Skoči na vsebino

Motor z res nizkim sedežem


mat

Priporočene objave

...model je anoying. v 30sek vse pokazu. kaj pa obracanje na klancini, panika u mestu...

frendica manjse rasti, ma dragstar al nekitazga od Y. gre za chopper motiv. vozi pa tud tedenske fure.

drugac so pa skor vsi customi, cafeji ipd zlo znizani. 500-650 ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bog ne daj, da bi morala toliko telovadit na motorju.

Pa parkiranje na kakšnem klančku, neravnem terenu, obračanje na makadamu, ustavljanje v mestu,......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj Bladzota,pojdi k njemu na probo ,motorje ima pa za odkup vse v nulo poštimane od servisov do ohranjenosti ,boljše priložnosti in realne cene ne boš dobil !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj me skrbi tisto, kar sem označil. Predvsem je tukaj veliko število ur in živčen inštruktor. Zakaj je nastalo tako veliko število ur ? Zaradi njenega "znanja" ali zaradi živčnosti in "znanja" inštruktorja ? Glede tega boš moral kaj več napisati, ker nekako sumim na "kasiranje" in ne na učenje.

Borutt zelo verjetno je tvoj sum kar upravicen. Glede tega nisem ravno zelel pisati v tej temi, ampak v resnici sem tudi sam ze od zacetka (to je ob vstopu v "to" avtosolo) imel dolocene pomisleke in jih imam se sedaj. Ampak je sama zelela v to avtosolo, ker ji jo je priporocila znanka, ki je tudi tu opravljala izpit za motor (le, da je ona visoka cca. 175cm). Pred tem sem poslal mejle razlicnim avtosolam z vprasanji, katere motorje imajo, ce imajo primernega za 155 cm motoristko, ce imajo opremo itd... Skratka posten instruktor (lastnik avtosole) bi lahko ze takoj na zacetku rekel, da oni nimajo primernega motorja za njo za opravljanje A kategorije oz. svetoval kako drugace. Se tisti motor v tej avtosoli, ki bi bil bolj primeren (er6) ima pri njih blokado za A2. Pac ja, veliko bi se dalo napisati o tem, ampak ni ravno prava tema.

ER-5 do 2000€ vzemita. Za učenje in padanje na mestu bo odličen. Za naslednjo sezono pa kako staro horneto 600.

Sem ji ze predlagal ER5 (se je na avtonetu prodajal en za ugodno ceno in solidno ohranjen), ampak po besedah instruktorja "naj ne bi bil primeren, nima ABS,..." in potem nisva vec razmisljala o nakupu. No saj dejansko glede ABS se strinjam, da je za njo bolje, da bi njen motor to imel. Se vsaj ne potrebuje obremenjevati s tem, koliko bo stisnila bremze.

Honda Shadow 600 ccm. Odličen motor, ki gre povsod in je kompatibilen tudi z težjimi motorji. Sem ga vozil nekaj let in mi je še vedno žal, da sem ga prodal. Jih je kar nekaj na avto netu. Naj poizkusi. Se da pa motor fino spedenat.

Sedisce ima res nizko, kar bi bilo super, ampak po podrobnejsem pregledu se mi zdi, da ni primeren. Zgleda precej masiven za njo (750ccm je vrh glave), ampak te Honde naj bi vecinoma imele 32kW. Se mi zdi, da mora biti za neomejeno A nad 35kW. Mislim, da s takim sploh ne bi mogla opravljati A kategorije. Drugace bi ji stilsko odgovarjal; je bolj za custom variante. Saj dejansko bi bilo za njenih 50 kil 32kW dovolj, ampak ce ze dela izpit, je nekako skoda, da bi opravljala A2.

Prodam ti rabljeno MT 07 ABS, poskrbim da bo 5 cm ali 2,5 cm nižja od original! Motor je opremljen z ogrevanimi ročicami, zaščito rok in dodatnim vizirjem, kot tudi nosilci kovčkov.

