Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

Evo sem se pozanimal malo in kupil Kawo KZ750 letnik 1984. Zdaj jo bom prvo porihtal tehnično, uredil certifikat starodobnika pol pa veselo na delo (predelava). Čez kako leto pa prilepim kako sliko, sem si dal 1 leto časa ker bom delal kolikor bom imel časa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tega KZ750 si kupil v "original" stanju tu pri nas? Pa malo si pribeleži še vse stroške (nabavna cena Kawe, stroški okrog certifikata in homologacije, strošek obnove agregata + ostale predelave...). Bi bilo na koncu zanimivo videt tudi neko (o)ceno za končan projekt. Vsekakor upam, da bo nižja kot npr. pri teh mojstrih: http://www.wrenchmonkees.com/. Veliko uspeha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motofan2 pravi:

Evo sem se pozanimal malo in kupil Kawo KZ750 letnik 1984. Zdaj jo bom prvo porihtal tehnično, uredil certifikat starodobnika pol pa veselo na delo (predelava). Čez kako leto pa prilepim kako sliko, sem si dal 1 leto časa ker bom delal kolikor bom imel časa. 

 

pred 47 minutami, izibajker pravi:

A tega KZ750 si kupil v "original" stanju tu pri nas? Pa malo si pribeleži še vse stroške (nabavna cena Kawe, stroški okrog certifikata in homologacije, strošek obnove agregata + ostale predelave...). Bi bilo na koncu zanimivo videt tudi neko (o)ceno za končan projekt. Vsekakor upam, da bo nižja kot npr. pri teh mojstrih: http://www.wrenchmonkees.com/. Veliko uspeha.

??? kakšen certifikat???

če je motor uvožen kot starodobnik je treba samo pridobiti mnenje ene od zvez na podlagi fotografij dejanskega stanja motorja (če odgovarja osnovnim tovarniškim specifikacijam in izgledu) - svamz ali svs ( boljše to zadnje kakor sem slišal) - ki se ga seveda plača , prometno ministrstvo pa potem na osnovi tega strokovnega mnenja izda dovoljenje za izdajo homologacije / homologacijskega kartončka v katerem piše "starodobnik" ..basta ..

homologacija je najvišji uradni dokument "požegnan" s strani države , ki je vpisan v sistem registracij vozil  pri katerem - vsaj pri triglavu - velja 50% popust na cestnino in 90% popust na zavarovanje ...

certifikat posamezne zveze starodobnikov pa je dejansko za tiste , ki bi želeli plačevati dodatno članarino v zvezi ali pa so že člani enega od registriranih klubov starodobnikov in imajo dodatne interese  -dodatni popusti pri nevem čem in podobno..

kako je z vozili , ki so že bila registrirana pri nas pa ne vem točno...vem za apn4 , ki ima tovarniško končno hitrost 49km/h , v zakonu pa je max .hitrost dovoljena 45km/h da bi moral opraviti homologacijo za starodobnika na osnovi katere bi mi bilo potem dovoljeno dosegati max.hitrost z malo tablico 49km/h.. so fukjeni al kaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, izibajker pravi:

A tega KZ750 si kupil v "original" stanju tu pri nas? Pa malo si pribeleži še vse stroške (nabavna cena Kawe, stroški okrog certifikata in homologacije, strošek obnove agregata + ostale predelave...). Bi bilo na koncu zanimivo videt tudi neko (o)ceno za končan projekt. Vsekakor upam, da bo nižja kot npr. pri teh mojstrih: http://www.wrenchmonkees.com/. Veliko uspeha.

Pomoje je dosti odvisno koliko daleč hočeš it z predelavo. Lahko namontiraš samo cafe sedež in M krmilo, pa je stvar že podobna Cafe racerju. ob predpostavki, da samega motorja ni treba obnavljat je lahko cela predelava dokaj poceni stvar.

