Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zdravo

 

Zanima me, če je kdo mogoče že namestil Dr. Pulley valjčke in kakšni so kaj izkušnje s njimi? Imam Aprilio Atlantic 500 Sprint in me zanima, če so zanimivi za ta tip motorja.

 

Hvala

post-47034-0-53919800-1426925203.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zelo dobra zadeva, zelo trpežni so in tudi pozna se nekaj malega ( odvisno kakšno težo vzameš ), ampak če hočeš res nekaj več, je še vedno najboljša opcija menjava komplet varijatorja. Ni tolk visoka cena, kolikor se kasneje bolj luštno vozit :D. Prek ebaya se dobijo kompleti za dobrih 100 euro v kakšni akciji, dr.pulley pa so cca 60 euro.

Objavljeno

ja saj to sem tudi razmišljal, da bi dal gor Malossi multivar ali pa Polini variomat. Samo je pa cena kar visoka (150e), pa sem malo v dvomih, če se res splača, če res dobiš toliko, za takšno ceno. Trenutno ima vgrajene lažje valjčke-18g, original pa so 21g, pa lahko povem,da motor opazno bolj potegne, izgubil pa sem nekje 10 km/h končne hitrosti. Ker pa kar nekaj prevozim po AC, bi še vedno rad imel nekaj rezerve do končne hitrosti (160km/h).

Kakšne so kaj izkušnje s menjava variomata, se res splača razkirat 150e.

 

Hvala

Objavljeno

Do zdaj sem bil še vedno zelo zadovoljen z menjavo varijatorja, ampak jaz si ga z težo valjčkov vedno nastavim bolj na sport način, ker so mi pomembni pospeški ne pa toliko konjčna hitrost. Res pa da nisem nikoli sprobval konjčne hitrosti, ker so zmeraj šli več kot sem jaz hotel, pa sem imel že kar nekaj maxiscooterjev. Naprimer gilera nexus 500 sem se peljal cca 170 km/h po števcu pa bi še šel, t-max - 180 brez problema, honda silver wing 600 - 180 brez problema, burgman 650 - 180 brez problema in gilera GP 800 nekje do - 200 gre. To so bile hitrosti odčitane iz original števcev, verjetno malo lažejo, veliko pa ne. Tako da za moje potrebe gre maxiscooter več kot dovolj, res pa da ni za podiranje kakšnih hitrostnih rekordov.

Objavljeno

Gilera GP 800 gre po števcu celo malo čez 210km/h :scut: , po navigaciji pa 190km/h :OK: .

Objavljeno

Do zdaj sem bil še vedno zelo zadovoljen z menjavo varijatorja, ampak jaz si ga z težo valjčkov vedno nastavim bolj na sport način, ker so mi pomembni pospeški ne pa toliko konjčna hitrost. Res pa da nisem nikoli sprobval konjčne hitrosti, ker so zmeraj šli več kot sem jaz hotel, pa sem imel že kar nekaj maxiscooterjev. Naprimer gilera nexus 500 sem se peljal cca 170 km/h po števcu pa bi še šel, t-max - 180 brez problema, honda silver wing 600 - 180 brez problema, burgman 650 - 180 brez problema in gilera GP 800 nekje do - 200 gre. To so bile hitrosti odčitane iz original števcev, verjetno malo lažejo, veliko pa ne. Tako da za moje potrebe gre maxiscooter več kot dovolj, res pa da ni za podiranje kakšnih hitrostnih rekordov.in

in kateri variator mi priporočaš-Polini ali Malossi multivar

Objavljeno

in kateri variator mi priporočaš-Polini ali Malossi multivar

Malossi cenovno ugodnejši kot polini, intervale vzdrževanja ima podobno kot original, razen valjčki imajo pol krajšo dobo kot originalni.

Polini malenkost bolj športno naravnan kot malossi ( več da od sebe ), ampak ima pogostejše intervale čiščenja in kontrolo valjčkov, nekje vsakih 6000 km.

Največ od sebe med varijatorji da j.Costa, ampak je temu primerna cena in intervali vzdrževanja.

Tako da vsak ima svoje prednosti in slabosti, vsak pa zase ve kaj potrebuje. Če se menja varijator, je priporočljivo zraven menjat povratno vzmet na sklopki in tamale federce na paknah sklopke. strošek ni velik, se pa pozna pri vožnji, sploh če imaš rad bolj dinamično vožnjo.

Finta je v tem da večina menja samo varijatorje ali vsatavljajo lažje valjčke, pozabijo pa na sklopko, ki je bistvo pri prenosu moči na zadnje kolo.

Objavljeno

Malossi cenovno ugodnejši kot polini, intervale vzdrževanja ima podobno kot original, razen valjčki imajo pol krajšo dobo kot originalni.

