, kaj vse lahko nastane s takšno vožnjo, kot jo predlagajo. 

Objavljeno
pred 29 minutami, benf86 pravi:

Except da študije kažejo, da je 7x večja verjetnost, da te en nabije od zadaj v koloni kot da crashaš pri filtriranju med kolonami, če ne delaš neumnosti:)

Zelo pametna študija, ker ne ve, da te od zadaj lahko samo eden nabije, pri vijuganju pa vsakdo in sicer iz desne kolone in leve kolone ter tudi vsakdo iz nasprotne strani. Kje in kako je motorist bolj ogrožen? 

pred 14 minutami, Bg pravi:

 

Nevem no, te študije bi jaz osebno jemal z rezervo. Ne poznam nobenega ki bi ga odzadaj kdo nabasal med počasnim premikanjem v koloni... Jih pa poznam kar nekaj takih ki so narobe ocenili širino svojega motorja med t.i. filtriranjem, oziroma jim je po nasprotnem pasu pripeljal kdo ki med svojim vozilom, in nasproti vozečim vozilom ni pustil dovolj prostora za enosledno vozilo, zaradi česar se je zadeva končala tragično....

 

Moje mnenje in izkušnje pač, mogoče se motim.

 

Lp,

Bg

Nič se ne motiš. 

Objavljeno
pred 41 minutami, maus pravi:

ni tako preprosto ... po desni greš lahko, po levi pač ne ;) 

vsaj jaz tega v zakonu ne najdem ;)

 

in ne samo to, je zelo odvisno od "organa" kako vidi samo zadevo.

Od tega, da te na meji vrne nazaj (kar tako), vrne nazaj (ker se mu zdi da se je kolona premikala), vrne nazaj (ker ima slab dan), vrne nazaj in piše kazen za prehitevanje, do tega, da se ne sekira.

Vožnja mimo je zelo neposrečena kar se tiče raznih terminov od:

-da to počne varno (zelo relativen in raztegnjen pojem)

-da je vožnja po desni bolj nevarna, ker sopotnik nima ogledala in otroci so praviloma zadaj desno..

 

Objavljeno
pred 26 minutami, Bg pravi:

 

Jih pa poznam kar nekaj takih ki so narobe ocenili širino svojega motorja

Jaz jih poznam kar nekaj, ki so narobe ocenili višino svojega vozila, med drugimi so pozabili, da imajo na strehi kolesa in so rinl v garažo in vedno povzročili škodo ;) 

Neumnosti ne more preprečiti noben zakon ;) 

 

Da ne bo pomote .. sem za spliting in sem tudi oddal svoj glas ... v tem vidim edino rešitev v dolgih, počasi se premikajočih kolonah, da  s primerno vožnjo voziš mimo kolone ter se voziš s prilagojeno hitrostjo in ne ogrožaš drugih ;)

Če že sedaj označujejo neprilagojeno vožnjo in pišejo kazni, potem bodo vedeli, kaj pomeni prilagojena vožnja :P 

 

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

in ne samo to, je zelo odvisno od "organa" kako vidi samo zadevo.

Od tega, da te na meji vrne nazaj (kar tako), vrne nazaj (ker se mu zdi da se je kolona premikala), vrne nazaj (ker ima slab dan), vrne nazaj in piše kazen za prehitevanje, do tega, da se ne sekira.

 

vrne te zato, ker to sedaj ni zakonsko dovoljeno ... še kaznovati bi te moral, da si boš ja zapomnil :ras: 

Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

 

vrne te zato, ker to sedaj ni zakonsko dovoljeno ... še kaznovati bi te moral, da si boš ja zapomnil :ras: 

ne bo držalo.

Objavljeno (popravljeno)
49 minutes ago, Bg said:

 

Nevem no, te študije bi jaz osebno jemal z rezervo. Ne poznam nobenega ki bi ga odzadaj kdo nabasal med počasnim premikanjem v koloni... Jih pa poznam kar nekaj takih ki so narobe ocenili širino svojega motorja med t.i. filtriranjem, oziroma jim je po nasprotnem pasu pripeljal kdo ki med svojim vozilom, in nasproti vozečim vozilom ni pustil dovolj prostora za enosledno vozilo, zaradi česar se je zadeva končala tragično....