Teli Wrenchmonkies in podobni... Se strinjam, da so cene napihnjene. Po drugi strani, bi pa tudi v lastni režiji podobna predelava lahko hitro šla na ceno enega novega motorja.

Lej recimo banalen primer vmetenja. Lahko pustiš pri miru in te ne stane nič. Lahko pa daš samo za zadnje vzmetenje od kakega Ohlinsa 800€.

BTW Sem nahitro pošpejal enega od Wrenchmonkees: Že sam kolesni obroči vsak po jurja, števec 500.... v glavnem precej drage komponente so gor. Pa za razliko od predelave v lastni režiji je noter še cena dela, najem garaže...

 

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tako kot praviš. In tudi nekateri pri nas so naredili že zelo lepe predelave. Ampak poglej en praktičen primer. Fotke, ki sem jih nanizal na prejšnji strani. Čisto na koncu (najmanjša fotka) najdeš Honda CB550 F (letnik 1977), predelana v Cafe racer, Cena: 8.500€. Halo!!!! Jaz verjamem, da je mojster seštel vse ure dela, pa material... Ampak me vseeno zanima kje bo našel kupca za to ceno??? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka stvar ima svojega kupca za neko pravo ceno. Pri predelavah je težko postavit ceno, ker je tako kot si sam enkrat zapisal... vsake oči imajo svojega malarja. Nekomu je lahko to motor huda predelava za 10K € spet drugemu motor, ki ni bil več vreden obnove in je šel v predelavo z željo po čim večjem zaslužku. Pa dokler stvari ne vidiš od blizu je težko rečt koliko je bilo res vloženega truda in denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, izibajker pravi:

Je tako kot praviš. In tudi nekateri pri nas so naredili že zelo lepe predelave. Ampak poglej en praktičen primer. Fotke, ki sem jih nanizal na prejšnji strani. Čisto na koncu (najmanjša fotka) najdeš Honda CB550 F (letnik 1977), predelana v Cafe racer, Cena: 8.500€. Halo!!!! Jaz verjamem, da je mojster seštel vse ure dela, pa material... Ampak me vseeno zanima kje bo našel kupca za to ceno??? 

ok ..gremo nprot nazaj... kje boš pa dobil dokaj v redu štirjaka l.77 pod 3500€? sej potem 5000€ hitro nanese ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam za 2K se dobi že marsikaj. Sploh modeli, ki niso toliko iskani so kljub starosti še vedno poceni. Kakšne CB 750 Four ali pa Z900 je pa danes že škoda za uporabo v "znanstvene namene". 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako. Na primer pri našem soforumašu @trojan69 se vedno najde kakšen tak model iz 80ih, v rangu 2k€. Legendarni modeli iz 70ih (kot npr. CB750 F ali Z900) pa so mnogo lepši in tudi bolj vredni, če se jih pusti oz. obnovi v originalni obliki. Če si kdo želi pogledat u nulo spedenan in obnovljen Z900 (iz začetka 70ih), naj malo pobrska po forumu, je mojster ne tako dolgo nazaj že objavil fotke...

Pa še malo za šalo in še bolj zares. Tistemu, ki bo prvi kupil že predhodno izdelano predelavo (na prejšnji strani so fotke nekaterih, ki se trenutno prodajajo v rubriki na Avtonet-u) častim pizzo+pir.

Ob 4. 2. 2016 ob 13:56, ciciban pravi:

Teli Wrenchmonkies in podobni... Se strinjam, da so cene napihnjene. Po drugi strani, bi pa tudi v lastni režiji podobna predelava lahko hitro šla na ceno enega novega motorja....

