Noise Objavljeno Maj 31, 2001 Opozori Objavljeno Maj 31, 2001 Tale topic se nanaša na novico o "limited-edition" Banditu (../news/10063_novice.asp, Alcatrazu, ki je bil v Franciji hud prodajni hit... Ocitno je tudi proizvajalcem kapnilo, da želimo motoristi imeti karseda unikaten motocikel, pa ce je to kakšen naked Bandit, coper, kroser ali pa Tomos APN6 (se spomnite kaj vse se je dalo vgradit noter, od pete prestave do nevemcesa še vse)... Ducati je to že pred casom noro dobro izkoristil, ko je izkljucno preko interneta prodal limited edition MH900e-jev ("spakov"), pa tudi Monsterja Fogarty, kot smo porocali pred kratkim (../testi/ducati_s4fog.asp ), bodo po enakem distribucijskem kanalu ponudili v omejeni kolicini. Trženjski koncept, ki bo znacilen za preživele v neusmiljeni konkurencni borbi, in za katerega je znacilna popolna osredotocenost na kupca, predvsem z izdelavo izdelka "po narocilu", se je že zdaj prerinil tudi v motociklisticno branžo. In tega smo lahko le veseli... Ceprav obstajajo tudi drugacna mnenja: "kupiti moram standardni motocikel, ki ga moram predelati v hudo neprepoznavnega -- limited edition je le za pozerje najhujše vrste"... No, jaz sem bolj za ta prvo varianto (unikatne serije so full ok), kaj pa vi (PS: Komaj cakam, da si kupim BMW-ja R1150R ali R1150GS s podpisom Jožeta Popotnika, ki bo imel vgrajen GPS, potovalni racunalnik, trpežne alumijaste stranske kufre in top-case ter dodatne šcitnike okrog in pod agregatom... ) //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
boostjan Objavljeno Junij 8, 2001 Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 Men osebno se zdijo vse te "limited edition" variante noro drage. Absolutno predrage. Ziher je kul met tak bike ampak raj mam dva al pa tri razlicne kot pa dam celo premoženje za enega. Konec koncev vec kot po cesti se ne moreš peljat tiste razlike 0,2 s pa 0,35 s pri pospeških pa zaviranjih pa to to je tako mala razlika, da prevec košta. Sploh na naših cestah. Je že vcasih mal bolj po pameti treba mislt.
easyrider Objavljeno Oktober 19, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2001 Vsi lastniki motorjev naslednjih znamk (in tudi ostali)MOTO GUZZI, APRILIA, DUCATI, SUZUKI, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI si oglejte link na strani: http://www.dynotec.de/ Morda najdete kaj zanimivega. lp Easyrider
rebel Objavljeno Februar 12, 2006 Opozori Objavljeno Februar 12, 2006 ena zanimiva predelava .... vsaka stran je drugačna desna je slečena, naked .. leva pa futuristična ... FC2 => Ferruccio Codutti iz pokrajne furlanije, je avtor tega .. poznan bolj po tisti čudni stvaritvi iz ducati monstra predstavljeni pred nekaj leti v padovi na Chopper & Custom Show
Vanga Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 In od nastanka te teme pa do danes je preteklo ža veliko časa, mogoče pa ima kdo od Motosvetovcev v lasti kakšno ''limited edition'' varijanto v posesti? :evilgrin:
kađiva Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 nisem niti točn vedu v katero temo bi dal to fotko, ...no v glavnem zanimiva predelava Honde CR500 čisti "cafe racer suicide machine" :D
baddad Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 nisem niti točn vedu v katero temo bi dal to fotko, ...no v glavnem zanimiva predelava Honde CR500 čisti "cafe racer suicide machine" :D Roland Sands predelava. Fajn:) http://hellforleathermagazine.com/2008/12/...conce.html#more Priporočam: http://wrenchmonkees.com/ KUK679 1
Death Angel Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 pa še mal drgačnih pošasti :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: untitled46.bmp untitled58.bmp
baddad Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Stellan Egeland, Švedska: http://www.seservice.se/mainpage.htm KUK679 1
Mr.Moto Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Švedi so glavni na evropski custom sceni !!! Vseeno ali gre za motor ali avto, imajo zelo dobre in izvirne predelave. Na tekmovanjih njihovi izdelki pobirajo lovorike. Izdelujejo tudi reprodukcije agregatov (Flatheadpower) za HD WL in knucklehead, ki po kvaliteti močno presegajo originale. Dejansko so veliki entuzijasti, ki dobesedno živijo old style custom življenje. Mraz jih pretirano ne moti, tako , da svoje motorje in hot-rode uporabljajo celo leto. Kapo dol in :worship: !!!
baddad Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Amen design - Kolesa brez špic:) SLVR 1
quomme Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 tele felge brez špic so pa fuuulll dobre :worship: :worship:
motofrik Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Te, brez špic, sem gledal na Faaku 1998. Mater, smo se čudili....
bass Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 (popravljeno) Biker build-off. Je pa zadnja feltna k boben od pralnega stroja, pismo je široka. :naughty: Popravljeno Januar 30, 2009. Popravil bass
baddad Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 (popravljeno) Made in Japan: Kaj se zgodi, če za eno predelavo porabiš 7500 ur- cca 3,5 leta po 182 ur na mesec? Chicara art http://www.chicara.com/ Popravljeno Februar 1, 2009. Popravil baddad KUK679 1
Ice Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 platisca brez sredine - hubless wheel. franco sbarro
Mr.Moto Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Cicara, fine Japaneze art !!! :worship: Chicara, fine Japaneze art !!! :worship:
baddad Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Prihaja nov film Terminator in mototerminatorji:) Gigar na dveh kolesih. Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil baddad oks in DRVOWP 1 1
baddad Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Trike, cca 500 konjev, jiiha :whistle: : http://www.autoblog.com/2009/01/27/three-w...-powered-trike/ DRVOWP in oks 1 1
sesir Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Trike z 4 gumami-kaj si še ne bodo američanki namislili
baddad Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Made in Japan! DRVOWP in malakai 1 1
baddad Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Rock and roll bikes :wacko: http://jvb-moto.com/rocknroll/ Urbii in DRVOWP 1 1
Cimolini Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Predelujem motor Triumph Bonneville 750, v hardtail Bobberja. Rabil bi kak nasvet glede varjenja, in prodobitve a testa. Načeloma je treba predelati le zadnji del (glej sliko). Rabil bi tudi kontakt nekoga, ki se ukvarja s tovrstnimi predelavami, in kontakt serviserja Triumph motorjev.
MARJA Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Servis je v Depali vasi - Jerman, za predelavo bi pa lahko vprašal Smodiš Staneta, ki se ukvarja z izdelavo traikov.
Žarko G. Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 al pa uzi-ja iz ljubljane on pač predeluje motorje 040345688 drugač pa :worship: moja velke želja je met čoperja s staro triumphovo mašino povej kej več glede motorja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se