 

Moje mnenje in izkušnje pač, mogoče se motim.

 

Lp,

Bg

Anekdotne izkušnje ne morejo biti reprezentativne. Jaz poznam več ljudi, ki se je na motorju in z avtomobili ubilo, kot takih, ki so komu med filtriranjem odbili ogledalo. Potemtakem bi moral zagovarjati prepoved motorjev in avtomobilov.

Študije se delajo pač na večjih vzorcih in so včasih kontraintuitivne. Imaš pa do neke mere morda prav - moral bi še enkrat pogledati, ali te študije pod nesrečami vodijo tudi praske. Definitivno pa omenjajo 60% manj smrtnih žrtev, 47% manj poškodb glave ipd., ko pride do nesreče, kar je zame več kot dovolj dober razlog za. 

Popravljeno . Popravil benf86
Objavljeno
pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

ne bo držalo.

japabo :ras:

tam je znak (res je sicer, da sta dva avtota narisana, kokr se spomnem en rdeč in en črn, ampak to ne pomeni, da lahko mi z rdečimi alflami prehitevamo tam .. to sem pred leti enmu organu hotu dopovedat, pa se me ni uslišu, ker sem bil duhovit, me je opomnil :P ) in polna črta ;) 

Objavljeno

Pri posnetkih ponesrečenih splitingov je večinoma krivo spreminjanje smeri avtomobilistov, ki ga motorist ni predvidel. Sami vemo, da v primeru cijazenja v koloni večkrat menjamo vozni pas, če se nam zdi, da je sosednji hitrejši
Zato je previdnost mati celih plastik.

Najlepše je bilo, ko sva se pred leti s kolegom vozila po Nemčiji. Kolega je imel varnostni brezrokavnik in ko je vklopil vse štiri smernike, so se kar umikali na stran (očitno so mislil, da je policaj, ki dela prostor za reševalce).

Na meji pa je še vedno le prehitevanje in vrivanje v vrsto, kar pa policaji mnogokrat kaznujejo z vračanjem nazaj (ne vem kateri zakon dovoljuje, da se bolj oblečeni v vročini lahko prerine naprej in prehiteva čakajoče).
Probaj enkrat v Mariboru na blagajni za nogomet iti mimo vrste in reči, da si pršu iz Lublane, in da ne moreš tok dolg čakat u vrst za karte med neizobraženo rajo .

Objavljeno
pred 11 minutami, Darko3g pravi:


Probaj enkrat v Mariboru na blagajni za nogomet iti mimo vrste in reči, da si pršu iz Lublane, in da ne moreš tok dolg čakat u vrst za karte med neizobraženo rajo .

ka te ne .. reko bom, da sn prišo iz lublane, kjer sem namlato nekaj žabarjof .. ne da me spustijo naprej, še pijačo plačajo :ras: 

  • Haha 3
Objavljeno

Da greš v koloni vozil mimo, s tako hitrostjo kot jih je kar nekaj na posnetku, moraš biti res prtegnjen ali pa vsaj samomorilsko nagnjen. Vedno kadar grem po sredini, grem izredno počasi, previdno spremljam tako levo kot desno, če se le da opazujem tudi položaj glave voznika. Ker preden bo potegnil na drugi pas bo obrnil glavo (žmigavca v večini primerov ne bodo dali, ker so žarnice predrage in jih je treba šparat), zato se nanje ne zanašam. V primeru, da je vmes premalo prostora bom ustavil in počakal na varno priložnost. Po večini se tega poslužujem na avtocesti, kadar so zastoji in pred mejnimi prehodi. V mestih se načeloma ne rinem naprej. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, benf86 pravi:

Anekdotne izkušnje ne morejo biti reprezentativne. Jaz poznam več ljudi, ki se je na motorju in z avtomobili ubilo, kot takih, ki so komu med filtriranjem odbili ogledalo. Potemtakem bi moral zagovarjati prepoved motorjev in avtomobilov.

