Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kam si stlačil akumulator? Pod sedež, zadaj?

g.

Popravljeno . Popravil gaberkosir
Objavljeno
49 minutes ago, Climber116 said:

Dve leti nazaj sem tukaj iskal nasvete pa potem nikoli objavil končnega rezultata. Evo moj CX500.

motormatic (1 of 1).jpg

motormatic (3 of 1).jpg

motormatic (6 of 1).jpg

motormatic (8 of 1).jpg

Bravo! Odlicna predelava....

 

lp

Objavljeno
53 minutes ago, gaberkosir said:

Kam si stlačil akumulator? Pod sedež, zadaj?

g.

Ne pod sedežem je vsa elektronika. akumolator pa je v škatli pod mašino, tam kjer je bil v originalu katalizator, so lepo pripravljene luknje za pritrditev na okvirju in mašini.

Objavljeno

Vračam se z dvema novima nosilcoma za čelade. Custom scena je v razcvetu, zato ji shušam sledit. Če je kumu kaj všeč folow me on Instagram ali na FB. Skullhelmetstand! Store your helmet with style! 

p.s upam da vam objava ne smeta! Če pa vam, vem kaj sledi :P

56702317_10215742025402118_1179028587869634560_n.jpg.27a85ee1eaa4e0657b618b3419e03218.jpg

56947193_10215742025642124_8659248097072775168_n.jpg.9e205a31fac6ca806921783646e275ac.jpg

56917830_10215741973960832_1229523925663219712_n.thumb.jpg.eb0e8e1b2eb43a17397ca1785bb1c332.jpg

57154706_10215741974200838_8867499035347386368_n.thumb.jpg.24cde3ba217173b1927a01d1bc8ac6b2.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tole mi je všeč in je naprodaj, pa me zanima, glede na vaše izkušnje, kako je s papirji za tak motor, saj kot tak ni v celoti homologiran, je pa registriran. Pa še cenovno bi rad približen okvir, koliko bi moralo biti to vredno - vem, da se da K100 lepega dobit za 2000, nimam pa blage veze, koliko pride predelava v nekaj takega, je pa to narejeno v lastni režiji, brez nekih načrtov, skic, elaboratov.... se bojim, da bo nekega dne zaradi birokratskih zapletov samo še lep ornament.

image;s=1080x1080.jpg

Objavljeno

Ha, pri unikatnih stvareh je vedno tako da, vsak upa da bo cena čimv išja, realnost pa je taka da odvisno koliko bogatega navdušenca najde. Primer tisti fensy šmensi čoperji al polno kroma al polno svetleče barve ki se prodajajo za 100 000€, so večinoma grdi mojim očem, ampak so ljudje ki z veseljem plačajo take denarje.

Kolega je predeloval BMFja sicer tisto staro boxer mašino v scramblerja in je rekel da če kdo pride do njega je cena okoli 8 jurjev...

Objavljeno (popravljeno)

Tale K100, ki ga je pripopal @MdAzz ni ravno hudo predelan. Še vilice in kolesa so standardna. V konstrukcijo se torej ni kakorkoli posegalo z izjemo skrajšanega "pomožnega" okvirja, ki je skrajšan.

Zataknilo se bo pri "standardnih" stvareh kot so smerokazi, ogledala, nosilec registrske tablice in izpuh (ker tole mora rjoveti da je groza), morda še pri blatniku.

V spremenjeno odprtino za tankanje se verjetno ne bo nihče vtikal. Ali pač...

Zaradi minimalne predelave tudi cena ne bi smela biti nesorazmerno visoka. Jaz vsekakor ne bi bil pripravljen odšteti zahtevanih 8500€...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 3 urami, MdAzz pravi:

Tole mi je všeč in je naprodaj, pa me zanima, glede na vaše izkušnje, kako je s papirji za tak motor, saj kot tak ni v celoti homologiran, je pa registriran. Pa še cenovno bi rad približen okvir, koliko bi moralo biti to vredno - vem, da se da K100 lepega dobit za 2000, nimam pa blage veze, koliko pride predelava v nekaj takega, je pa to narejeno v lastni režiji, brez nekih načrtov, skic, elaboratov.... se bojim, da bo nekega dne zaradi birokratskih zapletov samo še lep ornament.

Če ima homologacijo starodobnik , potem predelav ni potrebno dodatno homologirati, mora pa biti vozilo tehnično brezhibno.

Smerniki, luči, osvetljena reg.tablica, glasnost izpuha,...