Polini malenkost bolj športno naravnan kot malossi ( več da od sebe ), ampak ima pogostejše intervale čiščenja in kontrolo valjčkov, nekje vsakih 6000 km.

Največ od sebe med varijatorji da j.Costa, ampak je temu primerna cena in intervali vzdrževanja.

Tako da vsak ima svoje prednosti in slabosti, vsak pa zase ve kaj potrebuje. Če se menja varijator, je priporočljivo zraven menjat povratno vzmet na sklopki in tamale federce na paknah sklopke. strošek ni velik, se pa pozna pri vožnji, sploh če imaš rad bolj dinamično vožnjo.

Finta je v tem da večina menja samo varijatorje ali vsatavljajo lažje valjčke, pozabijo pa na sklopko, ki je bistvo pri prenosu moči na zadnje kolo. 

hvala za nasvete. Vidim, da se res spoznaš na tem področju.

Sem že opazil, da se fedre prodajajo v različnih barvah, ni pa mi glih čist jasno, kakšno barvo-trdota naj vgradim. Malossi se že prodaja v kompletu, s belo fedro za sklopko. Kaj bela se večinoma vgrajuje?

Objavljeno

Bela bi naj bila 10% trša kot original in po večini se te vgrajujejo in dajejo zraven v komplet. Pri poliniju je modre barve in ima enake lastnosti kot bela pri malossiju. Za druge barve ( se pravi trše) pa niti ne vem točno, če se dajo dobit za vse tipe scooterjev, ker so bolj namenjene za dirke. Tamale federce so pa tudi bele nek optimum za normalno vožnjo, ker z njimi reguliraš pri kakšnih obratih bo sklopka začela grabit. Bolj trde so, pri višjih obratih bo sklopka zagrabla, s tem boš dobil pa večji pospešek pri štartu.

Objavljeno

Točno tako je kot je napisal Lisjak. Je pa še ena druga zadeva, s katero iz izkušenj povem, da je še skoraj boljša in cenejša varijanta.To pa je tema s katero se je začel prispevek. Dr. Pulley valjčki. Da razložim. Sicer ne gre za Aprilio ampak Hondo Silverwing, kar pa pomoje nima veze. Pri hiši sta dve enaki Hondi, kateri sta imeli do sedaj tovarniški variator. Nečak, kateremu sem prodal prejšno Hondo je kupil sedaj Malossi multivar variator z belo povratno vzmetjo, ter valjčke 21 gramov. Na moji Hondi pa sem zamenjal samo valjčke Dr. Pulley in to 22 gramske. Ko sva preizkušala pospeške za tovarniškimi variatorji, sta bile Hondici približno enakih pospeškov, po zamenjavi kot sem že omenil malce prej pa se je zadeva spremenila.

Skoraj ni za verjet, ampak Honda s Dr. Pulley valjčki je od 0 do 100 km na uro hitrejša za cca 10 metrov. To sva preizkusila par krat in vsakokrat isto.

Nečak ne more verjeti kako je to mogoče, saj je njega stalo cca 350 eur (variator,povratna vzmet, jermen malossi x kevlar) , mene pa samo 55 (samo valjčki)

lp

Objavljeno (popravljeno)

Trenutno imam hondo silver wing 600 z komplet malossijem in mi je mal čudno da sta imela takšno razliko, ker sem imel prej Dr. Pulley 22 gramske valjčke in sem jih zamenjal za malossijev komplet z 21 gramskimi valjčki, pa moram rečt da je kr opazna razlika, v prid malossiju.

Motor je nekako bolj živahen in lepše se odziva na gas. Res pa da ni nekih hudih pridobitev glede na Dr. Pulley valjčke. Ne vem zakaj je malossi za silver winga naredil nekako ne divji varijator, kot ga delajo za ostale scooterje. Sem bral po raznih forumi da če iščeš res dobre pospeške in best performence je obvezno nabavit j.costo, ker da res vse od sebe. Malossi pa je nekakšna vmesna varijanta. Ni tako zelo divji, ampak veliko bolj športen kot original in poraba goriva je še zelo zmerna. Gledajo se pa te razlike glede na original postavitev hondinega varijatorja.

Res pa je, da so jim malossiji zdržali nekje do 65000 km ob rednem vzdrževanju, kar je pa tudi zelo veliko za športni varijator.

Drugače pa moram sprobat, kot večina priporoča na italijanskem silver wing forumu SWCI, da za hondo silver wing 600 najbolj priporočajo kombinacijo malossija z 19 gramskimi valjčki in komplet fedrcami na sklopki. Baje je poraba še zmeraj v mejah normale, motor pa veliko bolj živahen kot z 21 gramskimi valjčki.

