Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 S (1989)


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče enmal pozno, ampak... preden karkoli nastavljaš je fajn pocahnat, da lahko povrneš v prvotno stanje. Pa mogoče je malo škoda štelat motor na "fino", če ni ostalo BP.

Objavljeno

Tisto kar si vrtel je vijak za prosti tek.

Da prideš do pravega vijaka bo potrebno snet vsaj sedež in rezervar, da lahko prideš zraven in vidiš oba vplinjača. Kjer sta vplinjača preko sesalnih kolen pritrjena na cilindre, na tistem delu imata sesalni loputi. Za dotični motor ne vem točno kako ima narejeno, vendar mora bit neka povezava med sesalnimi loputami in nek vijak za nastavljanje odklona lopute, v tvojem primeru vsaj ene, da z nastavljanjem ene podtlak izenačiš z podtlakom druge strani. Bistvo sinhronizacije je, da lopute nastaviš tako, da v oba cilindra "vleče" enako.

Sedaj pa veselo na delo in veselo igranje.

Objavljeno

Sicer pa najprej poskusi zamenjat svečko v tistem cilindru ki ti dela probleme, da se ne boš mučil s sinhronizacijo po nepotrebnem.

Objavljeno

Menjal sem cin spulo,kable s kapicami,svečke,pol probal vse skup prestavil na desno stran,vse delovalo kot mora bom probal sam me skrbi kam pol potegne to tekocino zato me mal skrbi kak bi kaj od oka nastavil vijak sem gledu na navodilih je bil to pravi vijak 

Objavljeno

Za tekočino lahko daš kar motorno olje in se ti ni treba nič sekirat če ga potegne. Pazi tudi na dolžino cevi, cev naj bo dolga vsaj 5m, lahko tudi 6, 7 ali več, raje več kot manj.  Potem samo še najdi pravi vijak in nastavljaj. Najprej grobo nastavi tako, da tistemu vplinjaču v katerega ti vleče tekočino zapreš loputo do te mere, da tekočine ne vleče več vanj. Ko tekočine ne bo več vleklo v vplinjač in se bo samo spreminjala samo količina olja oz. tekočine v posameznem delu cevi je čas za fino nastavitev - zapiraš loputo dokler gladini tekočine v obeh delih cevi ne bosta na isti višini.

Objavljeno

sedaj me samo zanima v katero smer naj zavrtim vijak se nahaja ce sediš na motorju levo ni na sredini ampak na levi strani pomoje je treba desno vrtet da se zapre

Objavljeno

evo uredil motor laufa ampak desni cilinder oziroma cev izpuha je vroča po nekaj sekundah,levi cilinder po 5 minutah delovanja lahko brez tezav primem,ko desna cev kar puhti od vročine.

Ali bi lahko sel batni obroček????????????

Objavljeno

Lahko bi bilo marsikaj. Najprej preveri svečko - je iskra, je svečka mokra - jo zaliva? Je kompresija OK?

Prej kot obroček bi ti šel ventil... Ampak če motor ni bil pretirano zlorabljan, dvomim...skratka pomeri kompresijo.

Objavljeno

Ja ali lahko sam kako izmerim kompresijo na motorju ali je potrebno peljati na servis,trojan69,svečke mi delajo sem probal sem jo dal v kontrta cilinder prav tako cin spulo in deluje ,tako da svečka in cin pula ni hin,neki druzga mora bit,da cilinder ne vziga oziroma ne dela.

Včeraj sem tudi zasledil da vcasih vseka iz avspuha in pokadi črn dim,včasih pa tudi cilinder zalaufa za par sekund.

Objavljeno

Po simptomih, ki jih opisuješ je očitno iskra samo občasno. Potemtakem, boš moral problem iskati v senzorju za dajanje inpulzov. Zapisal si, da si že menjal švečice, kable in vžigalne tuljave. Vzrok da občasno ni iskre je lahko potem le še tam. V SM je ponavadi potanko zapisano kako preveriš delovanje "elektronike".

Pa še kako opraviš najbolj enostaven test kompresije. Odviješ svečice in na odprtino nasloniš palec. Zaženeš motor in v primeru, da tlaka ne moreš zadržat "pihne" mimo prsta je kompresija OK. Seveda je to le indikativni test. Za merjenje kompresije obstaja poseben merilnik.

Objavljeno

Kaže bolj na elektricno kot mehansko napako. Si med sabo zamenjal tudi kabel do svečke? 

Ali svečka daje iskro ce jo imas odvito in polozeno na ohisje?

Objavljeno

Kaže bolj na elektricno kot mehansko napako. Si med sabo zamenjal tudi kabel do svečke? 

Ali svečka daje iskro ce jo imas odvito in polozeno na ohisje?

Zamenjal komplet iz leva na desno in dela brez problema izpravno vse,ja iskra je en cas lepo dela,devaiskro kot mora na sredini lepo,včasih pa iskra krozi po notranji strani svečke,sem mislil prvo da je kapica za svecko ampak sem vtaknil not izvijač in iskra je sekala iz kapice kot nora.

kje se nahaja alternator/rotor??????????

