Skoči na vsebino

Motor z res nizkim sedežem


mat

Priporočene objave

in dejansko z A2 ne smeš voziti motoja ki sem ga dal za primer ker spada v kategotijo A a vendar z njim ne moreš opravljati ne vozniškega izpita za A in ne za A2 ... 

kar se mene tiče če avtošole nimajo motorjev z dovolj nizkim sedežem da bi nizkorasli ljudje dosegli normalno do tal je to diskriminatorno s pravilnikom o avtošolah vred ..

 

pa še o masi vozila - ali je tudi tu kakšna finta pri motorjih za avtošole ua kategorijo A?

kolikor vem je v prometnem dovoljenju navedena samo masa praznega vozila po tovarniških podatkih ter dovoljena obremenitev ali pa najvišja skupna dovoljena masa vozila ..

 

če se držimo zapisanega , je torej suha seža vozila brez bencina kar nekaj manjša od  predpisanih 175kg ki so predpisani v pravilniku o avtošolah kajne..

pa še to : če ima motor 20l rezervor je to 14 kil - 90% je 12.6kg 

če ima motor 34kw in brez bencina 158kg jih ima z - kar piše za maso votila torej 90%bencina v tanku - 170.6kg kar izpolnjuje zahteve po razmerju moč/masa vozila 

(12.   »masa vozila« je masa vozila, pripravljenega za vožnjo, brez potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnik) in blaga, , z 90 odstotki goriva in polnimi rezervoarji tekočin,  in orodjem )

pod 0.2 kw / kg ...

in ko odpelješ par kilometrov pa nisi več legalen al kaj ??? 

pa keri butli pišejo take nesmisle... ali pa ni vse ravno tako res kot piše v tem kar si prilepil ? a so še kakšne finte ki jih niso nikjer zapisali? 

mah eno samo neskladje je tole ..

Pravilnik in zakon sta tako napisana z nekim razlogom. Pravzaprav je v zakonu mišljeno in tudi določeno napredovanje iz kategorije v kategorijo do kategorije "neomejeno". V pravilniku pa je priprava na vse te kategorije in sicer tako, da se seznanjaš in učiš na kategoriji primernem motorju. Naj se nekdo uči na neki lahki enduri za kategorijo A, potem pa kupi "zlata krila" ? Ne vem, če bi bilo to najbolj pametno. Zato pa je določeno, kateri motorji so primerni za poučevanje za eno izmed treh kategorij. Da se bodoči motorist vsaj nekoliko pripravljen in z občutkom mase ter konjičkov poda v to našo prometno džunglo. Nisem pa nikjer našel, da je določena minimalna oddaljenost sedeža od tal. Tako, da ne vem, kje si našel diskriminiranost. 

O masi pa to, da je v zakonu določeno, kaj je masa vozila in sicer, da je to masa vozila pripravljenega za vožnjo. Ti pa tukaj mešaš pojem suha masa vozila, kjer je pač samo "gol" motor brez vseh tekočin, brez akumulatorja in še česa. Pa se pelji s takšnim motorjem do Postojne, kjer me boš častil z vročo čokolado. Mislim, da bi se kar načakal. Zato pa se boš peljal z motorjem pripravljenim za vožnjo, katerega masa je precej drugačna od suhe mase vozila. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Naj se nekdo uči na neki lahki enduri za kategorijo A, potem pa kupi "zlata krila" ? Ne vem, če bi bilo to najbolj pametno. .

 

... Naj se nekdo uči na tvingotu  za kategorijo B, potem pa kupi "vražjo mačko" iz Dodga ? Ne vem, če bi bilo to najbolj pametno. .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtorju teme; katera avtošola pa je ta, katera je omenjena ? Nisem nikjer zasledil. Lahko mi tudi na ZS posreduješ. Sprašujem zgolj zaradi tega, ker imam namen spomladi '16 začet vozit za A kat. (Za letos sem zamudil)! In nebi rad nekomu (AŠoli) bil sponzor. Sicer sem skoraj, da že odločen za 3D avtošolo, pa vseeno, bolje 2x preverit, kot se enkrat na*****t!

