Skoči na vsebino

Motor z res nizkim sedežem


mat

Priporočene objave

ksz...

Berem tole temo in mi je hudo, ker razbiram, da gospa izgublja voljo do motorizma. Občutek imam, da je izbrala napačno šolo z njej neprimernimi inštruktorji. In to na priporočilo prijateljice. Ampak nekaj je za prijateljico lahko dobro, za drugo osebo pa ne. Jaz osebno bi predlagal, da izbere drugo avtošolo. Če ji ER-6 paše, naj najde avtošolo s temi motorji, ki so brez omejitve 35 kW. In naj čez zimo poskusi resetirati možgane, potisniti slabe izkušnje v ozadje in začeti znova.

Pa še nekaj. Glede na njeno velikost ji ne bi predlagal maksiskuterja. Peljal sem jih samo nekaj in se mi je na njih zdelo, da imam prekratke noge (visok sem 184 cm, torej nisem ravno majhen). Sedež je precej širok in pobere nekaj dolžine nog, pa še precej narazen jih je treba dati, ko se ustaviš.

Pa Yamaha MT-07 bi bil po mojem precej primeren motor zanjo, ker ima v sprednjem delu zelo ozek sedež, kar "podaljša" noge.

Naj ne izgub volje. Ko bo naredila izpit (verjamem da ga bo), ji bo ta pomenil še toliko več, ker se bo zanj res potrudila. Pa naj se ne sekira, ker bo imela veliko ur v avtošoli. Saj to jih ima že sedaj, pa kaj potem. Naj si pred oči raje nariše užitke, ko se bosta s partnerjem (ki se mi zdi zrel in odgovoren človek) skupaj potepala naokoli. Verjamem, da bo tudi ona zrela in odgovorna voznica, pa čeprav ne bo na Rakitni ribala tačk na motorju.

Veliko sreče ji želim. Pri opravljanju izpita in potem pri vožnji. Motor pa bo že našla pravi, to naj pride na vrsto, ko bo imela vozniško dovoljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to, se mi zdi, ne rabi izpita za motor ( A ), zadostuje izpit za avto ( B ), katerega pa že ima ????

maš 2 verzije, lt če se ne motim, ki ima več kot 40cm med prednjimi kolesi in navadnega, kateri ima manj in moraš imet A kategorijo, za oba te pa lahko jebejo na Hrvaškem. Ne bo ji škodilo, če s takim mopedom dela izpit, pa še osmice brez padcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš 2 verzije, lt če se ne motim, ki ima več kot 40cm med prednjimi kolesi in navadnega, kateri ima manj in moraš imet A kategorijo, za oba te pa lahko jebejo na Hrvaškem. Ne bo ji škodilo, če s takim mopedom dela izpit, pa še osmice brez padcev.

Da boš znal svetovati. 

...

(20) Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti v Republiki Sloveniji tudi trikolesa.

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da boš znal svetovati. 

...

(20) Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti v Republiki Sloveniji tudi trikolesa.

...

da, vendar mora biti razdalja med parom koles na isti osi vsaj________cm (vstavi pravilno vrednost) , da vozilo spada med dvosledno. :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, vendar mora biti razdalja med parom koles na isti osi vsaj________cm (vstavi pravilno vrednost) , da vozilo spada med dvosledno. :D

Mešaš med pogoji za vožnjo in med določenimi posebnostmi glede enoslednih in dvoslednih vozil. Boš že ugotovil, kje je razlika. 

(20) Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti v Republiki Sloveniji tudi trikolesa.

13.   »moped« (»kolo z motorjem«) je motorno vozilo z dvema ali tremi kolesi, katerega delovna prostornina motorja na prisilni vžig ne presega 50 ccm ali moč motorja na kompresijski vžig ali trajna nazivna moč elektromotorja ne presega 4 kW in pri katerem konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h;

16.   »motorno trikolo« je motorno vozilo s tremi kolesi, nameščenimi simetrično na vzdolžno os vozila, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko določena hitrost presega 45 km/h;

6.a »dvosledno vozilo« je vozilo, katerega sled je širša od 50 cm;

6.b »enosledno vozilo« je vozilo, katerega sled ni širša od 50 cm;

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če prav razumem, lahko voziš z B kategorijo motorno trikolo, katerega sled je širša od 50 cm, v nasprotnem moraš imeti A kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če prav razumem, lahko voziš z B kategorijo motorno trikolo, katerega sled je širša od 50 cm, v nasprotnem moraš imeti A kategorijo.

Še enkrat preberi mojo prejšnjo objavo. Razumljivo ? Ne ? Potem pa sledi pojasnilo.

