izibajker Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Še ena domača, na osnovi Honde Bol dor cely3000 1
jskrablin Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Za tole ... stvar pa lahko mirno rečem - škoda Bol d'Or-ke. Kawl in sayo 2
izibajker Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Ob 15. 3. 2016 ob 12:53, jskrablin pravi: Za tole ... stvar pa lahko mirno rečem - škoda Bol d'Or-ke. Če pogledaš str. 28 v tejle temi. Tam sta dve predelavi, ki sta (vsaj za moje pojme) rahlo falirani. Še posebej če pogledaš, za kakšne solde se prodajata. Tisti bmw z nekim čudnim keslnom in zadnjim delom. Ali pa zeleni Harley, ki ga za 15k€ oglašuje kot cafe racer?? OK, zic je res v cafe racer stilu, ampak krmilo ima normalne višine, se pravi naked ali clasic style, in ne spuščene clip-on. Pa stopalke ima naprej pomaknjene v choper stilu??? Še nekaj podobnih je na anetu, ki se skoraj sigurno ne bodo prodali za tak denar. Ampak to je že problem lastnikov... Še dve domači Hondi iz Orwell-ovega leta VT500 VF750F
yakuza Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Rad bi si na tank moje predelave naredil podobno grafiko - številko. Dilema je na kakšen način to izvesti...Nalepka mi ne diši najbolj, ker potem zgleda preveč umetno oz. ne paše na predelavo. Najraje bi izvedel z sprejem ali pa bi se lotil airbrusha. Zanima me, če ima kdo izkušnje, kako narediti " masko " za barvanje ? Imel sem idejo, da bi polepil tank z ličarskim trakom in potem prenesel na trak grafiko oz. številko in jo potem izrezal s kirurškim skalpelom. Potem bi odstranil odvečen trak in pobarval s sprejem. Potem odstranil masko, mal pobrusil prehode-robove in čez vse dal mat prozoren lak...Bi tako šlo ? Najbolj me zanima na kakšen način naredit to "masko" ? primer ....
izibajker Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Ob 16. 3. 2016 at 10:57, yakuza pravi: Rad bi si na tank moje predelave naredil podobno grafiko - številko. Dilema je na kakšen način to izvesti..... Če s tem še nimaš izkušenj je vprašanje, ali se ti splača it skozi ves ta proces samo za en kos. Malo premisli, koliko bi te to stalo, predvsem tvojega časa v razmerju da daš to naredit nekomu drugemu. Imam frenda, ki obvlada air brush in tudi sam ima Bobber-ja. Če te zanima ti lahko dam njegov telefon, pa ga pokliči in ti bo razložil kako in kaj. Preko ZS.
smasher Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Če hošečl sam barvat najenostavneje da najdeš nekoga da ti zreže nalepko v obliki številke, nalepke delajo zdej res že za mali dnar oziroma dosti firm ima "cutter" (ali plotter z nožkom), pobarvaš v barvi številke, nalepiš gor nalepko, šez potegneš z drugo barvo, odlepiš nalepko, ali pa kontra da imaš negativ oziroma masko narejeno na enak način. (resnih stvari nisem še delal na tak način, za hitro neki pomalat je super ) (dobra fora za to da nimaš čisto ostrih robov in lahko nardfiš kao načrtno tak luk ej da na karton (lepenka) ali tanko plastiko (forex) izrežeš in lahko oviješ por ezervarju in špricneš, ker robovi niso čisto prilepljeni dajo tut malo zabluranega efekta da zgleda tak "grafiti" stil. ciciban in thumper 2
izibajker Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Ducati 750 ss makjato rejsr _luke_ in robot 2
_luke_ Objavljeno Marec 19, 2016 Opozori Objavljeno Marec 19, 2016 No pa še moj oldschool cafe. Letos sem še pohonal pa nove bate vtaknu ker je olje pilo kljuse. Danes prva fura in občutki so https://www.youtube.com/watch?v=scubadLtgkw Mislim da se končal kar sem mislu. Meni je super všeč tak kot je, o vožnji nebom niti govoru. bentley, UnionJack, DAMI34 in 5 others 8
Avatar Objavljeno Marec 20, 2016 Opozori Objavljeno Marec 20, 2016 Nisem bral vseh 28 strani, zato je mogoče tole že bilo odgovorjeno. Ampak ker je tema o cafe racerjih, bom vprašal kar tukaj. Tisti ki ste sami predelovali (ne plačali drugim) motorje v cafe racerje, kakšne so izkušnje glede izbire motorja z 250 ali več cc vzeti (rabljen) za čim bolj budget predelavo? Skratka, mora biti motor, ki se ga lahko brez težav dobi na trgu (rabljenega) in zaželjeno je, da se da posamezne cafe stil dele zanj naročiti (npr. rezervoar, sedež). Takole po občutku bi stavil na CB 500 ali na Bandita 600.
izibajker Objavljeno Marec 21, 2016 Opozori Objavljeno Marec 21, 2016 Ob 20. 3. 2016 ob 22:31, Avatar pravi: Nisem bral vseh 28 strani, zato je mogoče tole že bilo odgovorjeno. Ampak ker je tema o cafe racerjih, bom vprašal kar tukaj.... Ne bi škodilo, če bi nahitro prelistal vseh teh 28 strani. Je marsikaj zanimivega že bilo tam zapisanega, pa razni linki, pa aktualne domače predelave, ki se prodajajo na anetu so tudi gor... Saj veš tisto staro modrost. Če ne poznaš zgodovine je večja verjetnost, da jo doživiš še enkrat...
