Skoči na vsebino

Motor z res nizkim sedežem


mat

Priporočene objave

Yamaha MT07,  morda? Majhna, lahka, mislim, da se sedež lahko zniža.

Ali pa Honda CB500XA, tudi se lahko zniža.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze nekaj casa pogledujem za motorjem, ki bi imel res nizko visino sedeza in bi bil hkrati ustrezen za opravljanje izpita A kategorije. Ce kdo ve za motor, ki bi imel sedez nizje kot ga ima Kawasaki er6 (78cm), naj prosim pove. Vsak nasvet je dobrodosel.

Stvar je taksna... partnerka ze kar nekaj casa opravlja izpit za motor (teorijo je naredila v prvo, trenutno ima cca. 50 ur vozenj, na izpitno voznjo pa se ni sla). Tezava je v tem, da je precej drobne postave in nizke visine. Prebral sem ze precej nasvetov, izkusenj, mnenj nizkih motoristov in motoristk; predvsem na tujih forumih. Svetujejo modele motorjev z nizjimi sedezi, custom nizanje amortizerjev, manj oblazinjen sedez itn. Ampak vse tiste nizke motoristke so v bistvu se vedno visje (npr. napise, da ima ta in ta motor, da je visoka zgolj 161 cm,...) od moje partnerke, ki je visoka manj kot 155 cm. In pri motoristu z res nizko postavo steje vsak centimeter s potplati do tal. Kaj sele 3-5 cm.

V avstrijskem Louisu sva kupila posebne Daytona Lady Star skornje, ki imajo kar cca. 6 cm pete, ampak to ni dovolj. V avtosoli vozi BMW r800f, ki ima visino sedeza blizu 80 cm. Prej je vozila malenkost nizjega er6, ki pa je imel blokado za A2. Tudi tisti je bil stock verzija in se vedno previsok za njeno varno in sprosceno voznjo. Dejstvo je, da si motoriranja mocno zeli ze vrsto let, sedaj, ko se je koncno spravila v avtosolo, pa jo zaradi padcev (na mestu brez hitrosti), tesnobe, precej zivcnega instruktorja, strahu pred novimi padci itd pocasi mineva navdusenje in razmislja, da bi vse skupaj opustila. Naslednji teden ima prvic izpitno voznjo in... hmm, ce ne bo naredila... bi ji kupil nek extra nizek motor pa gre potem pac ponovno drugic na izpit oz. nadaljuje naslednje leto pomladi.

Iscem motor, ki bi ustrezal pogojem za opravljanje izpita polne A kategorije. Zvrst motorja naj bi bila bolj klasicne npr. naked, lahko kaksen ne prevec custom coper in nikakor sport. Ni potrebno, da ima ogromno konjev, fajn je, da bi imel ABS. Lahko je nov ali rabljen (cena zazeljena do 5k €, ni pogoj). Sedez mora biti res nizek, ker so vsi motorji, ki naceloma veljajo za nizke, njej se vedno previsoki.

 

Najbolj me skrbi tisto, kar sem označil. Predvsem je tukaj veliko število ur in živčen inštruktor. Zakaj je nastalo tako veliko število ur ? Zaradi njenega "znanja" ali zaradi živčnosti in "znanja" inštruktorja ? Glede tega boš moral kaj več napisati, ker nekako sumim na "kasiranje" in ne na učenje. 

Kar pa se tiče višine motorja oziroma sedeža, pa bo potrebno sedati na različne motorje. Pa tukaj ni nujno najbolj pomembna višina sedeža, ampak tudi oblika. Širši sedež razširi noge in jih posledično skrajša in seveda obratno. Poleg tega pa je potrebno pri tej višini skleniti kakšen kompromis in seveda osvojiti tehniko "obstati na nogah in na kolesih". Sploh ni nujno stati z obema nogama na tleh, ampak je dovolj ena noga (leva, ker je desna na zavori, razen pri pretikanju v prestavo, ko se to nekoliko spremeni) na tleh. Ampak to je tehnika vožnje in to bi moral dober inštruktor povedati, pokazati in naučiti. 

Motor si bosta pa že sama izbrala, saj je na razpolago internet in seveda kar nekaj trgovcev z motorji pred in v trgovini. Pa veselo preizkušanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantocci mi je nekoč posredoval link strani, kjer narisano prikaže položaj motorista, glede na njegovo višino, na določenem modelu motorja. 

Bo treba malo pobrskat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

moja je velika 155cm. Zdaj vozi MT-07, znizan koliko se pac znizat da in pravi, da je obcutek bistveno boljsi kot na er6, ki ga je vozila prej. Pa se moped je precej lazji :-).

