K a m e n Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Zdravo vsem. Se sonce malo kaže, pa nas že vleče na cesto. Malo sem domačo nalogo delal po netu, ker bi svojega mopija rad malo bolj živahnega naredil. A na SLO trgu kaj dosti informacij ne najdem. Še forumi so dokaj revni. Zelo malo o Power commanderju, o vsem ostalem nič. Tukaj: http://www.electronicjetkit.com/EJK-products.aspsem našel zadevo, ki se nekako hvali, da je dobra in enostavna. Edina od najdenih ima tudi na lastni spletni strani objavljene primerjave s konkurenco: http://www.electronicjetkit.com/EFI-controllers.asp To se mi zdi dober znak. Sedaj pa prosim glasove od kakšnega ki je zadevo poskusil in mu je OK (zakaj), pa kakšnega, ki mu ni OK(zakaj) pa da jo je preizkusil. Torej, prosim tiste, ki so katerokoli od zadev poskusili ali jo uporabljajo. Takih, ki bi nabijali teorije za in proti, pa brez izkušenj, prosim če raje nebi. Torej iščem mnenja o EJK CONTROLLER Dynojet Power commander DynaTek Cobra Fi2000 Bazzaz Z Fi Pa dober oprijem K a m e n 1
K a m e n Objavljeno Marec 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 mnenje 1 http://www.hondagrom.net/forums/13-grom-performance/2634-ejk-electronic-jet-kit-fuel-controller-review-tune.html
K a m e n Objavljeno Julij 7, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 EJK CONTROLLER je montiran že ca 2500 km. Za maksija montaža ni niti približno enostavna :glare: , predvsem zato, ker med ohišjem in mašino ni nikjer prostora za vlečt konektorje vmes. Nastavitve sem dal (sicer v skladu z dobljenimi navodili, a le po občutku, ker nimam neke naprave ki bi to merila) malo več goriva ob speljevanju, normalno ob 'gas do daske' in revnejše ob srednji stalni vrtljaji. Občutek je, da je nekaj poskočnejši ob speljevanju, dejstvo pa, da ca 15% več popije. V glavnem, zadeva nekaj dela , ni pa učinek tak, da bi bilo vredno stroška in časa za montažo in štelanje. Zase ga nebi še enkrat kupil.
Hytech Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Mogoče bi bil zdaj čas,da realiziraš tisto misel,ko si mi enkrat reku, da bi motor kupu Drugače pa, mogooče,da bi dnarman lahko kej več povlekel iz te zadevšne, na valjih, povprašat ni greh...
K a m e n Objavljeno Julij 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Motor kupu? A to kao 90 ccm endura je motor, 650 ccm maksi pa to ni? Tudi prav. Tale je dal skoz kolesa Korzo, Sardo, Sicilio, Kalabrio, vse bivše Ju, Albanio (ene 4x), Grčijo (vse razen otokov), Bulgario, del Ro... Ampak res je, je Maksi. Na valje pa ne vem, če bi se zezalše s tem stroškom.
Hytech Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 T ne vem s kom si se menil o 90ccm enduri ,no z mano si se o motorju 1200gs bmw, o katerem si govoril,da bi ga imel če bi ti tega burgiča ratal prodat, ker ti te majhne gume, trdo vzmetenje in zdrapane ceste grejo že na živce in,da bi bil rad pa mal bolj na komot, ker lahko z gsom še po makedamu bp zapelješ itd... Hja strošek samo elektroniko se vedno štima na valjih,da je kot mora bit, zdej je to neki na pol na žalost, in kok dobr za engine upajmo,da ne boš kmalu ugotavljal hehe lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se