Avatar Objavljeno Marec 21, 2016 Opozori Objavljeno Marec 21, 2016 Ob 21. 3. 2016 ob 10:04, izibajker pravi: Ne bi škodilo, če bi nahitro prelistal vseh teh 28 strani. Je marsikaj zanimivega že bilo tam zapisanega, pa razni linki, pa aktualne domače predelave, ki se prodajajo na anetu so tudi gor... Ni druge:) Imaš prav, če me bo res zanimal tak projekt, se bom že pretolkel skozi te strani. A vseeno ... je kakšen moped (eden, dva), ki se kar naprej pojavlja kot osnova za kafetarje?
thumper Objavljeno Marec 22, 2016 Opozori Objavljeno Marec 22, 2016 pred 9 urami, Avatar pravi: Ni druge:) Imaš prav, če me bo res zanimal tak projekt, se bom že pretolkel skozi te strani. A vseeno ... je kakšen moped (eden, dva), ki se kar naprej pojavlja kot osnova za kafetarje? honda cb550 .... pa obvezno original marving gor ...yamaha sr500 ...triumph bonneville ..kawasaki z1 ... in potem ko vidiš , kje se začnejo cene skoraj neuporabnih in izrabljenih je dober vsak starejši od 1990 .. z malo več delavnice se da predelat tudi skoraj vsaka soft endura do 650ccm .. bistvo predelave je všečnost motorja samemu lastniku ... tisti občutek , ko veš da vsaj par stvari ni enakih kot na kateremkoli drugem motorju... personalizacija .. tako kot tisto "kaj je to - tri črne noge ima in visi na steni? ... ..... ... ... koncertni klavir..... .... . zakaj na steni??? ... .. kaj te pa briga kako mam jst dnevno opremljeno! " jskrablin, yakuza, cely3000 in 4 others 7
izibajker Objavljeno Marec 22, 2016 Opozori Objavljeno Marec 22, 2016 Suzuki GSX 750 (1980), iz naših krajev
tomash Objavljeno Marec 22, 2016 Opozori Objavljeno Marec 22, 2016 Ob 22. 3. 2016 ob 13:47, izibajker pravi: Suzuki GSX 750 (1980), iz naših krajev Kako je pa to kaj za vozit? Je nerodno al sploh ne? Kako pa naprimer čez Vršič? Se da, al drsa k hudič?
izibajker Objavljeno Marec 22, 2016 Opozori Objavljeno Marec 22, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, tomash pravi: Kako je pa to kaj za vozit? Je nerodno al sploh ne? Kako pa naprimer čez Vršič? Se da, al drsa k hudič? To bi pa kakšen lastnik Chopperja znal povedat. Jaz česa podobnega še nisem peljal, pa tudi nimam niti najmanjše želje po tem. Za slovensko konfiguracijo terena je verjetno bolj muka kot užitek... Popravljeno Marec 22, 2016. Popravil izibajker Yoghurt 1
trojan69 Objavljeno Marec 22, 2016 Opozori Objavljeno Marec 22, 2016 Se mi zdi, da sem že vidu tole zadevo pred leti. Mora bit stara predelava, tam iz 90ih...??
ELO Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 iščem po forumu, pa v zvezi s tem nisem našel nič konkretnega... zanima me, kdo v sloveniji izdeluje povsem unikatne sedeže za motorje. da je recimo vešč šivanja debelega usnja... recimo v stilu da jaz pripravim pritrditveno osnovo, mojster pa naredi vse od oblazinjenja naprej?
tomash Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 meni to naredi kolega. Za oba Bmwja, cafe racer in scrambler, iz Kasez. več info na ZS
ponikipo Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 Ob 23. 3. 2016 ob 7:33, ELO pravi: iščem po forumu, pa v zvezi s tem nisem našel nič konkretnega... zanima me, kdo v sloveniji izdeluje povsem unikatne sedeže za motorje. da je recimo vešč šivanja debelega usnja... Pokliči Klemna, vem, da je customiziral GW sedeže ... Klemen Plevel Address: MILJE 28, 4212 Visoko Phone:041 254 919
izibajker Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 (popravljeno) Pa še en s štajerskega konca. Za 4 jurje se prodaja kot "classic cafe racer-oldtimer certificat" . Moto Guzzi 850 (1984) Popravljeno Marec 24, 2016. Popravil izibajker
_luke_ Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 pred 9 urami, izibajker pravi: Lepa diskretna predelava. A nisi imel lani malo drugače pobarvan kestl, ali se samo na zgornji fotki to nekak ne vidi? Pa katero čelado imaš tam na tleh, Bell, Biltwell..? Barvan je kao pol pol. Torej tako kot je na sliki ko so samo plastike in rezervar par strani prej. Čelada je IXS HX 89 Racer. Huda za videt, ni slaba za vožnjo, glede na izbor odprtih čelad. Motor je ¨diskreten¨ dokler ga ne vžegm. Žge na žive in mrtve. thumper in izibajker 2
izibajker Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 HarleyDavidson custom bagger 26. Cena 19,5k. Dovršena predelava electra glide... ciciban 1
Yoghurt Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 Sicer ne vem če to sem spada... http://www.bikermetric.com/killer-custom-gas-tank-by-rigid-hips/ Bmflar in thumper 2
izibajker Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 Kawasaki ER5 cafe Yamaha XJ750. Odličen primer, kako se lahko z minimalnim posegom pride do lepega kafe rejserja. Za dodatne informacije kontaktirajte našega soforumaša @trojan69
_luke_ Objavljeno April 3, 2016 Opozori Objavljeno April 3, 2016 http://www.bikeexif.com/kz1000 Če verjamete al ne, zopet zadeva na BIKEEXIF.com in to iz SLOvenije. Nemorem verjet kaki biseri se delajo pri nas UnionJack, izibajker in Yoghurt 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se