Skoči na vsebino

Moto GP 2016


ArcaneWater

Priporočene objave

Drugi prosti trening pred nedeljsko sedmo dirko motociklistične sezone je zaznamoval hud padec Luisa Saloma v razredu moto2. Španski dirkač se je huje poškodoval in so ga s helikopterjem nemudoma prepeljali v eno od bolnišnic v Barceloni. Od tam pa prihaja tragična novica. Španec je med operativnim posegom preminil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grozno. Toliko govora o napredku varnosti, potem pa poleg hitrega ovinka dokaj kratka asfaltna izletna cona. Padec kot tak najbrž samo nedolžen zdrs prednjega dela pri vstopu, potem pa je z visoko hitrostjo drsel in priletel v svoj motor v ogradi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry:

Grozno ... te tragedije so vedno tako pretresljive ... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, prcko pravi:

Res škoda mladega človeka in dobrega dirkača.

Res je.
Ko sem videl posnetek ..... ni teorije, da bi to trčenje prežive. Škoda!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grozno je ce si predstavljas kako prleti v zascitno ograjo kot raketa... nobena pena ne pomaga... ce bi drsel bi se blo , tko pa.... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, gretzky pravi:

Kje pa si videl posnetek? Jaz sem samo tole, pa se mi ne zdi tako strašno.

 

Pri tvojem posnetku, ki je v slowmotion, se ne vidi dejansko s kakšno hitrostjo je priletev v betonski zid.
Dejstvo je, da je od proge in do zidu zelo mala izletna cona z peskom, tako da ga pesek ta kratek čas drsanja, ni mogel toliko ustavit - upočasnit, da bi v zid treščil z manjšo hitrostjo, katera verjetno ne bi bila usodna.

Zgleda, da se je moralo že pred ovinkom nekaj zgodit, ker Luise sploh ni uspel zapeljat v ovinek, ampak je že po tisti ravnini pred ovinkom drsel po progi kot projektil, tako, da vprašanje, kaj se je dejansko zgodilo (to so moja predvidevanja glede na posnetek).
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... Jst mislm, da je moral imet res smolo... Ne glede na to, da je ograda blizu, je tam 4 vrste gum in zračna blazina... Nalet v to nebi smel bit tako usoden in verjetno nebi bilo večjih posledic, če nebi priletel skupaj z motorjem... Niti ni padel tako visoko v ovinku, kot zgleda na posnetku, ampak je bil že kr konkretno noter, če pogledate slike kje stoji osebje okrog njega... 

Glede na to kako se folk zgraža ob pogledu na motor, mislm, da ga je mogu motor nekak zaštihat in da se je to videlo... Nikjer pa nisem zasledil poškodb, ki naj bi jih imel... Skrstka groza... Nasploh ni bil nek nor dirkač, ki bi mu kej takega lahko napovedal :/

Poleg tega, je to nek prvi primer v zadnjih desetletjih, kjer ne moremo iskat izgovorov in rečt, da je naredil kkšno bedarijo, da se je to zgodilo... Zaskrbljujoče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se meni sam dozdeva al je imel to nesrečo, da je drsel čez "reklamo" (rumeni napis) na tleh ki je kar velika, in mu je posledično zmanjkalo "peska za upočasnitev"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je imel veliko smolo ker je priletel v svoj motor, vsi pa vemo da ima motor kar nekaj štrlečih delov plus

tega pa je imel hitrost ob udarcu 150 km/h.

Če dobro pogledate posnetek jepriletel z tako silo da je na koncu motor vrglo na njega.

