Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno

sicer off topic, ampak zdej v času safety first je veliko bolj družbeno sprejemljivo, da otroku pr recimo 3 letih kupis ipad, kot pa da ku kupis poganjalček ali bog ne daj motorček.

sej na podeželju je mogoče mal boljše ampak eni so pa to ameriško mentaliteto o varnosti že fajn vzeli za svojo.

drgač pa rajš kako lepo predelavo nalimat, škoda časa za druge razprave.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Težava teh ekstremnih predelav pri nas so papirji. Se stvari zakomplicirajo že čisto pri banalnih stvareh. Pa dejansko je pri nas težko pridet do dobre osnove za predelavo.

Objavljeno

sej pravm, vsaka predelava je dobra za piljenje kreativnosti pa ne mislim na ready aftermarket produkte,

pri nas poznam er moto, 7seven in dreammachine k se bolj resno oz. za cash ubadajo s tem. med privatnjaki pa jih je zihr se dost samo na cest pa nobenga ne srecam, ce pa ze so bl od semaforja do semaforja na ovinkih so pa bol cool.

u mojih cajtih je bil rowmodel madmax, btw se zdej mi je..., ne vem kaj oz, kdo je dons ta protagonist. anyone?

Objavljeno

drgač pa rajš kako lepo predelavo nalimat, škoda časa za druge razprave.

se strinjam!

in eno srecanje, pa ni nujno na kalu, bi predlagal

Objavljeno

Zanimiva je tud serija stripov BloodRunners od Andy Sparrov-a iz 80-ih let ampak še vedno aktualna.  Leteči kurirji, ki po bolnišnicah raznašajo kri in organe, njihovi motorji (streetfigtherji) ki so v bistvu živa bitja in pujsi-policaji, ki jih lovijo.

https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0CEIQFjAI&url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fbloodrunners116&ei=cVkHVb2fIOLTygPvh4LoBg&usg=AFQjCNEg8rKSRLk5WBHHC4IsfE3NcOsv8Q&sig2=3yFiWt8HtsTkDXN_MpsSHg

Včasih so bli na netu vsi deli, ampak jih ne najdem več. Skratka zanimiva zadeva :)

 

10173657_474746642653051_1786578772_n.pn

Objavljeno
Ob 16. 3. 2015 at 22:21, ciciban pravi:

Težava teh ekstremnih predelav pri nas so papirji. Se stvari zakomplicirajo že čisto pri banalnih stvareh. Pa dejansko je pri nas težko pridet do dobre osnove za predelavo.

banalne zadeve si reku.....Kaj je bol banalno kot do neuporabnosti znakažen stroj? gledam valtorone....ja, res je ful dela vloženga. Respect za rokodelstvo. Pa tale fredi kruger..jao bože..in če pustimo estetiko, ki je vprašljiva oziroma stvar okusa, kaj vidmo? Nepotrebno in neuporabno zadevo. Če so bile včasih predelave potrebne za spremembo namembnosti serijskega motorja,  da so bli cafe racerji hitrejši in scramblerji enduraški, je to zdaj vse skup čudno. Včasih so s temi predelavami serijske motorje izboljševali, danes pa se jih slabša. Fantje ki so vozili TON, teh zadev ne bi hoteli. 

tako da ne vem točno kaj je banalno hehe

je pa to zgolj osebno mnenje nergača, ki ima premalo časa da bi vozil svoje navadne konfekcijske motorje. 

Objavljeno

Se strinjam. Večina predelav je precej neuporabnih za vsakodnevno uporabo. Hotu sem napisat, da pri nas še žmigavce težko zamenjaš, da je vse po reglcih, kaj šele da imaš kakšne bolj čudne želje.

