Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ducati Supermono 570

Leta izdelave 1994-1997 ( narejenih 67 komadov)

Tehnični podatki:

1 cilinder, 4 ventili v glavi, vodno hlajen

549 cm³ (100 x 70 mm) prva serija leta 1994,od leta 1995 so jih povrtali na 572 cm³

75 KM pri 10000 RPM

6 prestav

Končna hitrost 254 km/h

Teža motocikla 123 kg

Zanimiv koncept, vzeli od serije 888 motor, in zaprli luknjo od zgornjega cilindra. Poleg tega zadnji del nima nosilnega dela pod sedežem, ampak je vse integrirano v karbonski zadnji del/sedež.

Kot zanimivost, zadnjič sem spremljal licitacijo na Ebayu, kjer je en možak iz Padove prodajal verjetno edinega novega na svetu. Brez prevoženaga kilometra. Z vsemi dokumenti od Ducatija ki so to potrjevali. Cena je prišla do 45000 eur, pa niso prišli do cene ki jo je prodajalec želel. Sem ga kontaktiral na privat, dal bi ga za sitnih 75000 eur :eek:

Na vsaj sanjam lahko.

post-2615-126539083997_thumb.jpg

post-2615-126539085735_thumb.jpg

post-2615-126539119673_thumb.jpg

post-2615-126539120895_thumb.jpg

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sicer koncept sam je verjetn zarad tega tut Limited Edition :yes:

Suzuki Gladius Nasty

post-8975-127668078209_thumb.jpg

post-8975-127668079942_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Leonhardt Gunbus

Uporaben in neverjetno lahkoten. Ko pade v ovinek, ga ne pobere več niti gubernator Kalifornije :krneki:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Všeč mi je. Delavnic, ki predelujejo v Chopperje je kar precej, da bi pa katera bila usmerjena v bobber stil, pa še nisem zasledil. Vsekakor vredno pohvale.

Samo vprašanje: kako pa potem, ko je izdelan, glede homologacije? -je stvar naročnika, ali vi uredite vso papirologijo?

Objavljeno

Z nekaj prijatelji se vozimo z bobbri za katere je v osnovi uporabljen motocikel, ki je starodobnik. Zato naši bobbri spadajo v kategorijo starodobnikov B2. To so predelani motocikli, za katere ni mogoče nabaviti originalnih delov.

Homologacija ali potrdilo o skladnosti za status starodobnika je potrebna le, če je motocikel uvožen iz tujine (sedaj do letnika 1986), seveda pa omogoča plačilo cestnine z 90% popustom.

Za registracijo starodobnika pa homologacija ni potrebna (s tem sicer tudi v prometnem dovoljenju ni napisane besede ,,starodobnik,, in seveda ni popusta pri cestnini.

Potrebno je imeti le certifikat starodobnika (90%popusta pri zavarovanju) in veljavno prometno dovoljenje.

Objavljeno

Lepo..

Kje pa imate svojo delavnico ? se kaj ustavim..ker bom morda potreboval kakšnega strokovnjaka na tem področju..:)

Objavljeno

Bolj ,,garaža,, za naš bobber ,,zaenkrat še hobby,, je v Mariboru. Če se boš kaj oglasil, vabljen! Me pa kak dan prej pokliči na 031 51 81 61.

Nismo najbolj pametni amkak ti lahko z veseljem pomagamo s kakšnim nasvetom iz naših izkušenj.

Objavljeno

Super..

Ma..mam željo malo posečt v mojga viragota..pa bo vsak nasvet dobrodošel!

Objavljeno

Pohvalno, lepo in vso srečo.

Pa angleščino še poštimajte ;)

Objavljeno

Izjemni storji :worship: le tako še naprej!

Piše na vaši strani da prodajate tega 503, pa me čist en cink firbec matra kakšno ceno ste zanj postavli? Hvala

ajd

Objavljeno

Osnova je SUZUKI GSX 1100 letnik 1981. Na motorju je vse unikatno in so vsi deli izdelani posebej zanj. Ne boš jih našel v katalogih in na dobenih policah v trgovinah kot so npr. LOUIS in podobno. Izdelava je trajala skoraj vsak dan po 6 do 8h in to dobrih 7 mesecev. Cena za tega je 10.000€.

Da pa se ga izdelati znatno ceneje. Odvisno od nabavne cene motocikla. Izračun pa izgleda približno takole:

1. rabljeno motorno kolo vsaj 500cc do letnika največ 1986, od cca 1000€ do 2000€ (v Nemčiji so ugodnejši, je pa nekaj prevoznih stroškov)

2. potreben material in deli za predelavo................., od cca 1500€ do 3000€ ( cca 3000€, če prištejem springer vilico, Firestone pnevmatike...)

3. delo z potrošnim materialom............................, od cca 4000€ do 6000€ ( odvisno od tega koliko delov je kupljenih ali izdelanih)

Torej cene Bobbrov se gibljejo tam od cca. 6.500€ naprej. Vse odvisno od želja...

Zanimive so pa tudi predelave v Cafe Racer-ja. Takega lahko izdelaš ali izdelamo že za skoraj polovico cene bobbra in je tudi zelo aktualna zadevca...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lepo. Čeprav nisem ravno chopper fan so mi bobbri zlo všeč.

V glavi sestavljam načrt za eno oldskull-moderno verzijo streetfighterja na osnovi GPZ, Gsx al pa clo GoldWinga. Da se da pridobit certifikat starodobnika tudi za predelave mi je samo še utrdil namre :).

Če lahko bi ko bo mal lepše vreme za vozit prišel pogledat vašo delavnico?