Ne bi o tem, katera avtosola je to (vsaj ne tu in zdaj). Lahko pa recem, da ne gre za 3D, ceprav je tudi v Ljubljani. Gre za eno izmed drazjih avtosol v Sloveniji, drazja kot 3D - moja je pri njih pustila ze skoraj 2 jurja; kak stotak ali dva manj. Naj se enkrat povem, da sem tudi sam naredil izpit za A v tej avtosoli. Ampak kot pravim... jaz bi izpit naredil v "katerikoli" avtosoli. 3/4 casa mojih vozenj je bilo, kot da ne bi imel instruktorja, saj je bilo njegovo podajanje znanja zelo skromno.  Dvomim, da zadeve ne obvlada, najbrz ima dovolj znanja, ampak uci pa slabo.

V prvih nekaj desetih prebranih straneh knjige "Magisterij voznje motocikla" sem izvedel bistveno vec, kot pa od instruktorja v 20 urah voznje.

Mogoce zgolj za info. Skupaj sva letos za opremo in izpit do sedaj zapravila cca. 5k evrov. Mene je opravljanje izpita A kat. (brez prve pomoci) stalo natanko 850 evrov. Ce bi takrat izbral kaksno drugo avtosolo (npr. AMZS je imel 21 ur + CPP v akciji za 620 evrov), bi lahko prihranil kaksnih 200 evrov. Nekatere avtosole nudijo tudi dodaten popust, ce vas pride prvic vec skupaj oz. vsaj dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povsod je pisano "masa vozila" - in v zakonu in v pravilniku o avtošolah kajne..

moje vprašanje je , kako se nek motor uvršča v ali kategorijo A2 ali v kategorijo A glede razmerja moč motorja / masa vozila če le ta ni navedena nikjer v homologaciji ki je načeloma najvišji oz. najbolj merodajen  dokument vozila o skladnosti - se strinjava?

ok.po domače - ker butl potem zračuna kolk je masa tega dotičnega vozila = z 90% goriva . in ko to dobi naj bo to relevantno za umestitev motorja v kategorijo ? in ko potrošiš par kil bencina pač ne paše več v A2 temveč v A ker se razmerje moč/masa vozila spremeni ...

pa ne mi zamerit ker te ne hecam tko brezveze. dejansko nekdo ki piše zakone in pravilnike ne loči med:

-težo praznega vozila (že tukaj pride do majhnih odstopanj ker nekateri proizvajalci vpisujejo čisto suh motor nekateri pa s tekočinami a brez goriva)

- masa vozila pripravljenega za vožnjo ( to je baje z 1l goriva kot so me "za šankom" podučili )

- masa vozila po zapisanem v zakonu z 90% goriva v tanku .

torej je dejansko ta zapis v zakonu o masi vozila - da je to z 90 % goriva v tanku - nesmiseln podatek za uvrščanje motorja v določeno kategorijo ..

in do postojne imam 70km .. če mi motor pije 6l na 100km porabim 3 kile bencina  ..če štartam z legalnim razmerjem od doma (34kw/ 172kg ) sem v postojni nelegalen ker je masa vozila 169kg pa mam še celo rezervo v tanku . 

itak si pa pol ti tam da daš za kavo k se ti ne bo dalo tehtat .:D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm vprašal svojega inštruktorja če je imel kdaj podoben primer in je reku, da je imel pred kakima dvema letoma isto težavo z neko žensko, ki je problem rešila z nakupom in znižanjem svojega motorja, kot si tudi sam predlagal. šlo pa je za er-6n, ki so ji ga po njegovih besedah uspeli znižati za cca. 8-10 cm.

ti pa predlagam vsaj menjavo inštruktorja, in da začne z vožnjo iz nule pa magar za začetek na 125ccm motorju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povsod je pisano "masa vozila" - in v zakonu in v pravilniku o avtošolah kajne..

moje vprašanje je , kako se nek motor uvršča v ali kategorijo A2 ali v kategorijo A glede razmerja moč motorja / masa vozila če le ta ni navedena nikjer v homologaciji ki je načeloma najvišji oz. najbolj merodajen  dokument vozila o skladnosti - se strinjava?

ok.po domače - ker butl potem zračuna kolk je masa tega dotičnega vozila = z 90% goriva . in ko to dobi naj bo to relevantno za umestitev motorja v kategorijo ? in ko potrošiš par kil bencina pač ne paše več v A2 temveč v A ker se razmerje moč/masa vozila spremeni ...

pa ne mi zamerit ker te ne hecam tko brezveze. dejansko nekdo ki piše zakone in pravilnike ne loči med:

-težo praznega vozila (že tukaj pride do majhnih odstopanj ker nekateri proizvajalci vpisujejo čisto suh motor nekateri pa s tekočinami a brez goriva)