Wrenchmonkees bi morali biti vsem našim mojstrom, ki delajo predelave, vsaj malo za zgled. Pa tu ne mislim, da jih morajo kopirat v dizajnu, ampak v samem pristopu k projektu. Oni v glavnem delajo predelave po naročilu, tako da imajo kupca že v samem štartu, še predno zapoje flexerca. Začela sta pa tako, da sta prve bajke predelala zase in za frende. Pa še ena zanimivost. Do sedaj so izmojstrili 75 predelav, ampak prvi projekt (Monkee #1) je še vedno v lasti in uporabi enega od ustanoviteljev te delavnice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ciciban pravi:

Tam za 2K se dobi že marsikaj. Sploh modeli, ki niso toliko iskani so kljub starosti še vedno poceni. Kakšne CB 750 Four ali pa Z900 je pa danes že škoda za uporabo v "znanstvene namene". 

govorim o honda 4 cil.. od 360 naprej .. če je solidno ohranjena in vozna brez nekih ekstremnih anomalij okoli porabe olja potem so cene visoke ..

je pa res , da se lahko v tujini dobi osnovo za projek že nekje okoli 500-800e..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas je izbira precej slaba, ker so bili takrat takšni hecni cajti. Zunaj je ponudba večja... Pa res je tudi, da se z nakupom pravi stroški šele začnejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam eno ceno v spominu za tadnje ohlinse - twin plinske z rezervoarjem nastavljivi - se mi zdi da stabejo 1100-1200e ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

mam eno ceno v spominu za tadnje ohlinse - twin plinske z rezervoarjem nastavljivi - se mi zdi da stabejo 1100-1200e ..

Vidiš, to je že en tak dodatek, ki po nepotrebnem zvišuje ceno ene take predelave. Če bi si jaz npr. delal enega takega kofetarja bi vztrajal pri low cost budgetu. Itak se s takim bajkom delajo bolj kratke fure, pa sama lega na motorju ni prav udobna, zato tudi ohlinsi za jurja ne bi bistveno popravili tega občutka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 2. 2016 ob 22:21, ciciban pravi:

Pri nas je izbira precej slaba, ker so bili takrat takšni hecni cajti. Zunaj je ponudba večja... Pa res je tudi, da se z nakupom pravi stroški šele začnejo.

Odvisno kakšno predelavo hočeš in kako se znajdeš :). Veliko stavari se dobi rabljenih npr. kaki stari Marazocchi amortizerji pa se jih obnovi, tarozzi krmila, stopalke itd. Ceneje in bolj v stilu.. Pri samem motorju pa je bolje kupiti malo dražjega, in lepo vzdrževanega. Ti stroji so narejeni da delajo, in agregata ponavadi  ni potrebno generalno obnavljat. Če pa kupiš kakšno razvalino potem pa ja....  cena obnove hitro nekajkrat preseže ceno motorja...

Kot je rekel že izibajker, se pri meni vedno najde kak zanimiv model primeren za predelavo... Poglejte link v podpisu...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 2. 2016 at 11:35, trojan69 pravi:

Odvisno kakšno predelavo hočeš in kako se znajdeš :)....

trojan69, ti imaš sigurno vse svoje bajke (ki so naprodaj) lepo fotografsko dokumentirane v začetnem stadiju. Če bo kakšen tvoj kupec delal predelavo, pa naj ti potem pošlje fotke predelanega, in jih objaviš (ali pa on) v smislu "before and after". Novi lastnik pa naj še navede, kaj vse je bilo zamenjano in za kakšnen strošek je šlo...Samo tako bomo malo bolj realno dobili vpogled v cel proces. Ne pa, da nekdo 40 let staro Hondo cb550 predela v kafe rejserja (samo kvaliteto predelave je po slabih fotkah bolj težko komentirat). Potem pa to poskuša prodat za 8.500€ (za ta cenovni rang bi bile lahko vsaj fotke boljše). Na koncu opisa pa doda, da pri tej ceni ne bo nobenega zaslužka!!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, izibajker pravi:

 Potem pa to poskuša prodat za 8.500€ (za ta cenovni rang bi bile lahko vsaj fotke boljše). Na koncu opisa pa doda, da pri tej ceni ne bo nobenega zaslužka!!! 