Študije se delajo pač na večjih vzorcih in so včasih kontraintuitivne. Imaš pa do neke mere morda prav - moral bi še enkrat pogledati, ali te študije pod nesrečami vodijo tudi praske. Definitivno pa omenjajo 60% manj smrtnih žrtev, 47% manj poškodb glave ipd., ko pride do nesreče, kar je zame več kot dovolj dober razlog za. 

verjetno si mislil, da si jih poznal...?

saj je prav, da zagovarjaš svoje predlog, kakor tudi jaz nasprotno in sicer sem mnenja, da to ne sodi v našo prometno ureditev pa tudi sicer je nevarno in za vsakega motorista.

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

japabo :ras:

tam je znak (res je sicer, da sta dva avtota narisana, kokr se spomnem en rdeč in en črn, ampak to ne pomeni, da lahko mi z rdečimi alflami prehitevamo tam .. to sem pred leti enmu organu hotu dopovedat, pa se me ni uslišu, ker sem bil duhovit, me je opomnil :P ) in polna črta ;) 

53. člen, 3 in 4 odstavek

ps. po domače, kdor ni sposoben naj ne filtrira, simpl ko keks. Kralji ravnin pa 200km/h gremo mimo (po zadnjem), vsaj po prepričanju pussijev :D

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

53. člen, 3 in 4 odstavek

ps. po domače, kdor ni sposoben naj ne filtrira, simpl ko keks. Kralji ravnin pa 200km/h gremo mimo (po zadnjem), vsaj po prepričanju pussijev :D

 

53. člen 3 in 4 odstavek

(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.

(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.

 

kdor si ga bo prebral, bo vedel o čem govorim :P

prav rad bi te videl, da od Postojne do Ljubljane voziš po desni strani vozila ali kolone vozil  ;)

p.s. po domaće povedano:

ne govorimo kdo upa ampak kaj je po zakonu dovoljeno  ;)

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, benf86 pravi:

In z 80 mimo, ko promet tece pri 50 pomeni po predlogu:

ah no..

pred 10 urami, benf86 pravi:

Lahko vozis najvec 15 km/h hitreje od kolone, tj. 35 km/h, in ne vec kot 50 km/h, kar bi naj, ker ni specificirano, pomenilo, da velja kot absolutni limit.

Potencialne nejasnosti, kot je ta, se bodo porihtale v delovni skupini Parlamenta, ce pridemo do tja, saj bo treba vso besedilo clenov uskladiti z jezikom zakona. Sicer sem to poskusal ze sam, ampak nisem pravnik, javil se pa tudi ni nobeden za pomoc -_-

lahko voziš mimo kolone , ki se premika 35km/h največ s svojimi 50km/h..

če se kolona premik s 49 km/h se ti lahk premikaš 1km/h hitreje..

imam samo eno vprašanje : s katero merilno napravo lahko to policisti točno izmerijo? ker subjektivna mnenja pač res niso zaželjena..

pred 9 urami, Bg pravi:

  Nevem zakaj kompliciramo; če se kolona premika že z 20km/h, se pač pomikaj z njo. Ne vrivaj se, ker se ne splača. In ni tako težko voziti par minutk malo počasneje. Razumem ko kolona stoji, da hočeš mimo, ja, ampak je to očitno itak legalno, torej novega zakona ne rabimo. Če pa se pomikajo z 20km/h (kar je zelo počasi) , in je kolona dolga 5km (kar je zelo dosti), boš v najslabšem primeru izgubil 15minut časa... V najslabšem...

Ti je teh 15 minut preveč, raje tvegaš svoje življenje? Škodo svojemu motorju? Drugim udeležencem prometa?

5 km kolone je pickin dim... ko vidiš kolono pred sabo 7-8km kako izginja v ovinku je pa to konkretno..potem prideš do tistega ovinka pa spet v daljavi ista kolona čez 5km izginja v ovinek..in tako 70 ali 90km ..

kolk po tvoje izgubiš potemtakem?

pred 9 urami, Bg pravi:

Nevem no, te študije bi jaz osebno jemal z rezervo. Ne poznam nobenega ki bi ga odzadaj kdo nabasal med počasnim premikanjem v koloni... Jih pa poznam kar nekaj takih ki so narobe ocenili širino svojega motorja med t.i. filtriranjem, oziroma jim je po nasprotnem pasu pripeljal kdo ki med svojim vozilom, in nasproti vozečim vozilom ni pustil dovolj prostora za enosledno vozilo, zaradi česar se je zadeva končala tragično....

