Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

ja prou mas. sicer vidm da je hotu povezat zavorni krog v zlato pravilo :)

bolsi brez!

kaj pa tole, a kdo pozna??

post-47423-0-53472000-1428668959_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je ta ja, sam ga ni ravno divje hvalu mozakar, pa zic je zlo bobber, okvir mi je pa top.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 2003 Ducati Monster 1000 - Pepo Rosell 

Everything starts with a 2003 Ducati Monster 1000The OEM frame has been modified with a new rear sub frame and provided with a CNC machined ergal triple clamps. These bite adjustable S2R 1000 forks. On top, we have Tomaselli regulable clip ons: quick open gas throttle, radial brake pump and radial clutch pump by Discacciati. There is also a Ducati Performance steering damper… Just in case. The floating rotors are Discacciati as well. Brake lines are by frentubo. The front light is a V Rod replica with a custom carbon fiber support. The new rev counter is by Aviacompositi. The fuel tank is from a Ducati 749 modified with an endurance quick filling gas cap. The solo seat is the typical RAD 02. The rear shock is Ohlins and the swingarm is OEM. The rear pegs are in ergal, CNC machined. The metal flake painting is by Artenrunta painting. In case you are wondering, the engine too received special cares: ported heads, ergal lightened flywheel, anti-hopping clutch , Tamburini race oil cooler, KN air filters, Mycrotech ECU, SuperMario 2 in 1 exhaust system with megaphone muffler (the ergal CNC machined pooley covers are by Speedy Moto).

XTR01.jpg

XTR03.jpg

XTR04.jpg

XTR08.jpg

XTR09.jpg

XTR10.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce malce "neumno" vprasanje, pa vendar. Kako je pri nas v prelepi skoruperani dezeli s homologacijo, oz. Zakonodajo, prakso....recimo, da imas odlicno hondo cb letnik 78 se pravi starodobnik, ali pa ducati monstra 03 oba predelana v cafe racer(misleno ali ali)...dele pa si narocil preko ebaya...in sestavil sam doma?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih vedenjih misija nemogoče.

Pooblaščenci za homologacijo so izredno pomembne osebnosti in vejo vse.

Za vsak novo vgrajeni del je potrebna s strani proizvajalca motorja odobritev oziroma potrjena skladnost z vozilom na katerega se le ta del vgradi.

Kljub temu, da npr. novo vgrajeni del ima oznake skladnosti v EU, le to pri nas ne velja.

Vprašanje pa je, in mislim da je to potrebno razčistiti, ali sploh potrebuješ homologacijo. Pri nas je homologacijski obrazec pričel veljati za motorje od letnika 1997 dalje, ali nekaj podobnega.

Kdo lahko ugotovi, kaj je na motorju original vgrajeno in kaj ne.

En kup je tukaj vprašanj in odgovorov, ki so nerazjasnjeni in je pri nas do ustreznega tolmačenja nemogoče priti.

 

O omenjeni problematiki sem govoril tudi s predelovalci svetovnega formata, pa so se samo nasmehnili ob podobnem vprašanju kot ga postavljaš ti "Lencdo". Vprašanje ni neumno, odgovori pa so.

 

Skratka, to je misija nemogoče.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Nekako se mi je dozdevalo, da je tako. Tudi jaz sem slisal, da do nekaterega letnik enostavno ne rabis homolgacije, ker je pac takrat se ni bilo...ampak spet baba cula baba rekla. Se bom pozanimal kako je pri starodobnikih. Ali imajo status starodobnika ali status custom ali nekaj takega, ce je predelan v kakrsno koli predelavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve Grom iz Vranskega, kaj več o tem. Sigurno, pa so interpretacije odvisne tudi od posameznikov, ki v tem vidijo kakšen evro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve Grom iz Vranskega, kaj več o tem. Sigurno, pa so interpretacije odvisne tudi od posameznikov, ki v tem vidijo kakšen evro.

 

:) :) bolš bi težko povedal. ta trenutek  sem v tem postopku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) :) bolš bi težko povedal. ta trenutek  sem v tem postopku

me zelo zanima s čim se ubadaš. Vem, da je vsak problem specifičen, kar pa po mojem njenju ne bi smel biti. Pri nas iz vsake muhe naredijo slona. Če boš na volji bi se priporočal za kakšno debato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 4. 2015 at 12:12, tomash pravi:

Evo, še več je pa na netu.

Gre pa takole:

odslužena policijska motocikla, generalna obnova motorja, okvirja, vilic, izdelava zadnjega okvirja in sedežev, custom dodatki in oprema (krmilo, ogledala, smerokazi,  .. .)

Eno leto dela ( s presledki) in to je to.

mam svoje, dokaj odklonilno, mnenje o predelavah, in zelo podoben pogled na BMWje. Še posebej do Rjev.  AMPAK tale bokserček mi je pa tako všeč, da sm na avtonetu iskal policijske odpise :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da ne boste samo jamrali kako vsi samo govorijo in nič ne delajo. Tu je moj projekt GPZ 750, trenutno še bolj v začetni fazi. Če mi nebi zmanjkalo barve bi bil v delavnici :) , tako pa imam čas malo predstavit stvar. Skratka kupil sem starega gpz-ja 750 letnik 84, sedaj pa nameravam z njim narediti nekaj v mad max stilu. Uporaben bo tudi kot nekakšen touring motor, motor, ki ga imam trenutno, ni ravno udoben za daljše ture. Najprej bom celega prebarval v mat barvo, masko nameravam pustiti originalno. Zadek in boke pa nameravam narediti iz pohodne pločevine, upam, da bo to še šlo skozi, da ne bo problemov z registracijo. Sicer pa je motor mehansko v zelo solidnem stanju, bilo je nekaj malenkosti za porihtat, ampak, ko ga bom spravil skupaj bi moralo vse delati bp. Je pa sicer pri nas težko dobiti dobro osnovo, izbire ni ravno na pretek, ali pa ni papirjev itd...Če je pa v preveč dobrem stanju ga je pa škoda predelovati.

Žal so slike bolj slabe kvalitete, ampak za občutek bo :)

IMG_2746.JPG

IMG_20150425_142916.jpg

IMG_2744.JPG

IMG_2745.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo decentrn., una fotka od uzad je dobra!

men so sam feltne nekak prevec mlinckaste, spacy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo decentrn., una fotka od uzad je dobra!

men so sam feltne nekak prevec mlinckaste, spacy

 

Glede na kardan, je izbira felten zelo skopa in  zdi se mi da si dobro opisal - zračno. Kar je meni fajn. :)

Zadnje kolo je kul ampak prvo izgleda štorasto in to zaradi prevelikega blatnika, ki je masivnejše kot sedež. 

Manjši blatnik bi naredil motor še bolj zračen - minimalističen, to kar je.

Sicer, motor je namenjen samo za dirke. 

 

Iz Belgije:

One Punch Mickey - Zadig Motorcycles

Še link, ki se ga splača pogledati:

 

http://zadigmotorcycles.com/

post-11340-0-06203700-1430565954_thumb.jpg

post-11340-0-69997700-1430565976_thumb.jpg

post-11340-0-14782900-1430565992_thumb.jpg

post-11340-0-80133800-1430566012_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mad Max - Fury Road ta mesec v kinu! 

 

Enka je bila super, Dvojka še zelo solidna, Trojka skoraj zanič. Pri tanovem pa upam, da ne bo vse baziralo samo na spektakularnih računalniških efektih... 

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!