to je komot..če je računalničar pa svoje ure obračuna 76e + ddv .. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2/4/2016 at 11:37, izibajker pravi:

A tega KZ750 si kupil v "original" stanju tu pri nas? Pa malo si pribeleži še vse stroške (nabavna cena Kawe, stroški okrog certifikata in homologacije, strošek obnove agregata + ostale predelave...). Bi bilo na koncu zanimivo videt tudi neko (o)ceno za končan projekt. Vsekakor upam, da bo nižja kot npr. pri teh mojstrih: http://www.wrenchmonkees.com/. Veliko uspeha.

Agregat dela in verjetno ne bo treba nič obnavljat. Na splošno je vse OK tako da bi moral biti vozen in tehnično izpraven po enem dobrem rednem servisu + nove gume.

Ravno zato sem vzel 750 ker 900 in 1000 so predrage in jih je škoda rezat.

Kaj bom pa naprej delal bom pa videl. Zdaj prvo porihtat osnovno in vse papirje (nima nič) potem pa dalje.

Bom pa beležil in ob priliki objavim stroške ker vem da žena ne bere tega foruma :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 2. 2016 ob 20:50, motofan2 pravi:

...Bom pa beležil in ob priliki objavim stroške ker vem da žena ne bere tega foruma :)

ko boš zrihtal papirje povej kako si to uredil... 

aja še to - nč ne veš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj Brat (mislim na tip predelave ;) ) je šel takole, 2.500 moped, 1.280 deli po ebayu, 550 mehanska prenova agregata, 2.200 žagarije, peskanja, barvanja, elektrika, zic, ....

pol mam pa še starodobniški postopek s homologacijo in pregledom itd (svamz) 490 akumulator in gume 350 in evo mene na 7.300 pa sem se dobr dilal....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poučna in natančna finančna (re)konstrukcija. Če se ne motim, tole je ta tvoja Suzika, s katero si se jeseni na DGR prpelu...

IMG_0692.JPG.c2d29e8ee9ad5a2bad9e7b04f4b

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj je potrebno napisat....

Fantje, ne kupujte motorjev brez papirjev, privlečenih iz bogsigavedi katerega odpada v tujini. Zgodovina takih vozil ni znana, lahko da v tujini nikoli niso bila odjavljena, lahko da so bila v preteklosti celo ukradena ali pa še huje, da so bila vpletena v kako kaznivo dejanje. Predvsem pa je tehnično stanje takih motorjev precej vprašljivo.

Poleg tega...ne pretiroma zlorabljat statusa starodobnih vozil, ker se posledično zaostrujejo pogoji za pridobitev. In z tem na dolgi rok pljuvamo v lastno skledo. Vemo pa,da se v naši deželi še vedno vse da...če ponudiš pravi osebi določen denar. In to se mora počasi nehat!

Delajmo z pametjo in z srcem...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar dosti vode je preteklo od takrat, ko je luč sveta ugledala moja custom predelava. Takole je izgledala v začetku 80ihMoj BMW-a.jpg

Ampak po vseh teh letih še nisem sto posto odmislil ideje, da se lotim reprize. Ene par pomislekov imam, pa če ima kdo kakšen komentar..