 

Objavljeno

ja iskara mora delovati od elektrode do jezička ne meni pa iskra deluje okoli elektrode po notranjem delu in ne na jeziček 

Kje priblizno se nahaja rotor/alternator na motorju????

Objavljeno

Verjetno imas preveliko razdaljo do jezicka. Ponavadi je 0.6,0.7 ali 0.8 mm, odvisno od svecke. Poisci podatke od tvoje in nastavi razmak... na obeh. Ce nimas spijunov,  za test nastavi od oka. Saj ce bos prevec stisnil bo laufal normalno,  le v visokih obratih ne.

Objavljeno

ja iskara mora delovati od elektrode do jezička ne meni pa iskra deluje okoli elektrode po notranjem delu in ne na jeziček 

Kje priblizno se nahaja rotor/alternator na motorju????

Jao heroj zanič svečko imaš in ti prebija  tako je če se lotiš šraufat brez znanja in še brez manuala??

a karburatorje si prav nastavil ali samo sinhnoriziral? a veš da je treba to delati s pomočjo naprave ki meri CO oziroma moraš imeti izkušnje da to vidiš po svečki. ,... pa še bi lahko našteval 

Objavljeno

ja iskara mora delovati od elektrode do jezička ne meni pa iskra deluje okoli elektrode po notranjem delu in ne na jeziček 

Kje priblizno se nahaja rotor/alternator na motorju????

Jao heroj zanič svečko imaš in ti prebija  tako je če se lotiš šraufat brez znanja in še brez manuala??

a karburatorje si prav nastavil ali samo sinhnoriziral? a veš da je treba to delati s pomočjo naprave ki meri CO oziroma moraš imeti izkušnje da to vidiš po svečki. ,... pa še bi lahko našteval 

ja zakaj pa ta ista svečka v drugem cilindru deluje ,pa mi to povej če bi bila svečka hin tut v drugem cilindru nebi delala.

Ali veš kje se nahaja rotoraltenator na motorju

Objavljeno

Lej si rekel da skače iskra enkrat iz elektrode na jeziček enkrat pa na notranji del. Svečke so čudna zadeva lahko dela do določene temp normalno in potem loti zajebavat,... če ne skače samo na jeziček je svečka zanič.

kot drugo ne poznam motorja prvo moreš vedeti ali ima elektronski vžig ali platine,... če ima platine so lahko le te za naštelat. če ima elektronski vžig tudi tej so se štelali na začetku in lahko se ti je kaj odšraufalo,.... to da ti je motor delal in potem kar naenkrat neha delat en cilinder nima veze s karburatorji oz. jo ima vendar je karburator za ščistit če po čiščenju ne dela pomeni da nima okvara nobene veze s karburatorji. (naštelaš jih po tem ko odkriješ vzrok za napako samo za boljše delovanje,..)

potem so lahko vzrok ventili kdaj so boli v zadnje naštelani,.. če ni so bili ti je lahko skurilo ležišča ventilov, lahko se ti ventil sploh ne zapre več,..... 

Uglavnem vzrokov je polno in ti si se jih lotil iskat na popolnoma napačnem mestu ker nimaš izkušenj niti znanaja. Spodbujam da se naredi določene zadeve sam doma vendar moreš imeti vsaj osnove. tako da poišči koga ki se na zadeve spozna in ti bo pomagal v domači delavnici oziroma zapelji stvar k nekomu da ti jo popravi 

 

Objavljeno

Evo probal novi dve svečki en čas lepo daje iskro pol pa začne po notranji strani sekat pa se spet vrne kot mora delat nekaj časa in zopet se vrne v notranji del.Kaj pa sedaj novi svečki sta

Objavljeno

poglej v manual kolk more bit razmak med elektrodo in ga nastavi to je prvi korak. Če bo še vedno enako potem je nekaj narobe z elektriko  lahko je slaba bobina,.. in ne daja dovolj velike napetosti ,...  prvo ugotovi in povej ali imaš platine ali elektronski vžig

in še to kaj je zate notranji del svečke ??

Objavljeno

Vzig je elektronski,imam 4komade vzigalnih tuljav vse sprobane in delujejo vse 4 sem probal na delujoči strani na desni motor deluje isto probal na levi cilinder ne deluje

Objavljeno (popravljeno)

Ti motorji majo že elektroniski vžig in se ga ne štela, razmak med elektrodo je pri teh zadevah ponavad 7mm. Ta razmak imajo NKG svečke nastavljen že serijsko. 

Skratka. Očitno ti paca svečko...sklepam da je izolacija črna..prekrita z črnim prahom? 

za to je lahko več vzrokov:

1.) Napaka na vžigu

2.) Prebogata mešanica gorivo/zrak

3.) Olje, ki prihaja v izgorevalni prostor (mimo teflonov oz. obročkov)

4.) Poškodovana oz. premrzla svečka

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Kot prvo ne razumem kako imaš lahko 4 tuljave in 2 svečki?

Kot drugo je pa res čudno, da iskra skače preko daljše poti proti navoju namesto na jeziček.

Glede na to, da imaš zdaj novi svečki je razmak verjetno v redu, vsaj po mojih izkušnjah ga ni bilo nikoli potrebno popravljat.

V tale problem se bo moral vključiti kakšen večji specialist... žal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!