- masa vozila pripravljenega za vožnjo ( to je baje z 1l goriva kot so me "za šankom" podučili )

- masa vozila po zapisanem v zakonu z 90% goriva v tanku .

torej je dejansko ta zapis v zakonu o masi vozila - da je to z 90 % goriva v tanku - nesmiseln podatek za uvrščanje motorja v določeno kategorijo ..

in do postojne imam 70km .. če mi motor pije 6l na 100km porabim 3 kile bencina  ..če štartam z legalnim razmerjem od doma (34kw/ 172kg ) sem v postojni nelegalen ker je masa vozila 169kg pa mam še celo rezervo v tanku . 

itak si pa pol ti tam da daš za kavo k se ti ne bo dalo tehtat .:D

 

 

In seveda imaš ti motor brez vpisane mase. Kaj pa drugega. 

Sploh ne vem, kaj mešaš neke buče z avokadom, ker nikjer ne piše, da se masa vozila spreminja. Še enkrat poglej v prometno dovoljenje in boš videl, da bodo vse številke enake od doma do Postojne. Če se pa slučajno kakšna številka v prometnem dovoljenju med potjo spremeni, potem jaz častim vročo čokolado. S smetano, seveda. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm vprašal svojega inštruktorja če je imel kdaj podoben primer in je reku, da je imel pred kakima dvema letoma isto težavo z neko žensko, ki je problem rešila z nakupom in znižanjem svojega motorja, kot si tudi sam predlagal. šlo pa je za er-6n, ki so ji ga po njegovih besedah uspeli znižati za cca. 8-10 cm.

ti pa predlagam vsaj menjavo inštruktorja, in da začne z vožnjo iz nule pa magar za začetek na 125ccm motorju. 

mojo je inštruktor dal direkt na 650 .na vprašanje zakaj je odgovoril "če bi jo dal na 125 je nikoli nebi spravil na večjega " .. je pa res da jo je poznal saj je 20let prej delala pri njem izpit za avto..

Pravilnik in zakon sta tako napisana z nekim razlogom. Pravzaprav je v zakonu mišljeno in tudi določeno napredovanje iz kategorije v kategorijo do kategorije "neomejeno". 

O masi pa to, da je v zakonu določeno, kaj je masa vozila in sicer, da je to masa vozila pripravljenega za vožnjo. Ti pa tukaj mešaš pojem suha masa vozila, kjer je pač samo "gol" motor brez vseh tekočin, brez akumulatorja in še česa. Pa se pelji s takšnim motorjem do Postojne, kjer me boš častil z vročo čokolado. Mislim, da bi se kar načakal. Zato pa se boš peljal z motorjem pripravljenim za vožnjo, katerega masa je precej drugačna od suhe mase vozila. 

 

nu suhe mase ..je samo masa  vozila in v prometni in v zakonu kjer je določena ...

In seveda imaš ti motor brez vpisane mase. Kaj pa drugega. 

Sploh ne vem, kaj mešaš neke buče z avokadom, ker nikjer ne piše, da se masa vozila spreminja. Še enkrat poglej v prometno dovoljenje in boš videl, da bodo vse številke enake od doma do Postojne. Če se pa slučajno kakšna številka v prometnem dovoljenju med potjo spremeni, potem jaz častim vročo čokolado. S smetano, seveda. 

pa saj to skoz sprašujem !

v zakonu piše masa vozila in razmerje moč/masa ter da je masa motorja  z 90% goriva v tanku .. in ta masa se spreminja če se pelješ in trošiš gorivo ..

in v prometnem piše masa vozila 205 kg - po domače suha težakar pa je v nasprotju s tistim kar piše v zakonu , da je masa vozola z 90% goriva v tanku in pripravljen za vožnjo - to potem znese pri mojem motorju 230kg po tovarniških specifikacijah .. od zega lahko potrošim dobrih 11kg bencina pa se še zmeraj peljem ..

dejstvo je , da je masa vozila v prometnem 205kg  ,po navedbah  v zakonu pa to znese 228 kg z 90% bencina ...

in ne - številke v prometnem se ne spreminjajo se pa spreminja sama masa vozila s tem ko porabljam bencin . zdej pa reč da ga ne ...

 zanimame samo  katero maso se upošteva pri tem razmerju ...samo to ..