Absolutno pa ima Borutt prav - naj proba sesti tudi na kak drug motor, oblika sedeza precej vpliva na to kako bo segnila do tal. Mislim da je MT-07 v osnovi sedez visji kot pri er6 a se je takoj videlo, ko je zena sedla na MT-07, da z nogami bistveno lepse doseze tla.

Naj ne obupa! Vse se da ce se hoce! :grupni:

 

 

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej po BMW F650CS ,zelo nizek,nabavna cena okrog 2-2.5kevričev in zelo uporaben za začetnika,lahek,okreten in poceni vzdrževanje . Moja lepša polovica se je kalila na njemu in ji je žal da smo ga prodali..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Choppercki, oziroma customi. Honda shadow, sedis skor na tleh, super enostaven za voznjo. Kawi vulcan s, ti imajo stole nIzje od 70cm, in mehaniko z er6. berem da so lahkotni in okretni. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MT07 bo gotovo odlična izbira. Sedež ni samo nizek. Ozek je cel motor, pa še zelo lahek je.
Jaz imam scier dobrih 10 cm več in zlezem na skoraj vse ne glede na višino (če sem prave volje), ampak tega (MT07) je bilo res štosno vozit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW GS650(twin), originalno znižan model.

Enduro motorji ji niso prevec vsec; meni pa zelo. :)  Zato je bil v zacetku drugega leta spomladi pri nama napovedan novejsi "druzinski" literski enduro (GS, Strom oz. nekaj v tem smislu). V planu je dejansko bilo, da kupiva soliden motor za potepanje v dvoje in "enkrat kasneje" nek financno ugodnejsi motor za njo - tak za do sluzbe, knjiznice, morja in nazaj itn. Tako pa bi sedaj ta denar namenil nakupu motorja zanjo (ona v bistvu tega sploh se ne ve). Jaz lahko tudi pocakam kaksno leto na motor. Bojim se pa, da bo ona obupala, v kolikor ne narediti izpita v nekem normalnem casu.

Tudi cenovno so GS-ji precej neugodni. Rabljenih, originalno znizanih, pa ni ravno veliko videti, da bi se prodajali.

Yamaha MT07,  morda? Majhna, lahka, mislim, da se sedež lahko zniža.

Ali pa Honda CB500XA, tudi se lahko zniža.

Yamaho sva gledala pri KMC, ampak bi ji bila (neznizana) precej previsoka. Je pa lep motor in je bil vizualno takoj vsec obema. CB500XA je tudi ok, ampak nisem preprican, ce zadostuje pogojem za opravljanje A kategorije. Rabljenih CB500XA na avto.net skoraj ne vidim, nova je pa cca. 6k evrov.

Najbolj me skrbi tisto, kar sem označil. Predvsem je tukaj veliko število ur in živčen inštruktor. Zakaj je nastalo tako veliko število ur ? Zaradi njenega "znanja" ali zaradi živčnosti in "znanja" inštruktorja ? Glede tega boš moral kaj več napisati, ker nekako sumim na "kasiranje" in ne na učenje.

Zakaj je nastalo veliko stevilo ur? Hmmm,.. mala drobna zenska na - vsaj za njo - ogromnem motorju (BWM r800f). Aja, pa zenska je. :) Saj ves... sem jo npr. njeno cetrto uro na poligonu vprasal "A kaj uporabljas zadnjo zavoro?" in dobil odgovor "Ne, kje pa je?!". Ampak ne v resnici, ce pomislis in si poskusas predstavljati... se ti/se nam se vedno niti sanja ne, kako je, ko z eno nogo (ne celim podplatom) komaj dosezes tla. Vse reci, ki so nam visjim motoristom samoumevne se mora ona 100x bolj potruditi. Dejansko mora izpiliti dolocene tehnike bisveno bolje kot mi (moski). Npr. en primer: v kriziscu mi normalno speljemo, vcasih niti ne vzdignemo nogo takoj nazaj... se nam s prednostne pojavi avto, ko vozimo 5 km/h in se brez razmisljanja ustavimo ter spustimo nogo ponovno na tla (ali pa pocasi drsimo naprej s stisnjeno sklopko in kak meter ali dva "vlecemo nogo" po tleh). Vse to popolnoma brez, da bi temu posvecali neko dodatno pozornost... No to je pri ~155cm visoki in 50 kilski (neizkuseni) motoristki na 200 kilskem 800ccm motorju, ki z eno nogo komaj doseze s prsti tla povsem drugacna slika. Pa to je samo en primer; lahko bi jih nastel se nekaj. Skratka ni ravno najbolj fajn obcutek.

