Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno

1979

 

 

oziroma takle moped je še zdej top!

 

 

teli sešvaski iz 2015 me nekak ne prepričajo, mogoče sm u letih... :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Enka je bila super, Dvojka še zelo solidna, Trojka skoraj zanič. Pri tanovem pa upam, da ne bo vse baziralo samo na spektakularnih računalniških efektih... 

Glede na intervjuje z igralci so pri snemanju uporabljali natačno 0 specialnih efektov. (Nekateri člani so dejansko razmišljali, da bi tožili snemalce zaradi mučenja, ker so jih veselo zabijali v avte, s tovornjaki, itd.)

Objavljeno

Glede na intervjuje z igralci so pri snemanju uporabljali natačno 0 specialnih efektov.

 

Objavljeno

Glede na intervjuje z igralci so pri snemanju uporabljali natačno 0 specialnih efektov. (Nekateri člani so dejansko razmišljali, da bi tožili snemalce zaradi mučenja, ker so jih veselo zabijali v avte, s tovornjaki, itd.)

Ja ja, igralci bojo itak rekli, da je bila srednjeveška inkvizicija navadno božanje v primerjavi z njihovimi mukami na snemanju. Ne vem katerih "0 specialnih efektov" so imeli v mislih. Že v tem dveinpolminutnem trejlerju kar šprica od računalnikov. Ampak si bomo šli to pogledat, jasno.

Škoda, da se kakšen režiser ne spravi delat reprize "The Wild One".

Objavljeno
Ob 4. 5. 2015 at 17:27, izibajker pravi:

Ja ja, igralci bojo itak rekli, da je bila srednjeveška inkvizicija navadno božanje v primerjavi z njihovimi mukami na snemanju. Ne vem katerih "0 specialnih efektov" so imeli v mislih. Že v tem dveinpolminutnem trejlerju kar šprica od računalnikov. Ampak si bomo šli to pogledat, jasno.

Škoda, da se kakšen režiser ne spravi delat reprize "The Wild One".

Kokr sm jst vidu par posnetkov, so detajli res obdelani z računalniki, itak, da boljše izpade, ampak osnova je pa taprava, torej če vidiš tovornjak k se zabije v avto, je to pravi tovornjak in pravi avto in pravi crash. Vsaj tako zatrjujejo in glede na slike odpada po snemanju jim kar verjamem :D

Over 80% of the effects seen in the film are real practical effects, stunts, make-up and sets. CGI was used sparingly mainly to enhance the Namibian landscape, remove stunt rigging and for Charlize Theron's left hand which in the film is a prosthetic arm.

Objavljeno

me zelo zanima s čim se ubadaš. Vem, da je vsak problem specifičen, kar pa po mojem njenju ne bi smel biti. Pri nas iz vsake muhe naredijo slona. Če boš na volji bi se priporočal za kakšno debato.

evo, uceri sm zrihtu postopek. zdej mam homologerano predelavo in starodobno registrirano! za kahvo al pivo kr javi....

do nedele sm u portorozu.

Objavljeno

Sportster Wonder Customs 

 

Specs. Chassis: Custom triple trees; Hypermotard inverted forks; Ducati classic swingarm; Ohlins rear shock; Marchesini rims; Dunlop 616 tires; Brembo calipers. Bodywork: Pro taper FMX bar; Trailtech speedo; Joker Machine hand controls; customized Triumph tank and gas cap; custom made oil tank; custom seat on a home built sub frame. Engine: 1200 conversion kit; chain conversion; custom made stainless exhaust. 

post-11340-0-93545600-1430907943_thumb.jpg

post-11340-0-28350100-1430907988_thumb.jpg

post-11340-0-12045400-1430908010_thumb.jpg

post-11340-0-10827300-1430908057_thumb.jpg

post-11340-0-10317000-1430908148_thumb.jpg

Objavljeno

evo, uceri sm zrihtu postopek. zdej mam homologerano predelavo in starodobno registrirano! 

 

Super!! A opišeš mal kakšen je postopek homologacije? kakšne papirje rabiš itd.

