KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Izpit sem opravila lansko leto in vem, katere vaje je potrebno uspešno izdelati, da lahko sploh nadaljuješ z izpitom. Poligona s chopperjem ne bo izdelala.
mladench Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 jaz sem naredil izpit leta 2007 (tudi poligon) z Yamaha Virago. KARMEN1 1
Slow Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Jaz si tudi ne bi zelel v avtosoli imeti coperja. Nekako se najbolj za njo bi bil nek cim bolj klasicen custom/naked motor. Da je le zelo nizek in ni okoren. No, hvala za nasvete. Bomo videli kaj bo prinesel cas. Sedaj lahko le se molim. KARMEN1 1
jskrablin Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Hm, kaj pa kak Triumph Bonneville? Tisti je tudi precej nizek... Mogoče tale seznam kaj pomaga (je sicer ZDA specific) - http://motorbikewriter.com/what-are-lowest-motorcycle-seat-heights/ . UnionJack 1
KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 jaz sem naredil izpit leta 2007 (tudi poligon) z Yamaha Virago. Čestitam! Vendar verjetno nisi prebral vseh postov, kjer piše, kakšne težave ima.
mladench Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 res nisem , samo zadnjih par, kjer je omenjen Virago KARMEN1 1
ciciban Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Mogoče res za prvo sezono kakšen cenejši motor. Bo jeze in stroškov manj, ko bo/če bo motor končal na tleh. Kmet je dal dober predlg o F650SC. Z tanizkim sedežem prideš na 750mm. Od tanovih je baje Honda ctx nizka 720mm. Želim veliko sreče pri iskanju motorja, delanju izpita in seveda čim manj trapastih padcev.
Slow Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Padla je. Tako in tako. Po padcu na osmici ni sla niti na cesto. Eh, hvala vsem. Bova ze nekaj stuhtala za naprej. KARMEN1 1
KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 (popravljeno) Nič hudega. Jaz sem drugič tudi padla na osmici. Vseeno ji čestitam za pogum ! Glede osmice naj veliko vadi smer, ki ji gre bolje in na izpitu naj naslednjič gre v to smer . Popravljeno Oktober 15, 2015. Popravil KARMEN1
tomash Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 menjajte avto šolo ali pa preprosto odnehajte. Važno je srce in ne motor! Se opravičujem, če je to pregrobo, ampak tako pač je.
UnionJack Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 (popravljeno) ma qurc, nč odnehat! mal je bla panična od prej pol pa še ta vreme. Clo Jorge se zvrne u dežju Kup ji moped k ga boš za + - par 100e razlike prodal pa nej mal po primorskih parkplacih drgne, ti pa zravn stunt treniri ! Popravljeno Oktober 15, 2015. Popravil UnionJack skalaprava, ciciban, Kmet2 in 4 others 7
KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 težko drgniti po parkplacih, če nima nastavljen poligon .
pajkica Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 težko drgniti po parkplacih, če nima nastavljen poligon . pa saj ni vse v poligonu ! a ti ne znaš nardit osmice brez črt oziroma narisnae osmice na poligonu? đis.... kdo je vam dal izpit, če morte met vse na tleh narisan.... KARMEN1 1
KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 (popravljeno) Ne, ne znam, ker ima poligon za opravljanje izpita točno določene mere. Na poligonu so črte, ki jih ne smeš prevoziti in stožci, ki jih ne smeš porušiti. Ko opraviš izpit, pa se lahko hecaš tudi v dnevni sobi, če ti tako paše. Popravljeno Oktober 15, 2015. Popravil KARMEN1
boych Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Kako boste rešili pa zavarovanje lastnega motorja v avtošoli? Ko je moja delala izpit, smo z avto šolo podpisali pogodbo, da za potrebe avto šole posoja svoj motor ... je pa bilo to že pred parimi leti ... SLVR 1
pajkica Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Ne, ne znam, ker ima poligon za opravljanje izpita točno določene mere. Na poligonu so črte, ki jih ne smeš prevoziti in stožci, ki jih ne smeš porušiti. Ko opraviš izpit, pa se lahko hecaš tudi v dnevni sobi, če ti tako paše. bogi tisti na cesti če ne znaš v križišču zavit polkkrožno ker ni črt.....
