Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

Kar se pa tiče 200 Db in ostalega, pa še vedno moraš pred registracijo opraviti teh. pregled. Tam pa bi se s takimi zadevami gotovo zataknilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, moje mnenje je še vedno, da če te ustavi policija in imaš PREDELAN motor, neglede na to ali je nov ali "starodobnik" bi po moje moral imeti predelave homologirane... Ker če jih ne rabiš, na podlagi česa pa potem lahko zahtevajo homologirane predelave na novih motorjih?? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do leta mislim, da 96 ni bilo homologacijskih kartončkov. To policisti vedo. Je pa jasno, da če želiš kar koli dodatno homologirati potrebuješ a-testiran del in potrdilo (mnenje o strokovni vgradnji) ali račun o vgradnji od pooblaščenega serviserja. S tem dobiš tudi spremembo homologacije.

Zato so deli za predelave, ki imajo a-test za cca 30% dražji od identičnih brez. Oboje ponujajo v katalogih kot je npr. custom&chrom.

lahko pa del izdelaš tudi sam, je pa za pridobitev a-testa le teh bolj zakomplicirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To jaz vse popolnoma razumem, brez skrbi! Ampak, dejstvo je, da tudi policisti vedo, kakšen bi naj vsaj približno starodobnik zgledal, sploh ko vidi Bobbra ve, da je to predelava. Ne vem, nisem se pozanimal pri kakem RTI-ju ali pa morda celo bolje pri kakem policistu ki se spozna na to, kaj in kako je, če te ustavijo s takšnim motorjem. Moje mnenje je, če se lahko legalno vozite s temi predelavami, potem nima nobena ustanova pravice zahtevat, da jaz spremembe na mojem motorju homologiram!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri legalizaciji konkretne predelave je tko, da jo pac legaliziras kot celoto. Ce pa predelujes po delckih, pa zahtevajo za vsak del posebej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To jaz vse popolnoma razumem, brez skrbi! Ampak, dejstvo je, da tudi policisti vedo, kakšen bi naj vsaj približno starodobnik zgledal, sploh ko vidi Bobbra ve, da je to predelava. Ne vem, nisem se pozanimal pri kakem RTI-ju ali pa morda celo bolje pri kakem policistu ki se spozna na to, kaj in kako je, če te ustavijo s takšnim motorjem. Moje mnenje je, če se lahko legalno vozite s temi predelavami, potem nima nobena ustanova pravice zahtevat, da jaz spremembe na mojem motorju homologiram!

Tu ni ,,vsaj približno vedel,, saj se točno ve. Kaj potrebuješ za predelavo sem ti že napisal. Za tvoje pravice pa boš moral poskrbeti sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa se motim in bi te prosil, da mi pojasniš postopek registracije starodobnika. Če je razlika v postopku med tistimi starodobniki (vozili),ki nimajo homologacijskega in tistimi novejšimi, ki ga imajo, potem vsak postopek posebej.

V naprej hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmmmmm ,,legalne,, kaj je to? (šalim se)

Vgrajuješ lahko dele z A-testom, nemškim TUV-om ipd. iz držav članic EU. Za dele ,,domače,, izdelave moraš pridobiti a-test. A-test ni homologacija. Vozila vsaj do letnika 1986 nimajo homologacijskih kartočkov.

Potrebuješ tudi, kot sem ti že napisal, potrdilo/račun o vgradnji od pooblaščenega serviserja.

Nato pa moraš opraviti še tehnični pregled izpravnosti vozila.

Za ,,legalno,, vožnjo ta ta vozila (do letnika 1986) potrebuješ veljavno prometno dovoljenje in certifikat starodobnika, prvo pomoč...

Policist ve, da vozila teh letnikov nimajo homologacije (obstajajo sicer tovarniške homologacije, ki smo ji uporabljali včasih v avto športu) ampak te ni posedoval noben lastnik vozila in ni bila nikoli zahtevana kot kakeršno koli potrdilo.

Če pa boš imel preglasen ,,auspuh,, ali kaj podobnega pa tako ali tako ne boš napravil tehničnaga in boš plačal kazen ravno tako ko jaz. Mater, že nekaj krat...

Če pa je tak fajn, ko malo zruži!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me razumet narobe, ni moj namen koga zajebavat s temi vprašanji, pač zanima me, kako so takšne konkretne predelave lahko legalne...

Včasih si samogradnjo pelal na lpp in tam dobil papir da je moj stvor roadworthy. auspuhi so bli 4 prazne cevi vilce narjene doma. . . . Žal nimam nit ene same samcate fotke mojga :cry: je pa zelo podoben temu, naredu ga je isti model, sta bratranca no. moj je bil zelen.