Moje mnenje in izkušnje pač, mogoče se motim.

@nejcgs - a vprašaj .. in motiti se je človeško.. osebno poznam še enega , ki ga je avto nabasal na polno , ko je ustavil pešcu na prehodu za pešce..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, thumper said:

imam samo eno vprašanje : s katero merilno napravo lahko to policisti točno izmerijo? ker subjektivna mnenja pač res niso zaželjena.

http://www.smartmicro.de/traffic-radar/enforcement-sensors/

Zgolj primer.

Sicer pa lahko vprasa nasa Policija kolege po svetu, kjer je to dovoljeno, kaj uporabljajo. Edin problem je, da je hitrost filtriranja redkokje sploh omejena xD

Popravljeno . Popravil benf86
Objavljeno
pred 6 urami, benf86 pravi:
 

http://www.smartmicro.de/traffic-radar/enforcement-sensors/

Zgolj primer.

Sicer pa lahko vprasa nasa Policija kolege po svetu, kjer je to dovoljeno, kaj uporabljajo. Edin problem je, da je hitrost filtriranja redkokje sploh omejena xD

če bodo nabavili te high tech merilce jih bodo hoteli tudi izplačati..

z odebeljenim se ne strinjam. primer:

However, even there the laws could be about to change with a new bill allowing lane filtering only when traffic is travelling 30mph (48km/h) or less and riders can only filter at 10mph (16km/h) faster than surrounding traffic.

(That’s more generous than in Australia where the maximum speed of lane filtering bikes is 30km/h. That’s just too slow to be able to watch your speedo and traffic at the same time without crashing or breaking the speed limit.)

Oregon has two Senate bills pending which would permit riders to only use the road shoulder where traffic is 25mph (40km/h) or less so long as the rider does not exceed 30mph (49km/h). It doesn’t allow lane filtering between lanes.

In neighbouring Washington, the Senate Transportation Committee recently discussed a bill to allow lane-filtering when traffic is slowed to 25mph (40km/h) or less and riders don’t exceed 10mph (16km/h) more than surrounding traffic.

In Texas, multiple bills would permit the practice when traffic is slowed to 20mph (32km/h) or less on controlled-access highways only. Motorcyclists could not exceed surrounding traffic speeds by more than 5mph (8km/h).

 

Objavljeno

Redkokje ne pomeni nikjer. Svet je velik.

Sicer pa lahko ti namontirajo gps sledilnik, če ne voziš prehitro pač ne bodo služili na tebi.

Objavljeno (popravljeno)

Nabrbljal ste kr velik pa ne berem... v glavn v Italiji je tole čisti p0rn. Deluje. Zdj po treh tednih sem čisto "njihov" i mi je dobro.  Je bilo pa na prve dni zlo čudno, kva se to "guzijo" ampak dejansko ti vsi ostali dajejo prostor, da greš mimo. Vsi morajo pač sodelovati. Saj pride v kri. Je pa malo nevarno za neizkušene, začetnike, ziheraše in "cincarje". 

Mi v sloveniji 38271x preštudiramo ali bi ali nebi to imeli, leta grejo mimoooo mi pa v kameni dobi ostajamo. 

Btw... danes se ustavil prvič v Imoli. WTF dirkališče je zgrajeno, kot bi ga zgradili v Ljubljani okoli šišenskega hriba, pa še to v sredin vse poseljen. Uni dol v cerkljah wtffff

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno
Ob 9. 9. 2019 ob 22:51, thumper pravi:

5 km kolone je pickin dim... ko vidiš kolono pred sabo 7-8km kako izginja v ovinku je pa to konkretno..potem prideš do tistega ovinka pa spet v daljavi ista kolona čez 5km izginja v ovinek..in tako 70 ali 90km ..

kolk po tvoje izgubiš potemtakem?

@nejcgs - a vprašaj .. in motiti se je človeško.. osebno poznam še enega , ki ga je avto nabasal na polno , ko je ustavil pešcu na prehodu za pešce..

 

Pa si že kdaj naletel na situacijo iz prvega primera v Sloveniji? Jaz še nisem, ali pa se vsaj ne spomnim no, mogoče sem zato pristranski. Nevem če sem kadarkoli v Sloveniji bil deležen kolone daljše od 10km (pa že 10km se mi zdi ogromno).