jskrablin Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Ma osmice se dela za hec, kjerkoli je pač prostor. In tiste točno določene mere so problem dokler si začetnik, pol pa ne več. Vsaj upam, da je tako. V Lj lahko sicer na Cesti dveh cesarjev veselo vadiš, kolker češ. Ponavadi mi še uporabe poligona ne računajo... Se pridružujem predlogu UnionJacka, eno poceni prdalico, pa vadit. Jaz bi (še enkrat) predlagal trial moped, super za vadit, težko ga konkretno polomiš, pa še lahek je. Ko s tistim enkrat po stopnicah gor pa dol voziš, si že kr ok za na cesto
Slow Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Saj, ce pride do realizacije tega ji poligon oz. osmico sam uredim, zmerim in zrisem. Magari nabavim se stozce za oba slaloma, izogib itn. Ampak, ce je na javni povrsini in pride policija,... bi imel v dani situaciji samo jaz izpit za A kategorijo, tako da ne vem kako bi bilo s tem. Tezava postaja tudi v tem, da ji celotna zadeva postaja precej mucna, brez izhodna in se bojim, da se ji motorizem priskuti. Mislim, da je na tocki, ko ima ze vsega poln k****. Zadnjih 20 let (ja, nisva glih rosno mlada) si je zelela motoriranja. Mislim, da celo precej bolj kot sem si sam. Zdaj pa se ji je delno ze "zagabilo" in izgublja voljo. Menjava treh instruktorjev (ne po njeni zelji) znotraj iste avtosole, ki so si jo bolj ali manj podajali. Ah, kar precej bi lahko napisal o tem, kaj si mislim o njihovem delu, ampak ni ravno prava tema; mogoce kdaj drugic. Se pa strinjam z "UnionJack", da naj ne odneha. Pa drugo leto naprej... nekako bo ze. Mogoce druga avtosola, drug motor, drug instruktor, itn. KARMEN1 in UnionJack 2
Snečer Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Saj, ce pride do realizacije tega ji poligon oz. osmico sam uredim, zmerim in zrisem. Magari nabavim se stozce za oba slaloma, izogib itn. Ampak, ce je na javni povrsini in pride policija,... bi imel v dani situaciji samo jaz izpit za A kategorijo, tako da ne vem kako bi bilo s tem. Tezava postaja tudi v tem, da ji celotna zadeva postaja precej mucna, brez izhodna in se bojim, da se ji motorizem priskuti. Mislim, da je na tocki, ko ima ze vsega poln k****. Zadnjih 20 let (ja, nisva glih rosno mlada) si je zelela motoriranja. Mislim, da celo precej bolj kot sem si sam. Zdaj pa se ji je delno ze "zagabilo" in izgublja voljo. Menjava treh instruktorjev (ne po njeni zelji) znotraj iste avtosole, ki so si jo bolj ali manj podajali. Ah, kar precej bi lahko napisal o tem, kaj si mislim o njihovem delu, ampak ni ravno prava tema; mogoce kdaj drugic. Se pa strinjam z "UnionJack", da naj ne odneha. Pa drugo leto naprej... nekako bo ze. Mogoce druga avtosola, drug motor, drug instruktor, itn. Po prebranem ima kar velike težave, si jo ti kdaj spremljal v avtošoli, kako vozi ipd.? Se ti sploh zdi za na cesto, al kaj misliš da je po tvoje problem. Kaj če bi si kakšen skuter omislila do 50kmh pa bi malo tam vadila ravnotežje ipd.