To je legalen in izpraven motor!! na vtr pa si ne upam menjat raufnika. in tebe s tvojim motorjrm lahko :l_01: pa kakor koli nelogično se zdi.

post-1354-0-14090800-1295294829_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne rabiš. Lahko pa si motor neseš na rami do Šentilja, pol pa v Avstrijo. Tam pa tak ne rabiš nič več. Dovolj je če znaš izgovorit ,,gutntag,,.

Se oporavičujem vsem ostalim, ki prebirate ta forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to bi potem naj bil strokoven odgovor... Hmmmm, NE RABIŠ, recimo, kaj pa če te policist s tem motorjem pošlje na izredni tehnični pregled, ker to te ima pravico, kako pa potem narediš tehničnega??? Ma ja, vsakemu svoje, sem mislim, da bom vsaj dobil konkreten odgovor, pa še tega nimaš..

Vsem želim veliko zadovoljstva in sreče pri vožnji s tem kar pač to je... Pa seveda, čim manj kazni, ker očitno so vsi papirji v nulo porihtani.. Ali pa jih morda pač v Sloveniji ne rabimo, ker se pri nas SPLOH NE KOMPLICIRA okoli predelav in tako naprej..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Sloven iji je tko da je predelave hudičevo težko homologirat za razliko od Nemčije. Men za mojga, ki ma vse glavne certifikate ne na LPP ne naRTI ne zanjo točno povedat kak je postopek in kakšno točno mora zgledat poročilo. Če je zadeva samogradnja je zadevo skor nemogoče spravit čez. Drugače pa gre pri homlogaciji tko, da morajo biti vsi deli vgrajeni s specifikacijami TSV al neki takega (npr tablica že ne sme biti na strani kolker se spomnim) morajo imeti certifikat (npr TUV) potrdila varilca, preračuni nosilnosti itd.

Se pa da prek ovinkov-tehničnega že nardiš, z polcaji mal tvegaš ampak se po mojih izkušnjah ne upikujejo v stvari če vsaj približno lepo voziš itd. Tud tole z certifikatom starodobnika je ena luknja pomoje, ampak se jo bom v prihodnosti verjetno z veseljem poslužu tongue.gif

Vem da to ni najbol fer-ampak glede na to da nimamo niti utečenega postopka za te zadeve ter da še na institucijah, kjer naj bi se z tem ukvarjali ne vejo točno kaj pa kako je prav da se ta zadeva tolerira. In hvala bogu da se. Čene bo v SLO izginil še tist kanček reativnosti in individualizma na podočju motociklizma. Že tko je država totalno generičnih mopedov...

P.S.-verjemte, jst bi z veseljem naredu homologacijo če bi šlo po takem postopku kot homologirat auspuh-prideš tja, daš papirje mal poslikajo, plačaš en drobiž pa je... Ne pa da porabiš dva mesca preden sploh najdeš nekoga, ki približno ve kaj pa kako preden ti vse dopizdi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako in se popolnoma srtinjam s tabo! Pred leti sem iz cevi izdelal zadnjo nihajko (vilico). Imel sem podatke o materialih (cev, ploščato žel.,ležaji, distančne podložke), ter potrdilo A-testiranega varilca in račun za obdelavo popuščanja materiala po varjenju. Kolega iz strojnega faksa mi je napravil izračune trdnosti, vzvojnosti in ostalih sil gelede nihajke. Potem se pa je začel tisti 100x bolj zajeb. postopek za a-test. Dva meseca? ha-ha, premalo. Pooblaščeni za homologacijo izračune idelujejo sami, mi pa je bilo rečeno, da bi bilo dobro, če bi izdelal še kakšna dva primerka, da bi jih malo zvijali in nategovali (pa mogče še izračunali vpliv gibanja lune in moje tašče...) Za plačilo njihovega dela bi bilo 1000€ verjetno premalo.

Pa nismo vrgli puške v koruzo! Vilico je kolega odnesel v Nemčijo in za njo pridobil brez večjih problemov TUV. No potem pa je še z računom o strokovni vgradnji pooblaščenega servisa pri nas (začuda) vse lepo izšlo. Rad bi povedal še to, da nihajka ni bila serijskih mer. Bila je podaljšana za, koliko se spomnim, nekaj manj kot 100mm.

Kot sam praviš ,,malo čez luknje in malo iznajdljivosti,, pa gre vse.

Ps

Če slučajno kdo od vas pozna, iščem nekoga z znanjem tehnike air-brush, iz Maribora ali bližnje okolice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še kratka informacija, če slučajno koga zanima.

Uredimo lahko uvoz in nakup popolnoma novega bobbra, s vso potrebno dokumentacijo za registracijo v Slo.