Dejstvo je, da so za razne predelave najlepše osnove prav tiste iz dežele vzhajajočega sonca iz 70 in 80ih (oblike rezervoarjev, relativno enostavni in zanesljivi agregati, okvirji, ki se jih da žagat...). Prva dilema. Ali je za predelavo res nujno izbrati bajk, ki je star 30+ let? OK, pri takih starodobnikih  je cenejša registracija. Pa recimo, da ga primerjam z motorjem, ki (še) ni starodobnik, in ki ima (samo) 35kw moči. Registracija takega (novejšega) pride cca. 90€/leto. V primerjavi z npr. 10 let starejšim "starodobnikom" bi bila razlika verjetno tam okrog 50€/leto (tako, približno). Kateri bi še bili plusi za odločitev v smeri izbire starodobnika razen vsakoletnega stroška registracije? V vsakem primeru je treba potem tako predelavo peljati skozi postopek homologacije in pregled svamz (pri novejšem to zadnje odpade). Se pravi prihranek pri tem postopku bi bil mogoče cca. 250€ v prid starodobnika. Bi imela pa izbira novejšega motorja tudi nekaj prednosti: manj obrabljen agregat, bolj zanesljivo delujoča elektrika, nižja nabavna cena samega motorja in cena rezervnih delov... Če prav razumem, če daš na predelan motor npr. drugo luč, žmigavce... Vsi ti deli morajo biti novi, morajo imeti certifikat, ne moreš kar nekaj starega, neoriginalnega gor namontirat.

V končni fazi, tudi predelave narejene na bazi modelov po letu 2000 bi znale biti zanimive, pa verjetno tudi cenejše od starodobnikov.  Argument (ki se ga oklepajo nekateri), da star motor nekako bolj drži ceno kot pa nov, pri eni taki predelavi ne igra bistvene vloge. Vse predelave so individualne odločitve in kot take zelo specifične. 

Po tretji strani pa, če samo pomislim na francoze, ki sem jih letos gledal v Veroni: www.mash-italia.it. Deset različnih modelov so predstavili, in tisti z 250ccm so bili v cenovnem rangu 3.500€!!! Za ta denar si zelo težko v domači garaži lastnoročno sestaviš kaj primerljivega...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modele 70in in 80ih se uporablja predvsem za retro predelave (cafe racer, bobber, brat, chopper) zaradi oblike okvira in agregata. Redkokateri model po letu 2000 ima še cevni jeklen okvir...Za kakšne streetfighterje so pa zagotovo bolj primerni novejši modeli npr gsxr 1100, cbr 900, vf 800,... Tko da, čist odvisno kaj delaš. Je pa treba vedet, da so novejši motorji mehansko (in elektronsko) veliko bolj komplicirani in da je tukaj na voljo manj prostora za npr. relocranje akumulatorja itd...take predelave so ponavadi zahtevnejše in niso za začetnike. Govorim iz lastnih izkušenj.

Kar se pa tiče obrabljenosti motorja pa ta ni toliko odvisna od letnika pa tudi ne od klilometrine, kot od tega, kako je bil motor vožen, ogrevan in vzdrževan. Je pa dejstvo da so bili materiali v 80 boljši, motorji so imeli manj oziroma nič elektronike in bolj zanesljive, večinoma zračno hlajene agregate z uplinjači! Te stroji so bili narejeni da delajo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 2. 2016 at 16:05, trojan69 pravi:

Kar se pa tiče obrabljenosti motorja pa ta ni toliko odvisna od letnika pa tudi ne od klilometrine, kot od tega, kako je bil motor vožen, ogrevan in vzdrževan. Je pa dejstvo da so bili materiali v 80 boljši, motorji so imeli manj oziroma nič elektronike in bolj zanesljive, večinoma zračno hlajene agregate z uplinjači! Te stroji so bili narejeni da delajo.

Za primerjavo s starodobniki iz 80ih (starimi preko 30 let) sem imel v mislih nekatere lepe modele iz 90ih (npr. Suza GSX 750, Kawa Zephyr 750...), ki se stilsko naslanjajo na predhodnike iz 80ih. Ne samo da so 10 let mlajši, od mnogih iz 80ih so boljši v zavorah, ciklistiki... Niso pa tako "žlahtni" (plastični blatniki in stranski pokrovi, lite feltne..). Žal je bila pri nas v začetku 90ih bolj slaba ekonomska situacija, posledično je bilo tudi takih modelov takrat bolj malo prodanih. Zato se jih tudi zdaj pri nas težko najde...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!