 

Kar se pa tiče avta, ki je nabasal motorista pred prehodom za pešce, pa je vseeno malo drugačen scenarij - avtomobilisti pogosto ne spremljajo pločnikov, verjetno se je motorist tudi dokaj sunkovito ustavil pred prehodom, pa je avtomobilist ravnokar pisal sms svoji ženi... ?  Ne me narobe razumet - ne zagovarjam avtomobilistov nikakor, ampak ustavljanja pred prehodom za pešce te nobeno filtriranje ne rešuje.

 

Gre se zato (po mojem mnenju), da v kolonah kjer bi ta zakon sploh prišel v poštev, imaš pred sabo itak že gnečo avtov, in je to da se boš ustavil samoumevno. To avtomobilist ve že vsaj 15 sekund preden se dejansko ustaviš (razen v primerih kjer je ta kolona takoj izza ovinka, to je pa druga stvar, kjer je možnost naleta dejansko dokaj velika), za razliko od ustavljanja pred prehodom za pešce, kjer avtomobilist za tvoj manever ugotovi lahko tudi manj kot sekundo pred dejansko zaustavitvijo.

 

Vem da so primeri kjer avti odzadaj nabijajo motoriste. Ampak večina teh primerov (vsaj kolikor jaz vem; pa še enkrat - se čisto lahko motim, ker nisem na to temo kaj dosti raziskoval) dejansko ni v počasi premikajočih se kolonah, ampak v nenadnih ustavitvah na nepreglednih območjih, kjer avtomobilist za motorjem ne pričakuje ustavljanja oz. upočasnjevanja (prehodi za pešce, šolska območja kjer otroci skačejo tik ob cesti, za nepreglednimi ovinki kjer se izvaja delo na cesti...)

 

Pač moje mnenje. :) 

 

Lp,

Bg

Objavljeno
pred 2 minutami, Xebec pravi:

narod: hočemo spremembe

človek: predlaga spremembo

narod:

364.jpg.63dae5739e17a910a78fc3362b93d6ae.jpg

 

čudno da se pri nas ne vozimo še na kvadratnih kolesih :dry:

 

Ni vsaka sprememba enakovredna, niti ni vsaka sprememba dobra. Malo je ljudi ki hočejo spremembo, da bo legalno počasi vozeče kolone vozil prehitevati po sredini in vijugati med njimi.... 

Pa sej ne me narobe razumet, zadeva me ne moti, in vesel bom za vsakega ki jo bo koristil če pride do legalizacije (kljub temu da jaz verjetno med njimi ne bom), pač vam želim pokazati tudi protiargumente in da ni vse tako lepo, varno in tekoče. Ne glede na vse gre tukaj tako za vašo varnost kot za varnost ostalih udeležencev prometa. :)  

 

Lp,

Bg

Objavljeno
pred 1 minuto, Bg pravi:

 

Ni vsaka sprememba enakovredna, niti ni vsaka sprememba dobra. Malo je ljudi ki hočejo spremembo, da bo legalno počasi vozeče kolone vozil prehitevati po sredini in vijugati med njimi.... 

Pa sej ne me narobe razumet, zadeva me ne moti, in vesel bom za vsakega ki jo bo koristil če pride do legalizacije (kljub temu da jaz verjetno med njimi ne bom), pač vam želim pokazati tudi protiargumente in da ni vse tako lepo, varno in tekoče. Ne glede na vse gre tukaj tako za vašo varnost kot za varnost ostalih udeležencev prometa. :)  

 

Lp,

Bg

predlagaj svojo/boljšo verzijo?

Objavljeno
Pravkar, Xebec pravi:

predlagaj svojo/boljšo verzijo?

Saj sem napisal, pa se je verjetno izgubilo v poplavi postov, zato ti bom tukaj še enkrat na kratko objasnil kaj se meni zdi smiselno, in kaj ne, in zakaj. :) 

Torej, sem mnenja da bi se kvečjemu morali posvetiti stoječim kolonam, torej vožnji mimo.