Spomni se, ko si sam delal izpit za motor... si zagotovo (vsaj na zacetku) tu pa tam, kdaj pritisnil na (prednjo) zavoro pri nizki hitrosti oz. pri ustavljanju medtem, ko si imel balanco malenkost neporavnano... in si padel... ali pa bil blizu tega, da ga polozis... No, pri njej se skoraj vsaka taksna napaka konca s padcem. Verjetno bi kdo rekel, da je sama kriva, kaj pa stiska bremze z zasukano balanco... ampak... tudi jaz sem kdaj naredil enako, ko sem delal izpit. Pa nisem padel niti enkrat. Z majhno razliko... jaz sem taksen potencialen padec motorja s svojimi 90 kilami in 180 cm in precej fizicne moci elegantno resil tako, da sem enostavno spustil nogo na tla in zadrzal motor... ce je blo potrebno tudi npr. 50 kg sile, ki vlece dol oz. v stran. Ni sans, da bi lahko ona to naredila.

Saj sem podvomil, da bi pa nizek motor kar takoj resil vse njene motoristicne "tezave". Tezko bi trdil, da je le prevelik motor razlog za njeno nesuvereno voznjo... ampak zagotovo pa prevzema velik delez. Sploh ko pades ze desetic...

Recimo vozis dobro zadnji 5 ur, se ti zdi super in si ves motiviran... potem pa naslednjo uro spet pades... te postaja strah in se pocutis nemocnega. Imas pocasi ze poln k**** vsega. Jaz jo v smehu tolazim, da je to dobro. Bo vsaj dobila izkusnje iz padcev. :)

Hi,

moja je velika 155cm. Zdaj vozi MT-07, znizan koliko se pac znizat da in pravi, da je obcutek bistveno boljsi kot na er6, ki ga je vozila prej. Pa se moped je precej lazji :-).

Tole je pa precej obetavno, sploh ker je visoka 155 cm. Lahko kaj vec poves, kako je predelan in koliko cm manj je bilo pridobljenih?

Choppercki, oziroma customi. Honda shadow, sedis skor na tleh, super enostaven za voznjo. Kawi vulcan s, ti imajo stole nIzje od 70cm, in mehaniko z er6. berem da so lahkotni in okretni. 

Ja, sem preveril in imata res nizko do sedisca (pod 70 cm). Pa se v njenem stilu sta. Bom podrobneje preveril. Malo ponovno zamori cena. :)

MT07 bo gotovo odlična izbira. Sedež ni samo nizek. Ozek je cel motor, pa še zelo lahek je.
Jaz imam scier dobrih 10 cm več in zlezem na skoraj vse ne glede na višino (če sem prave volje), ampak tega (MT07) je bilo res štosno vozit.

Ja saj.. ravno to je... ko si (pre)mali vsak centimeter steje. Dobrih 10 cm je pa svetlobna leta dalec.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si vse zelo lepo napisal in veliko je v tem resnice.

Visoka sem 175, pa sem mojo fazerco že trikrat zložila po tleh, na mestu.

V avtošoli sem vozila kawo er6, pa sem tudi njo trikrat zložila. Enkrat med obračanjem na klancu, ko sem zabremzala s prvo in me je zasukalo, enkrat pa sem z njo celo drsala po cesti.

Po desetih urah sem zamenjala preveč živčnega inštruktorja.

Dobila drugega, ki mi je prav takoj povedal, kdaj se katera bremza ne sme niti takniti, hahahaa

Prvič sem na izpitu padla zaradi nesigurne in prepočasne vožnje. Drugič, ker nise izdelala osmice, tretjič sem ga opravila brez težav. Ker sem vsakokrat na naslednji rok čakala 1 mesec, sem vsega skupaj opravila 40 ur, zato da sem med čakanjem vozila.

No, od lani oktobra pa sem odvozila preko 13000 km. Od tega veliko sama.

Tako da popolnoma razumem njene težave, kljub temu pa se mi zdi čudno, da pri 50.urah še ni pripravljena za izpit in da je tako,pogosto na tleh. Tukaj bi e vprašala, kakšnega inštruktorja ima.

 

Pa še to: imam prijateljico, ki je prav tako nizka, pri 52.letih je brez težav opravila izpit, sedaj pa vozi 310 kilsko mrcino HD. Sicer chopper, sedi pa skoraj na tleh. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantocci mi je nekoč posredoval link strani, kjer narisano prikaže položaj motorista, glede na njegovo višino, na določenem modelu motorja. 

