Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No pol pa ti Giga razlož, kaj je to cafe racer zato sem tudi odprl to temo, da se pove nekaj o tem, ker vsak zna nekaj noben neve vsega    :OK:

Popravljeno . Popravil david764
Objavljeno

cafe race = dirka do kave

cafe racer = stroj s katerim se dirka do kave

 

Mal za hec, mal pa zares. Danes so tovrstni motorji v glavnem v muzejih.

Kdor si ga izdela sam, pa ga ima za to, da gre z njim tudi na kavo.

Vrednost predelave je odvisna od globine žepa, in gre lahko tudi do več tisoč evrov.

Čas izdelave je odvisen od intenzivnosti in globine žepa. V letu dni se da izdelati.

Ebay, specializirane trgovine ... nudijo ves potreben asortiman.

 

Skratka, pravila ni, edino kar pa mora biti je velika želja.

Objavljeno

No pol pa ti Giga razlož, kaj je to cafe racer zato sem tudi odprl to temo, da se pove nekaj o tem, ker vsak zna nekaj noben neve vsega    :OK:

Pri odprtju teme dodaš svoj izdelek in ne z neta. Kul da te zanima, mene tudi ampak ne poziram z tujimi slikami. Glede na to da traja čudovit izdelek tud pol leta in več odvisno od ohranjenosti bi bilo bošl dobit osebn kontakt. Mislim da kje kose dobit, veza je očitno skrivnostna (dizajn, varilec, serviser, ličar ,usnjarstvo...). Ekipa ti ne bo razlagala kje, ker si ti konkurenca.

Tko k je bstulic napisu, sliko pa cene predelav in za kok boš ti kupil :naughty:

Objavljeno
Ob 9. 3. 2015 ob 20:57, tomash pravi:

cafe race = dirka do kave

cafe racer = stroj s katerim se dirka do kave

Mal za hec, mal pa zares. Danes so tovrstni motorji v glavnem v muzejih.

Danes so tovrstni motorji na vseh bike showih in na ulicah po vsem svetu.

Pri nas priporočam ER motorcycles

https://www.facebook.com/ermotorcycles

Zunaj je moj favorit iz Copenhagena:

http://www.wrenchmonkees.com/motorcycles

Mesto zločina:

http://www.ace-cafe-london.com/default.aspx

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sicer že obstaja tema na temo Cafe Racer / Scrambler / Bobber. Dokler bo tukaj kaj pametnega pa naj ostane še ta tema....al kaj?

V sloveniji par ljudi predeluje motorje v Cafe Racer stil...js predelujem svojega prvega in računam da bo končan v roku 1-2 mesecev. Ker sem lani obnovil Kawasakija Z650 v original stanje sem se letos odločil zadevo predelat v Cafe varjanto. Ker imam željo obdržat original grušt da lahko motor kadarkoli povrnem v original stanje, sem že malo mimo ˝pravil˝ za izdelavo. Tako da npr. rezanje grušta v zadku ODPADE.

Vsak ma svoj okus, želje, možnosti, sposobnosti. Js sm mnenja, da če nimaš naštetih stvari se je škoda lotit ker na koncu ne rata nič. Res je da trgovine po svetu ponujajo dandanes veliko delov ki so praktično bolt-on, v vsakem primeru ni niti približno tako enostavno. Sem mnenja da če motorja ne moreš uporabljat je neuporaben. Takega osebno nočem.

+ še nekaj. Če želiš zadevo spravit na cesto more bit vozna, sigurna in seveda v skladu z nekimi predpisi...danes ti itak položnco napišejo za vsako malenkost. Večina teh hudih predelav je samo za razstave pomoje. 

Obvezno morajo bit nožniki pomaknjeni malo bolj proti zadku in višje. Nosilci so lastna izdelava, nožniki kupljeni.

20150225_185610.jpg
 
Klasičen cafe zadek v lastni izdelavi. Sedež bo narejen iz usnja po naročilu...ko končam zadek seveda...

20150225_191420.jpg

IN NEJ MODERATOR PROSIM POPRAVI NASLOV TEME....

