Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

Takoj ko sem dobil motor, sem ga začel razdirati. Ko sem prišel do okvirja, sem šele zvedel, da moram motor najprej V ORIGINALNEM stanju pripeljati na LPP. Motor je namreč brez dokumentov, vendar če gre za originalnega starodobnika ti dokumente potrebne za registracijo izdajo. Tako sem se lotil setavljanja. Z veseljem lahko povem, da je bil v dveh dneh motor sestavljen in vozen. Sedaj pa najprej dokumenti, potem pa predelava. A ima kdo kake osnovne napotke, kako se lotiti predelave. Sicer sem na netu našel že ogromno materiala, vendar pa saj veste, vsak se kadaj pa kdaj nategne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še nekaj o motorju

Kupil sem ga ne ebay-u za 2100 funtov, za 230 eur pa so mi ga iz Anglije pripeljali na dom. V osnovi je šlo za nedokončan restavratorski projekt (en disk je blo še treba našraufat), tko da je motor v res dobrem stanju. Na novo pobarvan, nove gume, feltne, izpuhi, električni vžig (namesto platin), elektrika, obnovljen motor ... Edina zadeva, ki jo bo treba obnoviti so bremze.

Drugače pa če koga zanima kak del (nove dunlop TT110 gume, izpuhi ...) naj me pokliče, saj bo po predelavi marsikaj ostalo.

Trenutno je še takle

post-24501-1247170418.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelujem motor Triumph Bonneville 750, v hardtail Bobberja. Rabil bi kak nasvet glede varjenja, in prodobitve a testa. Načeloma je treba predelati le zadnji del (glej sliko). Rabil bi tudi kontakt nekoga, ki se ukvarja s tovrstnimi predelavami, in kontakt serviserja Triumph motorjev.

Kull zadeva če spraviš skozi se priporočam za kak nasvet,tud sam bi se lotil česa podobnega,bi mojega maxa razrezal hehehe no ja en mauuuuu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen. Sem ponosni lastnik Bonnevilla, ampak 2001 letnik. Moram povedat ,da je motor neverjeten. Ima 46.000 in čist brez vsakih problemov. Imam pa plan ob priliki (denar) kupit tudi nekaj takega kot imaš ti. V sloveniji se starih Triumphov nekaj najde po garažah. Lansko leto, ko sem potoval 3 tedne po celi bivši Jugi, pa sem jih našel kup, manj ali bolj ohranjenih. Nekaj kontaktov še imam, če boš imel problem s kakim delom. Samo vidim da po teh forumih in E-bayu najdeš vse živo. Imam pa tudi kolege na Muljavi pri Ivančni gorici, ki delajo res vrhunske predelave motorjev in tudi vejo kako se streže tem zadevam okoli a-testov in podobnim birokratskim pizd... Zelo rad bi se oglasil in si ogledal tvoj motor, če je možno. Če te pa zanima kater od kontaktov ki sem jih omenil, pa mi piši ali pa pokliči na 040/399-822. Lp, Kristjan ,Novo mesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor lahko prides pogledat v Trzin, prej pa me pokliči na 041 960 680 ker sem bolj malo doma te dni :-)

Pa se dve lepi sliki ...

post-24501-1247221266_thumb.jpg

post-24501-1247221247_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo.

Pomisli na sopotnico. Na tako hudobijo se bo slej kot prej kaj prijelo. :evilgrin:

pa poslovi se od križa. Hardtail....

Popravljeno . Popravil ETV1000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bejbam dol visi za sentimentalno mašinerijo in dodelane detajle. Za "sopotnice" iskat je bolj primeren kak kričeče-šaren SS, čimnovejše izdelave.

So pa tole lepi primerki, bravo.

Popravljeno . Popravil bass
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bass pravi:

Bejbam dol visi za sentimentalno mašinerijo in dodelane detajle. Za "sopotnice" iskat je bolj primeren kak kričeče-šaren SS, čimnovejše izdelave.

To ti pa tudi jaz lahko pritrdim... Ko moji samo menim Mustanga'67 ali pa vsaj Hrošča 1300 '70, začne kar zavijati z očmi. Motorje pa itak tako skritizira, da je sam star drek.

Ampak nekoč, nekoč bo oldtimer pri bajti, pa amen. Pa saj motorje vozimo za lastno veselje, mar ne? Torej drugega sedeža niti ne rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marsikej se da narest iz Triumpha, čez lužo so čist mahnjeni na njih :)

poglej si mal ta link BRITTOWN

evo pa še en lep primerek :evilgrin:

post-1406-1247240795_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Tale pa lomi in trga asfalt...

OK, dieses Monstrum ist soweit vom Begriff Motorrad entfernt wie dieQE2 von einem Motorboot aber Show ist Show und auf die Idee, einenrussischen T-52 Panzermotor (1000PS aus 38 Liter Hubraum und 1,5tschwer) in einem “Motorrad” zu verbauen muss man ja auch erst einmalkommen.

post-7865-125866792317_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!