Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še izdelujejo kovčke v Šentjurju, cene so primerne, ampak nimajo dovolj velikega za 2 čeladi.

image.thumb.png.4c2dd518f0d2c7714e7181b02de120e7.png

Objavljeno
pred eno uro, MitcH' pravi:

Še izdelujejo kovčke v Šentjurju, cene so primerne, ampak nimajo dovolj velikega za 2 čeladi.

image.thumb.png.4c2dd518f0d2c7714e7181b02de120e7.png

V tega bi spravil štiri!  :lol1:

kovčki4094182500274_c140_001.jpg

  • Haha 3
Objavljeno
pred 49 minutami, car_freak pravi:

Sej tole pa ni drago, kaj pa podložna plata?

DIY.

Tut sam sem že gledal te kufre, sam so grdi ko poziv na orožne vaje.

Objavljeno (popravljeno)

Vsake oči imajo svojga malarja...

IMG_0081.thumb.JPG.eb711570fd892ca07edaa2ff854d2900.JPG

Za ta denar zelo uporabni.

DCP_6458.thumb.JPG.81af1c5b830e8e2e6da0d192dde52741.JPG

Na dveh različnih motorjih skupaj cca 90Kkm. Zelo uporabni in tudi dovolj trdni. So šli tudi po tleh pa razen prask BP. Še so v garaži in čakajo...

V temi o Alu kovčkih tudi nekaj rešitev kako jih pritrditi...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

da, v tega k sem jaz dal sliko gresta dve celadi.

in, se opravicujem, zgledalo je, kot da ga ti prodajas.

Objavljeno
pred 7 urami, Buschi pravi:

 

da, v tega k sem jaz dal sliko gresta dve celadi.

in, se opravicujem, zgledalo je, kot da ga ti prodajas.

pol pa nima nič več za izbirat...  :OK: vseeno pa naj čelade zraven vzame, ker je od tipa čelade in velikosti tudi razlika... :yea1:

Objavljeno

@Buschi dobro preglej kvaliteto pritrdilnega sistema. Sem na ebayu kupil en velik in fini kufer za male pare, pa mi je potem med voznjo polomilo kljukice s katerimi se je zataknil na bazo, tako da ga je potem samo se kljucavnica drzala na mestu...

...ceprav glede na takratnje stanje tistega kawasakija je bil kufer se najmanjsi problem. :P

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, Zok pravi:

@Buschi dobro preglej kvaliteto pritrdilnega sistema. Sem na ebayu kupil en velik in fini kufer za male pare, pa mi je potem med voznjo polomilo kljukice s katerimi se je zataknil na bazo, tako da ga je potem samo se kljucavnica drzala na mestu...

...ceprav glede na takratnje stanje tistega kawasakija je bil kufer se najmanjsi problem. :P

kje ti je to potrgalo...na kufru ali nosilcu?

Objavljeno

Na kufru. Je bilo precej svoh narejeno.

Objavljeno

Ma, jaz imam tega givi monokeya za 80€, plato mam eno iz bolhe za 10€, nosilec sem si naredil sam.

IN, v njega gresta dve čeladi, sam ne ena zram druge , ampak ležočki, da rilec od ene vtakneš v luknjo od druge.

 

 

Še vedno pa iščem neko pocen varijanto plastičnega štirioglatega kufra za dve čeladi.

Objavljeno
pred 3 urami, Buschi pravi:

Ma, jaz imam tega givi monokeya za 80€, plato mam eno iz bolhe za 10€, nosilec sem si naredil sam.

IN, v njega gresta dve čeladi, sam ne ena zram druge , ampak ležočki, da rilec od ene vtakneš v luknjo od druge.

 

 

Še vedno pa iščem neko pocen varijanto plastičnega štirioglatega kufra za dve čeladi.

Eto...pa še sopotnica ima naslonjalo za hrbet in oporo za ramena....jebeš izgled.

http://www.sba.si/ponudba/oprema-za-atv/atv-kovcek-8030/

Objavljeno
pred 5 urami, Buschi pravi:

Še vedno pa iščem neko pocen varijanto plastičnega štirioglatega kufra za dve čeladi.

Poglej tule. Ni pa to nek dizajnerski presežek... Med "lep", "kvaliteten" in "poceni" lahko ponavadi izberemo največ dvoje ?

Objavljeno

Hja, klical, baje ful debela plastika, trpežen, vendar je problem, ker fizično nima nobenga na zalogi, niti ga noče imeti na zalogi.

Ima jih tudi Špan, sam ma sam one ležeče.

Drgač pa, to je to. Že vse nagruntal, kok nardit plato, čepe, use, sam videt morem najprej zadevo.

Hvala za link.

Objavljeno
Ob 17. 3. 2019 ob 12:12, Buschi pravi:

Še vedno pa iščem neko pocen varijanto plastičnega štirioglatega kufra za dve čeladi.

Lahko pogledaš na ebay.de :

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.XStaubox.TRS0&_nkw=Staubox&_sacat=0

ali pa vpišeš to ali kaj podobnega Gurtbox  Staubox  Anhängerbox  Pkw Kiste  Gurtkiste Box

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vam se bo verjetno slišalo neumno, ampak meni začetniku pa se moje vprašanje ne zdi tako trapasto. Zanima me namreč, ali vozite stranske kovčke tudi kadar so prazni ali jih dajete dol ali je vseeno? Imam stranska originalna kovčka, ki jih nimam na motorju, saj se zaenkrat "vozim" (navajam biti motorist) na krajše ture in vse kar rabim zmečem v zadnji centralni kovček. Razmišljam pa, če se slučajno motor prevrne (saj se ne bo, ampak), ali kovčki odnesejo škodo na motorju, ali jih vrže dol iz nosilcev in imaš potem dvojno počeno plastiko na motorju in kovčku? Vem, da so dragi ko žafran, ampak imam raje počen kovček, kot pa plastiko in morda še kaj na motorju. Bočni zaščitni okvir, pa že imam namontiran.