 

 

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojo je inštruktor dal direkt na 650 .na vprašanje zakaj je odgovoril "če bi jo dal na 125 je nikoli nebi spravil na večjega " .. je pa res da jo je poznal saj je 20let prej delala pri njem izpit za avto..

nu suhe mase ..je samo masa  vozila in v prometni in v zakonu kjer je določena ...

pa saj to skoz sprašujem !

v zakonu piše masa vozila in razmerje moč/masa ter da je masa motorja  z 90% goriva v tanku .. in ta masa se spreminja če se pelješ in trošiš gorivo ..

in v prometnem piše masa vozila 205 kg - po domače suha težakar pa je v nasprotju s tistim kar piše v zakonu , da je masa vozola z 90% goriva v tanku in pripravljen za vožnjo - to potem znese pri mojem motorju 230kg po tovarniških specifikacijah .. od zega lahko potrošim dobrih 11kg bencina pa se še zmeraj peljem ..

dejstvo je , da je masa vozila v prometnem 205kg  ,po navedbah  v zakonu pa to znese 228 kg z 90% bencina ...

in ne - številke v prometnem se ne spreminjajo se pa spreminja sama masa vozila s tem ko porabljam bencin . zdej pa reč da ga ne ...

 zanimame samo  katero maso se upošteva pri tem razmerju ...samo to ..

 

 

Poskusi uporabiti številke v prometnem dovoljenju za izračun razmerja moč/masa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi uporabiti številke v prometnem dovoljenju za izračun razmerja moč/masa. 

s tisto maso s mi rekel da se ne morem peljat.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tisto maso s mi rekel da se ne morem peljat.. :P

Ignoriraj jih in se vseeno vozi. :D

Saj je Borutt po mojem mnenju dovolj jasno povedal, katera masa se upošteva pri preračunu. Tista, ki je napisana v prometni. Prav tako tudi moč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

....ko že vidim to temo, bom samo napisal kar smo "občutili" na Eicmi. Torej, samo informativno, s sabo smo imeli eno res majhno pupo, ki ji je že CBR 125 visoka. No, ko je prišla do F700GS, ni več hotla dol. Ex Works lowered, višina sedeža 760mm. Pravi da po občutku nižje kot njena CBRka. Za primerjavo, 2015 ER6n/f, 805mm. Pa še luštno izgleda.

20151118_155657.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 10. 2015, Slow pravi:

Ze nekaj casa pogledujem za motorjem, ki bi imel res nizko visino sedeza in bi bil hkrati ustrezen za opravljanje izpita A kategorije. Ce kdo ve za motor, ki bi imel sedez nizje kot ga ima Kawasaki er6 (78cm), naj prosim pove. Vsak nasvet je dobrodosel.

Stvar je taksna... partnerka ze kar nekaj casa opravlja izpit za motor (teorijo je naredila v prvo, trenutno ima cca. 50 ur vozenj, na izpitno voznjo pa se ni sla). Tezava je v tem, da je precej drobne postave in nizke visine. Prebral sem ze precej nasvetov, izkusenj, mnenj nizkih motoristov in motoristk; predvsem na tujih forumih. Svetujejo modele motorjev z nizjimi sedezi, custom nizanje amortizerjev, manj oblazinjen sedez itn. Ampak vse tiste nizke motoristke so v bistvu se vedno visje (npr. napise, da ima ta in ta motor, da je visoka zgolj 161 cm,...) od moje partnerke, ki je visoka manj kot 155 cm. In pri motoristu z res nizko postavo steje vsak centimeter s potplati do tal. Kaj sele 3-5 cm.

V avstrijskem Louisu sva kupila posebne Daytona Lady Star skornje, ki imajo kar cca. 6 cm pete, ampak to ni dovolj. V avtosoli vozi BMW r800f, ki ima visino sedeza blizu 80 cm. Prej je vozila malenkost nizjega er6, ki pa je imel blokado za A2. Tudi tisti je bil stock verzija in se vedno previsok za njeno varno in sprosceno voznjo. Dejstvo je, da si motoriranja mocno zeli ze vrsto let, sedaj, ko se je koncno spravila v avtosolo, pa jo zaradi padcev (na mestu brez hitrosti), tesnobe, precej zivcnega instruktorja, strahu pred novimi padci itd pocasi mineva navdusenje in razmislja, da bi vse skupaj opustila. Naslednji teden ima prvic izpitno voznjo in... hmm, ce ne bo naredila... bi ji kupil nek extra nizek motor pa gre potem pac ponovno drugic na izpit oz. nadaljuje naslednje leto pomladi.