Objavljeno

Vesel bom obiska, lahko se oglasiš kadar koli, samo prej na kratko pokliči, da bom v garaži.

Objavljeno

Všečno ;)

Ampak jest sm mišljenja, da mora dec svojo (predelano) masino sam narest :)

Starodobnik je dobro pogruntan...

A pogonski agregat tud obnovite al se samo motor predela?

Objavljeno

Seveda si ga lahko izdela vsak tudi sam. Tukaj imam veliko izkušnjo z mojim prvim izdelkom. Ko sem se vrnil iz obiska iz Amerike sem imel nabito glavo z bobbri. Takoj sem se lotil predelave in najprej izdelal motocikel, ki ni bil ne ,,tič ne miš,, (spodaj na sliki, srebrne barve). S skoraj da vsakodnevnim brskanjem o stilu bobber po spletu in pomembnih informacijah, ki mi jih je povedal moj prijatelj: http://www.klemencic-bikes.si/ sem šele takrat začel dobro razumeti stil bobber. Med tem sem seveda že izdeloval svojega prvega ,,pravega,, bobbra, ki pa me je stal veliko živcev, saj so vedno prihajale nove informacije in tudi sam sem vedno bolj vedel kaj prav za prav pomeni ,,pravi bobber,,. Posledično sem tako zaradi takrat svojega neznanja o bobbrih svoj motocikel kar nekaj krat odžagal, pa spet varil nove komade in kupoval razne ,,bleščeče dele,, po raznih trgovinah z motociklistično opremo, ki pa sem jih nato, verjemi, čisto vse poklonil ali pa sedaj ležijo nekje na policah. Prilagam ti sliko ko sem izdeloval sedež zanj(rumeni zmazek). Kot vidiš na sliki sem izdelal sedež, ki bolj paše na modernega ,,street fighter-ja,, absolutno pa ne na bobbra. Uspelo mi je šele ,,uff,, v tretje.

Skratka, v kolikor se boš spustil v predelavo sam, bi ti rad prihranil živce, čas in denar. Zato ti priporočam,da upoštevaš naslednjih nekaj nasvetov:

1. najprej si dobro poglej slike bobbrov na spletu. Med njimi boš našel zagotovo takega, za katerega boš pomislil ,,to pa je to, ta mi je res všeč,,.

Ta izbran bobber ti naj bo vodilo predelave do konca!!! priporočam ogled strani: http://www.brassballsbobbers.com/

2. pri nakupu motocikla za predelavo bodi pozoren na okvir ,,geštel,, npr. Honda cm ni dober izbor. Pri agregatu pazi, ker je lahko izključno zračno

hlajen. Pri motociklu te naj ne zavede dobro ohranjena zunanjost, ki samo podraži nabavno ceno, saj boš tako ali tako vse te dele zavrgel.

Pomembno je, da ima motocikel dober agregat, menjalnik, zavore... in da okvir ni zvit. Take se da dobiti že od 500€ naprej. Poglej na: ebay.de

3. Predno boš kar koli odžagal si pripravi spisek delov, ki jih potrebuješ za predelavo. Priporočam ti program ,,corel photo paint,, v katerem si

lahko na sliko tvojega motocikla nalepiš sličice delov in dobiš vizuelno predstavo, kako bo tvoj bobber izgledal.

4. PRAVILA ZA IZDELAVO BOBBRA:

- izgled bobbra spominja na motocikle 40 - 50-ih let

- vse mora biti izdelano enostavno in funkcionalno

- na bobbru so vgrajeni samo deli, ki so nujno potrebni za vožnjo

- bobber mora biti ,,čist,,, skrita el. napeljava, akumulator, brez velikih stikal na krmilu, raznih okraskov...

- zadnja pnevmatika NE SME biti široka, največ tam do 160, kar je že skoraj preveč. Sam uporabljam okoli 130.

- ovezno enosed s sedežem pod višino zadnjega blatnika

- ,,pravi,, bobber ima springer ali indian sprednjo vilico, je pa slabša lega in strošek okoli 1000€, zato je to kompromis, ki zame ni nujen...

- okvir bi moral biti zadaj trd, brez vzmetenja z vzmetmi na sedežu. To je neudobno in povzroča neprimerno slabšo lego, saj morata te dve vzmeti

na sedežu prenešati velike vzmetene mase. Ker so naše ceste ,,bog pomagaj,, sam vgrajujem zadaj centralni amortizer.

Saj mora biti VARNOST NA PRVEM MESTU!!!

- načeloma žmigavcev ni, vendar jih sam vgrajujem, saj je vožnja udobnejša in varnejša. Žmigavci so skoraj edina komunikacija med vozniki!!!

Aja, še drugi odgovor: agregatov posebej ne popravljamo, razen, če je motocikel že ravno v predelavi pri meni.

V kolikor se boš odločil za predelavo ti lahko pomagam tudi pri nabavi delov in ti želim obilo uspeha. Če boš pa potreboval še kak nasvet pa najbolše kar na moj mail ali mobi.

PS

...pa še ena slika pravega bobbra!!!

Lp

post-30686-0-78123200-1295173838_thumb.jpg

post-30686-0-04731900-1295173974_thumb.jpg

post-30686-0-02629400-1295174044_thumb.jpg

Objavljeno

Na slikah ni bobbra!!!

So pa zanimivi cafe racerji in street fighterji...

Nič hudega, tudi sam sem kar nekaj časa potreboval, da sem razumel motocikel BOBBER.

Angleščino na strani bomo ,,pošlihtali,,. Hvala.

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!