Yamaha MT 07 ABS

Priporočam pa ti  BMW F 700 GS, tovarniško znižan, z nizkim sedežem in vso možno original dodatno opremo (tudi ASC). Krmilo je široko, težišče je zaradi postavitve posode goriva zelo nizko, motor je praktičen in ravno prav poskočen. Tudi če ni najlepši, ga po preizkusu večina motoristov vzljubi...

BMW F 700 GS LOW

Poslušaj Bladzota,pojdi k njemu na probo ,motorje ima pa za odkup vse v nulo poštimane od servisov do ohranjenosti ,boljše priložnosti in realne cene ne boš dobil !

Sem ji pokazal na avto.netu... GSjev se ona "boji" in ji niso vsec - meni pa zelo. :) Yamaha ji je bila pa ze v zivo zelo vsecna, ko sva jo gledala v trgovini. Cez dva dni ima izpit in bova potem videla, kako naprej glede njenega motoriranja. V bistvu ji gre na cesti precej bolje kot na poligonu. Upam, da ji rata. :dry:

Kaj pa kak maksi skuter? Nizek sedež, dovolj moči in enostaven za uporabo in vzdrževanje.

Za njo/naju odpade. Se nama ne dopadejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si po moje vse skupaj zakompliciral. A1, A2  in A kategorije so vse odvisne od starosti in staža motorista.

Mogoče je pa bolje, da bi ona tebe doma počakala, medtem ko boš ti odkrival ameriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si po moje vse skupaj zakompliciral. A1, A2  in A kategorije so vse odvisne od starosti in staža motorista.

Mogoče je pa bolje, da bi ona tebe doma počakala, medtem ko boš ti odkrival ameriko.

Ne bom trdil, ampak mislim, da nimas prav. Trdis, da lahko delas izpit za A kategorijo z motorjem, ki ima npr. 300ccm in 27kW? Ce sta pogoja, ki lahko vplivata na razlicne A kategorije, le starost in staz motorista... zakaj potem ne more opravljati izpita za kategorijo A z blokiranim er6? Ce je to res, ji jutri kupim 2 poceni coperja ala "virago" razlicnih barv, pri katerih bo se ona nogi vlekla po tleh.

Odkrival bom vzhod. Ameriko sem ze. ;)

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka avtošola ima motorje, ki izpolnjujejo pogoje za opravljanje izpitov različnih kategorij.

Kakšno vezo pa ima to s tem, kakšen motor bo potem vozila?

Ali so s tem morda mislil, da bi opravljala izpit s svojim motorjem, ali kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to je bil prvi stavek v tej temi "Ze nekaj casa pogledujem za motorjem, ki bi imel res nizko visino sedeza in bi bil hkrati ustrezen za opravljanje izpita A kategorije." :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo prepozno za tako vprašanje, glede na to, da je do sedaj opravila več kot 50 ur in je tik pred izpitom???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima se 50 ur.. se pa priblizuje. Hja, pozno ali ne pozno... naceloma je namen, da drugo leto takoj spomladi nadaljuje, v kolikor jutri ne bi opravila izpita. Skratka, da bi nadaljevala s (svojim) nizkim motorjem.

Drugace se strinjam s tabo, da je pozno, ampak saj ta in podobna vprasanja so se nama porajala ze od samega zacetka; se preden je zacela v avtosoli. Ampak kot ucenec nekako zaupas mnenju instruktorja, ki naj bi bil na svojem podrocju strokovnjak. V zelji in upanju, da bo pa nekako le slo.

Saj, ce je fair play bi instruktor (lastik) avtosole lahko ze na zacetku rekel, da je mnenja, da pri njih in z njihovim motorjem ne bo slo in se potem sam odlocis kako naprej (poisces drugo avtosolo, kupis svoj motor oz. karkoli).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumem te. Tega ni rekel, ker večina še tako nizkih kandidatov takih težav nima, zato za njih avtošola ne potrebuje posebnih motorjev. Taki primeri so bolj redkost.