Bo treba malo pobrskat.

tole?

http://cycle-ergo.com/

aja, saj ste že našli.. 

Popravljeno . Popravil Scarlett
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si štor, si štor .. men skor vse pada po tleh ... še dobr, da ga ne primem v roke k grem scat, ker bi mi tut one v školko padu.

js sm se pr mal višjem motorju zmeri bolj na stran vsedu, ko sem se ustaulu, pa še to ni včasih pomagalo, ker so ble tut lukne u asfaltu .. jeba je če si majhe, paše pa ko se pelješ in miša tok nog pokrčenih...

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem podvomil, da bi pa nizek motor kar takoj resil vse njene motoristicne "tezave". Tezko bi trdil, da je le prevelik motor razlog za njeno nesuvereno voznjo... ampak zagotovo pa prevzema velik delez. Sploh ko pades ze desetic...

Za začetek ji kupi vsaj spredaj vzmeten z diski opremljem bicikl (da se navadi na prenos teže in posledično "potapljanje" sprednjega dela in na delovanje disk zavore ). Sedež malo višje, da se malo simulira višino sedeža od motorja. Pa v hosto trenirat. Gor, dol, počez, pošrek, po lepih terenih in gadnih naklonih. Tako se bo zelo hitro naučila, katera zavora in katera kombinacija obeh pride v poštev v kateri situaciji. Pa zložiš se pri precej nizkih hitrostih. Boli sicer še vedno. Čelada in polne rokavice so obvezna oprema. Pol ko bo to jasno, lepo poklicat AMZS pa prijavit kak tečaj triala na Vranskem. Tam imaš opravka še z plinom in sklopko, pa trial motor definitivno ni ne previsok, ne pretežek. Pol pa nabavit nekaj velikosti in teži ustreznega, pa dokončat izpit. Ker kolikor tole razumem, se zna drugače vse skupaj končati bolj slabo. Trening, trening in še enkrat trening. Še tolko bolj, če so težave že z osnovami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, vem, da je kriza če si premajhen pajac, da bi sedel na kateremkoli motorju, vem, ker sem od otroštva sanjal o motorjih in sem imel na vratih označeno višino sedeža motorja pa sem se postavljal, če sem že dovolj visok, ampak na srečo sem jaz z leti zrasel, tvoja partnerka pa najverjetneje ne bo. Pri 155 cm še na skuterju komaj dosežeš do tal kaj šele na kakem večjem motorju. Tako da ona mora gledat na katerem motorju bo sploh lahko sedela, ne kateri so ji všeč, ducati diavel je nižji, ni ravno začetniški motor, ampak po mojem bi morala biti z njem zadovoljna oba, yamaho MT so vama že omenili in glede na vso hvalo je najverjetneje res vredna pozornosti, pa kaki sportaki znajo biti tudi nižji, drugače pa bolj cruzerji, čoperji. Pa cycle-ergo naj vama bo v pomoč, je res uporabna stran. Veliko sreče na izpitu, pri nakupu in na cesti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER-5 do 2000€ vzemita. Za učenje in padanje na mestu bo odličen. Za naslednjo sezono pa kako staro horneto 600.

Hornetka 600 ne bo ustrezala. Moja sedaj dela izpit na tem motorju, pa je višja od 155cm in ima pri tem motorju obilo težav z doseganjem tal...je tudi že ene dvakrat motor po tleh padel na mestu!

Kot so že omenili ima MT 07 precej ozek sedež, midva sva gledala tudi Yamaho XJ6 Diversion in se je zdel tudi precej nizek.

Če lahko ob temu dodam še en off topic, ki je namenjen bolj izkušenim nižje raslim motoristkam in motoristom: včeraj sedel v TC motoshopu na novem Suzukiju GSX-S 1000 F in sem bil zelo presenečen, kako nizek in udoben sedež ima ta motor. Vsekakor tudi zelo primeren motocikel za nižje rasle (ne glih za začetnike, pa vendarle).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi se pridružil mnenju, da naj da priložnost kakšnemu kultiviranemu čoperčku - nižje kot to ne gre, zalagati pa se da tudi povsem zadovoljivo. 

Jaz imam scier dobrih 10 cm več in zlezem na skoraj vse ne glede na višino (če sem prave volje), ...

Kako se ni še nihče v to vtaknil ... Motosvetovci, razočaran sem ... :yawn:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda Shadow 600 ccm. Odličen motor, ki gre povsod in je kompatibilen tudi z težjimi motorji. Sem ga vozil nekaj let in mi je še vedno žal, da sem ga prodal. Jih je kar nekaj na avto netu. Naj poizkusi. Se da pa motor fino spedenat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze nekaj casa pogledujem za motorjem, ki bi imel res nizko visino sedeza in bi bil hkrati ustrezen za opravljanje izpita A kategorije. Ce kdo ve za motor, ki bi imel sedez nizje kot ga ima Kawasaki er6 (78cm), naj prosim pove. Vsak nasvet je dobrodosel.