Cartman Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 IMO je največji problem iskanje izgovorov in opravičil. vidim po sebi. Ker je za druge strašno lahko bit pameten, ti bom še mal pomodroval. Če so težave s tremi instruktorji, menjajte šolo. če je težava v njeni vožnji, pa trenirajte do onemoglosti. Kupita eno malo in poceni zadevo, tud če ni A kategorija, pa na poligon oziroma na dober makadam, tam te ne semjo štrafat. Še trenirat. V 50 urah bi motor morala že dost obvladat da se ne zvrne ob vsaki priliki, da si ni nevarna. Ujet ritem. Verjamem da so izpitne vožnje dokaj stresne. Ko gledam poligon, dvomim da ga z mojim motorjem spelem brez pobiranja..... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10183052&show=2 motorče za jurja. tolk stane solidna oprema....in drgnit. ciciban in KARMEN1 2
maus Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 ni vsak za vse... jaz bi si tut želel na odru pesmice pet pa mau plesat .. ampak .. ne verjamem, da si želite to poslušat in gledat.... samo toliko v razmislek, + motor je izredno nevarna zadeva, v kateri pač jaz uživam Kmet2, I30, Cartman in 3 others 6
KARMEN1 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Maus, če bi meni zapel pesmico, bi se kar stopila . maus in SLVR 2
blazzarss Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 kaj pa kakšen 50ccm moped kot je snecer predlagal. izpit za avto verjetno ima? nizka teža, majhna moč, dobra okretnost - za čiste osnove vožnje z motorjem bi morali zadostovat
Slow Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 @Snecer Sem jo "spremljal", ker sva se oba istocasno vpisala v avtosolo. S to razliko, da sem jaz takoj zacel na 800ccm in izdelal v prvo popolnoma brez problemov, nikoli padel ali polozil motorja na tla, napak prakticno nic, kot bi se rodil na motorju... in, kar je treba povedati, predvsem z minimalnim vlozkom podajanja snovi, znanja in nasvetov instruktorja, ki mi je ves cas deloval soliden "psiholog" a precej slab ucitelj. Ampak zame je bilo to dovolj... jaz bi v bistvu izpit naredil magari brez instruktorja, ce bi slo to zakonsko skozi. Ce si tip in te zadeve zanimajo, ves kako delujejo, te motorja ni blazno strah, si dovolj mocan itd potem gre s katerimkoli instruktorjem... ce si zenska, ki nisi ravno tehnicni tip, nizka, naivna, nevedna itd.. je pa precej drugace. Predvsem tezje. To je res dolga zgodba in ne zelim pisati o tem. Moja se je ravno bala (ker je dve desetletji nazaj imela instruktorja za B kategorijo, ki je vpil na njo), da bi dobila ponovno taksnega instruktorja. No pa po vec kot 20 letih, po tem ko je v prvo izdelala izpit za avto, se ni povzrocila prometne nesrece. Pa je takrat popolnoma obvladala avto? Ma kdo ga pa, takoj potem ko opravi izpit.. zelo redki. Z leti in kilometrino se pa naucis. V avtosoli je zacela na 250ccm, potem er6 z blokado in proti koncu na BMW f800 ccm. Na er6, ji je osmica se nekako sla, ampak kaj ko ima ta motor v tej avtosoli blokado za A2. V bistvu, po besedaj tretjega instruktorja, na cesti deluje precej bolje in suvereno, kot pa prikaze na poligonu. Na cesti je padla enkrat v kriziscu (speljevanje in dvojno ustavljanje, pri drugem ustavljanju in rahlo ze v zavoju se je ponovno prikazala visina in motorja s prsti ni zadrzala in ga je polozila na tla) in veckrat na poligonu. Saj ni problem, ce bi recimo enkrat ali dvakrat padla... tezava nastane, ko pades 10tic in te postane prekomerno strah 800 kubicne zverine, kjer komaj dosezes s prsti ene noge do tal. Potem pa se instruktor zacne pizditi nate "kdo bo placas skodo na motorju" in ti ne zeli pomagati pri dvigu 200 kilskega motorja. KARMEN1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se