 

Če bi imel čas/denar/prostor/potrpljenje bi delal Supermono motor. Nekaj lahkega za po ovinkih, za na Raceland in tako malo za na kavo. Mislim, da kaj takega pri nas na koncu sploh ne moreš registrirat. Veliko bolj realna in izvedljiva je vsaj zame obnova kakšnega youngtimerja.

post-5959-0-60847800-1426585076_thumb.jpg

Objavljeno

Osebno bi barve malo spremenil, ampak tole bi takoj imel ali pa se spravil v predelavo. 

post-15537-0-47167500-1426588692_thumb.jpg

Objavljeno
Ob 17. 3. 2015 at 10:01, Cartman pravi:

banalne zadeve si reku.....Kaj je bol banalno kot do neuporabnosti znakažen stroj? gledam valtorone....ja, res je ful dela vloženga. Respect za rokodelstvo. Pa tale fredi kruger..jao bože..in če pustimo estetiko, ki je vprašljiva oziroma stvar okusa, kaj vidmo? Nepotrebno in neuporabno zadevo. Če so bile včasih predelave potrebne za spremembo namembnosti serijskega motorja,  da so bli cafe racerji hitrejši in scramblerji enduraški, je to zdaj vse skup čudno. Včasih so s temi predelavami serijske motorje izboljševali, danes pa se jih slabša. Fantje ki so vozili TON, teh zadev ne bi hoteli. 

tako da ne vem točno kaj je banalno hehe

je pa to zgolj osebno mnenje nergača, ki ima premalo časa da bi vozil svoje navadne konfekcijske motorje. 

 

Hm,

Fred Krugger je bil izbran za najboljši motor na uradnem tekmovanju za najboljšo predelavo na svetu v letu 2014. Na vseh razstavah je zvezda prireditev. To je motor, ki je postavil nove meje v svetu predelav. 

http://www.amdchampionship.com/news/16291-krugger-wins-2014-amd-world-championship-of-custom-bike-building.html

še nekaj dodatnih slik in proces predelave:

na cesti:

Ali je motor uporaben? Kaj to sploh pomeni, razen navadne demagogije? Vsak motor, ki naredi tehnični pregled je uporaben. Uporabnost mu določi voznik. Nekdo se odloči in gre z čoperjem na pot okoli sveta:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=462017

45000 km okoli sveta na hard tail čoperju - švedski stil:

http://www.bikerhotline.com/builder/2011/11hogtechbp/

 

Praviš, da je vse skup čudno!

Meni je čudna ta konfekcijska moto scena z groznimi šajbami ( uf, kako  piha veter na motorju) , kufri ( za pivo, ko pride na črpalko), foteljskimi sedeži ( drugače boli rit ), da o tistih pisanih čeladah in smučarskih oblačilih ne govorim! Potem pa veselo na blagoslov! Kam je zginila estetika? Na policah supermarketov jo jaz ne vidim.  

kakor pravi Charles Bukowski:

Style is the answer to everything.

A fresh way to approach a dull or dangerous thing

To do a dull thing with style is preferable to doing a dangerous thing without it

To do a dangerous thing with style is what I call art

Bullfighting can be an art 

Boxing can be an art

Loving can be an art

Opening a can of sardines can be an art

Not many have style

Not many can keep style

I have seen dogs with more style than men,

although not many dogs have style....

Style is the difference, a way of doing, a way of being done.

celo besedilo:

 

Objavljeno
Ob 17. 3. 2015 at 13:53, baddad pravi:

 

....Praviš, da je vse skup čudno!

Meni je čudna ta konfekcijska moto scena z groznimi šajbami ( uf, kako  piha veter na motorju) , kufri ( za pivo, ko pride na črpalko), foteljskimi sedeži ( drugače boli rit ), da o tistih pisanih čeladah in smučarskih oblačilih ne govorim! Potem pa veselo na blagoslov! Kam je zginila estetika? Na policah supermarketov jo jaz ne vidim.  

ja super. nimam komentarja. Najboljši motor je.

Meja med stilom in afnanjem je zelo tanka, in pogosto prečkana do neumnosti.

