Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

za torbe včasih niti ne rabiš dodatnih nosilcev. Jaz osebno, na VTR nimam drugega kot givijev monorack za top case. Tekstilne torbe pritrdim na motor, z jermeni in vezicami. FZ6 ima avspuhe pod stolom, kar bi moralo zadevo še olajšat.

Torbe prodajajo v vseh moto štacunah, Cene zelo zelo varirajo, in po navadi, so dražje res boljše, bol uporabne, bolj trpežne. . . ampak tud najcenejše Louisove delo opravijo OK.

Mal poguglaj cene, in kupi kar potrebuješ.

Tnx, bom šel magar res v Louisa pogledat, sem ravno nekaj našel in če je zadeva stabilna potem nosilci res odpadejo. Ker za en teden ali dva na sezono res ne bi investiral ne vem koliko denarja.

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje, če bi kdo vedel.

Na FZ6-tki imam ploščo s kappa kovčkom. Za prihajajoče poletje bi navlekel gor še neke stranske torbe. Rabljene, plastika, mehke, pojma nimam, neka budget varijanta. Stranski nosilci so baje od givija in kappe identični, ampak po raziskovanju mi deluje kot da jih obstaja več vrst, eni nosilci za tak tip torb, drugi za druge. A obstaja kaj univerzalnega? Mogoče celo od kakšnega xy proizvajalca? Ker trenutno res ne vem kakšne torbe bom vzel.

Stranski nosilci od givija so za vse torbe isti, ker torbe pritrdiš z elastiko, da ne opletajo. V bistvu so to distančniki za torbe. In če imaš mal večje torbe ti jih priporočam, saj niso nevem koliko dragi. cena od 20-50€, + torbe tja med 60-120€. poglej na givi.it ali tc motoshop.

http://www.givi.it/a...1.man_te351.pdf to so ti distančniki, hrati pa najnje lahko pritrdiš tudi poltrde torbe easylock tph01

http://www.ebay.it/itm/TELAIETTI-x-BORSE-LAT-MORBIDE-YAMAHA-FZ6-T351-351kit-/360449877655?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item53ec7ca697#ht_1490wt_1064 nosilci + torbe. sam nosilec je pa okrog 22€ http://www.ebay.it/itm/TELAIETTI-BORSE-GIVI-YAMAHA-FZ6-FZ6-600-FAZER-T351-/270809385347?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item3f0d7f4983#ht_3543wt_1163

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Stranski nosilci od givija so za vse torbe isti, ker torbe pritrdiš z elastiko, da ne opletajo. V bistvu so to distančniki za torbe. In če imaš mal večje torbe ti jih priporočam, saj niso nevem koliko dragi. cena od 20-50€, + torbe tja med 60-120€. poglej na givi.it ali tc motoshop.

http://www.givi.it/a...1.man_te351.pdf to so ti distančniki, hrati pa najnje lahko pritrdiš tudi poltrde torbe easylock tph01

http://www.ebay.it/i...#ht_1490wt_1064 nosilci + torbe. sam nosilec je pa okrog 22€ http://www.ebay.it/i...#ht_3543wt_1163

Pa kaj imajo pri nas tako maržo. Kjerkoli vprašam za stranske nosilce je povsod odgovor okol 100 eur. KMC, BS, na TC-jevi strani gledam isto. Sicer imam Kappo, ampak glede na to, da gre isti šmorn pomoje paše eno ali drugo.

Objavljeno (popravljeno)

Pa kaj imajo pri nas tako maržo. Kjerkoli vprašam za stranske nosilce je povsod odgovor okol 100 eur. KMC, BS, na TC-jevi strani gledam isto. Sicer imam Kappo, ampak glede na to, da gre isti šmorn pomoje paše eno ali drugo.

Verjetno ti ponujajo nosilce za kovčke (33 litrski kufri)-tisti pa so dražji, sami distančniki, pa so toliko kot si videl. Jaz sem vse to za svoje motorje nabavljal na ebaju in vedno brez problema vse dobil. Pa tudi tc ni tako drag, da se ne bi pri njih splačalo nabavit. Vendar moraš povedati da rabiš distančnike za torbe, ne pa nosilce za kufre.

pravkar preveril: tc ma res 78 € http://www.tc-motoshop.si/si/nosilec-tekstilnih-stranskih-torb-i6802.shtml

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Eno hitro vprašanje, koliko kg nafilate v top case kovčke? Sam imam maxio 52l na svojem KLE-ju in trenutna teža z vso kamping opremo, dežnim plaščem, obleko,.... tehta 12.3kg ali je to preveč za nosilec? Gre pa za cestno turo čez ljubelj preko vršiča v dolino soče. Nebi rad da se mi odlomi na pol poti.

Lp!

Objavljeno

Eno hitro vprašanje, koliko kg nafilate v top case kovčke? Sam imam maxio 52l na svojem KLE-ju in trenutna teža z vso kamping opremo, dežnim plaščem, obleko,.... tehta 12.3kg ali je to preveč za nosilec? Gre pa za cestno turo čez ljubelj preko vršiča v dolino soče. Nebi rad da se mi odlomi na pol poti.

