Žarko G. Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 drugač pa je tale stran odlična za take stvari http://www.britcycle.com/
Cimolini Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Takoj ko sem dobil motor, sem ga začel razdirati. Ko sem prišel do okvirja, sem šele zvedel, da moram motor najprej V ORIGINALNEM stanju pripeljati na LPP. Motor je namreč brez dokumentov, vendar če gre za originalnega starodobnika ti dokumente potrebne za registracijo izdajo. Tako sem se lotil setavljanja. Z veseljem lahko povem, da je bil v dveh dneh motor sestavljen in vozen. Sedaj pa najprej dokumenti, potem pa predelava. A ima kdo kake osnovne napotke, kako se lotiti predelave. Sicer sem na netu našel že ogromno materiala, vendar pa saj veste, vsak se kadaj pa kdaj nategne.
Cimolini Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Aja, pa še nekaj o motorju Kupil sem ga ne ebay-u za 2100 funtov, za 230 eur pa so mi ga iz Anglije pripeljali na dom. V osnovi je šlo za nedokončan restavratorski projekt (en disk je blo še treba našraufat), tko da je motor v res dobrem stanju. Na novo pobarvan, nove gume, feltne, izpuhi, električni vžig (namesto platin), elektrika, obnovljen motor ... Edina zadeva, ki jo bo treba obnoviti so bremze. Drugače pa če koga zanima kak del (nove dunlop TT110 gume, izpuhi ...) naj me pokliče, saj bo po predelavi marsikaj ostalo. Trenutno je še takle
KUK679 Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Predelujem motor Triumph Bonneville 750, v hardtail Bobberja. Rabil bi kak nasvet glede varjenja, in prodobitve a testa. Načeloma je treba predelati le zadnji del (glej sliko). Rabil bi tudi kontakt nekoga, ki se ukvarja s tovrstnimi predelavami, in kontakt serviserja Triumph motorjev. Kull zadeva če spraviš skozi se priporočam za kak nasvet,tud sam bi se lotil česa podobnega,bi mojega maxa razrezal hehehe no ja en mauuuuu
Podgurc Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Pozdravljen. Sem ponosni lastnik Bonnevilla, ampak 2001 letnik. Moram povedat ,da je motor neverjeten. Ima 46.000 in čist brez vsakih problemov. Imam pa plan ob priliki (denar) kupit tudi nekaj takega kot imaš ti. V sloveniji se starih Triumphov nekaj najde po garažah. Lansko leto, ko sem potoval 3 tedne po celi bivši Jugi, pa sem jih našel kup, manj ali bolj ohranjenih. Nekaj kontaktov še imam, če boš imel problem s kakim delom. Samo vidim da po teh forumih in E-bayu najdeš vse živo. Imam pa tudi kolege na Muljavi pri Ivančni gorici, ki delajo res vrhunske predelave motorjev in tudi vejo kako se streže tem zadevam okoli a-testov in podobnim birokratskim pizd... Zelo rad bi se oglasil in si ogledal tvoj motor, če je možno. Če te pa zanima kater od kontaktov ki sem jih omenil, pa mi piši ali pa pokliči na 040/399-822. Lp, Kristjan ,Novo mesto
Cimolini Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Motor lahko prides pogledat v Trzin, prej pa me pokliči na 041 960 680 ker sem bolj malo doma te dni :-) Pa se dve lepi sliki ...
ETV1000 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) Hudo. Pomisli na sopotnico. Na tako hudobijo se bo slej kot prej kaj prijelo. :evilgrin: pa poslovi se od križa. Hardtail.... Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil ETV1000
bass Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) Bejbam dol visi za sentimentalno mašinerijo in dodelane detajle. Za "sopotnice" iskat je bolj primeren kak kričeče-šaren SS, čimnovejše izdelave. So pa tole lepi primerki, bravo. Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil bass
motofrik Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 bass pravi: Bejbam dol visi za sentimentalno mašinerijo in dodelane detajle. Za "sopotnice" iskat je bolj primeren kak kričeče-šaren SS, čimnovejše izdelave. To ti pa tudi jaz lahko pritrdim... Ko moji samo menim Mustanga'67 ali pa vsaj Hrošča 1300 '70, začne kar zavijati z očmi. Motorje pa itak tako skritizira, da je sam star drek. Ampak nekoč, nekoč bo oldtimer pri bajti, pa amen. Pa saj motorje vozimo za lastno veselje, mar ne? Torej drugega sedeža niti ne rabiš.
KUK679 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Dober okus imaš za mašine ...mustang 67-68 fastback mora biti,hrošči so pa itak prva liga
kađiva Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 marsikej se da narest iz Triumpha, čez lužo so čist mahnjeni na njih poglej si mal ta link BRITTOWN evo pa še en lep primerek :evilgrin:
motofrik Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 Res se da marsikaj narediti iz njih...
RVT Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Tale je limited edition :naughty: Millyard Viper V10
Demon Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 No pa še Blejda v dveh limitiranih izvedbah. "Black Pearl" in "Pacific Edition". casper7 1
RVT Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Honda cbx V12 AJ, malakai in xyznanixyz 3
RVT Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Kickboxer Subaru WRC gandi, boost in malakai 3
RVT Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Fallout :krneki: boost, malakai, gandi in 1 other 4
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 CR&S 1916 ccm boost, MowzancR in Prevtzer 2 1
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Roland R1 Prevtzer in MowzancR 1 1
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Black Beauty MowzancR in Prevtzer 1 1
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 NO REGRETS :grim MowzancR, boost in Prevtzer 2 1
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 RENSTAR :yes: MowzancR, boost in Prevtzer 2 1
RVT Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 GRUNT SPORTSTER MowzancR in Prevtzer 1 1
Rude Boy Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 meni tale bonnie trga gate, glavo in denarnico ! ciciban, Nagaya, RVT in 2 others 3 2
MiNa Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 Tale pa lomi in trga asfalt... OK, dieses Monstrum ist soweit vom Begriff Motorrad entfernt wie dieQE2 von einem Motorboot aber Show ist Show und auf die Idee, einenrussischen T-52 Panzermotor (1000PS aus 38 Liter Hubraum und 1,5tschwer) in einem “Motorrad” zu verbauen muss man ja auch erst einmalkommen. trojan69 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se