Iscem motor, ki bi ustrezal pogojem za opravljanje izpita polne A kategorije. Zvrst motorja naj bi bila bolj klasicne npr. naked, lahko kaksen ne prevec custom coper in nikakor sport. Ni potrebno, da ima ogromno konjev, fajn je, da bi imel ABS. Lahko je nov ali rabljen (cena zazeljena do 5k €, ni pogoj). Sedez mora biti res nizek, ker so vsi motorji, ki naceloma veljajo za nizke, njej se vedno previsoki.

 

 

Oprosti. Meni se zdi tole nekaj na silo.

So še druge stvari v življenju in ni vsak za vsako.

Jaz tudi nisem za na rolerje, pa trgovnine.

Drugače pa: Yamaha SR 125.

Če je bila dobra za učit nas big mader*akerje, bo dobra tudi za kako manjšo žensko.

 

 

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja  ima a neomejeno , motor pa za a2 moto guzzi nevada 750 anniversario SE - https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj2itf6y7zJAhVIHxoKHfGgCSAQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.totalmotorcycle.com%2Fphotos%2F2011models%2F2011-MotoGuzzi-NevadaAnniversario-AnniversaryEdition.htm&psig=AFQjCNE6EXzrHfnrcwgdOF1BPN5oUK6H5w&ust=1449125673838610 . načeloma je tako , da jo na cesti , ki ji res leži , z bonijem glih za glih lovim .. pa ne na kratkih temveč na dolgih hitrejših ovinkih kjer postane moj malce nemiren - tam mi včasih celo uhaja ..

pri kratkih nogah je najbolj pomemben faktor - zanimivo - širina sedeža , ki pobere veliko dolžine nog - kar pa je važno pri manevriranju na mestu ter ustavljanju - sploh le je na eni nogi poglobljen odtočni jašek ali zmižan rob ceste ..

ne vem kaj imate vsi toliko proti a2 razmerju ... načeloma če vzameš blokiran motorček in če ji po 3 sezonah - tako vsaj par 1000 km na leto - sedi in ga dobro obvlada - razen zakonske kršitve ne vidim velikega problema v tem da bi ji vzel ven blokado in dodal tistih 15 ali pa 18 konjev .

jaz sem peljal hondo vt 750 s -https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiHwauazLzJAhWLPRoKHVNkD5cQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.mcnews.com.au%2Fhonda-vt750-s-review%2F&bvm=bv.108538919,d.d2s&psig=AFQjCNF1VASufs_g5ae-aD4he2VZbzE63A&ust=1449125731134699  ki ima 42 konja in razen prehitevanja v vrhniški klanec ni bilo problemov s pomanjkanjem konjenice - seveda sem vzel motor tak kot je bil  - zanimiv polnaked pol custom .

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Zacel sem delati izpit za A neomejeno, v avtosoli imajo MT-07, ki je za mojih 170 cm par centimetrov prevelika. Baje moram z obema nogama oz. petama seci do tal. Jaz pa sezem samo s sprednjim delom podplata, torej malce vec kot samo prsti.

Sedaj se instruktor malce ukvarja s tem kako znizati motor za 3-4 cm. Mi je podal opcijo naj si sam kupim motor in ga registriram na avtosolo. Seveda zdaj ne bi tako na hitro kupil motorja, pa vseeno me zanima ce je se kak nizji novejsi motor. Kolikor vidim je MT-07 na 805 mm.

Tudi sam bi imel kaksnega naked, od 2016 dalje nekje. Ampak za A neomejeno mora imeti 50 kW ali vec, kajne? Malo mi je prevec za prvi motor, da bi ga pa zdaj samo za avtosolo kupoval... mi je pa tudi malce mimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtošole imajo tudi MT 07 znižane.

Na teh motorjih delajo izpit punce, s 160 cm višine........in manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Jaka32 pravi:

Zacel sem delati izpit za A neomejeno, v avtosoli imajo MT-07, ki je za mojih 170 cm par centimetrov prevelika. Baje moram z obema nogama oz. petama seci do tal. Jaz pa sezem samo s sprednjim delom podplata, torej malce vec kot samo prsti.

Sedaj se instruktor malce ukvarja s tem kako znizati motor za 3-4 cm. Mi je podal opcijo naj si sam kupim motor in ga registriram na avtosolo. Seveda zdaj ne bi tako na hitro kupil motorja, pa vseeno me zanima ce je se kak nizji novejsi motor. Kolikor vidim je MT-07 na 805 mm.

