Skoči na vsebino

Piaggio Typhoon ne dela več...


Priporočene objave

Pozdravljeni,
Imam en skuter (Piaggio Typhoon, mislim da letnik 1998, notri ima DR 75ccm zračnohlajen cilinder, s katerim je bilo narejenih dobrih 30.000km. Pred "spancem", je zagotovo delal), ki je sedaj več let stal. Pred kakšnim letom sem ga probal obuditi, vendar neuspešno. Spomnim se, da sem posumil na frgazer. Sem ga tudi raztavil, vendar ni bil nič bolje. Seveda sem zamenjal tudi gorivo, vendar brez uspeha. Takrat se sicer spomnem, da mi je enkrat vmes pržgal.
Pred kakšnim tednom sem ponovno probal, vendar ponovno brez uspeha. Iskro skuter ima. Sem probal dat gorivo direktno v cilinder, vendar brez pravega uspeha. Zdel sem na hitro probal dat prst, tam kjer je drugače svečka in se mi je zdelo, da ima res slabo kompresijo.
Ali je možno, da so samo batni obročki slabi?
Glede na to da imam skuter na primorskem, da ni registriran in da je nasplošno kar slabo ohranjen, pa še cena rabljenih ni tako visoka, se mi poraja vprašanje glede smiselnosti kakršnegakoli popravila. Drugače pa imam jaz tudi še originalni 50ccm cilinder in bat.
Kaj mislite, ali je lahko še kaj drugega narobe, ali je velika verjetnost, da je skuter "zaribal", in da bo skuter po tem, ko bom zamenjal cilinder in bat z originalnim normalno delal.
Malo mam še pomislek zaradi tega, ker je na skuterju zamenjan frgazer, valjčki, ojnica, auspuh. Se pravi a bo z originalnim cilinderom to sploh kam šlo ali bom moral še kaj drugega menjati. Skoraj sigurno valjčke…da bo sploh kam potegnilo. Še kaj drugega? Že vnaprej hvala za ideja in nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mozno da so se ti obrocki zlepili,posledicno nima kompresije..Lahko ti tudi semeringi spuscajo,al pa koleno karburatorja...nov bat te pride 45 eur..Al reskiras 45 eur,all pa hitis dol cilinder in pogledas stanje obrockov bata,gumiastih delov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mozno da so se ti obrocki zlepili,posledicno nima kompresije..Lahko ti tudi semeringi spuscajo,al pa koleno karburatorja...nov bat te pride 45 eur..Al reskiras 45 eur,all pa hitis dol cilinder in pogledas stanje obrockov bata,gumiastih delov..

Zdravo,

Koleno karburatorja dvomim da je, ker tudi ko dam malo bencina direktno v bat ni nič. To z obročki bom seveda pogledal. tole s semeringi me bolj skrbi. Kaj sploh je to? Kako pogledam, če mi semeringi puščajo in če da, kako to odpraviti? Že vnaprej hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti vlece fals zrak cez semeringe,!x smo nalili bencin noter in pogledali ce kaj prisolzi ven XD resis samo z menjavo..Ce so slabi bos videl ko ti bo vzgal in nebo hotel drzat minimuma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Po vsej verjetnosti sem našel vzrok za nedelovanje. Sem razdrl in dejansko sta se batna obročka "prišvasala na bat". Sicer se oba na določenih koncih premikata, na drugem pa spet. Ko sem spodnjega malo tršel želel dobiti dol, se mi je zlomil. Drugače cilinder in bat kot tak ni nič pođkodovan (ni risov). Če dobim nove obročke, jih lahko samo zamenjam? Glej pripeto sliko.

 

post-23863-0-56049200-1434637027_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!