Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Glede na to da sem si letos strgal ahilovo tetivo, in da vozim precej visok motor, bi moral znižati sedež. Ali mi lahko kdo koga priporoči, ki pa seveda mora obvladati svoj posel.

Sam se dogovarjam z firmo iz Nemčije : http://www.jungbluth-sitzbaenke.de/, kjer zadevo res naredijo kakor je treba, med drugim ti vstavijo medicinski gel(manj boleča rit) in ga tudi oblikovno lepo dodelajo. Ampak cena je pa ca 700dem. Tako da se ne morem odločiti, če ima kdo kakšno idejo, naj mi jo sporoči.

hvala

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Objavljeno

quote:

Moram te razočarati brat veteran... S samim nižanjem ne boš pridobil nič, ker moraš sedež še zožiti. Če tega ne narediš sediš bolj na široko in marsikdaj še težje dosežeš tla. Ma zamenjaj motor, pa bo...

Bratranec, moj , imaš čisto prav. Ja, vem da je treba oboje narediti. Končno najdem motor, ki mi odgovarja, pa naj ga zamenjam? Ne, tega ne bom naredil.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Objavljeno

quote:

quote:

Zato bi rad znižal sedež.

mat

Za koliko cm ti bodo pa lahko znižali?

Da ne bo premajhen profit glede na vložen denar.

lp RAN

Poveš jim svojo višino, koliko imaš med nogami do tal , in kakšen oblike bi imel rad sedež, barvo, usnje...

Zgornjo povezavo nisem dal pravo, tale je ta prava:http://www.bd-deutschland.de/startframe.htm.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Objavljeno

quote:

quote:

Tudi jaz sem imel problem z višino na KLEju, pa sem raje prve in zadnje vilice znižal. Brez velikih stroškov.

To mi je pa kar preveč drastično. Ali se ne spremeni lega motorja z tem?

niti ne,samo malo trese moras nastaviti amortizerje in fedre,ker imas manj prostega hoda pod motorjem.da ne nasedes kje.

------

Been There Done That

Objavljeno

quote:

niti ne,samo malo trese moras nastaviti amortizerje in fedre,ker imas manj prostega hoda pod motorjem.da ne nasedes kje.

------

Been There Done That

Ne, to ne bo prišlo v poštev. Sedaj sem se spomnil, da že tako prehitro podrajsam z tačkami po tleh, in to bi zadevo še poslabšalo.

Bo treba kar sedež znižati.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Objavljeno

Za kolk bi ga pa rad znižu?

Če ti fali sam par cm ti tu mogoče pridejo v poštev čevlji z debelejšim podplatom - po naročilu seveda!!

Be & on the road!

Objavljeno

quote:

ma kaki visoke pete.....platonerce si kup

------

Been There Done That

Po vsem tem zgovarjanju o višini, se počutim čisto majhnega.

181cm v dolžino press

mat

http://vara_mat.tripod.com/

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

no zdej pa zares

kje v sloveniji se, da dobro,kvalitetno znižat sedež

z izkušnjami na plan

Objavljeno

no zdej pa zares

kje v sloveniji se, da dobro,kvalitetno znižat sedež

z izkušnjami na plan

V domači delavnici s "šmerglšajbo", "fleksarco" pa "klamfarjem" :)

Objavljeno

V domači delavnici s "šmerglšajbo", "fleksarco" pa "klamfarjem" :)

pa še res je,preverjeno na lastni riti :OK:

Objavljeno

no zdej pa zares

kje v sloveniji se, da dobro,kvalitetno znižat sedež

z izkušnjami na plan

Moji boljši polovici ga je znižal za ca 2 cm tapetnik v Šmihelu pri Nm.Naredil je tako lepo,da sploh ni bilo opazno,da je na sedežu kdo kaj delal tako odzunaj kot odznotraj in bilo je zelo poceni ca 10 EUR. :OK:

Objavljeno

no take informacije se iščejo :OK:

Objavljeno

Meni pa ga je znižal tapetnik v Šenčurju. Prijazen, ustrežljiv, v sredo sem mu ga prinesel, v petek pa odnesel domov.

Kaj več pa na PM, če bi rabila seveda.

LP Cvetoo.

Objavljeno

Sam svoj mojster.

Nisem bral nazaj, toda...

Sedež se zniža spodaj (spodnja stran), tako da ostane zgornji furm nespremenjen.

Najprej se ga seveda sleče kakor žensko, nazadnje pa obleče, sklamfa pa še malo zlepi).

To je to! Normalno, pa malo domišlija.

Ajfoh ko pasulj!

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno
Sam svoj mojster.

Nisem bral nazaj, toda...

Sedež se zniža spodaj (spodnja stran), tako da ostane zgornji furm nespremenjen.

Najprej se ga seveda sleče kakor žensko, nazadnje pa obleče, sklamfa pa še malo zlepi).

To je to! Normalno, pa malo domišlija.

Ajfoh ko pasulj!

Obstajajo tudi drugi načini nižanja sedeža. Seveda prvo slačenje in potem brušenje povrhu vse po mili volji in obliki.

Vsak mojster pa ima svoje načine obdelave.

Objavljeno

lahko pa kupi tiste blokade amortizerjev, ki preprečujejo da bi se iztegil do konca in tako imaš nižji sedež

Objavljeno
lahko pa kupi tiste blokade amortizerjev, ki preprečujejo da bi se iztegil do konca in tako imaš nižji sedež

Ali je že kdo uporabljal te blokade oziroma kit-e kot jih imenujejo za znižanje amortizerjev. Ali je občutek vožnje isti kot brez njih.

