hajoktejn Objavljeno Marec 8, 2015 Opozori Objavljeno Marec 8, 2015 http://en.m.wikipedia.org/wiki/Café_racer
david764 Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 (popravljeno) No pol pa ti Giga razlož, kaj je to cafe racer zato sem tudi odprl to temo, da se pove nekaj o tem, ker vsak zna nekaj noben neve vsega Popravljeno Marec 9, 2015. Popravil david764
tomash Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 cafe race = dirka do kave cafe racer = stroj s katerim se dirka do kave Mal za hec, mal pa zares. Danes so tovrstni motorji v glavnem v muzejih. Kdor si ga izdela sam, pa ga ima za to, da gre z njim tudi na kavo. Vrednost predelave je odvisna od globine žepa, in gre lahko tudi do več tisoč evrov. Čas izdelave je odvisen od intenzivnosti in globine žepa. V letu dni se da izdelati. Ebay, specializirane trgovine ... nudijo ves potreben asortiman. Skratka, pravila ni, edino kar pa mora biti je velika želja. Ata Slon 1
Giga Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 No pol pa ti Giga razlož, kaj je to cafe racer zato sem tudi odprl to temo, da se pove nekaj o tem, ker vsak zna nekaj noben neve vsega Pri odprtju teme dodaš svoj izdelek in ne z neta. Kul da te zanima, mene tudi ampak ne poziram z tujimi slikami. Glede na to da traja čudovit izdelek tud pol leta in več odvisno od ohranjenosti bi bilo bošl dobit osebn kontakt. Mislim da kje kose dobit, veza je očitno skrivnostna (dizajn, varilec, serviser, ličar ,usnjarstvo...). Ekipa ti ne bo razlagala kje, ker si ti konkurenca. Tko k je bstulic napisu, sliko pa cene predelav in za kok boš ti kupil :naughty:
baddad Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Ob 9. 3. 2015 ob 20:57, tomash pravi: cafe race = dirka do kave cafe racer = stroj s katerim se dirka do kave Mal za hec, mal pa zares. Danes so tovrstni motorji v glavnem v muzejih. Danes so tovrstni motorji na vseh bike showih in na ulicah po vsem svetu. Pri nas priporočam ER motorcycles https://www.facebook.com/ermotorcycles Zunaj je moj favorit iz Copenhagena: http://www.wrenchmonkees.com/motorcycles Mesto zločina: http://www.ace-cafe-london.com/default.aspx izibajker in UnionJack 2
_luke_ Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Sicer že obstaja tema na temo Cafe Racer / Scrambler / Bobber. Dokler bo tukaj kaj pametnega pa naj ostane še ta tema....al kaj? V sloveniji par ljudi predeluje motorje v Cafe Racer stil...js predelujem svojega prvega in računam da bo končan v roku 1-2 mesecev. Ker sem lani obnovil Kawasakija Z650 v original stanje sem se letos odločil zadevo predelat v Cafe varjanto. Ker imam željo obdržat original grušt da lahko motor kadarkoli povrnem v original stanje, sem že malo mimo ˝pravil˝ za izdelavo. Tako da npr. rezanje grušta v zadku ODPADE. Vsak ma svoj okus, želje, možnosti, sposobnosti. Js sm mnenja, da če nimaš naštetih stvari se je škoda lotit ker na koncu ne rata nič. Res je da trgovine po svetu ponujajo dandanes veliko delov ki so praktično bolt-on, v vsakem primeru ni niti približno tako enostavno. Sem mnenja da če motorja ne moreš uporabljat je neuporaben. Takega osebno nočem. + še nekaj. Če želiš zadevo spravit na cesto more bit vozna, sigurna in seveda v skladu z nekimi predpisi...danes ti itak položnco napišejo za vsako malenkost. Večina teh hudih predelav je samo za razstave pomoje. Obvezno morajo bit nožniki pomaknjeni malo bolj proti zadku in višje. Nosilci so lastna izdelava, nožniki kupljeni. Klasičen cafe zadek v lastni izdelavi. Sedež bo narejen iz usnja po naročilu...ko končam zadek seveda... IN NEJ MODERATOR PROSIM POPRAVI NASLOV TEME.... Ferrarist, DXR16, baddad in 3 others 6
Ferrarist Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Kul kul kul Ja, sam imam tudi ogromno željo naredit kaj podobnega oz. v enemu podobnemu izdelku pokazat vse svoje znanje, pa mi žal finance še ne dopuščajo. No, bo že...do takrat pa bom gledal stroje Slo. mojstrov in cedil sline
UnionJack Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi. najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah. naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+. xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:) evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80 baddad, izibajker, DXR16 in 2 others 5