Objavljeno
pred 4 urami, MdAzz pravi:

Tole mi je všeč in je naprodaj, pa me zanima, glede na vaše izkušnje, kako je s papirji za tak motor, saj kot tak ni v celoti homologiran, je pa registriran. Pa še cenovno bi rad približen okvir, koliko bi moralo biti to vredno - vem, da se da K100 lepega dobit za 2000, nimam pa blage veze, koliko pride predelava v nekaj takega, je pa to narejeno v lastni režiji, brez nekih načrtov, skic, elaboratov.... se bojim, da bo nekega dne zaradi birokratskih zapletov samo še lep ornament.

 

 

Kar se homologacije tiče, so ti fantje pred mano že razložili. Kar se pa cene tiče, Če ti je všeč in če si zanj pripravljen plačat toliko, kolikor se uspeš izpogajat, bo vse v najlepšem redu. Pri užitkih je cena sekundarnega pomena. Če pa špekuliraš v smislu, da boš enkrat v prihodnje ta stroj preprodal naprej za še višjo ceno, pa raje pozabi na vse skupaj. S custom sceno zadnjih 5-6 let sem zelo dobro seznanjen, tudi osebno poznam nemalo lastnikov kot tudi mojstrov predelovalcev, ...

Objavljeno

Potem se ponuja vprašanje za mojstre-predelovalce, koliko bi vzeli na spodobnem primerku za tako predelavo. Materiala je gor nametanega za dobrih 500€ (moja ocena), ostalo je še barva in predelava, kar jo pač je...

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, MdAzz pravi:

Potem se ponuja vprašanje za mojstre-predelovalce, koliko bi vzeli na spodobnem primerku za tako predelavo. Materiala je gor nametanega za dobrih 500€ (moja ocena), ostalo je še barva in predelava, kar jo pač je...

Prelistaj zadnjih 10 strani v tejle temi, pa boš našel nekaj imen. Kolikor je meni znano niso aktivni tule, na tem forumu. Zakaj ne, je pa že druga zgodba...

Lahko pa prideš 25 Maja na DeLuxe fest v Lj (Lepa žoga). Eden največjih tovrstnih dogodkov pri nas. Malo poguglaj in počekiraj po fb-ju.

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno
3 hours ago, Marko P. said:

Če ima homologacijo starodobnik , potem predelav ni potrebno dodatno homologirati, mora pa biti vozilo tehnično brezhibno.

Smerniki, luči, osvetljena reg.tablica, glasnost izpuha,...

Ali si prepričan, ker nekaj smo o tem debatirali, in nisem še nikjer dobil odgovora da ni potrebno nič homologirati ?

Že samo spremembo barve je potrebno javiti, in posledično lahko fašeš kartonček za homoloagicijo in kaj potem? (govorim ker imam motor ki je modelsko letos 30 let, dejansko bo naslednje leto in se mi ga ne da preveč predelovat, da mi ne bo kdo zahteval kakšne homologacije, ker grem lahko za enkrat skozi z manjšimi nepravilnostmi ker ni homologacijskega kartončka)

Objavljeno
pred 15 urami, smasher pravi:

Ali si prepričan, ker nekaj smo o tem debatirali, in nisem še nikjer dobil odgovora da ni potrebno nič homologirati ?

Že samo spremembo barve je potrebno javiti, in posledično lahko fašeš kartonček za homoloagicijo in kaj potem? (govorim ker imam motor ki je modelsko letos 30 let, dejansko bo naslednje leto in se mi ga ne da preveč predelovat, da mi ne bo kdo zahteval kakšne homologacije, ker grem lahko za enkrat skozi z manjšimi nepravilnostmi ker ni homologacijskega kartončka)

Da ima vozilo status starodobnika, potrebuje homologacijo, v kateri piše, da je vozilo starobobnik.

Objavljeno

Climber116 prosim za informacijo kje si kupil sedez....imas kaksen link? Prav tako tisti zamasek za olje....prikazuje temperaturo? Kje se to dobi?

Rabim pa se pomoc glede dize....Hondo cb400n predelujem v cafe racerja.....in sem dal gor sportni filter....vendar motor zadusi, ce navijem gas....predvidevam, da ne dobi dovolj bencina....ker dize nisem nic menjal....trenutno je notri 78 in pa 108....kaj priporocate...pa kje to kupiti...na netu je polno tega vendar se bojim, da ne bom prave kupil.