Tudi sam bi imel kaksnega naked, od 2016 dalje nekje. Ampak za A neomejeno mora imeti 50 kW ali vec, kajne? Malo mi je prevec za prvi motor, da bi ga pa zdaj samo za avtosolo kupoval... mi je pa tudi malce mimo.

To mi deluje kot, da bi ti firma rekla kupi avto, registriraj ga na firmo in ga boš imel kot službenega ??

Drukače pa meni osebno simpatičen naked, tudi soseda nabavila nekaj takega:

https://www.ktm.com/de-at/models/naked-bike/ktm-890-duke-r-2023.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, KARMEN1 pravi:

Avtošole imajo tudi MT 07 znižane.

Na teh motorjih delajo izpit punce, s 160 cm višine........in manj.

 

Koliko dela je s tem? Tu imajo dve, eno na 35 kW in eno original, ampak nobena ni znižana.
Res sem dobil občutek kot da naj se pripeljem s svojim motorjem v avtošolo... hej, saj še nimam izpita!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Jaka32 pravi:

Zacel sem delati izpit za A neomejeno, v avtosoli imajo MT-07, ki je za mojih 170 cm par centimetrov prevelika. Baje moram z obema nogama oz. petama seci do tal. Jaz pa sezem samo s sprednjim delom podplata, torej malce vec kot samo prsti.

Sedaj se instruktor malce ukvarja s tem kako znizati motor za 3-4 cm. Mi je podal opcijo naj si sam kupim motor in ga registriram na avtosolo. Seveda zdaj ne bi tako na hitro kupil motorja, pa vseeno me zanima ce je se kak nizji novejsi motor. Kolikor vidim je MT-07 na 805 mm.

Tudi sam bi imel kaksnega naked, od 2016 dalje nekje. Ampak za A neomejeno mora imeti 50 kW ali vec, kajne? Malo mi je prevec za prvi motor, da bi ga pa zdaj samo za avtosolo kupoval... mi je pa tudi malce mimo.

Torej jaz sem skoraj 170cm, moja žena je okoli 170cm...(prava velikana sva 🤣) jaz sem delal izpit na Hondi CBN, ona pa  Yamahi XJ6... 

Oba sva šla z 0 moto izkušenj delat izpit neomejeno. Če so kaj sposobni v avtošoli ti dajo prve dve ure recimo 125ko da vidijo če znaš šaltat pol pa na tistih 80konjev.

Me vem s kje informacija da bi moral s peto taknit tla, dovolj da daš eno komplet nogo dol ali če stojiš na prstih na obeh nogah je čisto dovolj. 

Sem mnenja, da je za avtošolo boljši 4cilindraš, ko sem primerjal er5 z cbn... Je er5 kanta.. 🤣 

Še posebaj ko se kot začetnik mučiš s sklopko na poligonu, je dosti bolj nežen kot 1 ali 2 cilindraš, manj cukanja, manj vibracij.. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm visoka 159cm. Delala izpit na er6-n, ni bil znizan. Do tal sem dosegala samo z konicami prstov. Na ene stare moto cevlje sem dala dodatno 2cm podplata, da sem mela prste na tleh, ampak peto pa se vedno v zraku in ni bilo nobenega problema.

Ce ti zaradi tega komplicirajo, res menjaj avtosolo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žena z 160 delala izpit na znižani MT-07.

Če ti šola ni sposobna najti mopeda, naj ti vrnejo keš in pojdi drugam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, sunnygirl pravi:

Jst sm visoka 159cm. Delala izpit na er6-n, ni bil znizan. Do tal sem dosegala samo z konicami prstov. Na ene stare moto cevlje sem dala dodatno 2cm podplata, da sem mela prste na tleh, ampak peto pa se vedno v zraku in ni bilo nobenega problema.

Ce ti zaradi tega komplicirajo, res menjaj avtosolo.

 

Enako s 153cm višine..na enakem motorju en mičken znižanem in s špičkami prstov na tleh 😁😉...

Ob 22. 5. 2023 ob 20:38, Jaka32 pravi:

Zacel sem delati izpit za A neomejeno, v avtosoli imajo MT-07, ki je za mojih 170 cm par centimetrov prevelika. 

Bom kar direkt rekla kar drugi v vatko zavijajo ...pussy...😁

.. s 170cm višine res ni treba delat scene pa "jokcat" 😎...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 5. 2023 ob 21:52, Akito pravi:

Enako s 153cm višine...

Ti si 153 mejhna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!