trojan69 Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Luke-zgleda da bo nastala solidna zadeva. :notworthy: Sam sem pred leti naredil streetfighterja iz gsxr 1100, od takrat pa nič. Sem si rekel, da se bom naslednje predelave lotil šele, ko bom imel dovolj denarja, časa ter primeren prostor da se bom zadevi res lahko posvetil. So me pa nekak začel zanimat bobberji...kakšna cx 650 za osnovo..nekoč...Kvalitetno predelavo narest ni hec, ampak nekje je treba začet Se mi pa zdi, da se custom scena pri nas kar širi. Če pa če slučajno koga zanima Honda CX 500 naj me kontaktira. Z uredu ljudmi, ki bi iz nje naredili kaj zanimivega se da tud okol cene kej zmenit Drugač je pa motor zanimiva osnova za cafe racerja: http://www.avto.net/ad.asp?id=9429633
_luke_ Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Ob 9. 3. 2015 at 23:53, UnionJack pravi: david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi. najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah. naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+. xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:) evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80 Na podlagi česa sklepaš da so cafe racerji za pusije? A če je vse črno in če ma 1000ccm+ si pa pravi moški?
thumper Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Ob 9. 3. 2015 at 22:11, _luke_ pravi: Sicer že obstaja tema na temo Cafe Racer / Scrambler / Bobber. Dokler bo tukaj kaj pametnega pa naj ostane še ta tema.... ker vidim da imaš zadaj boben me zanima rešitev tačke za zadnjo zavoro .. čisto spotoma bi še vprašal : nissin zadnji glavni zavorni cilinder ima premer in hod bata ??? če je kdo kdaj razdiral slučajno rabim za zadnji zavorni cilinder izračunat / preračunat .. hvala lp
_luke_ Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Evo še druga stran. Simpl in učinkovito.
thumper Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 aha..samo kaj pa kick starter / kurbl? ker pri meni bo prišlo zaradi kurbla ker nimam elektro štaterja ravno tako , da mi ne bo uspelo povezati mehansko...
_luke_ Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Ob 10. 3. 2015 at 9:30, thumper pravi: aha..samo kaj pa kick starter / kurbl? ker pri meni bo prišlo zaradi kurbla ker nimam elektro štaterja ravno tako , da mi ne bo uspelo povezati mehansko... Ja js sm si dal kot prioriteto dobro pozicijo na motorju. Kurbel v mojem primeru ne bo uporaben. Bi mogu nožnike še kakih 10cm min nazaj pomaknit + mogu bi kupit tiste ki majo zložljive tačke da jih bi vsakokrat pomaknu vertikalno, da gre kurbel mimo. Pol se boš mogu podredit kurblu, druge ni.... thumper 1
jany Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Tudi mene mika nekoč si ustvarit cafe racerja... najrajši bi si naredil iz Ducati Monsterja.. Mogoče bo to projekt za čez zimo... :glare: v tem stilu... bstulic 1
Popularna objava kađiva Objavljeno Marec 10, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 no tole je nastalo pod rokami mojega očeta, ki ga je za relativno majhen vložek predelal za znanca po njegovih željah, osnova je policijski Moto Guzzi 850 T5...iz precej grdega serijskega motorja je nastalo to je pa v predelavi že drug izdelek, Moto Guzzi V35, slike pa kmalu... če pa koga zanima predelava v Cafe Racerja in sam nima znanja ima pa motor... moj PM vabi jany, bstulic, izibajker in 9 others 12
baddad Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi. najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah. naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+. xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:) evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80 Mal je hecno, da celo subkulturo okvalificiraš kot pussy. Za tiste, ki imajo 300km na uro rakete, smo itak vsi ostali pussy. Tudi prav. Res pa je, da je CELA cafe, brat, bobber, scrambler scena ratala preveč hipsterska. Sicer, boljše, da vozijo motorje, kot da fejsbukajo. Brat style izvira iz Japonske in ni nujno, da je 1000+. Mogoče so najbolj reprezentativni Yamaha xs 650, SR 500..... razni r BMW, HD, Triumphi, ostali japonci.... skratka anything goes. Noben motor ni sam po sebi cafe, brat ali bobber.... ampak se ga naredi.... ali pa kupijo tovarniškega ( Triumph - thruxton, BMW - nine t, Guzzi 750 , Yamaha - xv 950, Kawasaki - w 800, HD, Honda ) Business as usual. Link : http://www.bratstyle.com/ in še angleški prispevek o brat stylu: http://www.losangeles.com/guides/brat-style-motorcycle-scene-la P.S. Motorja sta zakon.