Popravljeno . Popravil lisjak
Objavljeno (popravljeno)

ej super zato pa mi je všeč ta forum, več ljudi več izkušenj in več razmišljanja v moji glavi :OK:

Kaj pa če sklenem en kompromis med Malossi in pa Dr. Pulley, pa namestim 17g valjčke (org.21g) in pa belo vzmet Malossi? Pa cenovno bi bilo še kar ugodno, v primerjavi novega športnega variomata, ki jih imajo na ebayu po 150e plus poštnina.

Kaj menite, pa hvala za pomoč

Popravljeno . Popravil topi
Objavljeno

Naj bolj ziher opcija je da na malossijevi strani pogledaš kakšne valjčke dajo zraven v komplet ( kakšno težo priporočajo za različen način vožnje, kot so - sport, turing in racing), pa daš to težo v original variator in nimaš kaj zgrešit. Razlika športnih variatorjev je samo v naklonu varijatorja., se pravi da jermen v krajšem času pride na končno pozicijo. Zraven pa lahko vseeno zamenjaš vzmeti na sklopki in se bo kar precej poznalo. Vsaj pri hondi sw se to zelo dobro obnese, ampak sem se zardi ugodne cene ki sem jo dobil, odličil za komplet menjavo. Na ebay. It sem dobil komplet varijator + vse vzmeti za cca. 130 euro z poštnino vred in dvema kompletoma valjčkov. Res pa de sem naletel na nekakšno tedensko akcijo.

Objavljeno

Tako je, treba je malce sprobavat, najprej z valjčki, nato z celotnim variatorjem in vzmetmi. Pa, da si ne napraviš nekih prevelikih stroškov. Po mojem prepričanju ni pri menjavi celotnega variatorja takih drastičnih sprememb pri pospeških, kot pa če zamenjaš zaenkrat samo odgovarjajoče valjčke dr. pulley. Te spremembe so res malenkostne. Ne si misliti, da bo sedaj skuter postal raketa :) konjev še je vedno enako.  Edino kar je je malce bolj uglajena vožnja.Skuter pospešuje bolj zvezno v celotnem območju vrtljajev. Ampak povem še enkrat, da ni takih drastičnih sprememb kot bi si človek mislil. Kot prav ilisjak z j. costo variatorjem se doseže boljši rezultat, a naj ne bi zdržal tako dolgo, čistit ga je baje potrebno pogosteje in tudi je kar precej dražji. Jaz sem zaenkrat zelo zadovoljen z dr. pulley valjcki in če motor pospeši v celo bolšem času od 0 do 100 od malossija  (dokazano pri mojem in nečakovem), ne razmišljam o drugih kombinacijah. Je pa res da pri Silverwingu ni take velike spremembe kot mogoče pri katerih drugih znamkah. Mogoče bi pri piaggiu bila večja sprememba pri zamenjavi celotnega variatorja. Pa še to, dr, pulley valjči so oblikovani tako, da jermenico odpre bolj ob startu, se pravi za boljši pospešk in bolj zapro jermenico pri končni hitrosti, tako, da se še pridobi nekaj pri končni hitrosti napram klasičnih valjčkov. Seveda se pri lažjih valjčkih, trši povratni vzmeti in vzmeteh v sklopki pridobijo pospeški, saj motor začne pospeševati pri višjih obratih, ampak v zakup moramo vzeti tudi porabo goriva, katera se dvigne tudi za liter na sto prevoženih km. (no odvisno od načina vožnje:))

lp

Objavljeno

Honda je že v osnovi kar precej živahen scooter, tako da z minimalnim vložkom lahko postane veliko bolj poskočen kot je in ga je še večji užitek vozit. Drugače pa vsem priporočam ki imajo silver winga da si na prvo sprednje vilice potihtajo, ker so rak rana tega motorja in onemogočajo normalno dinamično vožnjo skozi hitrejše zavoje, se pravi pri hitrosti nad 100 km/h postane motor zelo nestabilen in je kar precej nevaren, sploh če imaš rad bolj dinamično vožnjo, je skoraj neuporaben. Potrebno je samo zamenjat olje v vilicah za gostoto 15 in dolit malenkost več olja kot je v servisni knjigi. V originalu je gostota olja med 5 in 7, Ker je nastavljen za bolj turistično vožnjo. S to modifikacjo vilic izginejo vsi problemi zibanja sprednjega konca in zelo se izboljša lega motorja.

To je pač ena izmed cenejših rešitev, najboljša ampak nekoliko dražja pa je menjava original vzmeti za progresivne z gostoto olja 20. S temi pa dvigneš hondine vozne lastnosti na nivo kakšnega burgmana 650.