Stvar je taksna... partnerka ze kar nekaj casa opravlja izpit za motor (teorijo je naredila v prvo, trenutno ima cca. 50 ur vozenj, na izpitno voznjo pa se ni sla). Tezava je v tem, da je precej drobne postave in nizke visine. Prebral sem ze precej nasvetov, izkusenj, mnenj nizkih motoristov in motoristk; predvsem na tujih forumih. Svetujejo modele motorjev z nizjimi sedezi, custom nizanje amortizerjev, manj oblazinjen sedez itn. Ampak vse tiste nizke motoristke so v bistvu se vedno visje (npr. napise, da ima ta in ta motor, da je visoka zgolj 161 cm,...) od moje partnerke, ki je visoka manj kot 155 cm. In pri motoristu z res nizko postavo steje vsak centimeter s potplati do tal. Kaj sele 3-5 cm.

V avstrijskem Louisu sva kupila posebne Daytona Lady Star skornje, ki imajo kar cca. 6 cm pete, ampak to ni dovolj. V avtosoli vozi BMW r800f, ki ima visino sedeza blizu 80 cm. Prej je vozila malenkost nizjega er6, ki pa je imel blokado za A2. Tudi tisti je bil stock verzija in se vedno previsok za njeno varno in sprosceno voznjo. Dejstvo je, da si motoriranja mocno zeli ze vrsto let, sedaj, ko se je koncno spravila v avtosolo, pa jo zaradi padcev (na mestu brez hitrosti), tesnobe, precej zivcnega instruktorja, strahu pred novimi padci itd pocasi mineva navdusenje in razmislja, da bi vse skupaj opustila. Naslednji teden ima prvic izpitno voznjo in... hmm, ce ne bo naredila... bi ji kupil nek extra nizek motor pa gre potem pac ponovno drugic na izpit oz. nadaljuje naslednje leto pomladi.

Iscem motor, ki bi ustrezal pogojem za opravljanje izpita polne A kategorije. Zvrst motorja naj bi bila bolj klasicne npr. naked, lahko kaksen ne prevec custom coper in nikakor sport. Ni potrebno, da ima ogromno konjev, fajn je, da bi imel ABS. Lahko je nov ali rabljen (cena zazeljena do 5k €, ni pogoj). Sedez mora biti res nizek, ker so vsi motorji, ki naceloma veljajo za nizke, njej se vedno previsoki.

 

Prodam ti rabljeno MT 07 ABS, poskrbim da bo 5 cm ali 2,5 cm nižja od original! Motor je opremljen z ogrevanimi ročicami, zaščito rok in dodatnim vizirjem, kot tudi nosilci kovčkov.

Yamaha MT 07 ABS

 

Priporočam pa ti  BMW F 700 GS, tovarniško znižan, z nizkim sedežem in vso možno original dodatno opremo (tudi ASC). Krmilo je široko, težišče je zaradi postavitve posode goriva zelo nizko, motor je praktičen in ravno prav poskočen. Tudi če ni najlepši, ga po preizkusu večina motoristov vzljubi...

BMW F 700 GS LOW

 

Zgornja motorja lahko pri nas tudi brezplačno preizkusi!

 

LP

 

Blaž

 

20150911_121229.jpg

20151008_152033.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi smo se morali naučit vozit motor, jaz se spomnim, kako sem kot smrkovc lezel na fotrov bicikl, tiste čase ni bilo otroških koles, čeprav sem bil veliko premajhen, sem sčasoma brez problema zlezel na in z kolesa. Kaj hočem povedat, z voljo se vse da naučit, obvladat, natrenirat.  Za primer:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi vama priporoču da najdeta nek motor kjer bo na meji in ga data spustit. 

V tem videu maš primere kok bi se naj dalo razne motorje dol spustit in kakšna je razlika (ženska je visoka 157cm).

Drugač pa tako kot so ti že drugi rekli, čoperji so najnižji. Pa monster in scrambler vem da mata zlo nizek zic (se pa dat kupit polek še low seat), XJ6 tudi če se prav spomnem. In MT-07, seveda.

Prečekiraj še ta link, maš podane motorje in višino sedeža. http://motorbikewriter.com/what-are-lowest-motorcycle-seat-heights/ 

Popravljeno . Popravil sinn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!