Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, tazzy pravi:

.. . Narejen doma in potem plastificiran in tudi veliko cenejši od originala

Kam si dal to plastificirat?  Pa zanima me še iz kakšnih cevi si to naredil? Hvala za info.

Objavljeno
On 5. 6. 2017 at 6:04 PM, izibajker said:

Kam si dal to plastificirat?  Pa zanima me še iz kakšnih cevi si to naredil? Hvala za info.

Tudi mene ...

Objavljeno
Ob 5. 6. 2017 ob 18:04, izibajker pravi:

Kam si dal to plastificirat?  Pa zanima me še iz kakšnih cevi si to naredil? Hvala za info.

Narejeno Iz palice fi 8, narejen model na železni plošči In po modelu zvito in potem z tekom zavarujejo in za konec še plastificiran. Porabil cca 3,5 m palice fi8 in tri podalšane matice m 6 in 6 podlošk fi 30 z gumo. Strošek 7 evr

Pri 210 ni odpadlo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, GO_Tomi pravi:

Ja, to je itak jasno.

KAKO SI PLASTIFICIRAL?

V službi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

GIVI E 470 Simply lll, 47 l, z nosilno ploščo, prodam.

Nosilce ne, ker so za Hondo Nc 750 in ne vem, na kateri motor še pašejo.

Kovček je bil na motorju 5 dni.

Ceno določite sami......potem pa se bom odločila :cool:

 

received_1503097519702585.jpeg

Objavljeno
pred 3 urami, KARMEN1 pravi:

 

Kovček je bil na motorju 5 dni

Je pa dolgo zdržal. Jaz sem mojega 52litrskega, ki mi ga je prodajalec pustil na motorju, zabrisal dol še isto popoldne, ko sem parkiral v garažo...

Objavljeno

Saj jaz tudi :cool:.

Pet dni je bil potem zopet gor, lansko poletje, v Dalmaciji.

Objavljeno
Ob ‎6‎. ‎06‎. ‎2017 ob 21:28, tazzy pravi:

Narejeno Iz palice fi 8, narejen model na železni plošči In po modelu zvito in potem z tekom zavarujejo in za konec še plastificiran. Porabil cca 3,5 m palice fi8 in tri podalšane matice m 6 in 6 podlošk fi 30 z gumo. Strošek 7 evr

Pri 210 ni odpadlo.

Glede na robustnost izvedbe me čudi tri točkovna pritrditev na kovček. Še ena nogica bi strošek minimalno povečala, vzvojna trdnost pa bi bila neprimerno večja in sile na točkah pritrditve mnogo manjše.

Objavljeno
pred 28 minutami, raza pravi:

Glede na robustnost izvedbe me čudi tri točkovna pritrditev na kovček. Še ena nogica bi strošek minimalno povečala, vzvojna trdnost pa bi bila neprimerno večja in sile na točkah pritrditve mnogo manjše.

V splošnem se bi strinjal...vendar kot si omenil "robustna" zgleda kot že zelo predimenzionirana za svoj namen! Mislim,da je dečko odlično opravil svoje delo...:blush:

Objavljeno
pred 4 urami, raza pravi:

Glede na robustnost izvedbe me čudi tri točkovna pritrditev na kovček. Še ena nogica bi strošek minimalno povečala, vzvojna trdnost pa bi bila neprimerno večja in sile na točkah pritrditve mnogo manjše.

Lej točno se ve koliko se na lahko opteži in glede na to da je kupljeni veliko manjši je ta narejen tako da se kompot 2 napihljivi blazini gor prisežem I se kaka podloga zraven za to pa je Ziher dovol

Objavljeno
pred 4 urami, sesir pravi:

V splošnem se bi strinjal...vendar kot si omenil "robustna" zgleda kot že zelo predimenzionirana za svoj namen! Mislim,da je dečko odlično opravil svoje delo...:blush:

Hvala za kompliment. Ja res je malce večje teža pa cca 1.5 kg. Je nalašč tako narejen. Vpetje pa se strinjam da bi lahko naredil 4 točkovno.  Bom pa pri tretjem popraviu. Sem namreč tudi pri prejšnjem motorju naredil podobnega tisti pa je bil 4 točkovno vpet. 

Tako pa zgleda vpetje. 

DSC_1007.JPG

DSC_1006.JPG

Objavljeno

Poglej, bil je samo dobronameren predlog. In glede na robustnost, mi je bilo jasno, da se bo nanj privezovala oprema za kampirat, ki pa je običajno precej široka in štrli navzven. Tam pa jo ujamejo zračni tokovi, ki povzročijo neko silo in običajno tudi nihanje. Pri ritmičnem gibanju pa hitro lahko nastanejo sile, ki polomijo plastiko na pokrovu. Sploh pri brzinah, ki si jih omenil.

Citiraj

 

Ob ‎6‎.‎6‎.‎2017 ob 21:28, tazzy pravi:

Pri 210 ni odpadlo.

 

 

Objavljeno
pred 15 minutami, raza pravi:

Poglej, bil je samo dobronameren predlog. In glede na robustnost, mi je bilo jasno, da se bo nanj privezovala oprema za kampirat, ki pa je običajno precej široka in štrli navzven. Tam pa jo ujamejo zračni tokovi, ki povzročijo neko silo in običajno tudi nihanje. Pri ritmičnem gibanju pa hitro lahko nastanejo sile, ki polomijo plastiko na pokrovu. Sploh pri brzinah, ki si jih omenil.

 

 Priznam da smo malce zajemali z upetjem. Kot sem že napisal bomo prt tretjem napako odpravili. Hitrost   ki sem jo omenil je bila pri praznem kovcku .  na potovanju pa do sedaj z polno naložen ni nikoli takšne hitrosti lepo laguno da se pride na cilj in nazaj uživanje. 

Objavljeno

Tudi pri praznem kovčku je v opozorilih nek limit hitrosti, kot za obremenitev......Off topic...

Objavljeno
pred 11 minutami, raza pravi:

Tudi pri praznem kovčku je v opozorilih nek limit hitrosti, kot za obremenitev......Off topic...

Pa to se zgodilo po veliki nesreči...

Slučajno je mogu pritisnit da prehitel dolgo kolono...seveda pozabil,da ima kovček zadaj...žal se tudi kaj takšnega zgodi...mogoče celo enkrat na leto :ras:

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Pa to se zgodilo po veliki nesreči...

Slučajno je mogu pritisnit da prehitel dolgo kolono...seveda pozabil,da ima kovček zadaj...žal se tudi kaj takšnega zgodi...mogoče celo enkrat na leto :ras:

Ja je bilo treba prodat kolk leti z kufro

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ima kdo kaksno slikco kako montirat Alposov alu kovcek kot topcase?

Objavljeno

takole - je pa to stranski kovček počez...že tako je pri mojem vsa teža zadaj ..

20170505_143113.jpg

Objavljeno

Kakšen prtljažnik imaš? Alposovi kufri se običajno montirajo na neke cevne konstrukcije. Če imaš "ploščo" , potem rabiš par vijakov, podložk, sveder, malo silikona (opcijsko 2mm alu ploščo za ojačitev) in to je to. Drugače pa moraš narediti nek sistem da "zatakneš" /fiksiraš (kot je za stranske kufre) .

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!