Za opravljanje ur in izpita s svojim motorjem pa se malokdo odloči, ker je procedura taka, da se to nobenemu ne da in ker je preprosteje razbijati šolske motorje, kot svojega B).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • V kategorijo A spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje in trikolesa. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorij AM, A1, A2 in G.

Zdaj pa jaz ne vem. A Virago 250 ccm naprimer ni motorno kolo al kaj. 

Če pa se motim mi prosim navedi, kje piše s kakšnim motornim kolesom moraš delat izpit za A kategorijo. Če imaš dopolnjenih 24 let pač delaš A kategorijo. Po moje, je najbolje, da napišeš koliko kubičen motor rabiš in koliko mora imeti konjev. Potem, bomo poiskali motor.Če pa še to ne bo šlo, bomo pa enga naredili. (BoTo Motorcycles). 

 

Skratka definirajmo jasno problem in našla se bo rešitev.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minimalni pogoji so prepisani in sicer: ccm, kw , teža motorja in še kaj.

A kategorijo ne moreš opravljati z 250 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • V kategorijo A spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje in trikolesa. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorij AM, A1, A2 in G.

Zdaj pa jaz ne vem. A Virago 250 ccm naprimer ni motorno kolo al kaj. 

Če pa se motim mi prosim navedi, kje piše s kakšnim motornim kolesom moraš delat izpit za A kategorijo. Če imaš dopolnjenih 24 let pač delaš A kategorijo. Po moje, je najbolje, da napišeš koliko kubičen motor rabiš in koliko mora imeti konjev. Potem, bomo poiskali motor.Če pa še to ne bo šlo, bomo pa enga naredili. (BoTo Motorcycles). 

 

Skratka definirajmo jasno problem in našla se bo rešitev.

 

Ni vse na enem mestu. 

6. člen

(vozila)

(1) Šola vožnje mora za usposabljanje kandidatov uporabljati naslednja motorna vozila:

1.      za kategorijo AM:

-  kolo z motorjem (moped) na dveh kolesih;

2.      za kategorijo A1:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, z močjo največ 11 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ki lahko doseže hitrost najmanj 90 km/h. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 115 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,08 kW/kg;

3.      za kategorijo A2:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice z močjo najmanj 20 kW in največ 35 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,2 kW/kg. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 395 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,15 kW/kg;

4.      za kategorijo A:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, katerega masa brez tovora ali potnikov presega 175 kg, z močjo motorja najmanj 50 kW. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 595 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,25 kW/kg;

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jasno! Torej potrebujemo motor nad 175 kg in nad 50 kW, nad 600 ccm in do 5000€

To pa je problem. Verjetno so samo čoperji tisti ki bi ustrezali, kajti ednino na teh motorjih se nizko sedi.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10042537&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10054760&show=1

Če pa še vseeno iščeš kak naked, potem pa mogoče kak  Ducati monster, in pa uporabiti "lowering kit".

Le ta obstaja za skoraj vse motorje in ti zniža motor do par cm. Potem pa še malo spustiš sprednje vilice (če to gre) in si na konju.

Me pa zanima, kako bosta razrešila ta problem, ki pa je to le sedaj. Kot je omenil eden od predhodnikov, se da peljati tudi z motorjem, ki se ti zdi mogoče previsok.

Op.; 50 ur se mi zdi veliko. Mogoče bi pa avtošolo zamenjala, ali pa obiskala kak trening varne vožnje, kjer pokažejo marsikateri trik.

lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer čoperja še nisem vozil, sem pa glede okretnosti na poligonu malo skeptičen. Še posebno, če ga upravlja začetnik...

Jutri pa srečno na izpitu :)

LP Andrej

Popravljeno . Popravil dreja_123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S chopperjem poligon ne bo sel skozi.....

Pridi na kakšen naš poligon in boš takoj spremenila mnenje. Je pa res, da takšen motor ni za začetnika. Kajti, začetnik in chopper sta oba enako nerodna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!