Objavljeno

Kul kul kul :D

Ja, sam imam tudi ogromno željo naredit kaj podobnega oz. v enemu podobnemu izdelku pokazat vse svoje znanje, pa mi žal finance še ne dopuščajo. No, bo že...do takrat pa bom gledal stroje Slo. mojstrov in cedil sline :D

Objavljeno

david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi.

najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah.

naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+.

xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:)

evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80

post-47423-0-56220500-1425941519_thumb.jpg

Objavljeno

Luke-zgleda da bo nastala solidna zadeva.  :notworthy:

Sam sem pred leti naredil streetfighterja iz gsxr 1100, od takrat pa nič. Sem si rekel, da se bom naslednje predelave lotil šele, ko bom imel dovolj denarja, časa ter primeren prostor da se bom zadevi res lahko posvetil. So me pa nekak začel zanimat bobberji...kakšna cx 650 za osnovo..nekoč...Kvalitetno predelavo narest ni hec, ampak nekje je treba začet :) Se  mi pa zdi, da se custom scena pri nas kar širi.

Če pa če slučajno koga zanima Honda CX 500 naj me kontaktira. Z uredu ljudmi, ki bi iz nje naredili kaj zanimivega se da tud okol cene kej zmenit ;) Drugač je pa motor zanimiva osnova za cafe racerja: http://www.avto.net/ad.asp?id=9429633

Objavljeno
Ob 9. 3. 2015 at 23:53, UnionJack pravi:

david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi.

najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah.

naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+.

xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:)

evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80

Na podlagi česa sklepaš da so cafe racerji za pusije? A če je vse črno in če ma 1000ccm+ si pa pravi moški?

Objavljeno
Ob 9. 3. 2015 at 22:11, _luke_ pravi:

Sicer že obstaja tema na temo Cafe Racer / Scrambler / Bobber. Dokler bo tukaj kaj pametnega pa naj ostane še ta tema....

ker vidim da imaš zadaj boben me zanima rešitev tačke za zadnjo zavoro ..

čisto spotoma bi še vprašal :

nissin zadnji glavni zavorni cilinder ima premer in hod bata ??? če je kdo kdaj razdiral slučajno rabim za zadnji zavorni cilinder izračunat / preračunat ..

hvala lp

Objavljeno

Evo še druga stran. Simpl in učinkovito.

20150225_185623.jpg

Objavljeno

aha..samo kaj pa kick starter / kurbl? ker pri meni bo prišlo zaradi kurbla ker nimam elektro štaterja ravno tako , da mi ne bo uspelo povezati mehansko...

Objavljeno
Ob 10. 3. 2015 at 9:30, thumper pravi:

aha..samo kaj pa kick starter / kurbl? ker pri meni bo prišlo zaradi kurbla ker nimam elektro štaterja ravno tako , da mi ne bo uspelo povezati mehansko...

Ja js sm si dal kot prioriteto dobro pozicijo na motorju. Kurbel v mojem primeru ne bo uporaben. Bi mogu nožnike še kakih 10cm min nazaj pomaknit + mogu bi kupit tiste ki majo zložljive tačke da jih bi vsakokrat pomaknu vertikalno, da gre kurbel mimo.

Pol se boš mogu podredit kurblu, druge ni....

Objavljeno

Tudi mene mika nekoč si ustvarit cafe racerja... najrajši bi si naredil iz  Ducati Monsterja..  :OK:  Mogoče bo to projekt za čez zimo...  :glare:

v tem stilu...

bfbe4a36fb399191013e10b3535698155c9189e4

aae36f629615162563f7ae6804c71dcd.jpg

4316d1384520052-99-ducati-monster-750-ca

Objavljeno

david racerji ponavad niso z deltaboxom, tvoj foto je bl kitchi.

najbolse so honde 500 in 650 zarad razmerja v dimenzijah.

naceloma pa so cafeji bl za pussyje, BRAT je mal man usminkan cafe. motor more bit pa 1000+.

xjr je naprimer odlicen model za chopat, ma dobro tehniko in predvsem bremze, po drugi strani je pa toocool for school:)

evo klasika z900 ,73 pa koj brat 1100, 80

 

Mal je hecno, da celo subkulturo okvalificiraš kot pussy.

Za tiste, ki imajo 300km na uro rakete, smo itak vsi ostali pussy. Tudi prav. 

Res pa je, da je CELA cafe, brat, bobber, scrambler scena ratala preveč hipsterska. Sicer, boljše, da vozijo motorje, kot da fejsbukajo. 

 

Brat style izvira iz Japonske in  ni nujno, da je 1000+.