Objavljeno

men se tale kruger zdi tud mal ortodoksen, spada v razred akrapovicevih fulmunov.

me pa zlo drzi da bi pokvaru se enga xjr ja. ker se vam zdi bol kul, 1 al 2 ?

post-47423-0-72132100-1426611811_thumb.jpg

post-47423-0-43895900-1426611845_thumb.jpg

pa noben se mi ne zdi pussy ;)

Objavljeno

Meni osebno No.2.

Koliko cvenka je v takšni igri?

Objavljeno

Prvi mi je bolj kul. Samo ta zic mi je malo pretanek...

Kot je že 'bstulic' vprašal. A imaš kakšno orientacijo, kolk približno bi taka predelava koštala, če bi jo npr. pri nas nekdo nardil (ER mogoče?)

Objavljeno

xjr al pa zephyr ipd so odlična podloga za kej pošvasat, majo predvsem dobre bremze in soliden grušt pa ostala tehnika je na nivoju. men seveda tud zarad višine ker s plastičarji sem takoj minimoto.

tud men se prva zdi bolj zanimiva in kot si omenil z malo bolj debelim zicom. un na sliki ne zgleda dokončan.

taka predelava na osnovo mopeda, če se sam lotiš bi zapravu okol 1 do 1,5k + sevede cajt pa transporti do raznih švasarjev, malarjev itd.

če ti er - so super, mal feminilni ampak majo filing! - nardijo bo brez delov šlo za 3+

moje 2 slikce ne predstavljajo tolk enga udejstvovanja, pri tadrugem se samo plastika za rep pa kliponi z eventuelno skrajšavo zajl tko da nobena ni huda.

pri wrenchih in ex machini pa je cela jeba; druge vilce, koluti, bremze, air box stran, trobente pa filtri, skrivanje akumulatorja, tace nazaj, kiparjenje z rorom, skratka moped je perfekten, zame mal prelep pa zlo drag 15+

scramblerji so pa spet super klasa in vedno bolj so in.

tud o tem razmišlam, sam more bit velik, cca 500ccm, tud mal za u hosto,... triumph pa duče so nardil kar lepe sam so mi spet minimoto:(

Objavljeno

Pri deals and wheels.de ponujajo osnovni kit za kawasaki z750 oz. z1000 za cca. 2.5k. So pa potem zraven še "dodatki", vredni par sto ojrčkov....

Objavljeno

Deals and wheels.de in njihov kit za kawasaki ...post-40856-0-22558800-1426694299_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sve u svemu ni tko napak, ampak nemci niso nek oblikovalski fenomen.

če pogledaš te nemške predelave kam vse vihajo te riti naprej, že tale je mal naprej. poglej si umbave od z1000 1980-1985, pr kaksnih se ti zdi d maš rit viši od glave! skratka za u švarcvald.

 

pa ne jeml mašin z vodnim hlajenjem une na zrak z minimalnim olnim tankom.

Objavljeno

evo; legenda v tapravih cajtih

post-47423-0-79638900-1426710381_thumb.jpg

pa se nekaj vzhodnonemskih ponesrecenih poizkusov kjer je potrebno obnovit tecaj gimnastike ali vsaj karateja da se sploh odpeles na knedl

post-47423-0-30104500-1426710530_thumb.jpg

post-47423-0-27701700-1426710554.jpg

post-47423-0-97453600-1426710574.jpg

za vec teh slik me pa lahko ze kdo kaznuje :)

Objavljeno

Ej okusi so različni. Men so nemški stili streetfighterjev še vedno strupeni. Tole je moj bivši Hooligan   :evilgrin: , 1100 kubikov pussy free mašine

post-20343-0-63090100-1310507425_thumb.jpg

post-20343-125289602809.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

a to si sam naredu?

Objavljeno

Ja, sam sem ga delal ene par let nazaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!