Objavljeno
pred 14 urami, Jest84 pravi:

....Rabim pa se pomoc glede dize....Hondo cb400n predelujem v cafe racerja.....in sem dal gor sportni filter....vendar motor zadusi, ce navijem gas....predvidevam, da ne dobi dovolj bencina....ker dize nisem nic menjal....trenutno je notri 78 in pa 108....kaj priporocate...pa kje to kupiti...na netu je polno tega vendar se bojim, da ne bom prave kupil.

Malo povprašaj pri temu mojstru: 

http://www.analog-motors.com/

Objavljeno
14 hours ago, Jest84 said:

Climber116 prosim za informacijo kje si kupil sedez....imas kaksen link? Prav tako tisti zamasek za olje....prikazuje temperaturo? Kje se to dobi?

Rabim pa se pomoc glede dize....Hondo cb400n predelujem v cafe racerja.....in sem dal gor sportni filter....vendar motor zadusi, ce navijem gas....predvidevam, da ne dobi dovolj bencina....ker dize nisem nic menjal....trenutno je notri 78 in pa 108....kaj priporocate...pa kje to kupiti...na netu je polno tega vendar se bojim, da ne bom prave kupil.

Potegniti svečke ven in boš Vidu, če so suhe potem nimaš dovolj bencina, če so mokre potem ga imaš preveč.. Tiste "zamaške za olje" dobiš pri lojzu.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Niso vse Cafe Racer predelave samo za rejsanje na kafe. Tale Hondica naprimer je brezhibno prestala jadranski krst, do Raba in nazaj.:worship:

 

20191012_181752.jpg

Objavljeno
pred 3 urami, Kikelj pravi:

Kako je pa z homoligacijo in registracijo cafe racerja

Za začetek bi bilo dobro, če bi si prebral poste vsaj na zadnjih 20 straneh v tejle temi. Je bilo že marsikaj napisanega, tudi konkretno s področja, ki ga zastavljaš v svojem vprašanju. In boš malenkost bolje informiran, ko se ti bo nekdo javil s svojo konkretno izkušnjo... 

 V kategoriji "Splošno", pa tudi lahko najdeš dve temi, ki zadevata HOMOLOGACIJO:

https://motosvet.com/tabla/forum/2-splošno/

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

da ne smetimo v temi o malih motorjih:

2 hours ago, izibajker said:

Če misliš tale post:

https://motosvet.com/tabla/topic/39389-predelave-cafe-racer-brat-bobber-scrambler-itd/?do=findComment&comment=2461550

 

Ne vem kako si fotke gor nalimal, ker se ne vidijo !!!  A lahko daš kakšno uporabno fotko?

ne tisto je bilo nekaj iz avto neta

leta 2016 sem predstavil mojo inspiracijo in moje skropocalo, 

In od leta 2017 ni več laufala tako da letos poleti sm jo privlekel iz LJ, samo je po 2 letih v skladišču stanje bolj žalostno.

 

Tako da sedaj rabi še vedno nov ventil, novo verigo, obnovo vilic, nove zadnje amortizerje.

Konusni filter sem opuistil bom raje naredil lep pokrov za air box. Predelav ne bo preveč da mi ne bo kdo kaj kompliciral in zahteval homologacijo, imam sicer že nabavljeno črno mat prednjo luč ampak zna bit da bo "armaturka" in luč ostala original.

Ta modra ki mi je bila vščeč je bila samo guma v špreju za zabavo, samo potem bi moral zagotovo homologirat spremembo barve.

Pa prehod iz cafe rejserja na scrambler je bila predvsem zaradi počasnosti mopeda, in s tem ki se je z nizkim prestavnim razmerjem in nizko težo dobro obnesel offroad.

IMG_20170211_091049.jpg

 

 

y1.jpg

y2.jpg

IMG_20160616_104010.jpg

Objavljeno
Ob 9. 11. 2019 ob 19:06, smasher pravi:

....Konusni filter sem opuistil bom raje naredil lep pokrov za air box. Predelav ne bo preveč da mi ne bo kdo kaj kompliciral in zahteval homologacijo, imam sicer že nabavljeno črno mat prednjo luč ampak zna bit da bo "armaturka" in luč ostala original....

Dokler jo imaš zase je vsaka "predelava" ok, če le služi namenu in potrebam lastnika, uporabnika...

Kdor pa naredi predelavo z namenom nadaljne prodaje, z nekimi tržnimi ambicijami, tisto je pa popolnoma druga zgodba...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!