Mogoče so najbolj reprezentativni Yamaha xs 650, SR 500..... razni r BMW, HD, Triumphi, ostali japonci.... skratka anything goes.

Noben motor ni sam po sebi cafe, brat ali bobber.... ampak se ga naredi.... ali pa kupijo tovarniškega ( Triumph - thruxton, BMW - nine t, Guzzi 750 , Yamaha - xv 950, Kawasaki - w 800, HD, Honda ) Business as usual. 

Link :

http://www.bratstyle.com/

in še angleški prispevek o brat stylu:

http://www.losangeles.com/guides/brat-style-motorcycle-scene-la

 

P.S.

Motorja sta zakon. :OK:

Objavljeno

Ja js sm si dal kot prioriteto dobro pozicijo na motorju. Kurbel v mojem primeru ne bo uporaben. Bi mogu nožnike še kakih 10cm min nazaj pomaknit + mogu bi kupit tiste ki majo zložljive tačke da jih bi vsakokrat pomaknu vertikalno, da gre kurbel mimo.

Pol se boš mogu podredit kurblu, druge ni....

 

Jaz se temu ritualu, privilegiju ne bi odpovedal. 

Kurbl je nekaj kar najbolj pogrešam na novem motorju. 

Ni lepšega  začetka vožnje, kot da ga pobožaš, odpreš bencin,  brcneš kurbl,  zver zarjovi in tla se zatresejo..... grrr  :yea2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kurbel je res nekej posebnega. Sploh ko ga zakurblaš je folku komej jasno da motor ni glih nov. Ga bom pa seveda gor pustu kot okrasek ;)

Objavljeno

Kurbel je res nekej posebnega. Sploh ko ga zakurblaš je folku komej jasno da motor ni glih nov. Ga bom pa seveda gor pustu kot okrasek ;)

še zmeraj odviješ dva vijaka pa tačko dol snameš pa zakurblaš :lol:

to brez kurbla ne moreš naredit pa se odpeljat s praznim akumulatorjem .. :P

Objavljeno

kurc pa taka subkultura.

u 80 je to se neki pomenl; OHO, NSK, ... se zdej hranm diplomatski potni list iz tistih cajtov.

leta 92 je hrvaski carinik skocu mirno k smo z irwini pokazal to jebo:) umrl od smeha ampak bi nas loh dobr aresteral.

kr neki vem o teh kulturah in dons racerji ipd to zihr niso.

pa tud definicije pravih moskih nisem meu namena nacenjat tko da ti prepustim sestavo te slike.

vem pa da model od 1,69cm s kliponi, 55 kawali in ponesreceno gumo nc kej dost ne izcedi izpod svoje jetke, bež jakne in rutke.

pa zelo podperam predelave!, sej so to ljudje z vecjim estetskim obcutkom. vcasih tud ne rata ampak vrednost je ze v poskusu!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 10. 3. 2015 at 20:23, UnionJack pravi:

..... vem pa da model od 1,69cm s kliponi, 55 kawali in ponesreceno gumo nc kej dost ne izcedi izpod svoje jetke, bež jakne in rutke.

Kar dobro si uganu tele proporce, angleški bajkerji iz 50ih so bili verjetno visoki tm nekje. Ampak ko so "ton-up boys" takrat na svojih Norton, Triumph, BSA... vozili "ton", je to v njihovem slengu pomenilo 100 mph (160km/h) ali več. Pa upoštevaj takratno ciklistiko, vibracije paralel twin motorjev, gume... Takratnih 160km/h je primerljivih z današnjimi 250km/h. Zato ne bo čisto držalo, ko praviš, da se nc kej dost ne izcedi izpod jet čelade, bež jakne in rutke...Tudi oprema takrat ni bila tako dobra kot danes (integralne čelade, ščitniki. .) zato so se mnoge takratne nesreče neredko končale s smrtjo...

discovery-hd-theater-cafe-racer-caferacer-tv-vintage-motorcycles-ace-cafe-london-rockers-59club-norton-triumph-triton-honda-historic-photos-113.jpg

Objavljeno

brez dvoma maš prav. takrat so bli res hudi Tudi fastest indian je dokaz....

jes sm bl na 2015 mislu.

tkole nekak si predstavljam rider -ke -je

SHE-CAFE.jpg

pa še en primerk lepega izdelka:

COOL-CAFE.jpg

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!