Lp!

Sama teža ni tak problem slabše je, če imaš še sopotnika-co in se na kovček preveč naslanja še sploh pri pospeševanju,sicer pa predpisujejo proizvajalci max.obremenitev ca 8 kg samo proizvajalci se stem zavarujejo v slučaju,da ti kofer odpade in povzroči kako sranje !

Objavljeno

Sama teža ni tak problem slabše je, če imaš še sopotnika-co in se na kovček preveč naslanja še sploh pri pospeševanju,sicer pa predpisujejo proizvajalci max.obremenitev ca 8 kg samo proizvajalci se stem zavarujejo v slučaju,da ti kofer odpade in povzroči kako sranje !

Se mi je zdelo da je bolje da ga ne obremenim tako močno. Sem malo kopal po garaži in iskal rešitev, ko sem se spomnil da sem letos spomladi kupil komplet stranskih torb+srednja rola. Sem jo hitro namestil napolnil z opremo in šel na testno vožnjo. Vse vredu edino v ledvični del me je malo tiščala zato sem jo potem povil z gumijem.

Tako nekako pa izgleda:

imag0367.jpgimag0368.jpgimag0369.jpg

S tem pa sem privarčeval prostor v kovčku za čelado, želvo in jakno če se odločim za kak ogled muzeja ali kaj podobnega sedaj ko se bom 2-3 dni potepal po triglavskem narodenem parku in ob soči :-D

Lp!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes grem po moje nosilce, plato + kovček, pa malo obupujem kako preveč drago je tole, glede nato da gre za kup plastike :\

Koliko je pa minimalna litraža kovčka za dve full face čelade not spravt? 4xL?

Objavljeno

V mojega bivšega givija E470(47l) sem spravil 2 čeladi bp(S in M velikost). V dedkovo kappo 48l gre tudi brez problema 2 čeladi M veliosti. V mojeo zdajšnjo maxxio 52l gresta pa 2 čeladi m velikosti + želva + nekaj ostale krame. Če greš pa v trgovino po kovček pa imajo vrjetno na zalogi tudi kakšno čelado in je najbolje da kar na licu mesta preizkusiš.

Lp!

Objavljeno

Danes grem po moje nosilce, plato + kovček, pa malo obupujem kako preveč drago je tole, glede nato da gre za kup plastike :\

Koliko je pa minimalna litraža kovčka za dve full face čelade not spravt? 4xL?

46 samo gre na tesno
Objavljeno

Sem kar lepo K53L nabavil, že zaradi izgleda. Tako da ni problema.

Sem pa zjutraj nalozil noterj škatlo proteinov (2,3kg) + poln ruzak, ki gre sicer cez rame, vendar ne ko sva dva na motorju. Sem stehtal in je naneslo 11kg kar je blizu omejitve, ampak sklepam da s precej rezerve pišejo te omejitve?

Objavljeno

OJ . SEM LAS.TNIK YAMAHE FZS 600 LET. 03 IN IŠČEM STRANSKE NOSILCE ZA KUFRE . NA ZALOST JIH ZA TA MODEL NE DELAJO VEC .CE JIH KDO IMA IN JIH NE POTREBUJE NAJ SPORIČI , ALI PA CE KDO POZNA KOGA KI JIH NAREDI . ČE PA JE KDO PRIPRAVLJEN NOSILCE POSODIT ZA MUSTER IN JIH SMA NAREDIM .

Objavljeno

Živjo,

če kdo ve za koga ki prodaja nosilec za kovček. Rabim za motor Honda Hornet 600 2006 letnik, naj me kontaktira :)

Objavljeno

Se mi je zdelo da je bolje da ga ne obremenim tako močno. Sem malo kopal po garaži in iskal rešitev, ko sem se spomnil da sem letos spomladi kupil komplet stranskih torb+srednja rola. Sem jo hitro namestil napolnil z opremo in šel na testno vožnjo. Vse vredu edino v ledvični del me je malo tiščala zato sem jo potem povil z gumijem.

Tako nekako pa izgleda:

imag0367.jpgimag0368.jpgimag0369.jpg

S tem pa sem privarčeval prostor v kovčku za čelado, želvo in jakno če se odločim za kak ogled muzeja ali kaj podobnega sedaj ko se bom 2-3 dni potepal po triglavskem narodenem parku in ob soči :-D

Lp!