baddad Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Ja js sm si dal kot prioriteto dobro pozicijo na motorju. Kurbel v mojem primeru ne bo uporaben. Bi mogu nožnike še kakih 10cm min nazaj pomaknit + mogu bi kupit tiste ki majo zložljive tačke da jih bi vsakokrat pomaknu vertikalno, da gre kurbel mimo. Pol se boš mogu podredit kurblu, druge ni.... Jaz se temu ritualu, privilegiju ne bi odpovedal. Kurbl je nekaj kar najbolj pogrešam na novem motorju. Ni lepšega začetka vožnje, kot da ga pobožaš, odpreš bencin, brcneš kurbl, zver zarjovi in tla se zatresejo..... grrr UnionJack in thumper 2
_luke_ Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Kurbel je res nekej posebnega. Sploh ko ga zakurblaš je folku komej jasno da motor ni glih nov. Ga bom pa seveda gor pustu kot okrasek
thumper Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Kurbel je res nekej posebnega. Sploh ko ga zakurblaš je folku komej jasno da motor ni glih nov. Ga bom pa seveda gor pustu kot okrasek še zmeraj odviješ dva vijaka pa tačko dol snameš pa zakurblaš :lol: to brez kurbla ne moreš naredit pa se odpeljat s praznim akumulatorjem .. UnionJack 1
UnionJack Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 kurc pa taka subkultura. u 80 je to se neki pomenl; OHO, NSK, ... se zdej hranm diplomatski potni list iz tistih cajtov. leta 92 je hrvaski carinik skocu mirno k smo z irwini pokazal to jebo:) umrl od smeha ampak bi nas loh dobr aresteral. kr neki vem o teh kulturah in dons racerji ipd to zihr niso. pa tud definicije pravih moskih nisem meu namena nacenjat tko da ti prepustim sestavo te slike. vem pa da model od 1,69cm s kliponi, 55 kawali in ponesreceno gumo nc kej dost ne izcedi izpod svoje jetke, bež jakne in rutke. pa zelo podperam predelave!, sej so to ljudje z vecjim estetskim obcutkom. vcasih tud ne rata ampak vrednost je ze v poskusu! baddad in izibajker 2
izibajker Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Ob 10. 3. 2015 at 20:23, UnionJack pravi: ..... vem pa da model od 1,69cm s kliponi, 55 kawali in ponesreceno gumo nc kej dost ne izcedi izpod svoje jetke, bež jakne in rutke. Kar dobro si uganu tele proporce, angleški bajkerji iz 50ih so bili verjetno visoki tm nekje. Ampak ko so "ton-up boys" takrat na svojih Norton, Triumph, BSA... vozili "ton", je to v njihovem slengu pomenilo 100 mph (160km/h) ali več. Pa upoštevaj takratno ciklistiko, vibracije paralel twin motorjev, gume... Takratnih 160km/h je primerljivih z današnjimi 250km/h. Zato ne bo čisto držalo, ko praviš, da se nc kej dost ne izcedi izpod jet čelade, bež jakne in rutke...Tudi oprema takrat ni bila tako dobra kot danes (integralne čelade, ščitniki. .) zato so se mnoge takratne nesreče neredko končale s smrtjo... baddad, ciciban, thumper in 2 others 5
UnionJack Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 brez dvoma maš prav. takrat so bli res hudi Tudi fastest indian je dokaz.... jes sm bl na 2015 mislu. tkole nekak si predstavljam rider -ke -je pa še en primerk lepega izdelka: izibajker in baddad 2
cikadina Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 meni ene lepših predelav http://www.spiritoftheseventies.com/s/ izibajker, bstulic, ciciban in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se