Zakaj: 

a) V premikajočih kolonah avtomobili zelo pogosto menjavajo pas po katerem vozijo, ker so nestrpni in pač želijo biti v hitreje vozeči koloni. V teh kolonah lahko predpostavljaš tudi da so ljudje živčni in neučakani, in pogosto ne preverjajo stranskih ogledal, niti ne nakazujejo menjave pasu s smerniki, kar je hitro lahko razlog za nesrečo. (ja, tudi v stoječih kolonah je podobno, ampak je bistveno manj menjavanja pasov, to se odvija bistveno počasneje, in nad vozili imaš kot motorist večji pregled)

b) S premikanjem za premikajočo kolono oz. v njej ne izgubiš prav dosti časa (vsaj v Sloveniji, kjer je takšnih kolon bolj malo, oz. se (praviloma) ne vlečejo po več 10km kot ponekod v tujini), kar za stoječo kolono ne drži (na mejnih prehodih recimo lahko stojiš tudi več ur - to štejem pod stoječo kolono btw, kljub temu da se vsake tolko premakne za par metrov).

c) Če pride do nesreče (bognedaj) je pri prehitevanju (oz. vožnji mimo) stoječe kolone škoda v večini primerov zgolj materialna in minimalna (razen če imaš res smolo, itak se lahko zgodi marsikaj pa je težko posploševat), medtem ko je pri vožnji mimo premikajoče se kolone škoda načeloma večja (večje hitrosti, možnost da motorista odnese pod premikajoče se vozilo ob padcu, ipd...)

 

Da ne bom samo negativec hehe, oziroma da ne jamram preveč in ne nakladam, so tudi stvari ki se mi zdijo smiselne, ampak jih žal ta predlog zakona ne zajema, in to je vglavnem:

1. Jasno navedeno kdaj je vožnja mimo z enoslednim vozilom legalna.

Pod to točko spada 90% težav ki jih imajo (ali pa imate, oz. imamo) vsi ki podpirajo ta zakon, in če bi se bolj fokusirali na to, bi zadevo lahko rešili brez nekih dodatnih nevarnosti za motoriste in riskantnih manevrov.

Gre se za to, da ni dovolj jasno navedeno kdaj lahko kolone prehitevaš, oz. voziš mimo njih z enoslednim vozilom. Po debati z @Boruttom sem sicer ugotovil da je večina teh stvari itak že legalnih, ampak lahko pride do minimalnih odstopanj odvisno pač koliko je policaj takrat nadrkan in te želi podjebavati. In to bi bilo potrebno odstraniti (da ne bo primerov ko vračajo na mejnih prehodih na konec vrste, ipd...)

 

Legalizirati (oz. jasno navesti da je to legalno) bi bilo potrebno (po mojem mnenju):

Vožnjo mimo stoječih kolon z enoslednim vozilom, tudi če pri tem prečkaš polno črto, vkolikor se lahko varno vrneš nazaj na svoj vozni pas (tudi pred semaforiziranimi križišči - tukaj namreč ni možnosti naleta na pešca; pri nesemaforizranih je pač riskanten manever, ker lahko ob "vožnji mimo" spregledaš in zbiješ pešca).

Ob tem bi bilo potrebno jasno navesti, kdaj gre za vožnjo mimo (da se izognemo primerom kjer so policisti trmasto vztrajali da se je kolona premikala med manevrom, tudi če 5 km/h za 5 metrov vsakih 10 sekund, kar je praktično stoječa kolona). Tukaj nimam nekega točnega plana kako to zapisati, ampak bi se zagotovo dalo če bi se res potrudili.

 

 

 

To je vglavnem moje mnenje o zadevi. Ne me narobe razumet, podpiram vse kar bo olajšalo motoristom tranzit in vožnjo nasploh, ampak se bojim da je prehitevanje kolone ki vozi 50km/h, po sredini, med dvema pasovoma, sploh pa v mestu med križišči kjer se pasovi redno menjavajo, večji varnostni riziko za motoriste kot se nekateri tukaj zavedajo. In sem tudi mnenja da s tem manevrom profitiraš mogoče minutko, dve na dan. To mi ni vredno niti praske na motorju, kje so potem še padci motorja, zvini gležnjev, zlomi, bognedaj kaki povoženi motoristi....

 

 

Lp,

Bg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!