Tudi jaz sem si nabavil podobno rolo, kot jo imaš ti na sliki. Ko sem jo fiksiral na sedež sem opazil da zelo, zelo težko dobim nogo čez, ko lezem z motorja. Tudi KLE je kar visok motor, zato me zanima, ali imaš tudi ti podobne težave, ali pa si dovolj visok, da ni teh težav? Mogoče kakšna tehnika, kako lažje zlesti z motorja, če je tale rola gor? ;)

Objavljeno

Tudi jaz sem si nabavil podobno rolo, kot jo imaš ti na sliki. Ko sem jo fiksiral na sedež sem opazil da zelo, zelo težko dobim nogo čez, ko lezem z motorja. Tudi KLE je kar visok motor, zato me zanima, ali imaš tudi ti podobne težave, ali pa si dovolj visok, da ni teh težav? Mogoče kakšna tehnika, kako lažje zlesti z motorja, če je tale rola gor? ;)

Jaz sem bolj male rasti tako da že brez role komaj dobim nobo čez sedež mojega KLE-ja, ker sem ga povišal za 5cm. Za lezenje na in z motorja z rolo pa sem uporabil podoben pristop ko Charli iz long way round-> glej posnetek pri 40:38 naprej :lol: :D

[media=]http://www.youtube.com/watch?v=UUW8WQjBvug&feature=relmfu

Lp!

Objavljeno

Saj gor ni tak problem! Problem je dol, ko nogo pokrčiš. Razsvetli me še za dol! ;)

Objavljeno

Dol pa po istem postopku ko gor. edino z levo roko se uprem za tank za lovljenje ravnotežja, z levo nogo odskakljam stran od motorja, desno nogo pa speljem po najnižji točki čez sedež. Vem da si je težko predstavljati, in vse skupaj zgleda zelo smešno ko to izvajaš. Če rabiš pa bolj filmsko predstavitev pa lahko jutri na hitro naložim motor in posnamem če bom imel čas.

Lp!

Objavljeno

Saj gor ni tak problem! Problem je dol, ko nogo pokrčiš. Razsvetli me še za dol! ;)

Pozdravljen

Poskusi način kot ga uporabljajo sopotniki-ce.

GOR - Motor imaš na bočnem stojalu, z levo nogo stopiš na levo stopalki, se dvigneš in zkobališ motor.

DOL - Motor zaustaviš, nasloniš na bočno stojalo, stopiš na stopalke, vstaneš in z desno nogo izvedeš manever sestopanja.

Pri lezenju gor - dol se držiš z rokami za krmilo, pa nikar ne hiti, ker motor se malce ziblje, sploh pri tvojem vzmetenju

POZOR: bočni naslon mora biti 100%, podlaga pod njim 100%, z malce vaje in ravnotežja nebi smelo biti problema

Objavljeno

Pozdravljen

Poskusi način kot ga uporabljajo sopotniki-ce.

GOR - Motor imaš na bočnem stojalu, z levo nogo stopiš na levo stopalki, se dvigneš in zkobališ motor.

DOL - Motor zaustaviš, nasloniš na bočno stojalo, stopiš na stopalke, vstaneš in z desno nogo izvedeš manever sestopanja.

Pri lezenju gor - dol se držiš z rokami za krmilo, pa nikar ne hiti, ker motor se malce ziblje, sploh pri tvojem vzmetenju

POZOR: bočni naslon mora biti 100%, podlaga pod njim 100%, z malce vaje in ravnotežja nebi smelo biti problema

Opisan nači je možen tudi tako, da dol in gor lezeš z desne. Ima XTZ kratko bočnostojalo, tako da motor močno visi na levo.

lp A

Objavljeno

Pozdravljen

Poskusi način kot ga uporabljajo sopotniki-ce.

GOR - Motor imaš na bočnem stojalu, z levo nogo stopiš na levo stopalki, se dvigneš in zkobališ motor.

DOL - Motor zaustaviš, nasloniš na bočno stojalo, stopiš na stopalke, vstaneš in z desno nogo izvedeš manever sestopanja.

Pri lezenju gor - dol se držiš z rokami za krmilo, pa nikar ne hiti, ker motor se malce ziblje, sploh pri tvojem vzmetenju

POZOR: bočni naslon mora biti 100%, podlaga pod njim 100%, z malce vaje in ravnotežja nebi smelo biti problema

To moram naslednjič poizkusiti, ker ko jaz lezem z in na motorja zgledam kot cirkusatn :-D

Objavljeno

Opisan nači je možen tudi tako, da dol in gor lezeš z desne. Ima XTZ kratko bočnostojalo, tako da motor močno visi na levo.

lp A

Tole bi bil zelo nevaren podvig! Močno dvomim, da bi tista bočna palčka zdržala vso to težo. Recimo na Bledu na tisti bencinski črpalki kjer je avtopralnica, je tak naklon tal, da sploh nočem tam tankat, ker se bojim da mi motor pade. Vedno tankam na drugi strani, pri policiji. Pri forumskem kolegu Ravni-ju, se je to bočno stojalo odlomilo in je šel motor po tleh. Mislim, da je še najboljši način od Charlija. Malo poskačeš pa gre počasi. Čeprav sem jaz zaradi tega pred furo to vrečo vrgel dol, saj sem cviknil kako bom skakal na vsaki bencinski. Sedaj vidim da je izgleda to normalno, jbg... :(

Objavljeno

Tista bočna palčka zdrži precej več kot ji ti pripisuješ. En dan se resno moramo srečat, da ti pokažem ene par trikov na motorju in bočno tačko.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!