Pogoj za vožnjo določenega motornega vozila je ustrezna kategorija vpisana v veljavno vozniško dovoljenje. Zakon o voznikih določa kategorije vozil in vozniška dovoljenja. In točno ta zakon pravi, da lahko imetnik B kategorije vozi tudi trikolesa. Tukaj ni nobenega drugega pogoja. Nikjer ni omenjena širina vozila oziroma razvrščanje vozil med enosledna ali pa med dvosledna vozila. 

Potem pa imamo Zakon o pravilih cestnega prometa, kjer so napisana pravila in sicer, kaj se sme in, kaj se ne sme. Poleg tega ta zakon pozna pojma enosledno in dvosledno vozilo. Zakaj ? Ker je v nekaterih členih tega zakona določeno, kaj sme storiti voznik enoslednega vozila in, kaj sme storiti voznik dvoslednega vozila. Torej je tistih 50 cm zaradi različnega obravnavanja voznika določenega vozila pri, recimo, vožnji mimo. 

Se je zjasnilo ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, zdaj ši vse še bolj zakompliciral :P

Greva po vrsti za manj brihtne (mene)

izjava:  In točno ta zakon pravi, da lahko imetnik B kategorije vozi tudi trikolesa. Če prav razumem, širina med kolesi ni pomembna.

 

 

sicer pa je nekaj o tem napisano tukaj: ms povezava

in ne bi škodilo malo pojasniti

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, zdaj ši vse še bolj zakompliciral :P

Greva po vrsti za manj brihtne (mene)

izjava:  In točno ta zakon pravi, da lahko imetnik B kategorije vozi tudi trikolesa. Če prav razumem, širina med kolesi ni pomembna.

 

 

sicer pa je nekaj o tem napisano tukaj: ms povezava

in ne bi škodilo malo pojasniti

 

Pri nas je tako, da se vsakega pol leta spremeni zakonodaja. Mogoče se ravno ta trenutek kaj dogaja v tej smeri. Od leta 2011 je popolnoma nov oziroma so popolnoma novi zakoni z vsemi spremembami in dopolnitvami ter še čim. Jaz ti pojasnjujem glede na veljavno zakonodajo. 

Naj pojasnjujem staro zakonodajo in stare primere ? 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar je preprosta. Važno je, kar določa tale člen:

Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti v Republiki Sloveniji tudi trikolesa.

Pol se pogleda samo definicijo trikolesa:

»motorno trikolo« je motorno vozilo s tremi kolesi, nameščenimi simetrično na vzdolžno os vozila, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko določena hitrost presega 45 km/h;

 

Vse ostalo nima veze. Oz so, kot je napisal Borutt, tehnikalije iz drugega zakona.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, kako je z vožnjo brez rok? Mogoče se sliši hecno, ampak če imaš tempomat lahko med vožnjo tudi spustiš balanco in malo otreseš roke. Je to kaznivo oziroma dovoljeno ali ne? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, kako je z vožnjo brez rok? Mogoče se sliši hecno, ampak če imaš tempomat lahko med vožnjo tudi spustiš balanco in malo otreseš roke. Je to kaznivo oziroma dovoljeno ali ne? 

...

(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.

...

(9) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki izpušča krmilo ali vozi enosledno vozilo po enem ali dvosledno vozilo po dveh kolesih. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenske točke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut zračnike si ne smeš na čeladi odprt med vožnjo :jezik:

pa volan ne smeš spuščat med vožnjo ... jeba je za ns k nimamo avtomatike :jezik:

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak maus, a si ti tok švoh, de si morš zračnke z obema rokama odpirat? A pajcer tud uporablaš.

Zdej pa pojasnilo. 

Drkate recimo qrac. Z obema rokama. Ok, predvidevam, jaz tako še nism probau. 

In zdej si z eno roko pomencaš učke, z drugo pa še zmeri onaniraš.

Nagradno vprašanje: A si al nis spustu qrca?

Matr so eni trdi!:jezik:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas je tako, da se vsakega pol leta spremeni zakonodaja. Mogoče se ravno ta trenutek kaj dogaja v tej smeri. Od leta 2011 je popolnoma nov oziroma so popolnoma novi zakoni z vsemi spremembami in dopolnitvami ter še čim. Jaz ti pojasnjujem glede na veljavno zakonodajo. 

Naj pojasnjujem staro zakonodajo in stare primere ? 

Novo, ta zadnjo, ta lepšo, ta cenejšo :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... a pa ni tricikl TROSLEDNO vozilo... to si pol, borutt, čist brezveze tele gor klanfal...  :P

... ti si čist zamešal dvosledno s troslednim...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej po BMW F650CS ,zelo nizek,nabavna cena okrog 2-2.5kevričev in zelo uporaben za začetnika,lahek,okreten in poceni vzdrževanje . Moja lepša polovica se je kalila na njemu in ji je žal da smo ga prodali..........

jst pa moja sva tufi opravla izpit na s-carverju - in to na bivšem od wix-a.