Objavljeno

Gpz počasi dobiva končno podobo, pač v duhu prihajajočega Mad Maxa :D Sedaj čakam še na papirje, potem pa na tehničnega. Zadek sem izdelal sam, drugo pa je originalno, tako, da nisem imel težav s certifikatom starodobnika :OK:

post-10500-0-70463900-1430924710_thumb.jpg

post-10500-0-85364100-1430924831_thumb.jpg

post-10500-0-62306400-1430924944_thumb.jpg

post-10500-0-90783600-1430925084_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

evo, uceri sm zrihtu postopek. zdej mam homologerano predelavo in starodobno registrirano! za kahvo al pivo kr javi....

do nedele sm u portorozu.

bova pir spila drug teden, pa da rešmo to državo pred kompliciranimi postopki

Objavljeno
Ob 6. 5. 2015 at 17:13, otko pravi:

Gpz počasi dobiva končno podobo, pač v duhu prihajajočega Mad Maxa :D Sedaj čakam še na papirje, potem pa na tehničnega. Zadek sem izdelal sam, drugo pa je originalno, tako, da nisem imel težav s certifikatom starodobnika :OK:

eno razjasnitev pojmov bi prosil .. ali je govora o :

- certifikatu starodobnika

ali

- homologaciji za starodobnika

 

kar je kar pomembna razlika ..

 

za certifikat moraš zaprositi pri eni od zvez za starodobnike kar stane določeno vsoto denarja : če si član društva starodobnikov , ki je v eni od zvez je pridobitev cenejša , če pa nisi član pa moraš plačati samo izdajo certifikata ter potem vsako leto letno članarino za članstvo v zvezi starodobnikov...

 

za homologacijo je postopek drugačen - napisal bom za uvoz starodobnika ki sem ga jaz kupil ..

vozilo mora odgovarjati zahtevani starosti - se mi zdi da so sprejeli ali pač ne 30 let - če niso je 25 let..

to je zahteva ministrstva za promet...nato se pošlje zahtevek za mnenje na eno od zvez s slikami in ko se pridobi pozitivno mnenje , da vozilo odgovarja statusu starodobnika se pridobi homologacijski kartonček !

 

ker je homologacijski kartonček državni veljavni papir nimaš nobenih dodatnih stroškov z raznimi članarinami , udejstvovanjem ali obnovo certifikata , katerega veljavnost je - vsaj bila - 5 let !!!

Objavljeno
Ob 7. 5. 2015 at 8:22, thumper pravi:

eno razjasnitev pojmov bi prosil .. ali je govora o :

- certifikatu starodobnika

ali

- homologaciji za starodobnika

kar je kar pomembna razlika ..

Govora je o certifikatu starodobnika, in ja, postopek je tak kot si napisal s tem, da je potrebna starost (razen izjemoma) 30 let. To velja od 2013, prej je bila predpisana starost 25 let. Ni pa to nek pretiran strošek, vse skupaj okrog 150 eu, včasih je bilo menda dražje. S tem, da sedaj ni več dovolj vloga in fotografija motorja, ampak motorno kolo komisar veteranske zveze osebno pregleda.

Glede uvoza me zanima kdaj si ga uvozil, ker od lanskega leta kolikor sem jaz seznanjen ni več nobenih ovir za uvoz motorja iz EU -  ne glede na starost. Seveda mora imeti prometno itd...skratka, če  je motor že bil registriran npr. v  Nemčiji ga lahko uvoziš in registriraš tu, ne da bi delal neke homologacije itd....vsaj tako so mi rekli ljudje, ki te homologacije opravljajo.

Objavljeno

Homologacija se reče pogovorno tistemu, kar je v resnici identifikacija vozila. To moraš še vedno opravit. Če pridobiš (seveda pozitivno) mnenje o starodobnim vozilu dobiš na davčnem uradu potrdilo o oprostitvi DMV, drugače te pa še tam mal ocarinijo-odvisno od norme, ki jo dosega motor. Rabiš pa prometno (v primeru DE je dvodelna!!) in kupo-prodajno pogodbo.