 

Kako pa vplivajo na vožnjo? Ne vem če je važno, ampak gre za CBF1000, 2011.

Ja, imam izpit, ampak v motošoli te tega ne naučijo, zato pa sprašujem vas, ki ste prekrižarili skoraj cel svet.

Objavljeno

Če se imaš namen zvračat, jih pusti gor. Če ne, pa jih daj dol.

Objavljeno

Jaz jih imam gor samo, ko je to res nujno. Pa še takrat neznosno trpim...?

Tudi potovanja, če se le da, planiram tako, da vsaj 2x prespim na isti lokaciji in se lahko vmes vozim brez...

Pa čeprav imam BMW GSA, čigar kovčki, v kombinaciji s cevno zaščito, v primeru blažjega padca ( beri na mestu ali pri hitrosti pešca) skoraj popolnoma zaščitijo sam motor...

V vsej moji, ne ravno kratki, motociklistični karieri pa še nisem šel na dnevno vožnjo s stranskimi kovčki...

Objavljeno
pred 38 minutami, Racka11 pravi:

Vam se bo verjetno slišalo neumno, ampak meni začetniku pa se moje vprašanje ne zdi tako trapasto. Zanima me namreč, ali vozite stranske kovčke tudi kadar so prazni ali jih dajete dol ali je vseeno? Imam stranska originalna kovčka, ki jih nimam na motorju, saj se zaenkrat "vozim" (navajam biti motorist) na krajše ture in vse kar rabim zmečem v zadnji centralni kovček. Razmišljam pa, če se slučajno motor prevrne (saj se ne bo, ampak), ali kovčki odnesejo škodo na motorju, ali jih vrže dol iz nosilcev in imaš potem dvojno počeno plastiko na motorju in kovčku? Vem, da so dragi ko žafran, ampak imam raje počen kovček, kot pa plastiko in morda še kaj na motorju. Bočni zaščitni okvir, pa že imam namontiran.

 

Kako pa vplivajo na vožnjo? Ne vem če je važno, ampak gre za CBF1000, 2011.

Ja, imam izpit, ampak v motošoli te tega ne naučijo, zato pa sprašujem vas, ki ste prekrižarili skoraj cel svet.

Na vožnjo stranski kufri ne vplivajo, vsaj če voziš normalno. Pri 250 pa se že pozna :P

Se pa pozna pri manevriranju v mestu, saj je moped širok. Ampak zaradi njih se ne bo nič pokvarilo, četudi so prazni.

Jaz sem 2x kresnil moped (1x na šodru ko sem ga samo spustil na tla, drugič pa sem kar konkretno drsal po tleh in je kufer krepko odnesel vso škodo. Seveda v navezi s cevno zaščito.

Ampak načeloma se na kratke vožnje vozim brez njim, takoj ko pa imam kaj robe ali grem na jadranko za 2 dni vzamem kovče, pa čeprav so na pol prazni. Lepše mi je teža razporejena ob strani, kot pa da bi zadnji kufer montiral.

Konkretno tule, ni moped dobil niti ene praske (sem ga pa samo spustil na tla) Kovček sem nato samo malo spoliral in pobarval. Stopil sem v luknjo in ker nisem imel dovolj moči ga nisem bil sposoben zadržati (to je par mesecev po moji nesreči)

14039972_1123684207701130_3985067305179204803_n.jpg.26bdbc2daa8ab799e6b15d52c58f26cf.jpg

pred 30 minutami, KARMEN1 pravi:

Če se imaš namen zvračat, jih pusti gor. Če ne, pa jih daj dol.

verjemi, da nihče nima namena se prevračat. Na Zju bi nekaj prišparal, če bi dal zadnjega, ampak raje vozim stranske, se moped lepše pelje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Just now, DAMI34 said:

vsaj če voziš normalno. Pri 250 pa se že pozna

Ej ne zdej pretiravat pravi da je nov motorist :lol1:vse ostalo se strinjam z tabo

  • Haha 2
Objavljeno
pred 26 minutami, Spasku pravi:

Ej ne zdej pretiravat pravi da je nov motorist :lol1:vse ostalo se strinjam z tabo

A novi ne letijo 250? :P

ps. bolj moteč za turbulence je zadnji kufer, pa čeprav se gre za povprečne brzine na AC

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, DAMI34 said:

A novi ne letijo 250? :P

ps. bolj motoeč za turbulence je zadnji kufer, pa čeprav se gre za povprečne brzine na AC

 stranski kovčki so škifo  še bolj pa tazadnji kufer ki povrhu še turbolenco ustvarja sm se vozu un dan z MTko katastrofa prek 120km letijo ja :twak:ta novi še ti star se zvračaš pri 10km:lol1:

Popravljeno . Popravil Spasku
Objavljeno
51 minutes ago, KARMEN1 said:

Če se imaš namen zvračat, jih pusti gor. Če ne, pa jih daj dol.

Jp, pomagajo pri zvračanju... :) 

 

 

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!