 

 

 

 

6. člen

(vozila)

 

3.      za kategorijo A2:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice z močjo najmanj 20 kW in največ 35 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,2 kW/kg. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 395 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,15 kW/kg;

4.      za kategorijo A:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, katerega masa brez tovora ali potnikov presega 175 kg, z močjo motorja najmanj 50 kW. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 595 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,25 kW/kg;

... šit od citiranja spet ...

ok borutt - to velja le za avtošole ali tudi kasneje ?

kam spada motor , ki ima 596ccm , 35.1kw in razmerje moč motorja / masa vozila 0.201kw/kg??? saj le to ni težje od 175kg???

kaj naj bi bilo tukaj opredeljeno z "masa motorja" ? suh , pripravljen za vožnjo ali s polnim tankom goriva?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kej, potem je valjar enosledno vozilo in se ga lahko vozi z A kategorijo?

Ja, ampak samo, če je parni B)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

jst pa moja sva tufi opravla izpit na s-carverju - in to na bivšem od wix-a.

 

 

 

ok borutt - to velja le za avtošole ali tudi kasneje ?

kam spada motor , ki ima 596ccm , 35.1kw in razmerje moč motorja / masa vozila 0.201kw/kg??? saj le to ni težje od 175kg???

kaj naj bi bilo tukaj opredeljeno z "masa motorja" ? suh , pripravljen za vožnjo ali s polnim tankom goriva?

 

 

Sem ponovno prilepil oba člena, da bo jasno vidna razlika oziroma viden namen obeh členov. Poleg tega je prilepljen še pomen izraza "masa vozila". Predvsem je tukaj pomemben namen iz katerega moramo izhajati in sicer ali nekdo opravlja vozniški izpit A1, A2 ali A kategorije ali pa že ima eno od teh treh kategorij v svojem vozniškem dovoljenju. Omenjena člena se ne nahajata v istem zakonu, ampak je eden iz zakona, drugi pa iz pravilnika.

Ker je zakon pač zakon, ga moramo tako tudi obravnavati. Določa namreč zgornje meje še dovoljenega oziroma nas omejuje pri izbiri močnejšega motorja, če nimamo kategorije A. Poenostavljeno pomeni, da je kategorija A vsemogočna in nam dovoljuje voziti vse, medtem, ko sta kategoriji A1 in A2 nižji kategoriji in nam ne dovoljujeta voziti vse, ampak samo motorje v omenjenih kategorijah. Tukaj je namen zakona napredovanje iz nižje kategorije v srednjo kategorijo in nato v najvišjo kategorijo. In, ker zakon omejuje samo navzgor, lahko imetnik kategorije A vozi tudi motorje iz kategorije A1 in A2. 

Potem pa še razlika iz pravilnika, kjer je določeno, katere motorje mora uporabljati šola vožnje za opravljanje izpita določene kategorije. Tukaj pa ni določena samo zgornja meja, ampak tudi spodnja, da lahko nekdo opravlja izpit določene kategorije. Torej ne more nekdo z mopedom opravljati izpit A kategorije, ampak mora voziti motor z določenimi lastnostmi, katere določa pravilnik. 

Na kratko; pravilnik določa lastnosti motorjem, s katerimi se opravlja izpit za določeno kategorijo in sicer za A1, A2 ali za A, medtem, ko zakon določa, katere motorje je dovoljeno voziti s kategorijo A1, katere s kategorijo A2 in katere s kategorijo A. 

 

6. člen

(vozila)

(1) Šola vožnje mora za usposabljanje kandidatov uporabljati naslednja motorna vozila:

1.      za kategorijo AM:

-  kolo z motorjem (moped) na dveh kolesih;

2.      za kategorijo A1:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, z močjo največ 11 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ki lahko doseže hitrost najmanj 90 km/h. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 115 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,08 kW/kg;

3.      za kategorijo A2:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice z močjo najmanj 20 kW in največ 35 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,2 kW/kg. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 395 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,15 kW/kg;

4.      za kategorijo A:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, katerega masa brez tovora ali potnikov presega 175 kg, z močjo motorja najmanj 50 kW. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 595 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,25 kW/kg;

...

56. člen

(kategorije vozil)

(1) Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih in priklopnih vozil, ki so razvrščena v kategorije AM, A1, A2, A, B1, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE ter nacionalni kategoriji F in G, se izda na enotnem obrazcu.

(2) V kategorijo AM spadajo lahka štirikolesa in mopedi, razen mopedov, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije G.

(3) V kategorijo A1 spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM in G.

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

(5) V kategorijo A spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje in trikolesa. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorij AM, A1, A2 in G.

...

...

