Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Hard enduraš

DUCATI 996 biposto

Recommended Posts

Hard enduraš

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Ne rabis nove teme odpirat. Poisci temo o tem motorju. Iskalnik ;)

Se sebe mal po prstih..ne morem vrjet da ni 996 teme.

Tko zdej je. Navali narod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,.. .)

Daj kake slike gor k maš tok zanimivosti

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka

Pozdravljeni,

 

Po dolgoletni želji sem si iz italije pripeljal lep DUCATI 996 letnik 1998 z 50.000 km od prvega lastnika in nikoli paden.

Rad bi na motorju par stvari spravil v red in ga malo polepšal (original)

 

Prosim za nasvet, kaj naj najprej pregledam in na kaj naj bom pozoren.

 

Drugače pa že 15 let v moji garaži stojijo hard enduro motorji (yamaha, beta, ktm,.. .)

 

Odvisno od tega kdaj je zadnji servis če bi bil moj motor prvo delo jermeni, ventili istočasno se pogleda še odmikače s katerih se je zelo rad odluščil nikel (serijska napaka), ležaji napenjalcev(odvisno od stanja) zračni filter pregledat po potrebi zamenjati,bencinski filter sinhnorizacija ''karburatorjev'' nastavit co na 4-5%  pogledat semi bloke zadnjega verižnika in ležaj zadnjega pesta  in seveda zamenjati vse tekočine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

Na jutubu mas prikaz :D sm za take kt si ti video naredu haha

https://m.youtube.com/watch?v=IhjjVv_L8L0

Edited by Rogerg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

Odvisno od tega kdaj je zadnji servis če bi bil moj motor prvo delo jermeni, ventili istočasno se pogleda še odmikače s katerih se je zelo rad odluščil nikel (serijska napaka), ležaji napenjalcev(odvisno od stanja) zračni filter pregledat po potrebi zamenjati,bencinski filter sinhnorizacija ''karburatorjev'' nastavit co na 4-5%  pogledat semi bloke zadnjega verižnika in ležaj zadnjega pesta  in seveda zamenjati vse tekočine :D

 

Z prodajalcem sva se dogovorila, da je pred nakupom opravil še zamenjavo jermenov (nevem kaj še spada zraven-istočasno) in zamenjava olja ter filtra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

Sej okej če sta se dogovorila..ampak a si zihr da je to tut naredu? Drgač pa kul motor..

Ja je naredil ker se poslovno poznava in priložil mi je tudi račun.

 

Meni osebno trenutno motor ni všeč, sem bolj za original (nekaj malega spregledam in dodam tudi sam :glare: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tudi jaz bi ga skušal povrniti v originalno stanje. Sploh sedež mi je kar nekaj.

Ali je 996 še vedno imel ta platišča?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Kateri letnik pa je? Tole men ne zgleda 996, vsaj tako kot pravi predhodnik, feltne so od 916 serije. 996 so imel vsi že 5 krake feltne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Hm, google vrže ven tudi primerke s trikrakimi, čeprav bistveno manj. Očitno jih je bilo nekaj tudi takšnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

Tudi jaz bi ga skušal povrniti v originalno stanje. Sploh sedež mi je kar nekaj.

Ali je 996 še vedno imel ta platišča?

Prva stvar ki jo bom saniral sta oba sedeža, oziroma prevleke sedežev.

Zato če ve kdo za kakšne originalne prevleke, se priporočam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorro

Če ima trikrake feltne, potem je letnik 99, od 2000 naprej so imeli petkrake. Jaz imam tudi 99 letnik 996, že preko 50kkm in dela vse kot urca. Pri tem motorju je važno da ne stoji in da ga pelješ kot se zagre:)

 

Drugače pa super za find, jaz osebno bi tudi dal v original stanje, predvsem sedeže in plastike in bo zgledal čisto drugače:)

Evo za orientacijo prilagam mojega, če ti bo kaj všeč, plastike so sicer od r izvede z bellypan-om, pa karbonske strehce ma, pokrov sklopke in še par malenkosti, ostalo pa je original...

 

Pazi pa na jermena, ventile in olje, ker če to troje menjaš/vzdržuješ, ti bo lepo služil...

 

 

 

post-10894-0-65846300-1440146484_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

Kateri letnik pa je? Tole men ne zgleda 996, vsaj tako kot pravi predhodnik, feltne so od 916 serije. 996 so imel vsi že 5 krake feltne.