Vem pa, da jih prodajajo v Louisu so pa od 90 do 130 EURO.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

V TC motoshopu majo neko ponudbo za znižanje sedeža oz. preoblikovanje...

Ubistvu ga oni pošljejo v Francijo ( vsaj tko se mi zdi )... kjer ti ga nafilajo z gelom in preoblečejo...V ponudbi majo tut oblikovanje ( vizuelno ) sedeža...v TCju ga s prodajalcem na računalnik vizuelno oblikuješ ( kej napišeš gor al pa ga pobarvaš po željah )...Cena pa mislem da je okol 250 evrov +.

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

zanimam se za nakup Honde Varadero, a me žal daje višina. Žal so moje noge kratke in ob stoječem motorju komajda sežem do tal (samo s prsti). Ker je motor težak, se mi kaj hitro lahko zgodi, da bom v kakšem križišču ali pri ustavljanju na tleh. Sama vožnja pa ni problematična.

 

Na internetu sem bral, da se da motor znižati za cca. 40mm z zmanjavo povezovalnega elementa med amortierjem in okvirjem.

Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem:

- ali se spremeni ciklistika

- ali se morajo znižati tudi vilice

- koliko stane

- kje se to kupi

- itd.

 

Hvala za vsakršno pomoč oz. informacije.

Andrej

Objavljeno (popravljeno)

Temo o varaderu ze mas, priporocam da vprasas tam. Sicer pa, ja se da, ja, mamo izkusnje, sicer na "podobnem" motorju, ja, ciklistika se spremeni, spustis vilce v krizih za cm pa si resil, edino po tleh zna stender zlo hitr it.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

zanimam se za nakup Honde Varadero, a me žal daje višina. Žal so moje noge kratke in ob stoječem motorju komajda sežem do tal (samo s prsti). Ker je motor težak, se mi kaj hitro lahko zgodi, da bom v kakšem križišču ali pri ustavljanju na tleh. Sama vožnja pa ni problematična.

 

Na internetu sem bral, da se da motor znižati za cca. 40mm z zmanjavo povezovalnega elementa med amortierjem in okvirjem.

Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem:

- ali se spremeni ciklistika

- ali se morajo znižati tudi vilice

- koliko stane

- kje se to kupi

- itd.

 

Hvala za vsakršno pomoč oz. informacije.

Andre

Set za znižanje zadnjega dela lahko kupiš pri Gašperju Čarmanu pri Medvodah za spredaj ti je že hajoktejn povedal, skrajšati pa boš  moal tudi bočno tačko, če ne ti bo motor padal ko ga boš parkiral 

Popravljeno . Popravil sayo
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Ze nekaj casa pogledujem za motorjem, ki bi imel res nizko visino sedeza in bi bil hkrati ustrezen za opravljanje izpita A kategorije. Ce kdo ve za motor, ki bi imel sedez nizje kot ga ima Kawasaki er6 (78cm), naj prosim pove. Vsak nasvet je dobrodosel.

Stvar je taksna... partnerka ze kar nekaj casa opravlja izpit za motor (teorijo je naredila v prvo, trenutno ima cca. 50 ur vozenj, na izpitno voznjo pa se ni sla). Tezava je v tem, da je precej drobne postave in nizke visine. Prebral sem ze precej nasvetov, izkusenj, mnenj nizkih motoristov in motoristk; predvsem na tujih forumih. Svetujejo modele motorjev z nizjimi sedezi, custom nizanje amortizerjev, manj oblazinjen sedez itn. Ampak vse tiste nizke motoristke so v bistvu se vedno visje (npr. napise, da ima ta in ta motor, da je visoka zgolj 161 cm,...) od moje partnerke, ki je visoka manj kot 155 cm. In pri motoristu z res nizko postavo steje vsak centimeter s potplati do tal. Kaj sele 3-5 cm.

V avstrijskem Louisu sva kupila posebne Daytona Lady Star skornje, ki imajo kar cca. 6 cm pete, ampak to ni dovolj. V avtosoli vozi BMW r800f, ki ima visino sedeza blizu 80 cm. Prej je vozila malenkost nizjega er6, ki pa je imel blokado za A2. Tudi tisti je bil stock verzija in se vedno previsok za njeno varno in sprosceno voznjo. Dejstvo je, da si motoriranja mocno zeli ze vrsto let, sedaj, ko se je koncno spravila v avtosolo, pa jo zaradi padcev (na mestu brez hitrosti), tesnobe, precej zivcnega instruktorja, strahu pred novimi padci itd pocasi mineva navdusenje in razmislja, da bi vse skupaj opustila. Naslednji teden ima prvic izpitno voznjo in... hmm, ce ne bo naredila... bi ji kupil nek extra nizek motor pa gre potem pac ponovno drugic na izpit oz. nadaljuje naslednje leto pomladi.

Iscem motor, ki bi ustrezal pogojem za opravljanje izpita polne A kategorije. Zvrst motorja naj bi bila bolj klasicne npr. naked, lahko kaksen ne prevec custom coper in nikakor sport. Ni potrebno, da ima ogromno konjev, fajn je, da bi imel ABS. Lahko je nov ali rabljen (cena zazeljena do 5k €, ni pogoj). Sedez mora biti res nizek, ker so vsi motorji, ki naceloma veljajo za nizke, njej se vedno previsoki.

 

Objavljeno

BMW GS650(twin), originalno znižan model. Od cca 2008 dalje jih delajo.

Se pravi ne neka after market varianta, ampak že tovarniško projektiran moped za nižje voznice. Gor pa lahko  natakneš še originalni znižani sedež v kolikor je potreba. (preveri kot kolen zaradi odobja)

Preverjeno odlična izbira!

 

lp, andrej

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!