12.   »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, z voznikom (75 kg; voznik se ne upošteva pri vozilih, ki spadajo v kategorijo dvo- in trikolesnih motornih vozil), z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin, razen odpadne vode, ter rezervnim kolesom in orodjem, pri avtobusih pa tudi z drugim članom posadke (75 kg), če je zanj predviden poseben sedež;

...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtorju teme; katera avtošola pa je ta, katera je omenjena ? Nisem nikjer zasledil. Lahko mi tudi na ZS posreduješ. Sprašujem zgolj zaradi tega, ker imam namen spomladi '16 začet vozit za A kat. (Za letos sem zamudil)! In nebi rad nekomu (AŠoli) bil sponzor. Sicer sem skoraj, da že odločen za 3D avtošolo, pa vseeno, bolje 2x preverit, kot se enkrat na*****t!

hvala, lp

 

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ponovno prilepil oba člena, da bo jasno vidna razlika oziroma viden namen obeh členov. Poleg tega je prilepljen še pomen izraza "masa vozila". Predvsem je tukaj pomemben namen iz katerega moramo izhajati in sicer ali nekdo opravlja vozniški izpit A1, A2 ali A kategorije ali pa že ima eno od teh treh kategorij v svojem vozniškem dovoljenju. Omenjena člena se ne nahajata v istem zakonu, ampak je eden iz zakona, drugi pa iz pravilnika.

Ker je zakon pač zakon, ga moramo tako tudi obravnavati. Določa namreč zgornje meje še dovoljenega oziroma nas omejuje pri izbiri močnejšega motorja, če nimamo kategorije A. Poenostavljeno pomeni, da je kategorija A vsemogočna in nam dovoljuje voziti vse, 

Potem pa še razlika iz pravilnika, kjer je določeno, katere motorje mora uporabljati šola vožnje za opravljanje izpita določene kategorije. Tukaj pa ni določena samo zgornja meja, ampak tudi spodnja, da lahko nekdo opravlja izpit določene kategorije. Torej ne more nekdo z mopedom opravljati izpit A kategorije, ampak mora voziti motor z določenimi lastnostmi, katere določa pravilnik. 

Na kratko; pravilnik določa lastnosti motorjem, s katerimi se opravlja izpit za določeno kategorijo in sicer za A1, A2 ali za A, medtem, ko zakon določa, katere motorje je dovoljeno voziti s kategorijo A1, katere s kategorijo A2 in katere s kategorijo A. 

 

6. člen

(vozila)

(1) Šola vožnje mora za usposabljanje kandidatov uporabljati naslednja motorna vozila:

 

3.      za kategorijo A2:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice z močjo najmanj 20 kW in največ 35 kW ter razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,2 kW/kg. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 395 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,15 kW/kg;

4.      za kategorijo A:

-  motorno kolo, ki spada v to kategorijo, brez stranske prikolice, katerega masa brez tovora ali potnikov presega 175 kg, z močjo motorja najmanj 50 kW. Če motorno kolo poganja motor z notranjim izgorevanjem, mora biti delovna prostornina motorja najmanj 595 cm³, če ga poganja električni motor, mora biti razmerje moč motorja/masa vozila najmanj 0,25 kW/kg;

...

56. člen

(kategorije vozil)

 

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

 

12.   »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, , z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin,  in orodjem

...

in dejansko z A2 ne smeš voziti motoja ki sem ga dal za primer ker spada v kategotijo A a vendar z njim ne moreš opravljati ne vozniškega izpita za A in ne za A2 ... 

kar se mene tiče če avtošole nimajo motorjev z dovolj nizkim sedežem da bi nizkorasli ljudje dosegli normalno do tal je to diskriminatorno s pravilnikom o avtošolah vred ..

 

pa še o masi vozila - ali je tudi tu kakšna finta pri motorjih za avtošole ua kategorijo A?

kolikor vem je v prometnem dovoljenju navedena samo masa praznega vozila po tovarniških podatkih ter dovoljena obremenitev ali pa najvišja skupna dovoljena masa vozila ..

 

če se držimo zapisanega , je torej suha seža vozila brez bencina kar nekaj manjša od  predpisanih 175kg ki so predpisani v pravilniku o avtošolah kajne..

pa še to : če ima motor 20l rezervor je to 14 kil - 90% je 12.6kg 

če ima motor 34kw in brez bencina 158kg jih ima z - kar piše za maso votila torej 90%bencina v tanku - 170.6kg kar izpolnjuje zahteve po razmerju moč/masa vozila 

(12.   »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, , z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin,  in orodjem )

pod 0.2 kw / kg ...

in ko odpelješ par kilometrov pa nisi več legalen al kaj ??? 

pa keri butli pišejo take nesmisle... ali pa ni vse ravno tako res kot piše v tem kar si prilepil ? a so še kakšne finte ki jih niso nikjer zapisali? 

mah eno samo neskladje je tole ..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!