Drugače pa vidim da imate kar veselje do maxi scooterjev in ste prav lepo vabljeni da se nam pridružite na kakšnem maxi izletu, kjer smo sami ljubitelji maxiscooterjev iz cele Slovenije in še tam kakšno rečemo ali dobite kakšen nasvet iz prve roke ;)

Evo še link če koga zanima http://www.maxiscooter.si/club/

Objavljeno

No pa sem se le odločil, naročil sem dr pulley valjčke. Ogromno sem še bral tuje forume, v katerih pišejo, da se ti Master motorji najboljše odzivajo s 17g. Nekateri pišejo, da so ob vgradnji teh valjčkov pridobili kar nekaj na samih pospeških in da so imeli tudi končno hitrost, katera je bila pri originalnih valjčkih, nekateri pa govorijo ravno nasprotno. Saj več ne vem kaj si naj mislim, bom pa vsaj videl na lastnih izkušnjah.

Zdaj imam vgrajene 10% lažje valjčke in se na samih pospeških kar nekaj pozna, sem pa izgubil skoraj 15km/h končne hitrosti in zaredi slednjega sem se odločil, da bom poskusil s dr pulley. Vam sporočim, čez kakih par dni ko jih bom imel vgrajene in preizkušene.

Hvala lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no gospodje, pa mi je uspelo vgradit te valjčke v mojega skuterja. Kot sem verjetno že povedal, sem prej uporabljal običajne 18g. valjčke sedaj pa imam 17g. Dr. Pulley. Glavna razlika med običajnimi in dr pulley valjčki je ta, da motor pri dr pulley valjčkih več ne trosi pri začetni hitrosti, pospeški so za malenkost boljši (ni ful razlike), motor bolj enakomerno pospešuje do končne hitrosti, ki je zopet takšna kot sem jo imel s original valjčki (21g.).

Zadeva me je stala 45eur. in mi ni žal , da sem jih nabavil in vgradil. Sem zadovoljen. :010  Upam, da bomo s to temo še komu drugemo pomagali, pri lažji odločitvi.

Trenutno o menjavi variatorja ne razmišljam, če pa že kdaj, bom raje začel razmišljat o menjavi motorja (Burgman 650 ali Silverwing 600).

Hvala lepa za pomoč in za vsa svetovanja :notworthy:

Objavljeno

Kaj lahko daš link za naročilo

Hvala

Objavljeno

No, sam sem pri svojem SW600 zamenjal komplet variator za J.Costa. Lahko povem da je razlika opazna, predvsem pri pospešku iz mesta in pospeševanju pri hitrostih od 80km/h navzgor. Zadeva res ni poceni (280€), ampak se mi zdi vredno.

Objavljeno (popravljeno)

Kaj lahko daš link za naročilo

Hvala

Jaz sem valjčke naročil pri www.cilinder.si, jih nima na zalogi, jih pa naroči brez problema. Je pa dosti ceneje, kot pa ebay.

Nisem noben posrednik in ne delam reklame, če pa se adminu še vedno zdi sporna moja objava, jo lahko zbriše.

lp

Popravljeno . Popravil topi
Objavljeno

Hvala za info.

Objavljeno (popravljeno)

no gospodje, pa mi je uspelo vgradit te valjčke v mojega skuterja. Kot sem verjetno že povedal, sem prej uporabljal običajne 18g. valjčke sedaj pa imam 17g. Dr. Pulley. Glavna razlika med običajnimi in dr pulley valjčki je ta, da motor pri dr pulley valjčkih več ne trosi pri začetni hitrosti, pospeški so za malenkost boljši (ni ful razlike), motor bolj enakomerno pospešuje do končne hitrosti, ki je zopet takšna kot sem jo imel s original valjčki (21g.).

Zadeva me je stala 45eur. in mi ni žal , da sem jih nabavil in vgradil. Sem zadovoljen. :010  Upam, da bomo s to temo še komu drugemo pomagali, pri lažji odločitvi.

Trenutno o menjavi variatorja ne razmišljam, če pa že kdaj, bom raje začel razmišljat o menjavi motorja (Burgman 650 ali Silverwing 600).

Hvala lepa za pomoč in za vsa svetovanja :notworthy:

Torej če prav razumem se pri teh valčkih zmajnšajo začetne vibracije pri speljevanju in nizki hitrosti? =) Imam pa Gilero nexus 500 

Popravljeno . Popravil BigOne
Objavljeno

Torej če prav razumem se pri teh valčkih zmajnšajo začetne vibracije pri speljevanju in nizki hitrosti? =) Imam pa Gilero nexus 500

ja, vibracij pri speljevanju več ni.
Objavljeno (popravljeno)

Sicer mi je serviser rahlo odsvetoval te valčke in da pride do vibracij ponavadi zaradi sklopke? 

Jutri mam CPP, potem pa končno zvozim 20ur do izpita. Da lahko končno nexusa spravim na cesto :) 

Popravljeno . Popravil BigOne
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mojemu MP3 500 se bliža večji servis pri 12000km, zato bi ob tem servisu menjal valjčke za dr. Pulley-eve. Katere naj vzamem (g) in kje?

Hvala za info.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!