Objavljeno

no če bi opravljal homologacijo za starodobnika pa bi rabil samo mnenje - plačljivo - s strani svamu ali svs  na osnovi slik je bilo 2008 - tega nato predložiš ministrstvu za promet zraven vloge ...

ko opraviš homologacijski pregled je status starodobnika vpisan v sistem - kar pri certifikatu se mi zdi da ni ..

 

primer  je tudi recimo tomos apn4 1973 .. če bi želel legalno po črki zakona peljati preko omejitve 45km/h bi moral opraviti homologacijski pregled za starodobnika in tam potem vpišejo tistih dejansko dovoljenih 49km/h za kolikor je bil takrat narejen..

v primeru apn4 ti sam certifikat svamza ali svs-ja zakonsko še zmeraj ne dovoljuje 49 temveč velja 45 na uro..

Objavljeno

BMW made in Japan

Kenji Nagai -  digger gtl 1600  :love1:

 

drug bike na videu je od Keiji Kawakita -  ‘Juggernaut,’

post-11340-0-28548700-1431517033_thumb.jpg

post-11340-0-53167500-1431517051_thumb.jpg

post-11340-0-45005600-1431517080_thumb.jpg

post-11340-0-63352500-1431517109_thumb.jpg

Objavljeno

Evo, nekaj v duhu jutrišnje premiere novega Mad Max-a.

Samo s to razliko, da tale predelava ni nastala v avstralskih filmskih garažah, ampak pri nas, v delavnici DELO OSVOBAJA.

BMW 850 RT (1999)

 

post-40830-0-34246600-1431548131_thumb.jpgpost-40830-0-84856000-1431548131_thumb.jpg

post-40830-0-29347100-1431548132_thumb.jpgpost-40830-0-80598100-1431548132_thumb.jpg

post-40830-0-31093100-1431548133_thumb.jpgpost-40830-0-80659300-1431548133_thumb.jpg

post-40830-0-33283300-1431548134_thumb.jpgpost-40830-0-91237700-1431548134_thumb.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

uff, tale je pa zaj*. krmilo, stopalke, gume pa suicide shifter. bolj za show kot za stelvio :)

pred kratkom vidu enga k100 njihovga na boljsjaku u lj. tist je delval cist vozen.

Objavljeno

uff, tale je pa zaj*. krmilo, stopalke, gume pa suicide shifter. bolj za show kot za stelvio :)

pred kratkom vidu enga k100 njihovga na boljsjaku u lj. tist je delval cist vozen.

Te stroje imajo oni tudi za snemalno-reklamne namene...

Še dva bom objavil v naslednjih dneh. Moram fotke še malo obdelat...

Objavljeno

ne vem no, mozno da jih kaj posoja al pa sam gor skace. nazadne sm ga vidu na pustni povorki, februarja!, gol do pojasa na quadu je uprizarjal luciferja!

na maxa pa pocakam da ga skrekajo na torent, nimam glih nek ultra filing glede kvalitete....

Objavljeno

Ja, saj veš da predelave niso vedno samo zato, da se izboljšajo vozne lastnosti originala. Nekaterim je v užitek že sam proces... Ampak ta tip ima v svoji garaži tudi motorje za doooolge fure...

Objavljeno

morm paol prou it do nega pogledat.

zalarjev joško jr. ma bliz 200kg tko da bi jes iz dooolge fure izvzel kšn o

Objavljeno

Evo, še en stroj iz delavnice DELO OSVOBAJA imenovane...

Osnova: BMW K 75 RT (1996)

post-40830-0-81108000-1431681657_thumb.jpgpost-40830-0-43799700-1431681658_thumb.jpg

post-40830-0-85879500-1431681658_thumb.jpgpost-40830-0-33941300-1431681659_thumb.jpg

post-40830-0-85353100-1431681659_thumb.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

DELO OSVOBAJA

Osnova: Moto Guzzi Nevada 750 (2004)

post-40830-0-59149900-1431944240_thumb.jpgpost-40830-0-99096200-1431944240_thumb.jpg

post-40830-0-26159300-1431944241_thumb.jpgpost-40830-0-57477600-1431944241_thumb.jpg

post-40830-0-84263600-1431944241_thumb.jpgpost-40830-0-10842900-1431944242_thumb.jpg

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!