Modeli, ki so na voljo:

post-30686-0-68271900-1295338945_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to bi potem naj bil strokoven odgovor... Hmmmm, NE RABIŠ, recimo, kaj pa če te policist s tem motorjem pošlje na izredni tehnični pregled, ker to te ima pravico, kako pa potem narediš tehničnega??? Ma ja, vsakemu svoje, sem mislim, da bom vsaj dobil konkreten odgovor, pa še tega nimaš..

Vsem želim veliko zadovoljstva in sreče pri vožnji s tem kar pač to je... Pa seveda, čim manj kazni, ker očitno so vsi papirji v nulo porihtani.. Ali pa jih morda pač v Sloveniji ne rabimo, ker se pri nas SPLOH NE KOMPLICIRA okoli predelav in tako naprej..

Za starodobnike veljajo druga pravila in to ti je 503Bobber lepo napisal in ne mešaj homologacije in tehničnega. Tako je po celem svetu in ne samo v Sloveniji, celo na Japonskem kjer je pravi razcvet custom old skul scene prav zaradi drugih davkov in pravil glede predelav starodobnikov. Še par slikic z Japonske:)

post-11340-0-82010400-1295349561_thumb.jpg

post-11340-0-25794300-1295349587_thumb.jpg

post-11340-0-93315500-1295349614_thumb.jpg

post-11340-0-51941200-1295349638_thumb.jpg

post-11340-0-60320400-1295349714_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW, kaki je pa VIDDRA bike? :-]

Drgač pa - lepe zadeve. Najbolj všečen, kar sem ga videl, je bil pred leti od gospoda predsednika Firestarters MC ... Črn, z rdečimi obrobami ... huda stvar, za popizdit, pa tisto (za moj okus) pravo, visoko balanco (Ape Hangers) je imel, če se ne motim.

Tile na slikah so mi malo šlevasti, majo preveč cafe-racerske krmilne štange ... Ampak, vse so legitimne! :-)

Pa še članek na Wikipediji o bobberjih - http://en.wikipedia....er_(motorcycle) .

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne rabiš. Lahko pa si motor neseš na rami do Šentilja, pol pa v Avstrijo. Tam pa tak ne rabiš nič več. Dovolj je če znaš izgovorit ,,gutntag,,.

ahhemmmmmmmmm....... si ti to ziher?

samo tako vprasam, ker tudi ce je oldtimer mora motorcikel odgovarjati standardom s katerimi je bil homologiran leta "sneg".

in te lahko pocestniki krepko :l_01: ce temu ni tako. tudi tujce.

da moras naloziti motor na prikolico- ali kako drugace spraviti zadevo domov- je se najmanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea2: :yea2: :yea2:

Bravo pajdaš, dobro si to napisal. MAlo je takih starih "prdcev" - ta pravih motoristov.

Pa ne mislim na starost voznika, ampak na leta jahanja raznoraznih dvokoles pa ne jahanja :pos: :pos:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat vam želim obilo uspeha na motosvetu in SREČNO.

jebemti šele zdaj mi je kapnilo kdo si :headbang: te pokličem kaj spomladi pa si v živo to ogledam da nebom tu tipkal in debatiral.

Lp

Luka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, zgleda, da vam ne znam dovolj dobro razložiti zadeve. ....

jaz ze razumem, kar razlagas glede slovenije.

moj odgovor se je nanasal na dejstvo, ko si napisal, da "motor na ramo do sentilja, potem pa....". in v tem primeru, ce motor nima homologacije ali veljavne registracije (ali kar v sloveniji pac imate) bodo (morebitni) problemi pri kontroli.

v aut je homologacija obvezna, ne glede na starost vozila. uposteva se samo pravila, katera so veljala v casu, ko je bil motor (serija) prvic homologirana v aut. se pravi danes lahko vozis gsx-r 1100, 1984, po pravilih iz leta 1984 (hrup, izpusni plini, svetlobna telesa itd.), saj sodobne homologacije s tem motorjem ne mores uspesno opraviti. ce ni veljavne homologacije moras opraviti posamicno homologacijo/registracijo (einzelgenehmigung), ki, ce je motor v "zadovoljivem" tehnicnem stanju po pravilih iz leta, ko je bila serija prvic homologirana v aut, ni noben problem. bolje kot je vozilo tehnicno in opticno v redu, lazje je.

za primer: gsf 1200 sk1 ima pri 6200/min glasnost 91 dBA. novi pravilnik , ce se ne motim, omejuje glasnost novih vozil na 82 ali 80 dBA. vseeno lahko z banditom vozim legalno po cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš srečo da si moderator, in ti ne morejo minusov pripopat ko zmešani, tako kot so jih meni, ker sem želel vedeti kako in kaj je s papirji za te "domače izdelke".. :rolleyes:

Hebi ga, nekateri poskušate IQ nadomestiti z HP. Žal ne gre. :headbang:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!