Res škoda da je imel tako smolo, lahko bi bila tudi izletna cona daljša z več "peskovnega" dela, ker tisti asvalt je deloval kot drsališče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprou pred leti so se dirkači zavzemali za to, da bi bilo več asfaltnih con, ker naj bi hitreje ustavile dirkača in bi bile manj boleče... Več trenja se že ustvari... Dirkača pomojem prej ustavi, samo motor pa niti ne... Čudno, da je drsel tko hitro brez pojemka... Usnje se tko al tko kr zažre v asfalt, sej je skor tko k guma... Nevem zakaj se ni mal bolj ustavil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KennyJR pravi:

Čeprou pred leti so se dirkači zavzemali za to, da bi bilo več asfaltnih con, ker naj bi hitreje ustavile dirkača in bi bile manj boleče... Več trenja se že ustvari... Dirkača pomojem prej ustavi, samo motor pa niti ne... Čudno, da je drsel tko hitro brez pojemka... Usnje se tko al tko kr zažre v asfalt, sej je skor tko k guma... Nevem zakaj se ni mal bolj ustavil

za asfaltne cone so se zavzemali samo zato , da bi lahko zbremzali in peljali dirko naprej ..

usnjen kombinezon po asfaltu bolj drsi kot v pesku .. in pesek zato , ker bolj zavre povzroča večje poškodbe na motorju , ki se prevrača .. jbg denar je sveta vladar..

zakaj se ni bolj ustavil? poglej malo bolje boš videl , da je imel malo stika s podlago .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pred leti, ko je še kenny predsedoval združenju za varnost je bilo govora lih o tem, da naj bi bila asfaltne izletne cone veliko bolj varne 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, KennyJR pravi:

No pred leti, ko je še kenny predsedoval združenju za varnost je bilo govora lih o tem, da naj bi bila asfaltne izletne cone veliko bolj varne 

res je - vendar samo v slučaju , ko je motor še na kolesih in se lahko še zavira kajti v tem primeru je nalet na pesek / mivko lahko usoden tako , da se prednje kolo potopi v pesek in vrže dirkača s sedeža naprej , motor pa kipne prek prvega kolesa in pade na voznika - ravno hitra zaustavitev , ki ni dobrodošla pri pokončnem naletu pa daje vedeti , da je dobrodošla za dobro zmanjševanje hitrosti ob padcu motorja in voznika ..

in zakaj tisti ovinek ni varen? prekratka izletna cona s peskom .. 

torej se morajo glede varnosti na dirkališčih dogovoriti in hkrati ugotoviti , kako dolga mora biti asfaltna izletna cona in kako dolga peščena cona ji mora obvezno slediti do ograje , da se bo zagotovilo primerno varnost ob padcu , ko motor in voznik drsita po tleh..

na žalost je nekdo , ki je zadolžen za tehnične kalkulacije to spregledal.. in napisal sem , da zna biti to zaradi denarja - čee se voznik ušteje pri točki zaviranja lahko na asfaltu zbremza in nadaljuje dirko z nepoškodovanim motorje , kar pa pri pokončnem naletu v pesek ne samo da poškoduje motor ob padcu temveč je to nevarno za voznika..

druga stvar je pa ta , ki je tudi povezana z denarjem : sama ureditev podaljševanja izletne cone nekaj stane a je to minimalen znesek v primerjavi z izgubo mest za gledalce v katere morebiti poseže ta izletna cona - če pa je ta prostor še med dvema zaprtima ovinkoma pa lahko izgubijo na račun izletne cone kar lep del prostora za publiko saj mora biti za ograjo servisni prostor in dovozna cesta  - izguba zaslužka ob recimo izgubi dodatne / povečane  izletne cone 50mx50m =2500m2 kar pomeni povprečno 2.5m2 na gledalca : -1000 mest x 120e  = -120.000 e .. x 10 let je -1.200.000e .. je pa to žalostna plat ja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

in zakaj tisti ovinek ni varen? prekratka izletna cona s peskom .. 

Zanimivo, da ima F1 layout šikano pred tistim ovinkom. Ki so jo v MGP uvedli šele po tej tragični nesreči. Pa je možnost preživetja v F1 dirkalniku nekajkrat večja ob takem izletu v ogrado. Zanimiva razlika bi rekel.

 

Drugače pa ja - asfaltna izletna cona je super, če si na kolesih. Pa precej manj super, če nisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!