Motor je letnik 1998, meni poznano je da so imeli nekateri še tri krake feltne.

Motor je bil prvih 8 let v lasti serviserja Ducati, naslednjih 10 let pa ljubitelja, ki se je samo vozil, servisiral in nič vlagal v motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

Če ima trikrake feltne, potem je letnik 99, od 2000 naprej so imeli petkrake. Jaz imam tudi 99 letnik 996, že preko 50kkm in dela vse kot urca. Pri tem motorju je važno da ne stoji in da ga pelješ kot se zagre:)

 

Drugače pa super za find, jaz osebno bi tudi dal v original stanje, predvsem sedeže in plastike in bo zgledal čisto drugače:)

Evo za orientacijo prilagam mojega, če ti bo kaj všeč, plastike so sicer od r izvede z bellypan-om, pa karbonske strehce ma, pokrov sklopke in še par malenkosti, ostalo pa je original...

 

Pazi pa na jermena, ventile in olje, ker če to troje menjaš/vzdržuješ, ti bo lepo služil...

 

No, to je to.

Prevleke za sedeže že iščem!

Plastike so še original, te nalepke so nalepljene po laku, katere bom odstranil. Ostane le 996 na bokih in ducati na rezervoarju pa še nekaj na zadnjem delu, kar je pod lakom.

Sklopka pa je že taka kot mora bit ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

1. sanacija: sedežne preobleke / kje dobit ugodno originalne preobleke??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka

Z prodajalcem sva se dogovorila, da je pred nakupom opravil še zamenjavo jermenov (nevem kaj še spada zraven-istočasno) in zamenjava olja ter filtra.

To kar sem ti napisal spada skoraj vse zraven menjave jermenov :D  pa še vilce se splača poservisirat čene veš kdaj so bile  pa čez homolaogacijo ga ne boš spravil zaradi avspuhov :D

 

Še nekaj mi povej a tista deklaracijska nalepka (srebrna nalepka pri stopalki desne noge ) je berljiva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

No zdaj gre pa zares:

 

Kakšen je original akumulator pri tem motorju, oz. kakšne karakteristike (moram menjat)

Kje bi lahko dobil original preobleke sedežev?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hard enduraš

To kar sem ti napisal spada skoraj vse zraven menjave jermenov :D  pa še vilce se splača poservisirat čene veš kdaj so bile  pa čez homolaogacijo ga ne boš spravil zaradi avspuhov :D

 

Še nekaj mi povej a tista deklaracijska nalepka (srebrna nalepka pri stopalki desne noge ) je berljiva?

 

Berljiva je delno :glare:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorro

No zdaj gre pa zares:

 

Kakšen je original akumulator pri tem motorju, oz. kakšne karakteristike (moram menjat)

Kje bi lahko dobil original preobleke sedežev?

Original prevleke ne boš dobil. Pojdi v Mercis (radomlje) in najdi približek, pa še svetovali ti bodo kaj je primerno.

Akumulator za 996 biposto je YUASA YT12B-BS (tako piše na mojem:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Akito
      ...lajkam račke 😁...
    • Akito
    • thumper
      hebiga..sem imel pač prav..zdej grem pa jackpot vplačat pa da vidimo..                             malo rekapitulacije postov z začetka sezone..
    • mojamiska
    • thumper
      nekaj nabijaš s tem tvojim teoretiziranjem.. kaj bi bilo če bi bilo pa če bi pa zakaj ne..  dejstva so pa taka kot so..poglej si lestvico - so tam trditve in razlage na istem mestu.. če gre zarco na poltovarniškega ducatija si bo naredil še eno bolečino. gigi nima neomejenega budgeta.. ima pa "neomejenega " petronas, ki je imel l.2016 nekih 5x toliko čistega dobička kakor ducati bruto prodaje (55000 enot po 20000e je 1.100.000.000 oz.1.1mrd)..  l.2018 je petronas zaključil z 26mrd čistega (honda recimo 8.7mrd). petronas ni autsajder v motošportih...v sbk so tekmovali z motorjem , ki so ga sami naredili .dosegli l-2004 eno drugo in eno 3 mesto kar ni bilo slabo glede na to , da so proti 1000ccm ostalih tekmovali z 900cc.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!